SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Laffe huichelaar
Hij kan er mee doorquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:50 schreef Paul het volgende:
TIMMMM STOMME LAPOHUNTER IK HAAT JEJEJEJEJE J11111!!1
Maar je bent toch een mod, dan kan dat toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik wilde doen: De cuisson van Thamara's ingezalfde pruim, maar dat was te lang
hup, paulus, terug in je kooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:50 schreef Paul het volgende:
TIMMMM STOMME LAPOHUNTER IK HAAT JEJEJEJEJE J11111!!1
Tamara of Thamara, GROOT verschilquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef Paul het volgende:
Tamara is lief en lekker enzobloostweet
Ja, maar niet zonder de layout te verneuken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar je bent toch een mod, dan kan dat toch?
die blondequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tamara of Thamara, GROOT verschil
Han was baas!quote:
Die zag ik nog op defqon, toen waren zn ogen niet zo nauw meerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuk zelfverzekerder, ook al keek ie iets nauwer uit zijn ogen.
Ik ga het testen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar je bent toch een mod, dan kan dat toch?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het woord van de aflevering: zoutjes
Had ie zijn handjes in de lucht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zag ik nog op defqon, toen waren zn ogen niet zo nauw meer
Eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef Dekatria het volgende:
Wat een kutopmerking weer 'was het nou zo moeilijk'. Ja, jij heb makkelijk lullen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:55 schreef Yonjuuni het volgende:
Hij aast op de titel van een oude bekende van ons heb ik het idee.
"Jacob-Jan Boerma: De Trollende Tweesterren-chef".
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
prettig weekend allemaal en tot maandag![]()
Duurt een dag of 2 maar je hebt ongetwijfeld veel steun aan lotgenoten hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef Paul het volgende:
Ik weet niet of ik kan wennen aan een nieuwe groep!
Zou ik autistisch zijn
Al die nuchtere lompe boeren daarquote:
Precies jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Al die nuchtere lompe boeren daar
Soort zoekt soort toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef Paul het volgende:
Ik weet niet of ik kan wennen aan een nieuwe groep!
Zou ik autistisch zijn
Ik hoop zeker op een gerecht met natte wortels.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Al die nuchtere lompe boeren daar
Een beetje "this is the Chef, Of Holland"quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:02 schreef SiGNe het volgende:
Goed, de dames dus door..
Volgens mij kwam dat meer door uiterlijk dan kwaliteiten als een chef, maar goed..
Het zou denk ik beter zijn als de chefs de laatste 3 blind beoordelen zodat ze niet weten wie welk bord heeft klaargemaakt.
Ik denk trouwens wel dat Thamara en Mischa dikke vriendinnen zullen worden, trokken toch het meest naar elkaar toe gedurende de week.
No shit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:02 schreef SiGNe het volgende:
Goed, de dames dus door..
Volgens mij kwam dat meer door uiterlijk dan kwaliteiten als een chef, maar goed..
Haha gvd echt he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef SiGNe het volgende:
En Rudy kan weer terug naar school om meesteres Petra te pijpen..
Dan vindt er op een gegeven moment wel een schifting plaats.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:22 schreef Deceit het volgende:
maar hoe gaat het verder? halve finales zijn ze door, dus hebben we 24 kandidaten.. hoe gaat het dan in zijn werk?
2x12 denk ik?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:22 schreef Deceit het volgende:
maar hoe gaat het verder? halve finales zijn ze door, dus hebben we 24 kandidaten.. hoe gaat het dan in zijn werk?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:11 schreef SiGNe het volgende:
En Rudy kan weer terug naar school om meesteres Petra te pijpen..
aangezien het de provincies heet gok ik dat elke provincie een team vormtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:22 schreef Deceit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |