quote:Gaat niet goed met ons meisje, ze reageert totaal niet op de medicijnen, dus ze moet geopereerd worden waar ze liever mee wilden wachten,
quote:Tot ze wat sterker was. Maar nu afwachten is te gevaarlijk.
quote:Ze gaan het vernauwde deel Vd aorta verwijderen. Een ' coarctectomie ' heet het. breekt mn hart om mn meisje zo te zien.
+1!quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:44 schreef Poppedein het volgende:
kom op kom op lief stoer meisjeje bent zo'n dapper ding en iedereen duimt zó hard voor je... Gelukkig heb je t allerliefste beschermengeltje wat je maar hebben kunt!
Miss Jones en lief, mijn duimen draaien blauw voor jullie!
* simmu pakt de hand van maffemuts en steekt haar hand uit naar de volgendequote:Op zondag 28 augustus 2011 20:58 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts steekt haar hand uit en pakt de hand van de volgende
Mj,Mrj, en LJ zet m op! *duimendraait*
* DJMO pakt simmu's hand vast en reikt haar hand uit naar de volgendequote:Op zondag 28 augustus 2011 21:03 schreef simmu het volgende:
[..]
* simmu pakt de hand van maffemuts en steekt haar hand uit naar de volgende
hou vol jullie!
quote:Operatie is goed gegaan. Nu hopen dat ze goed herstelt. Trots op mn meissie waar we goed in de stress door zitten !
1 2 3 | <?php BJ pakt de hand van McLaura, en reikt naar de volgende ?> |
quote:LJ heeft een slechte nacht gehad, en is erg zwak. Hopen dus dat ze snel aansterkt. Sorry maar heb geen tijd en de energie om alle berichten te beantwoorden. Bedankt voor alle lieve berichtjes en steun ♥
Ik denk dat we dat met dat instructiegesprek gaan horen. Wat ik zelf heb gelezen kan het een allergische reactie zijn op iets (bijv. op wat ik eet of drink), maar kan het ook getriggerd worden door stress of vermoeidheid.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:53 schreef ferrari_rood het volgende:
TT wat sneu voor Larissa. En als de zalf helpt wat kunnen jullie dan nog doen om het niet terug te laten komen?
Ik vind dat het er aan ligt welke kinderwagen je hebt, hoe de vering is, hoe stevig je kindje in zijn rug en nekspieren is, enzenz.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik hoop dat ze snel aansterkt..
Vraagje tussendoor, vanaf welke leeftijd kan een baby in de wandelwageninzet? Bartje is nog niet echt uit de kinderwagenbak gegroeid, maar is er geen fan meer van...
quote:Ons meisje is heel langzaam iets sterker aan t worden, onze kleine vechter. Ik duik nu mn bed in, want afgelopen dagen HEEL weinig geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |