Nou, alhoewel ik Ajacied in hart en nieren ben, moet ik eerlijk zeggen, dat bij Feyenoord altijd extra krachten vrij komen als ze tegen Ajax spelen. Dat Ajax de laatste 8 jaar heer en meester is tegen Feyenoord, is wat anders. Maar er is wel strijd en passie, althans ik vermaak me altijd als supporter als Ajax tegen Feyenoord speelt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ik heb het over "komende 6 duels, waarvan heracles uit het makkelijkste". Volgens mij is Feyenoord thuis het makkelijkste en niet echt zwaar.
Ik ook hoor. Alleen het is geen moeilijke wedtrijd , op papierquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou, alhoewel ik Ajacied in hart en nieren ben, moet ik eerlijk zeggen, dat bij Feyenoord altijd extra krachten vrij komen als ze tegen Ajax spelen. Dat Ajax de laatste 8 jaar heer en meester is tegen Feyenoord, is wat anders. Maar er is wel strijd en passie, althans ik vermaak me altijd als supporter als Ajax tegen Feyenoord speelt.
Zoiets zeiden we ook bij VVVquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:37 schreef Devv het volgende:
Ajax gaat Feyenoord thuis toch wel oprollen. Het zijn echt maar middelmatige spelers bij Feyenoord.
de laatste 8 jaar ? Feyenoord heeft meer angst voor Ajax dan andersom, sinds '91 thuis 2 keer verloren 5 keer gelijk en 14 keer gewonnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou, alhoewel ik Ajacied in hart en nieren ben, moet ik eerlijk zeggen, dat bij Feyenoord altijd extra krachten vrij komen als ze tegen Ajax spelen. Dat Ajax de laatste 8 jaar heer en meester is tegen Feyenoord, is wat anders. Maar er is wel strijd en passie, althans ik vermaak me altijd als supporter als Ajax tegen Feyenoord speelt.
Lijkt me zo mooi als we dit seizoen FCU, Ado en Feyenoord oprollen met 5-0 ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef wolferl het volgende:
Maar hoe dan ook, het blijft voor ons mooi als Ajax Feyenoord oprolt.
LOL
Als Feyenoord op bezoek komt in de Arena komen er echt geen andere krachten vrij hoor. Dan schieten ze hem zo wat in eigen doelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Twente en PSV ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt me zo mooi als we dit seizoen FCU, Ado en Feyenoord oprollen met 5-0 ofzo
Ja, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. En ik vind 2-0 of 1-0 ook wel genoeg. Maar Ado en FCU, revanche van vorig jaar en ook om die supporters gewoon ff de mond te snoeren.quote:
Dat er nog steeds mensen zijn die aan hem twijfelen.quote:
Iedereen weet dat het een groot talent is maar het komt er niet altijd uit, vandaag welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat er nog steeds mensen zijn die aan hem twijfelen.
Steeds vaker hoor. Geef hem 2 jaar, en hij is een topper á la Luisquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het een groot talent is maar het komt er niet altijd uit, vandaag wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |