Dat wel,maar ze doen niet aan dwingen tot een aanzoek. En al helemaal niet op tv...quote:
Deze was later en had het verzoek om dicht te gooien en de andere te koppelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:38 schreef Crutch het volgende:
Hey, deze stond in de reeks, die andere niet.
MOet ik het omdraaien?
Nou ik heb er 2 in mijn vriendengroep zitten die ik dat eigenlijk wel zie doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat wel,maar ze doen niet aan dwingen tot een aanzoek. En al helemaal niet op tv...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deze was later en had het verzoek om dicht te gooien en de andere te koppelen.
gewoon op de goede knop klikken ipv al dat extra werk dat je nu hebt gedaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
Laat deze maar open hoor. Ik heb geen idee wat stond in de reeks betekent, maar ik vind het wele en goed excuus om nooit meer zelf een topic te openen
neuh, niet doen is nog makkelijkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon op de goede knop klikken ipv al dat extra werk dat je nu hebt gedaan
Nieuw topic klikken en alles wordt voor je gedaan. Dat is er overigens al maanden, maar blijkbaar nog erg moeilijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:39 schreef Ripley het volgende:
Laat deze maar open hoor. Ik heb geen idee wat stond in de reeks betekent, maar ik vind het wele en goed excuus om nooit meer zelf een topic te openen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik heb er 2 in mijn vriendengroep zitten die ik dat eigenlijk wel zie doen
Ik vermijd het meestal dat ik een nieuwe moet maken. Er zijn immers genoeg mensen die daar wel een harde plasser van krijgen en die gun ik het welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nieuw topic klikken en alles wordt voor je gedaan. Dat is er overigens al maanden, maar blijkbaar nog erg moeilijk
Ik denk al: Huh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben gay, want het is bijna weekend.
tegenvaller zeg dit....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vermijd het meestal dat ik een nieuwe moet maken. Er zijn immers genoeg mensen die daar wel een harde plasser van krijgen en die gun ik het wel
quote:Met de XM25 zal het mogelijk zijn via een laser een bepaald voorwerp te identificeren. Als de granaat over dit voorwerp heen vliegt zal het na één meter ontploffen en iedereen uitschakelen die verscholen zit achter het object. Modern Warfare 3 komt 8 november uit voor Windows, PS3, Xbox 360, Wii en DS.
Vroeger was het soort van een kunst. Moest je de OP uit de wiki halen en plakken enzulks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vermijd het meestal dat ik een nieuwe moet maken. Er zijn immers genoeg mensen die daar wel een harde plasser van krijgen en die gun ik het wel
Zeg dan gewoon dat je de nieuwe methodiek nog niet snaptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hetero plagen is een stuk minder leuk als ie dan gewoon antwoord met "Ja, dat klopt toch ook?"quote:Als je nou niet surft
Als je nou niet surft
Als je nou niet surft dan ben je homofiel!
Het is natuurlijk makkelijker om omgekeerde emancipatie toe te passen en het te delegeren aan de mannenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je de nieuwe methodiek nog niet snapt
dat is net zoiets als dat ik zeg... whoehoe de nieuwe iPhone komt uit....quote:
Okay. Ik snap de nieuwe methodiek niet en heb er ook geen behoefte aan om dat wel te doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je de nieuwe methodiek nog niet snapt
Nee ik zeg alleen eerst. Het voordeel van games is dat je er vrij makkelijk en nuttig wtee of meer kan hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat is net zoiets als dat ik zeg... whoehoe de nieuwe iPhone komt uit....
en dat jij dan roept, maar eerst de nieuwe android
Ja, daar ben je mens voorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:55 schreef Intronic het volgende:
Kut ex van me. Krijg haar soms echt niet uit me hoofd, heb toch best veel afleiding, maar het zit soms diep blijkbaar.
Volgens mij is dat logischquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:55 schreef Intronic het volgende:
Kut ex van me. Krijg haar soms echt niet uit me hoofd, heb toch best veel afleiding, maar het zit soms diep blijkbaar.
De kunst van het loslaten van je ex #172quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:55 schreef Intronic het volgende:
toch weer 60 euro....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen eerst. Het voordeel van games is dat je er vrij makkelijk en nuttig wtee of meer kan hebben
Nee dat gaat me weer te ver, ben er wel goed overheen hoor. En kom veel vrouwen tegen, dus blijf lekker hier. Voel me weer tip toppie single.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, daar ben je mens voor
Niet om je hier weg te jagen: De kunst van het loslaten van je ex #172
ik kijk geen trailers meer, lees geen reviews meer... scheelt geldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil mijn wishlist niet zien.
Ik moet vast sparen
UNcharted 3, BF3 en MW3 kan ik toch lastig om heenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk geen trailers meer, lees geen reviews meer... scheelt geld
helemaal die laatste 2 met het gemodder van E.A.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
UNcharted 3, BF3 en MW3 kan ik toch lastig om heen
Hebben we weer iets te doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
helemaal die laatste 2 met het gemodder van E.A.
Bull, gewoon een USBkey eraan, als je online wil USB key eruit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
omgebouwde consoles worden gebanned van het netwerk
en het spel waar ik mee online wil dan? die moet wel origineel zijn toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, gewoon een USBkey eraan, als je online wil USB key eruit.
Af en toe ben je ook wel echt een droogkloot he! Volgens mij moet jij ze eerst weken in een bakje water voor er iets uitkomt!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
De kunst van het loslaten van je ex #172
Hier zijn we single. Nou ja een enkeling.
NIet dat ik hier mee wil zeggen dat je niet welkom bent.
Meer dan welkom.
We hebben twee leuke mods en kruk
En het is hier bere gezellig
Als je snel bent kan je met Cue mee op vakantie
Ex-manager zou je anders ook wel uitkomen gok ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:06 schreef Intronic het volgende:
Football Manager blijft koning, niets anders nodig.
Af en toe maar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Af en toe ben je ook wel echt een droogkloot he! Volgens mij moet jij ze eerst weken in een bakje water voor er iets uitkomt!
Ik bouw alleen huizenquote:
Sorry dat 't niet voldoet aan jouw definitie van een gamequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja leuk
Maar we hadden het over gamen. Wil je nog meer offtopic gereutel kwijt?
Scherp. Daar kun je wel een een spel over maken ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ex-manager zou je anders ook wel uitkomen gok ik.
Sims is heul wel een game ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja leuk
Maar we hadden het over gamen. Wil je nog meer offtopic gereutel kwijt?
Naakte huizen zijn ook oké.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bouw alleen huizen.
[..]
Sorry dat 't niet voldoet aan jouw definitie van een game.
Niemand gaat met mij mee!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
Als je snel bent kan je met Cue mee op vakantie
In de kmaer zetten en de deuren weghalen, geen eten geven, in het zwembad laten en de trap weghalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sims is heul wel een game ja!
Leuk poppetjes maken uren lang... en er dan 5 min meespelen en het al weer beu zijn
jij weet mij teveel detailsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de kmaer zetten en de deuren weghalen, geen eten geven, in het zwembad laten en de trap weghalen
Saddist
Ik dacht dat Sziget dat was.quote:
Nee ik maakte ze gewoon allemaal gay homosexuals.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de kmaer zetten en de deuren weghalen, geen eten geven, in het zwembad laten en de trap weghalen
Saddist
Ze deed het wel altijd met GI Joe jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
en barbie is een action figure zeker?
Oh geen idee, ik game niet online, maar dat zou evt best kunnen jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
en het spel waar ik mee online wil dan? die moet wel origineel zijn toch?
ik speel alleen online...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik game niet online, maar dat zou evt best kunnen ja. En ja, PS3.
Bier!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
Geen file! Ik geloof dat ik dan maar eens naar huis ga. Genoeg gedaan vandaag....
Nu pas?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:40 schreef Nouk84 het volgende:
Geen file! Ik geloof dat ik dan maar eens naar huis ga. Genoeg gedaan vandaag....
Golfen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Nu thuis, snlel wat snacken, iets op de post doen en naar de golfbaan
Tegen de toekomstige CL winnaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:56 schreef rival het volgende:
hmm, ik faal
fijn weekend allemaal! vanavond Ajax he niet vergeten!
We moeten je echt alles uitleggen he?quote:
Je snapt niet dat ik golfen lame vindt en daarom die reactie post?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
We moeten je echt alles uitleggen he?
Ben je wel in staat om je eigen reet af te vegen? Of lukt dat je ook al niet?
Dat enige klasse en of intellect je vreemd is was mij helaas inderdaad niet ontgaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik golfen lame vindt en daarom die reactie post?
Dat vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:59 schreef Intronic het volgende:
Midgetgolfen, je moet het maar leuk vinden.
Ik probeer Ajax al heel lang te vergeten. Waarom zou vanavond een uitzondering moeten zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:56 schreef rival het volgende:
hmm, ik faal
fijn weekend allemaal! vanavond Ajax he niet vergeten!
Maar oh oh!!! ze zitten te SC'en in je FB topic! Snel als de neuroot en autist die je bent (die ik zonder enige kennis van zaken en/of medische achtergrond denk te bespeuren) snel verwijderen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je snapt niet dat ik golfen lame vindt en daarom die reactie post?
Die kon de schok dat je weg ging niet aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
Gaat er gewoon iemand dood op mijn laatste werkdag he!
Wat een lul, ik zou 'm afmaken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
Als jij weg gaat heeft leven ook geen zin meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
Je zei sterf en hij deed dat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:03 schreef L-E het volgende:
Het is wel een beetje op mijn eigen verzoek, dat doodgaan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zei sterf en hij deed dat?![]()
Werkt dat echt?Al die arme spammers waar ik sterf tegen heb geroepen.
Ik ben ook stervende. Einddatum is gelukkig nog niet bekend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, de meneer was al stervende. En ik zei gekscherend: Als je niet volledig overgelaten wil zijn aan de idioten hier, moet je gaan voor de 26ste, dan ben ik voor het laatst.
Hij doet het ook nog.
Waarom krijgt rival nou weer een -1? Gemeen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben ook stervende. Einddatum is gelukkig nog niet bekend.
Nou Lieverds! Ik hou van jullie allemaal (-1). Maak er een mooie paar uur van.
Echte liefde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, de meneer was al stervende. En ik zei gekscherend: Als je niet volledig overgelaten wil zijn aan de idioten hier, moet je gaan voor de 26ste, dan ben ik voor het laatst.
Hij doet het ook nog.
Vroeger was alles beter!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:29 schreef dawg het volgende:
dit topic is niet meer wat het geweest is de laatste tijd of niet?
Ik kom hier nu iets meer dan een jaar, dat werd toen ook al gezegd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:29 schreef dawg het volgende:
dit topic is niet meer wat het geweest is de laatste tijd of niet?
En kijk, nu ben ik er ook!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom hier nu iets meer dan een jaar, dat werd toen ook al gezegd.
Ik heb de tijd van mijn leven.
ik vind er de laatste maanden niet veel meer aan hier eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom hier nu iets meer dan een jaar, dat werd toen ook al gezegd.
Ik heb de tijd van mijn leven.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind er de laatste maanden niet veel meer aan hier eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog een leuk kleurtje gekregen daarzo?
Dat mag. Maar als iedereen dat roept, wordt het niet snel wél veel leuker natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Allemaal als een gek pumps posten helpt zeker niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
weet ik, daarom post ik hier ook niet zoveel meer dan eerst het geval was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat mag. Maar als iedereen dat roept, wordt het niet snel wél veel leuker natuurlijk.
nope, ik lurk in het heels heels heels topicquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allemaal als een gek pumps posten helpt zeker niet?.
Factor 50 babe! En zonnebril. Ben ook geheel niet verbrand!quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allemaal als een gek pumps posten helpt zeker niet?.
Namen willen wequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:46 schreef L-E het volgende:
Ik ben blij dat een aantal zeiksnorren die we hier veelvuldig zagen de laatste tijd weg lijken te blijven nu.
Zeiksnorren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:46 schreef L-E het volgende:
Ik ben blij dat een aantal zeiksnorren die we hier veelvuldig zagen de laatste tijd weg lijken te blijven nu.
Ik heb nu nog vakantiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:46 schreef L-E het volgende:
Miss, wanneer gaan we uit eten? Ik heb vakantie over een paar uur.
Mijn ongenoegen heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Namen willen we. Ik kan het hebben
.
Heb jij een snor? Zoeen wilde blonde?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Namen willen we. Ik kan het hebben
.
Dat zie ik dus helemaal voor me nu.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij een snor? Zoeen wilde blonde?
quote:
Dat ik dus mogelijkheden zie. Ben de hele volgende week ook nog vrij.quote:
Ik heb geen idee over wie je het hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ongenoegen heb ik nooit onder stoelen of banken gestoken.
Nee, die wordt regelmatig geharst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij een snor? Zoeen wilde blonde?
Owwwwja, we moeten nog eens in dat indianenrestaurant gaan eten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik dus mogelijkheden zie. Ben de hele volgende week ook nog vrij.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Heb ik dat gemist?
Oh wacht, je bedoelde het anders.![]()
Ik heb wel net nieuwe dogg..![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:46 schreef dawg het volgende:
Miss, wanneer gaan we uit eten? Ik heb vakantie over een paar uur.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij niet Barb, jij danst samen met Miss en mij de Vreugdedans Des Levens.
En ik ook! Snel, doe iets! pak een agenda ofzo!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ik dus mogelijkheden zie. Ben de hele volgende week ook nog vrij.
quote:
Heb jij ook al bijna vakantie?quote:
Oh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over wie je het hebt.
Schat, voor een date met jou heb ik geen agenda nodig, dat blijft wel hangen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:51 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik ook! Snel, doe iets! pak een agenda ofzo!
ik heb altijd vakantie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij ook al bijna vakantie?
Maar gingen wij uit eten dan?Gezellig!
Oeh nicequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk, zeiksnorren. Ik dans tenminste met twee vrouwen![]()
Maar als je een zeiksnor bent, weet ik niet of ik wel met je uit eten wil..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:54 schreef dawg het volgende:
heb ik het toch maar weer even levendig gekregen heh, zeiksnor dat ik ben!
Nice? Nice? "Nice" doesn´t even scratch the surface of the awesomness of it allquote:
nou, dan niet hoor. eet je lapje vlees maar alleen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar als je een zeiksnor bent, weet ik niet of ik wel met je uit eten wil..Straks lek je op mijn eten.
"lapje vlees", dat klinkt zo waarheen, waarvoor-erig....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dan niet hoor. eet je lapje vlees maar alleen!
Ja maar, ja maar... zeik op mijn lapje..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nou, dan niet hoor. eet je lapje vlees maar alleen!
Die halve koe kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:57 schreef missbehavin het volgende:
En dogg, lapje? Lapje?? Ik verwacht toch wel een flink stuk vlees.
Maar dat is valsspelen, you don't toy with steaks!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef dawg het volgende:
haha, ik dacht wel dat jullie op lapje zouden reageren.
voorspelbaarheid.
denk je altijd als dogg aan me?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:57 schreef missbehavin het volgende:
En waarom blijf ik dawg maar fout schrijven?
nooo! you eat them!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat is valsspelen, you don't toy with steaks!
Blijkbaar.quote:
Freudiaanse typo von dirquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:57 schreef missbehavin het volgende:
En waarom blijf ik dawg maar fout schrijven?
Dat is zonde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat is valsspelen, you don't toy with steaks!
met een lekker lapje struisvogelbiefstuk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Opmerkelijk inderdaad. Ik zou er eens een etentje aan wijden.
Zit jij nu te koppelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Opmerkelijk inderdaad. Ik zou er eens een etentje aan wijden.
Oh dat is wel lekker ja!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
met een lekker lapje struisvogelbiefstuk!
Nog niet gegeten. Ik ben wel helemaal wild van rendier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
met een lekker lapje struisvogelbiefstuk!
hmmwa, ligt eraan. veel wild is best droog en taaiig van zichzelf, vond ik dan. je moet er echt van houdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog niet gegeten. Ik ben wel helemaal wild van rendier.
quote:
Morgen. Bbq feestje van kleine man en mijn pa heeft superzachte ossenhaas gehaald, speciaal voor mij.quote:
quote:
Als ik doodga, doneer ik mijn lichaam aan het ministerie van verkeerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij nog niet verkoold van binnen?
Ossehaasquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Morgen. Bbq feestje van kleine man en mijn pa heeft superzachte ossenhaas gehaald, speciaal voor mij.
Kunnen ze weer wat weggetjes aanleggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik doodga, doneer ik mijn lichaam aan het ministerie van verkeer
En niet zomaar ossenhaas, heule goede, van een speciaal adresje.quote:
Veel wild is dan ook heerlijk in stoofschotelsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
hmmwa, ligt eraan. veel wild is best droog en taaiig van zichzelf, vond ik dan. je moet er echt van houden
moet je uit eten gaan, dat zegt ze toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan nog niet aan de man?
Ja maar ze komt er wel laat mee he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je uit eten gaan, dat zegt ze toch?
En dat terwijl ik zelf geen eens een auto heb. Maar zo ben ik, altruïst tot in de kistquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kunnen ze weer wat weggetjes aanleggen.
Waarom zou dat zonde zijn?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
Waarom ossehaas op de barbecue? Is dat niet enorm zonde?.
Het zal je vast een plaatsje in de hemel bezorgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zelf geen eens een auto heb. Maar zo ben ik, altruïst tot in de kist
het is nooit te laat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ze komt er wel laat mee he.
Kan me niet voorstellen dat het er mooi uit gaat zien en lekker gaat smaken op een grill met een pleur kolen eronder.quote:
Jawel hoor, gaat heerlijk worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het er mooi uit gaat zien en lekker gaat smaken op een grill met een pleur kolen eronder..
Can't imagine. Maar ik heb dan ook nooit van barbecueën gehouden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor, gaat heerlijk worden.
Ja en ik hou juist zo van alles van de grill.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Can't imagine. Maar ik heb dan ook nooit van barbecueën gehouden..
Hmmm, bestaat dat nog? Ik dacht dat ze dat laatst gesloopt hadden om plaats te maken voor een parkeerterrein en winkelcentrum.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zal je vast een plaatsje in de hemel bezorgen.
Dan krijg je daar vast een plaatsjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, bestaat dat nog? Ik dacht dat ze dat laatst gesloopt hadden om plaats te maken voor een parkeerterrein en winkelcentrum.
Dan is alles wat je op de bbq gooit eigenlijk zonde he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Can't imagine. Maar ik heb dan ook nooit van barbecueën gehouden..
Oh, joyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan krijg je daar vast een plaatsje.
ik heb er nu al zin in!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel hoor, gaat heerlijk worden.
Ik hoor Big Yellow Taxi aanzwellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, bestaat dat nog? Ik dacht dat ze dat laatst gesloopt hadden om plaats te maken voor een parkeerterrein en winkelcentrum.
Vind ik welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is alles wat je op de bbq gooit eigenlijk zonde he?
Dat mag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel. Maar ossehaas is nu niet het meest goedkope stuk vlees he
. Maar ieder z'n meug, vroeg het me gewoon af.
Ontmoet je wel meteen de hele familie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb er nu al zin in!
oh wacht....
quote:
hmm....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ontmoet je wel meteen de hele familie.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm....
ik wacht wel tot je nieuwe inktvlek er staat.
Goede strategie, me uitdagen!quote:
natuurlijk. oh en doe dan die nieuwe pumps aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goede strategie, me uitdagen!
Is goed, je kunt ze vast wel waarderen, ze zijn echtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
natuurlijk. oh en doe dan die nieuwe pumps aan.
ik ben benieuwd. needless to say.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is goed, je kunt ze vast wel waarderen, ze zijn echtMet sugar skulls er in reliëf in.
quote:
dus als ik snel ben dan....?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb net de marinade voor de saté klaar.
Mjah, eerste inktafspraak is richting eind september..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben benieuwd. needless to say.
datum?
pff, dan regel je maar wat eerder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, eerste inktafspraak is richting eind september..
kan je het over haar tieten smeren ipv over de satéquote:
missbtje opgediendquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan je het over haar tieten smeren ipv over de saté
Nee schat, die zijn voor de bbq morgen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan je het over haar tieten smeren ipv over de saté
Zegquote:
Overdekte buitenkeukenquote:
Die heb ik ook...dat is gewoon mijn binnenkeukenquote:
Doe maar luxequote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die heb ik ook...dat is gewoon mijn binnenkeuken
Ouch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
een bakplaat uit de oven is heet, heel gek
En nu ben je aangebrand? Arme memoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Sterk Tijn!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu ben je aangebrand? Arme memo
best wel een beetje jaquote:
dat ben ik altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu ben je aangebrand? Arme memo
ligt eraan of de oven een tijdje aangestaan heeft of nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan of de oven een tijdje aangestaan heeft of niet
Dan hoop ik niet dat je opgebrand raaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
best wel een beetje ja
[..]
dat ben ik altijd
jij hebt zeker een oven waar hete bakplaten uit komen als ie al een week niet gebruikt isquote:
Je bent speciaal in DL gaan wonen vanwege de grotere ovens?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bent speciaal in DL gaan wonen vanwege de grotere ovens?
Jij niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij hebt zeker een oven waar hete bakplaten uit komen als ie al een week niet gebruikt is
nee, maar mijn tv doet het welquote:
RIP aan de nabestaandequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:10 schreef L-E het volgende:
Mijn televisie is officieel dood verklaard. Een nieuwe kopen vind ik niet zo erg. Eentje uitzoeken wel..
gewoon een simpele. goedkope dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:10 schreef L-E het volgende:
Mijn televisie is officieel dood verklaard. Een nieuwe kopen vind ik niet zo erg. Eentje uitzoeken wel..
Lekkere lamsburger met saladequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa, friet is friet, niks bijzonders.
Dat kan mijn tv ook nietquote:
Dat doet Jamie Olliver voor mequote:
Wat heb je gemaakt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
Weer een tekening afgerond. Tot ik 'm morgen zie en besluit van niet.
en nu koffie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
Weer een tekening afgerond. Tot ik 'm morgen zie en besluit van niet.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef ArTiC het volgende:
weet je wat eng is...naar een bruiloft gaan van iemand die jonger is dan jezelf....en dat hij al voor de tweede keer trouwt
ik voel me echt oud
Oef!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef ArTiC het volgende:
weet je wat eng is...naar een bruiloft gaan van iemand die jonger is dan jezelf....en dat hij al voor de tweede keer trouwt
ik voel me echt oud
Opdracht.quote:
ik voel me echt oud
Ik heb maar 1 keer willen trouwen, in 4 relaties. Als je dat elke keer hebt, in de VS gebeurt dat genoeg...quote:
Cool, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opdracht.. Zo even foto's maken en dan zal ik 'm wel posten.
.
ik voel me echt oud
Sommige vrouwen zijn dat waard, Tijn.quote:
Dan wil je chick ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Ik bewaar maar even afstand tot bruiloften
Date je een beetje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben 31 idd....en tot nu toe heb ik maar 1x gedacht: met haar wil ik trouwen, kinderen en heul oud worden...dat is ruim 10 jaar geleden
ik scharrel op het moment...meer dan genoegquote:
Ik kan mij daar niets bij voorstellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn dat waard, Tijn.
Top.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik scharrel op het moment...meer dan genoeg
Ik kon me niet voorstellen van andermans kinderen te houden. Sja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij daar niets bij voorstellen
Daarom dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan wil je chick ook?
Jij was toch al getrouwd geweest, Barb?
toch zie ik kinderen van een ander eerlijk gezegd als een nadeel in een potentiele partner. scharrel dan weer niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kon me niet voorstellen van andermans kinderen te houden. Sja.
Het leven is veranderlijk Tijn.
Vroeger was alles beter, he ArTiC?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:24 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben 31 idd....en tot nu toe heb ik maar 1x gedacht: met haar wil ik trouwen, kinderen en heul oud worden...dat is ruim 10 jaar geleden
vroeger was je nog een berg teleurstellingen armerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, he ArTiC?
Gelukkig wel anders was ik nog steeds de loser van een paar jaar terugquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kon me niet voorstellen van andermans kinderen te houden. Sja.
Het leven is veranderlijk Tijn.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan mij daar niets bij voorstellen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
toch zie ik kinderen van een ander eerlijk gezegd als een nadeel in een potentiele partner. scharrel dan weer niet.
ik zou het krijgen van een kind met alles daaromheen gewoon liever met iemand beleven voor wie het ook de eerste keer is.
Das een andere omschrijving van vrijwel hetzelfdequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:31 schreef clevy het volgende:
[..]
vroeger was je nog een berg teleurstellingen armer
Alleen daarmee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk daar ga je al de mist in.
Maar batsen is toch leuk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dus meer dan batsen zit er niet in..
nope.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dus meer dan batsen zit er niet in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |