Dank.quote:
Huidige deelnemerslijst:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef marsan het volgende:
Dank.
Ik heb mijn naam nu aan de lijst toegevoegd. Maar ik weet niet hoe ik die linkjes moet aanmaken.
Ik dank u.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Huidige deelnemerslijst:
1. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. Etc Profiel | History | Fotoboek
5. Naatje Profiel | History | Fotoboek
6. Faye Profiel | History | Fotoboek
7. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
8. Bartjebart Profiel | Fotoboek | History
9. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. HonkeytonkProfiel | History | Fotoboek
12. tdrone Profiel | History | Fotoboek
13. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
14. Theatermama Profiel | History | Fotoboek
15. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
17. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
18. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
19. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
20. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
21. Lynda Profiel | History | Fotoboek
22. MaJo Profiel | History | Fotoboek
23. Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
24. EllaN Profiel | History | Fotoboek
25. Marsan Profiel | History | Fotoboek
Bij deze
Dood. Vermoord in de eerste nacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou goed wat doen we nu? Waar is de velddoctor?
ik ging voor 5 kills in a rowquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hebben CaLeX en ik nou perongeluk het spel gelynched?
we kunnen er wel russische roulette van maken!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Is dit het nieuwe maffiaspel? Wachten tot ze van ouderdom het loodje leggen?
Zijn we straks allemaal Grannyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Is dit het nieuwe maffiaspel? Wachten tot ze van ouderdom het loodje leggen?
Okeeeeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
okee gewoonfaye, laten wij het dan maar samen doen. Goed luisteren, dat wel
Laten we de inschrijving sluiten om 19:00? En laten wij een manier vinden om makkelijk te pratenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
OkeeeeeWanneer beginnen we en wat kan ik tot die tijd doen?
Msn? Ik kwam er net alleen wel achter dat ik straks uit eten moet, maar ik neem mijn telefoon wel lekker no life mee. Smartphone ftwquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laten we de inschrijving sluiten om 19:00? En laten wij een manier vinden om makkelijk te praten
eu ben niet zo'n msn fan, maar goed, voor dit moet het kunnenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Msn? Ik kwam er net alleen wel achter dat ik straks uit eten moet, maar ik neem mijn telefoon wel lekker no life mee. Smartphone ftw
Briljante msn, ik moet nu dus alleen gaan, maar ik kan wel gewoon op msn, dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
eu ben niet zo'n msn fan, maar goed, voor dit moet het kunnen
Het is nu messenger weer op mijn computer aan het installerenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Briljante msn, ik moet nu dus alleen gaan, maar ik kan wel gewoon op msn, dus.
Oh oke, als het niet lukt, kunnen we dm'en, dat werkt ook wel. Ben je er vanavond laat ook nog? Dan ben ik weer op de laptop voor dingetjes die niet mobiel kunnen. Planning, wat een bitch.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is nu messenger weer op mijn computer aan het installeren
Is goed, doen we dat. Ik ben rond 22.00 weer thuis, denk ik zeker welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Laten we dan misschien de inschrijving nog even open laten als je weg bent?
okee. Ik zit op mijn werk, ik loop zeven uur achter op jullie... Dat zijn ook de uren dat ik er vnml zal zijn. Ik ben weg tussen (voor jullie) 19:00 en 21:00 (ongeveer), werk tot bij jullie 23:00quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh oke, als het niet lukt, kunnen we dm'en, dat werkt ook wel. Ben je er vanavond laat ook nog? Dan ben ik weer op de laptop voor dingetjes die niet mobiel kunnen. Planning, wat een bitch.
Jij woont niet hier?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
okee. Ik zit op mijn werk, ik loop zeven uur achter op jullie... Dat zijn ook de uren dat ik er vnml zal zijn. Ik ben weg tussen (voor jullie) 19:00 en 21:00 (ongeveer), werk tot bij jullie 23:00
jawel, ik woon hierquote:
Maar niet in nederlandquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel, ik woon hierMaar dat is niet precies waar jij woont
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
kinky, ik voeg je toequote:
je weet heul mijn e-mail nietquote:
ik gok wel, ben heel goed in hints zoekenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je weet heul mijn e-mail niet
PS, ben je er vanmiddag?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je weet heul mijn e-mail niet
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er nuish. Half. Slapend. Kater. Maar kan best.
Laten we de inschijving sluiten en hopelijk ron 19:00 alles klaar?
Topquote:Op donderdag 1 september 2011 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er nuish. Half. Slapend. Kater. Maar kan best.
Laten we de inschijving sluiten en hopelijk ron 19:00 alles klaar?
Msn loopt te kuttenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan moeten we wel opschieten meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |