Altijd..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:35 schreef Sjapoela het volgende:
kHeb anders weinig last van mods, jij wel dan
Jij moderate serieus een internetforumquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar jij maakt je dus serieus druk over moderators op een internetforum ?
Ze zijn een onderdeel van me leven geworden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar jij maakt je dus serieus druk over moderators op een internetforum ?
Nopequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij moderate serieus een internetforum?
Hij kreeg digitale klappen van de FOK! knokploeg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, opeens werd ik het. Ik heb geen mod rechten ofzo.
Same here.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:40 schreef Repeating het volgende:
[..]
Hij kreeg digitale klappen van de FOK! knokploeg.
Laat mij maar modden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:43 schreef Anne het volgende:
Ik. Want ik ga iets anders doen.
Dááááág.
quote:
Jullie komen in deel #2.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:43 schreef Anne het volgende:
Ik. Want ik ga iets anders doen.
Dááááág.
True, maar jij staat er ook tussenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Alle belangrijke mods staan in de poll.
Sorry Renesite
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Alle belangrijke mods staan in de poll.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jweetquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef Repeating het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen in deel #2.
Kussje
deel #2. C'est aussi pour toi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oepsie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:50 schreef utopie het volgende:
Mensen die smeggy NU weg willen hebben van FOK! mogen van mij part allemaal een perm ban hebben
Ask your daddyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn sterretje is al sinds vele jaren een rondje, vermoed ik.
Ow, dat sterretje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ghehe, dubbelzinnig, njaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:51 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ow, dat sterretje.
Ik haal ze toch niet meer uit elkaar.
Wat doe je eigelijk in mijn topic?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Monopoly het volgende:
LIEVER HONDERD BLAUWTJES EN ÉÉN CHICK, DAN GEEN BLAUWTJES EN GEEN CHICK.
Dat maak ik zelf wel uit!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Repeating het volgende:
[..]
Wat doe je eigelijk in mijn topic?
Deze man gaat het ver schoppen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef TWP het volgende:
Niemand. Ik vind alle modjes en admins super lief ze zijn de beste van het forum.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al deze mods zijn leuk, dus SwJ
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef TWP het volgende:
Niemand. Ik vind alle modjes en admins super lief ze zijn de beste van het forum.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mods zijn toffe mensen meestal
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Ow wacht, ts is op zn pikkie getrapt door mod zeker?
Jazeker, je intelligentieniveau is blijkbaar gestegen. Je ziet de waarde van mijn posts in. Niet iedereen kan dat hoor. Gefeliciteerd!quote:
Nee, TS was eten. Ik word niet gevoed door de USB-poort zoals moderators.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Ow wacht, ts is op zn pikkie getrapt door mod zeker?
Eh... Dankje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jazeker, je intelligentieniveau is blijkbaar gestegen. Je ziet de waarde van mijn posts in. Niet iedereen kan dat hoor. Gefeliciteerd!
Maar vertel eens, wat bezielde je om dit topic te openen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef Repeating het volgende:
[..]
Nee, TS was eten. Ik word niet gevoed door de USB-poort zoals moderators.
Even denken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar vertel eens, wat bezielde je om dit topic te openen?
Ben ik nu zo slim of jij zo dom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je gaat achteraf pas een reden bedenken waarom je dit topic hebt geopend?
Lees TT. Asjeblieft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je gaat achteraf pas een reden bedenken waarom je dit topic hebt geopend?
Je conclusie hier uit trekken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Welke 'moderators' mogen er NU van FOK! verdwijnen?
En nu?
Op je pikkie getrapt dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef Repeating het volgende:
[..]
Je conclusie hier uit trekken.
Ik ga het je niet voorkauwen. Dat vind ik vies.
Jij haalde veel onvoldoendes op school is het niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Op je pikkie getrapt dus.
Bedankt voor deze uitleg.
Omdat ze ene kut heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:37 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom staat Biogarde er niet bij? Als ik aan iemand een hekel heb, is hij het wel. En alleen maar door z'n gruwelijk irritant avatar. Wat een kutwijf is dat zeg, men.
Kan ie niet domboquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:44 schreef TrollenFTW het volgende:
Als Smegmanus dit ziet, checkt hij alle IP adressen die op hem hebben gestemd en dan geeft hij ze een ban.
ach welnee, negatieve aandacht is OOK aandachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:43 schreef Ikbenserieus het volgende:
Triest topic, die MOD's zijn straks helemaal verdrietig enzo.
Ik doe niet aan seksquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dan koopt ie jou om met keihard beffen. Zo is ie ook mod geworden heb ik gehoord
Geld is een duivelse uitvinding.quote:
Duivels, DUIVELS zeg ik je!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet zolang geld een middel is ipv een doel.
Als geld een doel is, dan is het duivels!
Je hebt niet door dat je jezelf compleet belachelijk maakt ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
drugs? en anders moet je me toch eens vertellen hoe smegje mod is geworden
Z'n charme natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
drugs? en anders moet je me toch eens vertellen hoe smegje mod is geworden
Morgen weer een anderquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet nog wel een beetje wennen aan je nieuwe UI hoor yvonne
Het is dat je dit in ONZ plaatstquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:07 schreef rubje het volgende:
ik moet wel lachen om de ts met deze tt want gelijk zie je wat blauwe nicks opduiken die gelijk reageren alsof dat niet te verwachten was.
Ik voorzie hier een voorbode van een veredelde Arabische revolutie waar alles wat blauw is doodsangsten uitstaat voor de macht van het FOK! plebs..![]()
het is dat je blauw bent. ow nee juist dan moet je geenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is dat je dit in ONZ plaatst
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:21 schreef Repeating het volgende:
Nog nooit zoveel mods in 1 topic gezien.
Klopt wel. Achterhaald plaatje wel, ik heb inmiddels lenzen en een kunstgebit.quote:
Hij heeft gelijk.quote:
je bent een slijmjurkje!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet nog wel een beetje wennen aan je nieuwe UI hoor yvonne
Jou nomineer ik, omdat je wat aandacht vast wel zal waarderen.quote:
Mods kunnen geen bans zetten, domme pauperquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:37 schreef Anno2012 het volgende:
Degene die mij een ban heeft gegeven omdat ik vóór wiet ben
Wel een aanvraag doen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mods kunnen geen bans zetten, domme pauper
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:35 schreef Dimens het volgende:
HeatWave mag wel weg als het aan mij ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |