Dat maak ik zelf wel uit!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Repeating het volgende:
[..]
Wat doe je eigelijk in mijn topic?
Deze man gaat het ver schoppen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef TWP het volgende:
Niemand. Ik vind alle modjes en admins super lief ze zijn de beste van het forum.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al deze mods zijn leuk, dus SwJ
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef TWP het volgende:
Niemand. Ik vind alle modjes en admins super lief ze zijn de beste van het forum.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn sterretje is al sinds vele jaren een rondje, vermoed ik.
Kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mods zijn toffe mensen meestal
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Ow wacht, ts is op zn pikkie getrapt door mod zeker?
Jazeker, je intelligentieniveau is blijkbaar gestegen. Je ziet de waarde van mijn posts in. Niet iedereen kan dat hoor. Gefeliciteerd!quote:
Nee, TS was eten. Ik word niet gevoed door de USB-poort zoals moderators.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Ow wacht, ts is op zn pikkie getrapt door mod zeker?
Eh... Dankje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jazeker, je intelligentieniveau is blijkbaar gestegen. Je ziet de waarde van mijn posts in. Niet iedereen kan dat hoor. Gefeliciteerd!
Maar vertel eens, wat bezielde je om dit topic te openen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef Repeating het volgende:
[..]
Nee, TS was eten. Ik word niet gevoed door de USB-poort zoals moderators.
Even denken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar vertel eens, wat bezielde je om dit topic te openen?
Ben ik nu zo slim of jij zo dom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je gaat achteraf pas een reden bedenken waarom je dit topic hebt geopend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |