Nou, alhoewel ik Ajacied in hart en nieren ben, moet ik eerlijk zeggen, dat bij Feyenoord altijd extra krachten vrij komen als ze tegen Ajax spelen. Dat Ajax de laatste 8 jaar heer en meester is tegen Feyenoord, is wat anders. Maar er is wel strijd en passie, althans ik vermaak me altijd als supporter als Ajax tegen Feyenoord speelt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ik heb het over "komende 6 duels, waarvan heracles uit het makkelijkste". Volgens mij is Feyenoord thuis het makkelijkste en niet echt zwaar.
Ik ook hoor. Alleen het is geen moeilijke wedtrijd , op papierquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou, alhoewel ik Ajacied in hart en nieren ben, moet ik eerlijk zeggen, dat bij Feyenoord altijd extra krachten vrij komen als ze tegen Ajax spelen. Dat Ajax de laatste 8 jaar heer en meester is tegen Feyenoord, is wat anders. Maar er is wel strijd en passie, althans ik vermaak me altijd als supporter als Ajax tegen Feyenoord speelt.
Zoiets zeiden we ook bij VVVquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:37 schreef Devv het volgende:
Ajax gaat Feyenoord thuis toch wel oprollen. Het zijn echt maar middelmatige spelers bij Feyenoord.
de laatste 8 jaar ? Feyenoord heeft meer angst voor Ajax dan andersom, sinds '91 thuis 2 keer verloren 5 keer gelijk en 14 keer gewonnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou, alhoewel ik Ajacied in hart en nieren ben, moet ik eerlijk zeggen, dat bij Feyenoord altijd extra krachten vrij komen als ze tegen Ajax spelen. Dat Ajax de laatste 8 jaar heer en meester is tegen Feyenoord, is wat anders. Maar er is wel strijd en passie, althans ik vermaak me altijd als supporter als Ajax tegen Feyenoord speelt.
Lijkt me zo mooi als we dit seizoen FCU, Ado en Feyenoord oprollen met 5-0 ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef wolferl het volgende:
Maar hoe dan ook, het blijft voor ons mooi als Ajax Feyenoord oprolt.
LOL
Als Feyenoord op bezoek komt in de Arena komen er echt geen andere krachten vrij hoor. Dan schieten ze hem zo wat in eigen doelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Twente en PSV ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt me zo mooi als we dit seizoen FCU, Ado en Feyenoord oprollen met 5-0 ofzo
Ja, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. En ik vind 2-0 of 1-0 ook wel genoeg. Maar Ado en FCU, revanche van vorig jaar en ook om die supporters gewoon ff de mond te snoeren.quote:
Dat er nog steeds mensen zijn die aan hem twijfelen.quote:
Iedereen weet dat het een groot talent is maar het komt er niet altijd uit, vandaag welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat er nog steeds mensen zijn die aan hem twijfelen.
Steeds vaker hoor. Geef hem 2 jaar, en hij is een topper á la Luisquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het een groot talent is maar het komt er niet altijd uit, vandaag wel
http://eredivisielive.nl/video/22514-must-be-love-26-08.htmlquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:48 schreef wolferl het volgende:
Ik wil die geniale actie van Eriksen nog 'ns zien, dat hij Pröpper......euhm.....Pröpt.
Hij heeft meer potentie dan Luis (als voetballer dan, niet als spits)quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Steeds vaker hoor. Geef hem 2 jaar, en hij is een topper á la Luis
Behalve Heatwave ziet het niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het een groot talent is maar het komt er niet altijd uit, vandaag wel
Als topper kan je wedstrijden in je eentje beslissen. Maarja, dat dachten we vorig seizoen ook van Siemquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft meer potentie dan Luis (als voetballer dan, niet als spits)
Jan wil gewoon bij Ajax blijven. Hij wordt gek van de interesse.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zonde van goal tegen, nonchalant van Jan.
Ja jammer, laten we hopen dat het niet zijn laatste wedstrijd isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zonde van goal tegen, nonchalant van Jan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Met een loodzware programma voor de boeg
Nouhou!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Met een loodzware programma voor de boeg
Als tweede spits?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:12 schreef Devv het volgende:
Bulykin interessant vinden voor de spitspositie bij Ajax...wat een zwaktebod.
Dat is inderdaad een punt. Voor dat salaris hoef ik hem niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan nog. Waarom zou je zo een dure bankzitter erbij willen hebben?
vorig jaar was eigenlijk te weinig punten he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:04 schreef honkeytonk het volgende:
We zitten op schema![]()
Vorig jaar hadden we gemiddeld (73/34)= 2.147 punten per wedstrijd, dit seizoen staat dat gemiddelde nu op (10/4)=2.5 punten per wedstrijd.
laten keepen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat wil je met Matavz doen dan?
Linksbackquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat wil je met Matavz doen dan?
Als je dat niet ziet is voetbal niks voor jou idd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:24 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
ik heb gewoon te weinig verstand van deze sport om te snappen wat hier goed aan is
Dat is een vette panna man, je weet zellufquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:24 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
ik heb gewoon te weinig verstand van deze sport om te snappen wat hier goed aan is
Trollquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:24 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Ach, kon gebeuren. Voor de rest was hij uitstekend op dreef.quote:
Nee dat kan absoluut niet gebeuren, maar daarom ben ik blij dat het bij een 4-0 voorsprong gebeurd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach, kon gebeuren. Voor de rest was hij uitstekend op dreef.
Inderdaad, ik vond het wel kut hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat kan absoluut niet gebeuren, maar daarom ben ik blij dat het bij een 4-0 voorsprong gebeurd.
Hoi konijntje. Dus nu was het 30 x ongeslagen heh volgens jou ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat kan absoluut niet gebeuren, maar daarom ben ik blij dat het bij een 4-0 voorsprong gebeurd.
want als het 0-0 stond, zou hij ook echt zo uitverdedigenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja ik had deze 5-1 voorspelt in een eerder topic, dus ik ben niet meer foutloosquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi konijntje. Dus nu was het 30 x ongeslagen heh volgens jou ?
Bij Vertonghen weet je het nooitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:30 schreef snellehenk het volgende:
[..]
want als het 0-0 stond, zou hij ook echt zo uitverdedigen
Zielig voor Vermeer, speelde een foutloze wedstrijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Die tegengoal nu weer op EL2, die VermeerHE JANNN!!!!!!!!!!!!!!
Iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zielig voor Vermeer, speelde een foutloze wedstrijd.
Je bedoelt Serero?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:44 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe vonden jullie de katoenplukker (Sereno?)
Matige "grap"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:44 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe vonden jullie de katoenplukker (Sereno?)
Ik praat normaal. Ga nou niet weer zo kinderachtig lopen doen tegen mij anders ....quote:
Mag wel tegen mij...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik praat normaal. Ga nou niet weer zo kinderachtig lopen doen tegen mij anders ....
Niet meer dan terecht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vjenne pest me al tijden heel ergHij doet me geestelijkl pijn.
Jij roept vader gevoelens op bij Vjenne wees blij dat hij je af en toe een beetje wil opvoeden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik praat normaal. Ga nou niet weer zo kinderachtig lopen doen tegen mij anders ....
Maar ik heb liever dat Jojoortje me opvoedtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij roept vader gevoelens op bij Vjenne wees blij dat hij je af en toe een beetje wil opvoeden.
Een stoot tussen je ogen, dat kun je krijgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ik heb liever dat Jojoortje me opvoed
Deze vrouw denkt echt te veel pffffff.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een stoot tussen je ogen, dat kun je krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |