succes man!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:10 schreef Etsu het volgende:
ik ga op 10 september uit in utrecht, en ritje rotterdam naar utrecht is 40 minuten ofzo, maar mijn trein om 4 uur 's nachts doet er 2 uur over (volgens ns.nl) en dan heb ik de bus gemist en de eerste metro rijdt pas om half acht.![]()
HOI terug vanaf mijn oude laptop gefeliciteerd met je nieuwe laptop ik hoop dat hij je bevalt en dat hij niet snel kapot gaat want dat zou zonde zijn ja toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Hihi HOI vanaf mijn nieuwe laptop.
Ja, dat zou best wel zonde zijn ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
HOI terug vanaf mijn oude laptop gefeliciteerd met je nieuwe laptop ik hoop dat hij je bevalt en dat hij niet snel kapot gaat want dat zou zonde zijn ja toch?
haha, preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat zou best wel zonde zijn ja.
met romana op de scooterrrrrrrrrrrrrrquote:
Nee, ik wilde een Macbook kopen, maar ik vind ze erg duur en ik vind het zonde nu ik op school zit enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
huh je had laatst toch een macbook gekocht ofzo
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
mja dacht al, want op de foto vind ik hem niet zo mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |