quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:11 schreef Joosterd het volgende:
Wanneer haal je je Vrijbewijs Etsoe! Haha ik zij Vrijbewijs!!!!111einz!!!!
Pas op dat je internet kabels niet dichtslibben.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Pas op dat je internet kabels niet dichtslibben.
Draadloos, daarom, mijn lichaam gaat eraan kapot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Pas op dat je internet kabels niet dichtslibben.
Helaas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wilde Arabisch leren in de vijf weken dat ik hier was, niks gedaan natuurlijk.
skl xdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:19 schreef Etsu het volgende:
Het is om half 4verkeerd gekeken dit dat
Inderdaad. Alleen leuk om te mixen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, in wodka zit toch geen smaakverschil.
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:20 schreef Dastan het volgende:
Tenzij je van die Poolse wodka met zo'n grasspriet wilt.
Nee. Puur. Mixen is voor mietjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen leuk om te mixen.
Kwenie smaak enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Of je nu 5 cl wodka puur drinkt of met 20 cl ice tea maakt weinig uit.
succes man!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef Etsu het volgende:
ik ga op 10 september uit in utrecht, en ritje rotterdam naar utrecht is 40 minuten ofzo, maar mijn trein om 4 uur 's nachts doet er 2 uur over (volgens ns.nl) en dan heb ik de bus gemist en de eerste metro rijdt pas om half acht.![]()
HOI terug vanaf mijn oude laptop gefeliciteerd met je nieuwe laptop ik hoop dat hij je bevalt en dat hij niet snel kapot gaat want dat zou zonde zijn ja toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Hihi HOI vanaf mijn nieuwe laptop.
Ja, dat zou best wel zonde zijn ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
HOI terug vanaf mijn oude laptop gefeliciteerd met je nieuwe laptop ik hoop dat hij je bevalt en dat hij niet snel kapot gaat want dat zou zonde zijn ja toch?
haha, preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat zou best wel zonde zijn ja.
met romana op de scooterrrrrrrrrrrrrrquote:
Nee, ik wilde een Macbook kopen, maar ik vind ze erg duur en ik vind het zonde nu ik op school zit enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
huh je had laatst toch een macbook gekocht ofzo
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
mja dacht al, want op de foto vind ik hem niet zo mooi![]()
Als ik met Mark uitga, word ik inderdaad op iedere hoek van de straat uitgewoond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
Nee, je bent toch geen slet? Uitgewoond worden op elke hoek van de straat. Behandeld worden als een derderangs hoer. Met een laag tarief.
ik ook, en nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
De Nederlandse Energiemaatschappij. Maurice. De Hond. Je kijkt te weinig televisie.
Ik ben al vijf weken niet verbonden met Nederlandse media.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
De Nederlandse Energiemaatschappij. Maurice. De Hond. Je kijkt te weinig televisie.
Dit is al langer gaande. Ik zou zeggen zo'n jaar. Misschien wel langer. Er is zelfs wat oproer geweest omtrent die reclame. Maurice heeft gewonnen, zo zou ik zeggen. Hij speelt er immers nog steeds een dominante rol in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben al vijf weken niet verbonden met Nederlandse media.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef Dastan het volgende:
Witte verf. Nog maagdelijk. Korter dan vroeger. Maagden zijn zeldzaam. Je moet tegenwoordig op zoek gaan in de vijfde klas van de basisschool. Treurig. Maar waarheidig.
Doe ik als ik weer in mn hometown ben .quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
klinkerbotsing heb je mijn nieuwe tvkast al gezien op fb![]()
Persoon is niet onzijdig, derhalve verdient het woord een mannelijk dan wel vrouwelijk adiectivum.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet een oppervlakkig, stereotyperend persoon zijn.
Oh. Sorry hoor meneer de betweter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Persoon is niet onzijdig, derhalve verdient het woord een mannelijk dan wel vrouwelijk adiectivum.
Wij moeten ons meer bewust worden van de wijze waarop wij onze inbreng willen brengen. Zoals ik al aangaf in eerdere berichten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh. Sorry hoor meneer de betweter.
Blaaablablablbala...lblablaba.blablablablalba.blaaaaaablablablala.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij moeten ons meer bewust worden van de wijze waarop wij onze inbreng willen brengen. Zoals ik al aangaf in eerdere berichten.
Ik betreur de wijze waarop jij mijn woorden verwerpt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Blaaablablablbala...lblablaba.blablablablalba.blaaaaaablablablala.
Sorry, komt door de hitte. Als ik in Nederland was zou ik je woorden geprezen hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik betreur de wijze waarop jij mijn woorden verwerpt.
Wel, ik hoop dat u, mijn nimmer teleurstellende jongedame, mijn woorden, in Nederland zijnde, nog eens in acht neemt, en hen de aandacht geeft die zij verdienen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, komt door de hitte. Als ik in Nederland was zou ik je woorden geprezen hebben.
Ik zal dit topic tussen mijn bookmarks zetten voor het geval dat we een topic verder zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel, ik hoop dat u, mijn nimmer teleurstellende jongedame, mijn woorden, in Nederland zijnde, nog eens in acht neemt, en hen de aandacht geeft die zij verdienen.
Dat is een groot plezier, u moet mij geloven wanneer ik u vertel, dat ik een fikse glimlach op mijn gezicht tover.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal dit topic tussen mijn bookmarks zetten voor het geval dat we een topic verder zijn.
Ik gniffelde toen ik dit las, lief.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is een groot plezier, u moet mij geloven wanneer ik u vertel, dat ik een fikse glimlach op mijn gezicht tover.
Is het raar, ik kreeg een error in mn hoofd van al die lieve woorden van Jan, hoe kan dit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
danku ik kan weer verder met mn leven xd
Dat is heel fijn om te lezen, mijn waerde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
Bij het zien van uwe woorden voel ik niet zozeer vlinders in mijn buik, maar zeer zeker voel ik vleugels klapperen, en ik geloof dat ze mijn hart bij benadering raken.
wat voor errorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het raar, ik kreeg een error in mn hoofd van al die lieve woorden van Jan, hoe kan dit?
Prachtig hoe u, mijn Vocaalinterruptie, de ware, zuivere spelling der Nederlandse taal, nog beheerst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is het raar, ik kreeg een error in mn hoofd van al die lieve woorden van Jan, hoe kan dit?
[..]
Dat is heel fijn om te lezen, mijn waerde.
Waarom zou ik de taal niet meer beheersen? Alleen omdat ik vijf weken er tussen uit ben? Hmm, vertel het mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Prachtig hoe u, mijn Vocaalinterruptie, de ware, zuivere spelling der Nederlandse taal, nog beheerst.
Dan moet ik opstaan en is de kans dat de laptop ingepikt wordt groot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje het is wat ik zou zeggen neem een slokje water
Volgens mij, en vergeef me mijn bescheiden meningvorming, beschouwt u mijn berichten als onterecht bijtend en spottend. Ik was niet anders dan oprecht, eerlijk en volstrekt gemeend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou ik de taal niet meer beheersen? Alleen omdat ik vijf weken er tussen uit ben? Hmm, vertel het mij.
oh okidokiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij, en vergeef me mijn bescheiden meningvorming, beschouwt u mijn berichten als onterecht bijtend en spottend. Ik was niet anders dan oprecht, eerlijk en volstrekt gemeend.
Dat u het even weet, dat gebruik van de `e` in plaats van de `a` is erg archaïsch en duidt op een behoudende doch openstaande geest.quote:
Vertel.quote:
Het woord ziet er wel mooier uit met ae.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat u het even weet, dat gebruik van de `e` in plaats van de `a` is erg archaïsch en duidt op een behoudende doch openstaande geest.
ik word er gek van dat een bepaald iemand niet tegen me praat en dat ik WEER de degene moet zijn om een conversatie te starten, iets wat ik NIET wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan praat even tegen Etsu ik word helemaal gek van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik weet het, maar het is makkelijk voor mijn iPod en ik heb geen zin om 2 programma's op mijn laptop te hebben voor muziek.quote:
Dastan zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:37 schreef Dastan het volgende:
Je druk maken over zulke onbeduidende zaken terwijl de jacht op Kadhafi nog steeds gaande is.
Dastan, je maakt je veel te druk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een volstrekt ongegronde en absurde aantijging.
Een man dient zich druk te maken over alle onrechte zaken in de wereld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dastan, je maakt je veel te druk.
Je kunt toch niet overal iets aan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een man dient zich druk te maken over alle onrechte zaken in de wereld.
Nee, maar het maakt mij neerslachtig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kunt toch niet overal iets aan doen.
Vervelend.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, maar het maakt mij neerslachtig.
Inderdaad, maar zijn ook genoeg mensen die het wél leuk vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klopt, en die van menig ander.
MAG IK EVEN GWN ZEGGEN DAT IK HET KUTMUZIEK VIND.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zijn ook genoeg mensen die het wél leuk vinden.
Ja hoor, maar dan moet je wel "ik vind" erbij zeggen, anders is het geen mening meer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MAG IK EVEN GWN ZEGGEN DAT IK HET KUTMUZIEK VIND.
Het hoeft niet 24/7 formeel te zijn hier hoorrrr.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dan moet je wel "ik vind" erbij zeggen, anders is het geen mening meer.
Weet ik, maar ik vind dat wel zo prettig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het hoeft niet 24/7 formeel te zijn hier hoorrrr.
Truequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
maar als ik zeg;
suzanne is lief
dan is dat ook geen mening enzo, terwijl het wel zo IS.
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dan moet je wel "ik vind" erbij zeggen, anders is het geen mening meer.
Nijmegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:41 schreef Dastan het volgende:
Waar ging jij ook alweder studeren, emzor?
Leuk hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:43 schreef Dastan het volgende:
Kunnen jij en motorbloempje elkander de ganse tijd gelijk geven. Gezellig.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
O god, nou opgeruimd staat netjes. Gelukkig bevind ik mij daar niet onder.
Okeejenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Hey René! Groetje terug naar jou!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:26 schreef Dastan het volgende:
Nog tips voor de introductieweek, R_R? Wat moet ik doen en wat moet ik laten?
dat is raarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je moet gewoon bier zuipen tot je in coma ligt, verder kan ik je niet veel tips geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |