Ik vond 'm tegen vallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Verliefd op mijn behandelaar
Alleen door de titel heb ik al het idee dat dat een pareltje is.
Even kort gekeken, mens is depressief en daarvoor in behandeling. Even smullen
Heel fijn!quote:
Verstandig, anders blijft dat toch maar liggen allemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Heel fijn!
Over het algemeen af en naar wens, maar er moeten nog wel wat puntjes op de i.
Heb deze week alles wat me opviel opgeschreven en morgen ga ik met dat lijstje aan de gang
Leedvermaakfetisjistquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
De titel zag er inderdaad veelbelovend uit, maar de inhoud viel een beetje tegen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Het begon erg raar want ze hebt me 20 min laten wachten, toen ze eindelijk te voorschijn kwam, kwam ze uit de kamer van een andere collega en zei dat ze last had gehad van een hoestje, nu wil ik dat best geloven maar 20 min is aardig lang, en daarna zag ik ook dat ze tranige roden oogjes had wat op mij de indruk maakte dat er meer aan de hand was.
Ze is terug van vakantie en ik denk zelf dat het een verband hebt want toen ik op vakantie ging kon ik er ook niet van genieten omdat ik hoor zo vreselijk misde.....tuurlijk het kan van alles zijn maar mijn gevoel zegt dat het allemaal geen toeval is en dat het wel iets met mij te maken hebt.
Dus de volgende keer ga ik echt mijn gevoel voor haar opbiechten en ik zie wel wat zij te zeggen heeft.
Ach hij is vast lysdectisch zodat ie er niks ana kent doen.quote:
als je de foto al hebt wil ik hem wel.. je hoeft hem niet meer speciaal voor mij te makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Verstandig, anders blijft dat toch maar liggen allemaal.
Had je nog behoefte aan een foto van die geverfde tegels eigenlijk?
Dyslectisch schrijven ze dan juist weer wél altijd goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Ach hij is vast lysdectisch zodat ie er niks ana kent doen.
haha ja leuk he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dyslectisch schrijven ze dan juist weer wél altijd goed.
Hier gaat goed. Druk met afstuderen en werk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:41 schreef Murmeli het volgende:
hey rivaaltje en venco!
hoest met jullie?
waar ben je naartoe verhuisd rival? woon je al in rotterdam? ;-) hahahahhaa
jamaar ze zijn ook wel gewoon inneligent!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Dyslectisch schrijven ze dan juist weer wél altijd goed.
ah dat klinkt goed. blijf je na je afstuderen werken waar je nu werkt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier gaat goed. Druk met afstuderen en werk.![]()
Ben jij nog met die blonde krullenbol?
ben zelfs verder bij rotterdam weg gegaan.... ongeveer 3 km.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:41 schreef Murmeli het volgende:
hey rivaaltje en venco!
hoest met jullie?
waar ben je naartoe verhuisd rival? woon je al in rotterdam? ;-) hahahahhaa
innelegent he!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar ze zijn ook wel gewoon inneligent!
nice! nou ja huisje kopen is nice. verder van rotterdan niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
ben zelfs verder bij rotterdam weg gegaan.... ongeveer 3 km.
heb een huisje gekocht in Purmerend.
Ze zijn gewoon lui.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja leuk he?
ik geloof echt wel dat er mensen dyslectisch zijn, maar sommigen gebruiken het echt als kutsmoes en hebben gewoon nooit opgelet op school
Oh, is het over?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah dat klinkt goed. blijf je na je afstuderen werken waar je nu werkt?
nee blonde krullebol is exit. die had bedacht dat ie het wel weer kon uitmaken en terugkomen maar dat geintje ging niet door.
hoest met jou en vriendje?
* valt even binnen na het lezen van dit nieuws.. * Murm!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah dat klinkt goed. blijf je na je afstuderen werken waar je nu werkt?
nee blonde krullebol is exit. die had bedacht dat ie het wel weer kon uitmaken en terugkomen maar dat geintje ging niet door.
hoest met jou en vriendje?
ik woon gewoon weer in mijn eigen huis. t is nou niet echt een goede huisverkooptijd, dus dat had ik (gelukkig) aangehouden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, is het over?Ik moest laatst nog aan je denken iig, was zo lang geleden dat ik je gesproken had.
Maar je was bij hem ingetrokken toch? Waar woon je nu?
Ben nu met scriptie bezig, dat wordt volgende week ingeleverd. Daarna moet ik nog 2 dingen voor school doen, ben pas in januari echt afgestudeerd. Tot die tijd zoek ik alvast naar werk maar behoud ik ook nog mijn baantje in de catering. Ik zou dat het liefst ook nog 1 dag per week blijven doen. Ik vind het leuk dus waarom niet.
Tussen vriend en mij gaat het nog steeds goed. Al bijna een jaar nu.
heejjjjj!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:50 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
* valt even binnen na het lezen van dit nieuws.. * Murm!
Ik zit gelukkig nog vlakbij het gezellige Amsterdamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nice! nou ja huisje kopen is nice. verder van rotterdan niet natuurlijk.
ongezellig volk haha
oh dat dure gedoe? hihihiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig nog vlakbij het gezellige Amsterdam
Ooh, dan ben je wel verstandig geweest ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik woon gewoon weer in mijn eigen huis. t is nou niet echt een goede huisverkooptijd, dus dat had ik (gelukkig) aangehouden.
Dat schiet wel lekker op dan met je studie. Hoe komt het dat het nog tot januari duurt als je nog maar een paar dingen hoeft?
wat mooi dat t nog goed gaat. Jaar is best langhouden zo
Wat balen om te horen dat je relatie voorbij is! Hoe is het verder met je...? Bi topic is nogal dood héquote:
Goh, wat raaaaaaaaaaaar zeg. Zag ik ook helemaal niet aankomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:57 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat balen om te horen dat je relatie voorbij is! Hoe is het verder met je...? Bi topic is nogal dood hé
Ik ben ook blij dat ik elke dag weer die richting op magquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef rival het volgende:
Ik zit gelukkig nog vlakbij het gezellige Amsterdam
Was jij gister of vandaag niet jarig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik elke dag weer die richting op mag
Joh, ik ben alweer 2 dagen 27quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:59 schreef vencodark het volgende:
Was jij gister of vandaag niet jarig?
Toch nog gefeliciteerd dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Joh, ik ben alweer 2 dagen 27![]()
(woensdag dus)
Jullie lopen ook echt met ALLES achter he?quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jullie lopen ook echt met ALLES achter he?.
Dat bi topic was toch ook heul nie leeeeuk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:57 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat balen om te horen dat je relatie voorbij is! Hoe is het verder met je...? Bi topic is nogal dood hé
Eerste paar topics in de reeks wel. Daarna ging het totaal niet meer over bi zijn of wat dan ook en was er alleen maar een groepje sneue wijven en een paar hetero mannen die er kwijlend achteraan huppelde, aan het slowchatten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bi topic was toch ook heul nie leeeeuk?
Ach, het is zo weer voorbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En dat onweer mag van mij nooit overkomen
.
Agossiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:05 schreef Ripley het volgende:
Dat onweer was wel heftig man ! Bliksem sloeg recht achter het huis in, ik moest bijna janken van de schrik.
Dankquote:
Stuur maar deze kant op! Hier gebeurt echt niksquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En dat onweer mag van mij nooit overkomen
.
Alsnog gefeliciteerd Nouk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:00 schreef Nouk84 het volgende:
Joh, ik ben alweer 2 dagen 27![]()
(woensdag dus)
Het zit nog steeds heel diep hé... Ik vind jou ook sneuquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerste paar topics in de reeks wel. Daarna ging het totaal niet meer over bi zijn of wat dan ook en was er alleen maar een groepje sneue wijven en een paar hetero mannen die er kwijlend achteraan huppelde, aan het slowchatten.
Whutquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Poging 2?
Verliefd op mijn verkrachter
ah vandaar!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh, dan ben je wel verstandig geweest ja.Gewoon in je oude huis (met je bloemenbehang
) Niet slecht!
Ik had eigenlijk in juli al kunnen afstuderen maar ik heb vertraging opgelopen. Hele zomer bezig geweest met scriptie.Die 2 dingen die ik moet doen nemen aardig wat tijd in. 1 daarvan is een tentamen wat ik pas in januari mag herkansen, vandaar.
Ja, ben ook blij dat het zo goed gaat. We doen ons best.We zijn nogal verschillend maar het werkt wel aardig. Hij wilt ook dat ik na mijn studie bij hem intrek maar ik durf niet.
Ik woon nu nog thuis he en om nu gelijk bij hem in te trekken...niets is van mezelf eigenlijk en ik heb dan niet zelfstandig gewoond. En we zijn natuurlijk nog niet zolang samen he. Het is gewoon twijfelachtig of het slim is, begrijp je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah vandaar!
waarom durf je niet? of wil je niet? mja en bij een ander intrekken...mwah... ik heb dat nu 2x gedaan en het is me eigenlijk in beide gevallen niet goed bevallen.
hey Nouk!
Meh, Kruk heeft de boel alweer opgeschoond.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
Poging 2?
Verliefd op mijn verkrachter
Ik snap je, en ik zou het ook gewoon niet doen nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik woon nu nog thuis he en om nu gelijk bij hem in te trekken...niets is van mezelf eigenlijk en ik heb dan niet zelfstandig gewoond. En we zijn natuurlijk nog niet zolang samen he. Het is gewoon twijfelachtig of het slim is, begrijp je?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je, en ik zou het ook gewoon niet doen nog. Waarom die haast?
Maar hoe ga je nu die kinderen samen opvoeden die je schoonouders verwachten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik woon nu nog thuis he en om nu gelijk bij hem in te trekken...niets is van mezelf eigenlijk en ik heb dan niet zelfstandig gewoond. En we zijn natuurlijk nog niet zolang samen he. Het is gewoon twijfelachtig of het slim is, begrijp je?
Ja, dat is ook het 'traject' waar ik het meest naar neig. Het wordt dan wel een lange termijn plan en dat gaat weer een beetje tegen zijn ideeën in. Zoals ik hierboven tegen HW ook al zei: hij is vanuit zijn cultuur anders gewend. Ik kom uit een gewoon Nederlands gezin dat eerst 3 jaar verkering heeft, 2 jaar gaat verloven, samen op vakantie gaat en dan heel misschien gaat trouwen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:20 schreef Murmeli het volgende:
@venco: snap ik.
klinkt niet als niet durven, maar meer als niet willen. Dus dan gewoon niet doen. Dan gewoon lekker een eigen plekje zoeken met je eigen spulletjes en dan kan je na verloop van tijd met hem een ander huisje zoeken dat van jullie samen is.
Een jaar is niet zo kort vind ik, maar als het voor jou te snel is, dan moet je het gewoon niet doen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar hoe ga je nu die kinderen samen opvoeden die je schoonouders verwachten?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Flauw, maar wel grappig.
Alleen dat FOK niet voor dergelijke topics bedoelt is en dat het daarom wel een trol moet zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik weten wat Krea in dat verkrachtingstopic heeft gezegd
Een trol of een troll?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen dat FOK niet voor dergelijke topics bedoelt is en dat het daarom wel een trol moet zijn.
quote:
quote:
quote:
Dank!quote:
huh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik elke dag weer die richting op mag
kwestie van gulden middenweg zoeken. het is goed dat jij zijn standpunten begrijpt, maar hij moet ook de jouwe begrijpen, en dan kom je er als het goed is wel uit samen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het 'traject' waar ik het meest naar neig. Het wordt dan wel een lange termijn plan en dat gaat weer een beetje tegen zijn ideeën in. Zoals ik hierboven tegen HW ook al zei: hij is vanuit zijn cultuur anders gewend. Ik kom uit een gewoon Nederlands gezin dat eerst 3 jaar verkering heeft, 2 jaar gaat verloven, samen op vakantie gaat en dan heel misschien gaat trouwen.Begrijp je? Dus dat 'botst' een beetje met zijn dingen.
Ja, we zullen het ook wel zien. Eerste maanden staat alles toch in het kader van mijn studie, daarna kijk ik wel weer verder. Heb wel meer aan mijn hoofd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwestie van gulden middenweg zoeken. het is goed dat jij zijn standpunten begrijpt, maar hij moet ook de jouwe begrijpen, en dan kom je er als het goed is wel uit samen.
Ik grijp puur mijn kans om I told you so te zeggen. Niks meer, niks minderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Het zit nog steeds heel diep hé... Ik vind jou ook sneu
doe not tutsj mai pick joe viezerick!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Take your pick, English vs. Dutch spelling.
Hihihiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Flauw, maar wel grappig.
Ik krijg altijd de neiging de broek dan helemaal naar beneden te trekkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
Broek laag ( Hot or not? )
Irritatiefactor HOOG!
Dat stukje BB dat er boven uitsteekt kun je ook heel goed in de fik stekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging de broek dan helemaal naar beneden te trekken.
Ja, ik ook, ik vind het echt zo achterlijk. Waarom denken die gassies dat er iemand op hun reet zit te wachten eigenlijk, ze zijn toch geen lekker wijf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging de broek dan helemaal naar beneden te trekken.
en zelfs een lekker wijf kan zo niet rondlopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik vind het echt zo achterlijk. Waarom denken die gassies dat er iemand op hun reet zit te wachten eigenlijk, ze zijn toch geen lekker wijf?.
Ik zag eens een vrouwtje zo lopen. Ze was niet lekker maar een beetje zo'n opdondertje. Klein met korte beentjes en een vreemde houding. Ze had haar broek ook op half 6 hangen met hip ondergoed eronder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
en zelfs een lekker wijf kan zo niet rondlopen
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook, ik vind het echt zo achterlijk. Waarom denken die gassies dat er iemand op hun reet zit te wachten eigenlijk, ze zijn toch geen lekker wijf?.
Tuurlijk wel, een echt lekker wijf staat allesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
en zelfs een lekker wijf kan zo niet rondlopen
Ja, en ben totaal niet vooruit te branden, en het weer maakt mijn humeur er niet beter opquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef -Engel- het volgende:
hi mensen!iedereen alweer aan 't werk?
Als ik een pakketje heb... dan is het bijna altijd zakelijk en dat wordt gewoon door de logistieke dienst afgehandeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand hier een idee hoe het precies zit met onder rembours verzenden?.
Kan ik het pakketje gewoon bij de TNT afleveren?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en ben totaal niet vooruit te branden, en het weer maakt mijn humeur er niet beter op
Ja, maar met dit weer is er geen hond in de winkel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]Zo lang het nog een beetje druk in je toko's is, valt het mee.... ik ben maar weer aan mijn klusjes begonnen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar met dit weer is er geen hond in de winkel.
Vanuit Rotterdam naar Amsterdamquote:
Heb je ook piekseizoenen of alleen als er een bepaald model uitkomt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, heb nu wel genoeg tijd om op fok rond te hangen
De meeste mensen worden ziek NA de barbecue.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
Nou lekker dit... storm, terwijl kleine man's verjaardagsbbq morgen is, hij is ziekjes, had koorts gisteren en ik heb ook al 3 dagen maagpijn e.d.
In Afrika gaan kinderen dood, miep niet zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
Nou lekker dit... storm, terwijl kleine man's verjaardagsbbq morgen is, hij is ziekjes, had koorts gisteren en ik heb ook al 3 dagen maagpijn e.d.
Nee, de bbq is het probleem niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De meeste mensen worden ziek NA de barbecue.
beterschap
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Afrika gaan kinderen dood, miep niet zo.
Dan hadden ze maar niet daar moeten gaan wonen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
In Afrika gaan kinderen dood, miep niet zo.
Ook weer waar. Sowieso, fuck mensen die dood gaan!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar niet daar moeten gaan wonen.
Necrofielquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook weer waar. Sowieso, fuck mensen die dood gaan!
die zijn juist handig, hebben wij meer (geld, eten, spullen, ...) overquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook weer waar. Sowieso, fuck mensen die dood gaan!
Mwah... liever drukte zou ik zo denkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ja, heb nu wel genoeg tijd om op fok rond te hangen
Hey, het is babs...quote:
Ben je alweer terug!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
En ik moet nog naar de winkel voor spul om 2 kg. saté te maken, maar ik ben van suiker he.
quote:
Ja hartstikke tof!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe was het?
Wat heb je zoal gedaan/meegemaakt?
Russen op vakantie is echt enorm proletenvolk, niet normaal wat een aso's zeg...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hartstikke tof!Ik heb zowaar niet eens last gehad van die 38 graden, wat heel wat is voor mij.
Ben vies bruin geworden, zoonlief is nu een kleine negert.![]()
We hebben echt heel tof gesnorkeld, bij zo'n bounty eilandje, tussen zo veel van die 'aquariumvissen' gezwommen, heel gaaf was dat! En gezwommen met dolfijnen, dat was ook bijzonder vonden wij.
Veel gelachen om die Russen ook.Wat een volk.. 'Stoere' mannen met van die graatmagere bobble head vrouwtjes, gekleed alsof ze per uur in te huren waren.
En dan waren ze op een gegeven moment zo dronken dat ze allemaal hun hakken uit schopten op de dansvloer.. En ze kunnen niet dansen, Russen.
Hele nare dingen gezien.
Ja ik heb zelf geen last van ze gehad, maar ik ergerde me er de hele week aan hoe onbeschoft ze tegen het personeel zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Russen op vakantie is echt enorm proletenvolk, niet normaal wat een aso's zeg...
Ze hebben tegenwoordig "geld" en ook al is dat in NL niet meer dan modaal, ze doen echt alsof ze miljonairs zijn (wat ze relatief ook misschien wel zijn in rusland).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf geen last van ze gehad, maar ik ergerde me er de hele week aan hoe onbeschoft ze tegen het personeel zijn.
Russen zijn erg en Israëliërs nog erger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf geen last van ze gehad, maar ik ergerde me er de hele week aan hoe onbeschoft ze tegen het personeel zijn.
Israelische meisjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Russen zijn erg en Israëliërs nog erger.
Echt onbeschoft
Ja, het was gewoon genant om er naast te staan bij de bar..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Russen zijn erg en Israëliërs nog erger.
Echt onbeschoft
Ms had er een t achter Far gemoeten?quote:
Nee het was mijn eerste keer, had me er ook al op voorbereid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga niet vaak naar All inclusive oorden, dus kom ze vrij weinig tegen
Ik ben er 1 keer geweest, cadeautje van toenmalige schoonouders. Was opzich wel te doen, maar toch 1 keer en nooit meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga niet vaak naar All inclusive oorden, dus kom ze vrij weinig tegen
Ik ook 1x, op Cuba. Daar verder weinig last gehad. Maar ik zal het niet snel weer doen. Zeker niet omdat vlucht/hotel los van elkaar boeken VEUL goedkoper is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest, cadeautje van toenmalige schoonouders. Was opzich wel te doen, maar toch 1 keer en nooit meer.
Maar daar kwamen onze laatste dag een enorme groep russen aan, gelukkig gingen wij dus weg, want ze waren vanaf moment 1 de tent aan het claimen, dat had echt ruzie geworden.
Hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hartstikke tof!Ik heb zowaar niet eens last gehad van die 38 graden, wat heel wat is voor mij.
Ben vies bruin geworden, zoonlief is nu een kleine negert.![]()
We hebben echt heel tof gesnorkeld, bij zo'n bounty eilandje, tussen zo veel van die 'aquariumvissen' gezwommen, heel gaaf was dat! En gezwommen met dolfijnen, dat was ook bijzonder vonden wij.
Veel gelachen om die Russen ook.Wat een volk.. 'Stoere' mannen met van die graatmagere bobble head vrouwtjes, gekleed alsof ze per uur in te huren waren.
En dan waren ze op een gegeven moment zo dronken dat ze allemaal hun hakken uit schopten op de dansvloer.. En ze kunnen niet dansen, Russen.
Hele nare dingen gezien.
En dat.... al ken ik er maar 2 eigenlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:44 schreef rival het volgende:
heb minder goede maar ook perfecte all inclusive resorts gezien
Sommige zijn best leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier staan nog duizenden vergelijkbare:
http://ugliesttattoos.failblog.org/
Ja, ligt ook aan locatie en soort acc etc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:44 schreef rival het volgende:
heb minder goede maar ook perfecte all inclusive resorts gezien
57 jaar, en dan ga je je staan rukken bij een onbekende voor de deurquote:De verdachte was aangehouden omdat hij zich voor het raam van een vrouw aan het bevredigen was. De man van de vrouw liep naar buiten en zette de achtervolging in. Ondertussen belde hij de politie. Uiteindelijk werd de 57-jarige schennispleger op de Philips van Sint Polstraat aangehouden. Daar werd hij geboeid en naar een bureau gebracht.
quote:
Ach zelfs de half copulerende Russen op de dansvloer waren wel enigszins vermakelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha. Klinkt allemaal, op de slechtdansende Russische hoertjes na, heel fijn! Mooi dat jullie je vermaakt hebben. Waar zijn de foto's?
Was is het nadeel als je niet onder anvr valt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ligt ook aan locatie en soort acc etc.
Wat ik wel eens doe is een AI boeken naar sommige plekken als uitvalsbasis en omdat het vaak zelfs goedkoper is dan alleen een ticket (en je valt met pakket wel onder anvr en met alleen een tciket niet). Vervolgens doe ik de eerste twee dagen end e laatste twee in het resort en de rest rondreizen.
Nee ik zei richting! (In mijn eerste post..)quote:
Nee valt wel mee, alleen zomertijd en en januari t/m maart is over het algemeen heel rustigquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je ook piekseizoenen of alleen als er een bepaald model uitkomt?
Ja dan gaat de tijd wel sneller, en voor de portomonnee is het ook beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah... liever drukte zou ik zo denken
Hij heeft wel gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ook. Moet een fokker zijn door de schuld dan bij de ander te leggen nadat je zelf als een mongool bent begonnen.
Hij deed zo zijn best diepzinnig te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi ook. Moet een fokker zijn door de schuld dan bij de ander te leggen nadat je zelf als een mongool bent begonnen.
Hij lijkt dus op zijn moederquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:13 schreef missbehavin het volgende:
De 'oh wat zal ik toch voor een cadeautje krijgen' spanning begint erg te worden bij kleine man. 'Mam, geef nou een hint!'
Filosofisch gewauwelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Gotta love FOK!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Kem hem al tijdje hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:13 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij heeft Godtje failblog ontdekt. Er is ook een app van.
Ja idd, ongeduldig hequote:
Lief visjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik ooit gelopen(Puerto Rico)
edit: dat is dus een overstroomde weg
Heb je die gemist?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:43 schreef STING het volgende:
[..]
Kijk, weer een echte venco klassieker
Babs, hoe was Lowlands?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Frank Turner
Ik ben verliefd(op zijn muziek)
Aaah.quote:
Dat brengt ongeluk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik maar 13 kilo aan bagage heb
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Primaquote:
Supertegekgaafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ga je weg en waar ga je heen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles ingepakt wat ik uberhaupt maar nodig heb.. en heb nog ruimte over
Best bijzonder als vrouw zijnde. Ik red het met 9kg voor 3 weken, maar ik ben dan ook een man.quote:
Je werkt nog wel in Amsterdam neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef STING het volgende:
[..]
Prima
Druk met werk, sinds juli nieuwe werkgever, al heeft dat niets veranderd aan m'n werkzaamheden
Helaas een echte vakantie dit jaar zit er niet in, but I'll live
En hoe gaat het met jou?
Is R&P-bagage tegenwoordig te wegen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:52 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
Wanneer ga je weg en waar ga je heen?.
Curacao, 2 wekenquote:
Die durf ik niet op de weegschaal te zetten, te bang voor het getalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Is R&P-bagage tegenwoordig te wegen?.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Supertegekgaaf
3x Q in het wild gespot
Op maandagochtend erachter gekomen dat Q op 5 meter afstand sliep
Oh, en er was ook nog hele toffe muziek en gezelligheid, maar dat is van onderliggend belang.
Q+Tof manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe was Flogging Molly?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
New York was vorig jaar jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je werkt nog wel in Amsterdam neem ik aan?
Jammer dat je niet op vakantie kan dan, vorig jaar was het New York of is dat nog veel korter geleden? Dan maar af en toe dagje ontspannen he!![]()
Afstuderen, enig uitzicht op wanneer dat klaar is?quote:Hier gaat goed. Ook druk met afstuderen en met mijn bijbaan. Ook voor mij zit er voorlopig nog geen vakantie in. Hopelijk rond april ergens.Maar dat overleef ik dan ook wel weer!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Supertegekgaaf
3x Q in het wild gespot
Op maandagochtend erachter gekomen dat Q op 5 meter afstand sliep
Oh, en er was ook nog hele toffe muziek en gezelligheid, maar dat is van onderliggend belang.
Q+Ik heb je weer niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik stond nog wel bij de Lima tijdens Jamie Woon
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je weer niet gezienEn ik stond nog wel bij de Lima tijdens Jamie Woon
Q stond naast baby!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Cue_ het volgende:
Grappig hoe fokkers altijd van te voren afspreken voor LL, maar in praktijk het er nooit van komt
Ik zou in januari klaar moeten zijn. Volgende week scriptie inleveren en dan tot januari nog met 2 dingen van school bezig zijn. Heb een tentamen van 1 vak wat ik dan pas kan herkansen. En indd. die bijbaan dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
New York was vorig jaar ja
Maar inderdaad, af en toe een dagje ontspannen
[..]
Afstuderen, enig uitzicht op wanneer dat klaar is?
Bijbaan, nog steeds in de kantine van een zeker bedrijf?
Ik heb niks met Q+ afgesproken, maar ben hem elke dag tegen gekomen Q+quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Cue_ het volgende:
Grappig hoe fokkers altijd van te voren afspreken voor LL, maar in praktijk het er nooit van komt
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:03 schreef vencodark het volgende:
Ik moet er trouwens vandoor. Gegroet!
Ik geloof jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op 2 komt Skunk Anansie en op 3 mijn nieuwe favoriet: Frank Turner
Die worden voor je gewogen op het vliegveldquote:
Het is wel handig als er een max op zit.. anders sta ik daar met te veel spullen die niet mee mogen (of flink moet bijlappen)quote:
Heb ik gehad een keer!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is wel handig als er een max op zit.. anders sta ik daar met te veel spullen die niet mee mogen (of flink moet bijlappen)
*zucht*quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je met de auto weg gaat
dat dan weer welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die worden voor je gewogen op het vliegveld
Mijn tas is meestal rond de 10 kilo
mannen kunnen nooit teveel bij zich hebben je mag vet veel meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is wel handig als er een max op zit.. anders sta ik daar met te veel spullen die niet mee mogen (of flink moet bijlappen)
25 kilo mag ik meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef rival het volgende:
mannen kunnen nooit teveel bij zich hebben je mag vet veel mee
Oh goshquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat nieuwe talpa programma echt stuitend trouwens. Moet je me niet iets vragen, over vrouwen die hun kerel voor het blok zetten om ze ten huwelijk te vragen. Puhlease.
Niet toevallig ook samen op de foto?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ondanks mijn veel en hard gepraat kwamen we er pas op maandag achter.
Dan moet je het ook niet bedenkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat nieuwe talpa programma echt stuitend trouwens. Moet je me niet iets vragen, over vrouwen die hun kerel voor het blok zetten om ze ten huwelijk te vragen. Puhlease.
Ik vind heel veel programma's stuitend. Ik ken dit nog niet maar klinkt niet best inderdaad.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
Pleonasmequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
dat bedoel ik, dat zijn 5 afrikaanse weeskinderen!
niet op de foto's die ik heb gezien. Hoezo, wil je glibberen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet toevallig ook samen op de foto?
Talpa. Ik zou nooit zoiets vrouwonvriendelijks bedenken ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet bedenken.
net als je denkt dat je alles wel gezien hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
Staat zo lullog in een restaurant als je 5 kinderen aan hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
dat bedoel ik, dat zijn 5 afrikaanse weeskinderen!
Waarom denk je dat ik naar curacao gaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
niet op de foto's die ik heb gezien. Hoezo, wil je glibberen?
Wel smaakonvriendelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Talpa. Ik zou nooit zoiets vrouwonvriendelijks bedenken ja.
M'n vrienden zijn wel naar FloggingMolly geweest. Blijkbaar een groep onbekenden in de tent tegengekomen, allemaal schoenen en slippers uit en op een hoop gegooid en daarna de rondedans en spring gedaan de hele tijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op 2 komt Skunk Anansie en op 3 mijn nieuwe favoriet: Frank Turner
Ik heb er 2 gezien hoor. 1 spontaan en 1 via de sms afgesproken, Spiritquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Cue_ het volgende:
Waarom vragen ze het zelf nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
Goed puntquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar curacao ga
Nopez, wij hingen achter de PA te kijken en af en toe wat rondspringen daar. Wel ik op blote poten, slippers is niet geschikt om op te springen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M'n vrienden zijn wel naar FloggingMolly geweest. Blijkbaar een groep onbekenden in de tent tegengekomen, allemaal schoenen en slippers uit en op een hoop gegooid en daarna de rondedans en spring gedaan de hele tijd
Dat waren jullie niet he?
Even het stereotype bevestigen:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die worden voor je gewogen op het vliegveld
Mijn tas is meestal rond de 10 kilo
Ik ben niet meegeweest, ik vind Flogging Molly niks. Geen idee waar ik toen eigenlijk stondquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nopez, wij hingen achter de PA te kijken en af en toe wat rondspringen daar. Wel ik op blote poten, slippers is niet geschikt om op te springen.
Vriendin?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even het stereotype bevestigen:
Ik had op de HEENWEG naar Barcelona al een koffer die te zwaar wasdus toen moesten er spullen uit... die bij mijn vriendin er gewoon nog bij gingen...
Is angel ziek?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vriendin?Ga jij vreemd vies klein misselijk ventje?
Helaas is er een publiek voor,anders maken die paupers het niet ...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso al die programma's die inbreuk maken op mensen hun priveleven, Mijn man heeft een hobby, dat over die moeders die maar eens normaal moeten doen etc etc.
So fucking sad dat.
Inbreuk inbreuk... ze doen er toch echt zelf aan mee hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso al die programma's die inbreuk maken op mensen hun priveleven, Mijn man heeft een hobby, dat over die moeders die maar eens normaal moeten doen etc etc.
So fucking sad dat.
Vrijdag: Graffiti6, Underoath, Jungle by Night, Budzillus, Fleet Foxes, Edward Sharpequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet meegeweest, ik vind Flogging Molly niks. Geen idee waar ik toen eigenlijk stond
Ik sleep dagelijks al zo'n beetje de helft meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:56 schreef Cue_ het volgende:
Alles ingepakt wat ik uberhaupt maar nodig heb.. en heb nog ruimte over
Dat was van vooooooor de hetero!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vriendin?Ga jij vreemd vies klein misselijk ventje?
Graffiti6, Crystal Fighters en Skunk Anansie zijn de enige overeenkomsten. Waarbij ik de eerste niete cht iets vond. Die andere twee wel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdag: Graffiti6, Underoath, Jungle by Night, Budzillus, Fleet Foxes, Edward Sharpe
Zaterdag: DeWolff, Flogging Molly, Seasick Steve, Within Temptation, Babylon Circus
Zondag: Frank Turner, Stanley en de Menzo's, Crystal Fighters, Skunk Anansie, The Offspring
Omdat ze wel zo bekrompen zijn waarschijnlijkquote:
G6 kan ik me weinig van herinneren. CF vond ik zwaar tegenvallen (wel meer dan Plage ge-pre-listened), bas stond VEEL te hard ook nog eens. SKunk heb ik vanaf de dijk bekeken. Wat een topwijfquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Graffiti6, Crystal Fighters en Skunk Anansie zijn de enige overeenkomsten. Waarbij ik de eerste niete cht iets vond. Die andere twee wel!
Mijn top 3 was (willekeurige volgorde): Skunk Anansie, Royal Republic en Crystal Fighters. Maar die laatste meer om het springen en dansen dan echt hun optreden zelf.
Royal Republic was ZO vetDie komen 4 okt in de Effenaar en we gaan er weer met z'n allen heen
In de kleine zaal
Communiceren gaat toch veel makkelijker met zo'n hele filmploeg om je heenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
So fucking sad dat.
toen zat ik nog uit te brakken op de campingquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef Ang3l het volgende:
O nee wacht, schrap crystal fighters in de top 3 en vervang door de workshop van Het Nationaal Ballet in de Grolsch tent. Met duizend man een choreografie doen van Het Zwanenmeer. DAT was briljant
Van die rockers zo op hun teentjes twinkel twinkel!
Mijn backpack zou ook te klein zijn hoor. Heb nu zo'n huge legertas kunnen leven van iemandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik sleep dagelijks al zo'n beetje de helft mee(overdreven, uiteraard..
) Maar dat ga ik echt niet voor elkaar krijgen. Ik vind het al irritant dat ik een backpack moet meenemen
Sommige vrouwen ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat ze wel zo bekrompen zijn waarschijnlijk
Als een vrouw me zo voor het blok zou zetten dan zou ik haar zeker niet ten huwelijk vragen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Communiceren gaat toch veel makkelijker met zo'n hele filmploeg om je heen
Wat nemen jullie dan allemaal mee man? En wat ga je doen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn backpack zou ook te klein zijn hoor. Heb nu zo'n huge legertas kunnen leven van iemand
Als als alsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als een vrouw me zo voor het blok zou zetten dan zou ik haar zeker niet ten huwelijk vragen.
Ik heb vorig jaar voor de drie weken-reis zo'n grote koffer van Kipling gekochtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn backpack zou ook te klein zijn hoor. Heb nu zo'n huge legertas kunnen leven van iemand
Ik denk dat ze gaan verdwijnen. Dat doen vrouwen toch op die eilanden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat nemen jullie dan allemaal mee man? En wat ga je doen?
Zo'n backpack is top en er kan meer dan genoeg in mee
Veels te veelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:24 schreef Ripley het volgende:
Onder druk misschien wel en dan tot je dood de makers van dat programma doodwensenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als een vrouw me zo voor het blok zou zetten dan zou ik haar zeker niet ten huwelijk vragen.
IK heb idd ook zo'n "outback" rugzak, ideaal, je kan hem dragen als een tas en gewoon op je rug, kan van alles in en hij is gemaakt uit meerdere delen, dus ik kan ter plekke een kleinere rugtas eraf halen voor als je daar op pad moet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leuk voornemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als als als
Lekker makkelijk zo een onrealistische stelling
Als ik ooit de 500miljard win koop ik een vliegdekship
Dan kan je beter net wat meer meenemen idd. Gedoe op vakantie is niet leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vorig jaar voor de drie weken-reis zo'n grote koffer van Kipling gekochtDie werd al snel 'het roze monster' genoemd. Sommigen hadden echt een weekendtas bij zich, ik snap dat niet hoor. Ik had ook geen zin om steeds te lopen kloten met kleren laten wassen als ik ergens maar één nacht was. Takkeduur en hopen dat je het op tijd terugkrijgt.
Voor mij is het maar een klein stukje. Van thuis naar schiphol en dan van vliegveld daar naar huis .. en later weer terug. Das wel te doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:26 schreef Ripley het volgende:
Waarom zoveel meenemen joh? je loopt er alleen maar mee te sjouwen.
Nee. dan ga ik er een olifant op zetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk voornemen. Wie wil er nu niet zo'n ding. Wel met straaljager, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |