SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Zeker wetenquote:
Nee, meesteres. Zit in meeting maar ben aan het luisteren dus kan even op BBquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GA AAN T WERK JIJ!
En zeker top serie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker weten
[..]
Nee, meesteres. Zit in meeting maar ben aan het luisteren dus kan even op BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Alleen PC en PS3 toch tegen elkaar?quote:
hehequote:
Nja ik krijg het nu niet meer voor elkaar op de pcquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan echt geen shooters op consolesik moet dan echt een musi en tobo hebben ..
Dus nu kan je het welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan echt geen shooters op consolesik moet dan echt een musi en tobo hebben ..
Tot nu toe wel. Dat pc-minnend Microsoft wil niet geloven dat crossplatform tof is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen PC en PS3 toch tegen elkaar?
[..]
Crossplatform tussen pc, MAC, en PS3quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen PC en PS3 toch tegen elkaar?
[..]
hehe
De game ondersteund tobo + muis voor PS3quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
maar console fps hebben toch autoaim aan staan ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar ik ga dus echt niet als een mongool met een tobo en muis achter mn PS3 zittenDaar heb ik geen console voor. Ik hoop dan ook gaarne op controller only-lobbies. Anders heb je echt een negatieve edge als controller-speler dunkt me.
Dat zal vast wel zo zijn toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Crossplatform tussen pc, MAC, en PS3
[..]
De game ondersteund tobo + muis voor PS3![]()
Maar ik ga dus echt niet als een mongool met een tobo en muis achter mn PS3 zittenDaar heb ik geen console voor. Ik hoop dan ook gaarne op controller only-lobbies. Anders heb je echt een negatieve edge als controller-speler dunkt me.
Ik zieh et ook niet zo zitten om muis en tobo voor ps3 te doen, ik game dan liever op mijn macquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Crossplatform tussen pc, MAC, en PS3
[..]
De game ondersteund tobo + muis voor PS3![]()
Tja, er was niemand beschikbaar om F1 te doen op gamescom. Ik kan zelf op zich wel, maar in Keulen zat ik al vol op dat moment.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Pheno, laat aub iemand anders dan Wesley de game (p)reviewen. Iemand die 2010 ook heeft gespeeld of op zijn minste de F1 wedstrijden kijkt
Als zo iemand niet in de crew zit dan wil ik voor de review stiekem wel graag een stukje schrijven. Ik haal de game toch op de releasedate
Aight, nicequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, er was niemand beschikbaar om F1 te doen op gamescom. Ik kan zelf op zich wel, maar in Keulen zat ik al vol op dat moment.
Als backup heb ik een fanaat. Ik heb net gevraagd welk platform het is, als ie naar mij kan heb ik een diehard gast die alles kijkt en speelt. Dus hopelijk is dat zo.
Mijn piemel maakte een hupsje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:19 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze dit nu een keertje zouden uitbrengen...
Ik zou hem nu toch echt een keer gaan wassen als ik jou was..quote:
But you liked it dirty!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou hem nu toch echt een keer gaan wassen als ik jou was..
Past sentence, you're starting to learn!!quote:
Killzone ging lekker toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:54 schreef Solique het volgende:
Laatste meeting gehad, mailbox legen en dan vroeg naar huis
Shooters op consoles zijn niet aan mij besteed, pc gaat toch beter
mwa, ik had mijn momenten.quote:
Dat hoorde ik vroeger genoeg, ben nu te noob.quote:
quote:
haha lachen tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat hoorde ik vroeger genoeg, ben nu te noob.
Preciesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha lachen tochik ben gewoon té slecht om zo genoemd te worden
maakt me ook niet uit hoor, t gaat om de fun
Fail is the new Win!quote:
whehequote:
Maar als dat falen is, en dus het nieuwe winnen, wat is het dan als je daarin faalt en ergens midden in de ranking staat? Dan faal je in het falen en is het een winwin?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe
onderste staan op een ranking is toch ook een prestatie op zich ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
gewoon zorgen dat je altijd met zn 2en speeltquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:40 schreef koei het volgende:
[..]
Maar als dat falen is, en dus het nieuwe winnen, wat is het dan als je daarin faalt en ergens midden in de ranking staat? Dan faal je in het falen en is het een winwin?
Doeg!quote:
Zo ben ik ooit derde geworden met zwemmenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je altijd met zn 2en speelt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit derde geworden met zwemmen
Vrachtwagens vinden jouw autootje liefquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:07 schreef Solique het volgende:
Ik geloof dat ik snel een andere auto moet hebben, dit type trekt echt bussen en vrachtwagens aan.
Had bijna een vrachtwagen in de zijkant zitten. En wederom niet mijn schuld.
Liever pakken zij een anderequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vrachtwagens vinden jouw autootje lief
Nooit 1 aflevering van gezienquote:
JS?quote:
jewel de servers draaien al, alleen staan er maar 3 mensen in de leaderboards van de exclusieve pre-order DLC challengequote:
Dat was niks johquote:
Huh is die al uit :/?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:52 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG IK STA EERSTE OP DE WERELDRANGLIJST BIJ DRIVER SF
ik bedoelde dat hij afgevoerd werd met de ambulancequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was niks joh. Volgende week pas
[..]
Huh is die al uit :/?!
Netjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
jewel de servers draaien al, alleen staan er maar 3 mensen in de leaderboards van de exclusieve pre-order DLC challenge![]()
![]()
MAAR IK STA EERSTE WHOOOOOOOHOOOOO
Ja oké dat was wel heftig, dacht dat vorig week ook al voorstukje van kwam.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bedoelde dat hij afgevoerd werd met de ambulance
Ja vorige week lieten ze ook al stukje op t einde zien, ze doen zo vaak spoileren en alles zo lang mogelijk uitrekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja oké dat was wel heftig, dacht dat vorig week ook al voorstukje van kwam.
Jammer genoeg had ik het een tijdje terug al gezien :/
Nee daarom sta ik eerstequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was niks joh. Volgende week pas
[..]
Huh is die al uit :/?!
Nee, die spelen alles ook helemaal uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:11 schreef Mday het volgende:
whoa jij bent lekker op tijd. zouden die noobs van gameinformer, PU en OPM alleen tijdens kantooruren reviewen ofzo
*schouderophaal*quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:13 schreef koei het volgende:
http://uwsupermarkt.nl/pages/display/blog/9734
Die fipo
Logischquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die spelen alles ook helemaal uit
Heb besloten om Deus Ex weer te spelen voor ik Human Revolution ga doen, het blijft echt n spannend spel!quote:
Fijn ook dat men de monteurs de kans geeft om gewoon even te blijven en te kijken of het werkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:28 schreef badboynova het volgende:
morning
UpisC is net geweest, en weer is de modem vervangen. Nu is het afwachten als alles normaal gaat werken.
Waarom? Door wie, waarom en hoe?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kak, 4 uur geslapen en dan wakker gemaakt worden
Haha, nja ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Waarom? Door wie, waarom en hoe?
Dit roept echt alleen maar vragen op Nick!
waarom dan dequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha, nja ik moest lachen. Laten we het zo zeggen, ik werd lekker wakker
![]()
![]()
Ik geloof galiet(monteur), want hij heeft mijn doekoe mee genomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Fijn ook dat men de monteurs de kans geeft om gewoon even te blijven en te kijken of het werkt.
"Nee, de modem is vervangen, dus probleem is in de loop van de dag opgelost. Fijne dag nog!"
Werd ik maar lekker wakkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha, nja ik moest lachen. Laten we het zo zeggen, ik werd lekker wakker
![]()
![]()
Herinneringen aan lang vervlogen tijden?quote:
Meer omdat ik maar 4 uur geslapen hadquote:
Ja... *snif*quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Herinneringen aan lang vervlogen tijden?![]()
ahquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer omdat ik maar 4 uur geslapen had
fuckbuddy nemen poit ..quote:
Da's makkelijker gezegd dan gedaan.. Ben geen sexy jongedamequote:
quote:
En dan zo'n antwoord Poit? Kom op.. ik had beter verwachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's makkelijker gezegd dan gedaan.. Ben geen sexy jongedame
Wilde ook eerst vragen of ze zich aan melde voor de functie maar toen dacht ik.. Who the fuck am I kiddingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
En dan zo'n antwoord Poit? Kom op.. ik had beter verwacht
Check!quote:
Ontbijt op bed voor Fruit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mjam mjam, beschuit met aarbeitjes en gekooktje eitjes!
Nu nog even fruit wakker maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ontbijt op bed voor Fruit?Ahh, ik zal je vriendin vertellen dat ze je een keer ontbijt op bed moet brengen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Ah YEAHquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:23 schreef Poit het volgende:
Dan Aykroyd maakt details Ghostbusters 3 bekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Always bet on 'ontbijt' !quote:
Jij wil met elke mooie/leuke vrouw trouwen als je later groot bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:34 schreef Poit het volgende:
Ik wil ook met Eefje trouwen als ik later groot ben
Jij niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij wil met elke mooie/leuke vrouw trouwen als je later groot bent.
Tuurlijk, wil alleen niet groter worden.quote:
Deus Ex of F1 kwalificatie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:21 schreef Rossdale het volgende:
O my, valt daar zojuist Deus Ex op de mat? Jawel! Daar viel zojuist Deus Ex op de mat
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Half uurtje Deus Ex, uurtje Quali, vele uurtjes Deus Ex
Veel game plezierquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:21 schreef Rossdale het volgende:
O my, valt daar zojuist Deus Ex op de mat? Jawel! Daar viel zojuist Deus Ex op de mat
Is het je ultra-boob-bra-size-eyesight?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:51 schreef Mday het volgende:
Wel frakking tof als je in Deus Ex je pistool helemaal stealth-proof hebt gemaakt. het enige wat ze weten van mijn aanwezigheid is één kogelhuls en iemand met een gaatje in zijn hoofd. overigens tof verhaal. de manier waarop je het speelt doet me verschrikkelijk denken aan Vampire: The Masquerade Bloodlines. Ontzettend ondergewaardeerde game, dat.
Terwijl ik gamede dacht ik, wauwie, ik wil ook augments.
blijkt dat ik die allang heb.
bijna! ik heb lensimplantaten. i can has ultrasharp vision.quote:Is het je ultra-boob-bra-size-eyesight?
Awesomequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is het je ultra-boob-bra-size-eyesight?
Choco (mijn vrouwtjesvogel) zat de hele tijd heel sipjes in de speelkooi te zitten. Ik snapte niet wat er aan de hand was maar was te druk bezig met typen. Kom ik er na 3 uur achter dat ze per ongeluk het kooitje dicht had gemaakt en dus vast zat. Dacht ze dat ze straf had
Zoo zielig![]()
Verder ben ik er achter gekomen dat ze Blink 182 verkiezen over de Beastie Boys.
Ook lekkerquote:
hihihquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesome![]()
Ace vind het nog steeds leuk om in het looprad te rennen. Hij is alleen zo groot geworden dat ie er maar net in past met als resultaat dat het eruit ziet alsof er een dikke beer op z'n knieën een berg op kruipt
Fuckbuddies zijn maar lastige dingen, krijg je vanzelf gevoelens voor enzo... Gaat die nieuwe bios film daar niet over?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah
[..]
fuckbuddy nemen poit ..
welke film?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Fuckbuddies zijn maar lastige dingen, krijg je vanzelf gevoelens voor enzo... Gaat die nieuwe bios film daar niet over?
zo maar weer eens hardlopen. Geen zin, vies weer buiten
ik gok marly and me?quote:
Friends with benefits bedoel ikquote:
oh okayquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Friends with benefits bedoel ik
Zo weer braaf gerend, ik ben trots op mezelf!
genoeg geshopt, maar nix waar jij iets aan hebt gok ik!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:10 schreef Poit het volgende:
Lekker geshopt trouwens? Nog wat leuks voor me gehaald?
ohja. Die bedoelde ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Friends with benefits bedoel ik
Zo weer braaf gerend, ik ben trots op mezelf!
Jammerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh okayis t wat?
[..]
genoeg geshopt, maar nix waar jij iets aan hebt gok ik!
geen idee, ik zag alleen een voorstukje... hij komt de 21ste pas. mila kunis zit erin en justin timberlake...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh okayis t wat?
[..]
genoeg geshopt, maar nix waar jij iets aan hebt gok ik!
nee niet echt, moet nog goed opletten of alles goed gaat met kat en ben vandaag hele dag weg geweest dus blijf vanavond thuis, anders zit hij 24 uur in een donkere kamerquote:
oooh okayquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
geen idee, ik zag alleen een voorstukje... hij komt de 21ste pas. mila kunis zit erin en justin timberlake...
Lekker toch, avondje thuis. Dat staat bij mij ook op de planning. Gisteren weg geweest, morgen 2 feestjes. Druk genoeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee niet echt, moet nog goed opletten of alles goed gaat met kat en ben vandaag hele dag weg geweest dus blijf vanavond thuis, anders zit hij 24 uur in een donkere kamernog een week dan controle, met beetje mazzel is het daarna snel over en kan hij lekker weer gewoon rondlopen en kan ik alles doen
jij?
huispakje hier is al aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Lekker toch, avondje thuis. Dat staat bij mij ook op de planning. Gisteren weg geweest, morgen 2 feestjes. Druk genoeg.
Huispakje aan, daarna lekker de playstation aan. Lekker chillen.
Dat heb ik vanmiddag lekker op m'n gemakkie gedaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
huispakje hier is al aanzo eerst opuirmen, anders is t morgen nog steeds een zootje als ikn u de ps3 aan zet
eerst maar even wasje laten draaien enzo en dan pas gamen
pics!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag lekker op m'n gemakkie gedaan.
Oh, en ik ben naar de kapper geweest. Lekker kort koppie
Ja dahag, ben net helemaal nat geregendquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pics!
friends met benefits maar aangezet danben benieuwd of t wat is!
kan niet heb een haarbal op schoot en geen auto!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dahag, ben net helemaal nat geregend
Kom maar kijken!
Geldig excuus. Dan moet je maar even wachten tot iemand anders een foto van me maakt..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kan niet heb een haarbal op schoot en geen auto!
Ehm, je weet toch wel wat Jersey Shore voor programma is? Daar is oh oh cherso op gebaseerd, en het origineel is nog wat erger qua mensen....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:33 schreef Solique het volgende:
Ben toe aan een bakkie, dan eens aan Jersey Shore beginnen kijken of het wat is.
1 aflevering zal ik best overlevenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, je weet toch wel wat Jersey Shore voor programma is? Daar is oh oh cherso op gebaseerd, en het origineel is nog wat erger qua mensen....
welke film ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg die dude van himym zit in die film
Damn, dit is inderdaad echt wel ergquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, je weet toch wel wat Jersey Shore voor programma is? Daar is oh oh cherso op gebaseerd, en het origineel is nog wat erger qua mensen....
1ste valt idd nog wel meequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:31 schreef Solique het volgende:
Eerst aflevering JS gezien, weet nog niet wat ik er van moet denken.
In de gordijnen hangen mogen zequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:28 schreef Mday het volgende:
[..]
hihih
zeg fruit, kun je die beesten straf geven dan? als ze weer eens in de gordijnen hebben gehangen ofzo...
Erger?! Die van Oh Oh Cherso zijn gewoon een stel idiotenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:42 schreef koei het volgende:
[..]
Dit is nog 10 keer erger als het tenminste echt isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Erger?! Die van Oh Oh Cherso zijn gewoon een stel idioten
jason segel zit in wel meer filmsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die friends with benefits, het is nog ene vermakelijke film ook
Alleen 1 aflevering om te zien of het wat is, maar het is wel erg inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Serieus kijken jullie Jersey shore?
En dan mij uitlachen omdat ik glee kijk![]()
Ik kan echt niets met js, wat een ontzettende irritante, ordinaire snollen bij elkaar (jaa ook de mannen)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Net bij de sushibar stond er ook een enorme del! Echt zo'n meisje dat er super goedkoop uitziet en er zich ook zeer luidruchtig en ordinair gedroeg. Ze stond aan de andere kant van een glasplaat, zo'n halve meter van onze tafel, bij de toiletten en nadat wij onze ongezouten mening over haar hadden gegeven (in de trant van: ach zij is toch gewend om achter glas te staan, en ze kost een euro) moesten we helaas constateren dat de glasplaat aan de bovenkant open was
Nicequote:
Blijft cool om Nederlandse namen te zien in de aftitelingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:06 schreef Solique het volgende:
Trouwens wat een gezeik voor die 30 euro kortingsactie bij Gamemania. De games die je inlevert moeten console wezen (ok, geen probleem) maar ook minimaal 10 euro waard zijn en/of weinig aanwezig zijn.
[..]
Nice
Toch wel Nederlands trotsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijft cool om Nederlandse namen te zien in de aftiteling
En nu Deus Ex erin.. Stiekem toch gekocht
hey, ik lachte je uit om glee, en I sure as hell don't watch Jersey friggin' Shore.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik kan echt niets met js, wat een ontzettende irritante, ordinaire snollen bij elkaar (jaa ook de mannen)
zitten ook nederlandse namen inquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijft cool om Nederlandse namen te zien in de aftiteling
En nu Deus Ex erin.. Stiekem toch gekocht
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:32 schreef Mday het volgende:
[..]
hey, ik lachte je uit om glee, en I sure as hell don't watch Jersey friggin' Shore.
Ach ook ik heb een aflevering gekeken. Laat hem maar lachen....quote:
Ik had het goed getimed, precies tussen de buien doorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:14 schreef Solique het volgende:
pff, dacht even een stuk te gaan rennen gaat het halverwege regenen.
Hij had ook best een hoog cijfer op imdb voor dat type film, ik ga hem ooit ook maar eens kijken denk ik...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die friends with benefits, het is nog ene vermakelijke film ook
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ach ook ik heb een aflevering gekeken. Laat hem maar lachen....
Ik ben niet van de timing; sta vaak voor een brug, in de file of het gaat regenen als ik buiten ben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:53 schreef GameBabe het volgende:
Ik had het goed getimed, precies tussen de buien door
hij kijkt lekker wg hoor! prima filmpje voor om op een zondagmiddag te kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik had het goed getimed, precies tussen de buien door
[..]
Hij had ook best een hoog cijfer op imdb voor dat type film, ik ga hem ooit ook maar eens kijken denk ik...
LOT!quote:
Sharquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij kijkt lekker wg hoor! prima filmpje voor om op een zondagmiddag te kijken
[..]
LOT!
oh hell yeah dat we dat gaan doenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shar![]()
Hoe is het? Eigenlijk zouden we weer een keertje moeten gaan shoppen
Goed net lekker uit eten geweest. Nu lekker thuis met mijn lieve fruit beetje aan het chillenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh hell yeah dat we dat gaan doenhier goed en daar?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zo nu heb ik alle afleveringen van Game of Thrones gezien. Ik hoefde er nog maar 5
oh heerlijk zo'n lief vriendjequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed net lekker uit eten geweest. Nu lekker thuis met mijn lieve fruit beetje aan het chillen
Hoe is het met het kattenbeest?
Nee hoor, ik was je juist niet aan het uitlachenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee klopt, jij nam het voor mij opquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was je juist niet aan het uitlachen
Dat doe ik ook wel eensquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fijn, weer midden in de nacht wakker worden, omdat je vriendin over spinnen aan het dromen is.
Nick, een spinnnnnnnnn iehhhhhhh.. En dat om 4 uur.
Veel plezier ermee Shar volgende week
Dus ze heeft een alvast voor haar verjaardag een klein presentje van jouw gehadquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fijn, weer midden in de nacht wakker worden, omdat je vriendin over spinnen aan het dromen is.
oh dat kan wle mjn schuld zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik kreeg het net te horen ja, bedanktquote:Op zondag 28 augustus 2011 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dat kan wle mjn schuld zijnik begon over spinnen lawl
mogguh
Die moet ik ook nog spelenquote:
scorequote:Op zondag 28 augustus 2011 09:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kreeg het net te horen ja, bedankt. En ik hoor vanaf de andere kant van de kamer een hoop gevloek richting jou
..
Dude dromen is 1. Denken dat er een spin van het plafond op het kussen valt om vervolgens uit bed te springen, alles om te gooien (dekbed en kussens) en te krijsen ER LIGT EEN SPIN OP HET KUSSEN, ER LIGT EEN SPIN OP HET KUSSEN.quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
heb geen chips hierquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ook.
Zak Chips
Fles Cola
Dragon Age 2
Bank
DGVF VITAquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat zijn toffe films (van laatste tijd) die k moet zien?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
...
een post van AQ zonder filmpje, en dat op de zondagochtend!
het moet niet gekker worden
Deze hing boven der hoofd, KIJK DAN NICK, HIER HANGT IE. gvdquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude dromen is 1. Denken dat er een spin van het plafond op het kussen valt om vervolgens uit bed te springen, alles om te gooien (dekbed en kussens) en te krijsen ER LIGT EEN SPIN OP HET KUSSEN, ER LIGT EEN SPIN OP HET KUSSEN.
Om vier uur.
Als ik slaap.
Vrouwen
Nou, dan ga je toch lekker alleen wonenquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude dromen is 1. Denken dat er een spin van het plafond op het kussen valt om vervolgens uit bed te springen, alles om te gooien (dekbed en kussens) en te krijsen ER LIGT EEN SPIN OP HET KUSSEN, ER LIGT EEN SPIN OP HET KUSSEN.
Om vier uur.
Als ik slaap.
Vrouwen
Ik ook!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:02 schreef Nebo het volgende:
Nog steeds snipverkouden, bah!Dan maar even Deus Ex doen.
FUUUUUquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook!
Maar eerst lekker wat afbakbroodjes in de oven
Dan maar in de koekepanquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
FUUUUU
Ik had croissantjes gekocht voor in de oven maar ik was vergeten dat onze oven stuk is![]()
![]()
Dan wordt denk ik helemaal nietsquote:
Gaat em niet worden denk ik nee..quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan wordt denk ik helemaal nietsHet zijn van die croissantjes die je nog moet oprollen.
Nee de ah gaat om 12.00 open dan halen we vers stokbrood en gaan we een mega lekker broodje bouwen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Gaat em niet worden denk ik nee..
Dat maar een boterham met pindakaas..
Blijkt maar weer wat voor josti's daar soms rondlopen. Op het oog heel veel geduld en vervolgens allemaal onzin-uitspraken over psychiatersquote:
Pcquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Pppffffttt gedoe, gisteren m'n computer uitgezet met de powerknop, maar die bleef hangen omdat m'n vriendin ooit cola over de computer heeft gegooid en die knop dus n beetje plakkerig is, toen wilde Windows niet meer opstarten vanwege corrupte MBR, gelukkig had ik bijna alles al back-upped omdat ik Windows opnieuw wilde installeren, maar nu werkt Ubuntu via USB ook niet! Vage bug die iets met m'n videokaart te maken heeft!
RRRAAAAAHHHH!!!!
Mijn PS3 trekt die makkelijk in ieder gevalquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pc
Dan heb je die opmerking alvast gehad. Ben benieuwd of de mijne Skyrim en BF3 gaat trekken, ga er wel vanuit eigenlijk
Skyrimquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mijn PS3 trekt die makkelijk in ieder geval
PS3quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mijn PS3 trekt die makkelijk in ieder geval
Skyrim, ja. BF3? wat is je setup?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pc
Dan heb je die opmerking alvast gehad. Ben benieuwd of de mijne Skyrim en BF3 gaat trekken, ga er wel vanuit eigenlijk
haal je videokaart er effe uit dan flappie en start on-board VGa even opquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Pppffffttt gedoe, gisteren m'n computer uitgezet met de powerknop, maar die bleef hangen omdat m'n vriendin ooit cola over de computer heeft gegooid en die knop dus n beetje plakkerig is, toen wilde Windows niet meer opstarten vanwege corrupte MBR, gelukkig had ik bijna alles al back-upped omdat ik Windows opnieuw wilde installeren, maar nu werkt Ubuntu via USB ook niet! Vage bug die iets met m'n videokaart te maken heeft!
RRRAAAAAHHHH!!!!
Post vanavond wel ffquote:
Heb geen onboard VGA, ben geen buttjequote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef Mday het volgende:
[..]
haal je videokaart er effe uit dan flappie en start on-board VGa even op
watte? elk moederbord heeft onboard VGA. haal je vidkaart eruit en see for yoselfquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb geen onboard VGA, ben geen buttje
Niet elk moederbord heeft dat, de mijne niet, heb een MSI K9A Platinum, met een AMD 580X northbridge (beter bekend als ATI CrossFire Radeon Xpress 3200, 2e generatie CF moederbord) die geen onboard VGA heeftquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:37 schreef Mday het volgende:
[..]
watte? elk moederbord heeft onboard VGA. haal je vidkaart eruit en see for yoself
o rly. haha screwed.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Niet elk moederbord heeft dat, de mijne niet, heb een MSI K9A Platinum, met een AMD 580X northbridge (beter bekend als ATI CrossFire Radeon Xpress 3200, 2e generatie CF moederbord) die geen onboard VGA heeft
Ik eet wel een extra speklapje voor jequote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik eet wel een extra speklapje voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
En ik maar denken dat ik teveel plastic in m'n huis hebquote:
oh dit is te makkelijk om een opmerking over te gevenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:19 schreef Poit het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik teveel plastic in m'n huis heb
Haha, als je maar weet dat jouw naam erop staat!quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dit is te makkelijk om een opmerking over te geven!!
En ook niet weg gooien omdat je niet weet of je ze ooit nog nodig hebt...quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:37 schreef Sharana_LV het volgende:
hatelijk, kabels uitzoeken en dan adapters vinden waarvan je geen idee hebt waar ze bijhoren
dit dus, heb 1x de hele zooi weggemikt en later achter gekomen dat ik 2 adapters mistequote:Op zondag 28 augustus 2011 17:40 schreef Poit het volgende:
[..]
En ook niet weg gooien omdat je niet weet of je ze ooit nog nodig hebt...
Heb hier ook 2 tassen vol staan met RF units en adapters..
Ik durf echt niets weg te gooien met de collectie old school consoles die ik hebquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit dus, heb 1x de hele zooi weggemikt en later achter gekomen dat ik 2 adapters mistemaar ik heb nu echt alles aangesloten en hou 2 dingen over, een van microsoft en een onbekende
Heb ik je geweigerd dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:42 schreef SpankmasterC het volgende:
SHARAAANNNAAA!! voeg me toe op facebook dannnn! Ik ben die gangster die Christophe heet die bij Poit op t lijstje staat!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat had je hier al genoemd dus voor ons maakt dat het niet erger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Jullie weten toch al dat ik GH nerd benquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat had je hier al genoemd dus voor ons maakt dat het niet erger.
Dat is al ruimschoots bekendquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jullie weten toch al dat ik GH nerd ben
een vriend van mij heeft een hele kamer vol dus ben wel wat gewendquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:58 schreef Solique het volgende:
Schrok net zelf even van mijn filmkast, maar even op facebook gezet.
Het onderste deel is nu niet te zien staan 3 dozen voor.
Zit nu bijna aan de 500 stuks dvd/blu-ray.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft een hele kamer vol dus ben wel wat gewend![]()
maar zie aardig leuke er tussen staan
ik heb 1 blu ray filmquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit nu bijna aan de 500 stuks dvd/blu-ray.
JIJ OOK AL VERDORIE! bbqquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:05 schreef Poit het volgende:
Ah
Ik kan hier echt uren naar kijken: http://www.youtube.com/user/meytalll
Maar dat doe ik niet!! BBQ TIME!
Ik heb er lekker 2quote:
dat zeggen ze allemaal!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
Die van mij is ook alles behalve klein
quote:
Dat is best veel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
Mijn film collectie om precies te zijn
ik wil hangover 1 en dark knight en nog een paar films hebben op brquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben laatste maanden afgekickt koop er minder, alleen de films die ik echt wil hebben.
I haz Hangover op brquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil hangover 1 en dark knight en nog een paar films hebben op br
gieeeevquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:10 schreef Solique het volgende:
[..]
I haz Hangover op br![]()
Dark knight heb ik op dvd
Minequote:
ik had 1600 dvds voor verhuizing, alles doorgeschoven naar veel vrienden, de films die ik vaker wil zien download ik wel en zet ik ze op media tankquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:13 schreef koei het volgende:
Ik koop geen films meer. Dat is alleen maar troep die je weer ergens moet stallen! Enige uitzondering zijn films die zo goedkoop zijn, dat het meer moeite is om ze te downloaden dan gewoon kopen. En die schuif ik na het kijken eens in de zoveel tijd weer door naar iemand anders. En de Harry Potter-serie en Band of Brothers en The Pacific, maar die vind ik stiekem nog wel leuk om eens in de zoveel tijd te kijken. Bij andere films doe ik dat toch niet als ik ze eenmaal een keer gezien heb. Downloaden FTW!
En dat geldt ook voor games overigens! Zodra ze online releases goed gaan doen en ze ook echt goedkoper maken dan in de winkel koop ik geen enkele echte game meer. Hoef ik ook niet meer discs te verwisselen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |