Inderdaad, dit gaat waarschijnlijk een hele lange tijd blijven hangen als je haar blijft zien. Zelfs als ze je afwijst en je blijft komen, alleen het aanwezig zijn van haar, zal jezelf in de weg komen te staan van je oorspronkelijke doel van deze meet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:14 schreef Kikvors het volgende:
Beste oplossing is een andere behandelaar nemen. Serieus, anders gaat dit je alleen maar belemmeren.
^^ Dat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:14 schreef Kikvors het volgende:
Beste oplossing is een andere behandelaar nemen. Serieus, anders gaat dit je alleen maar belemmeren.
Dit inderdaad. Gewoon aangeven dat je gevoelens voor haar hebt en daarom liever iemand anders hebt. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar dat is wel de enige oplossing.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:19 schreef mvdejong het volgende:
Ik denk dat je een andere behandelaar moet nemen, maar praat in ieder geval er met haar over, probeer niet door te gaan zonder hier eerlijk over te zijn, want dan ga je verder bergaf.
Misschien als ze me afwijst dat het al genoeg voor mij is om me erover heen te zetten maar misschien ook niet....het moeilijkste is het vertellen, en ik heb eerlijk gezegd nooit eerder tegen iemand gezegd dat ik verliefd (niet dat ik zou vaak verliefd wordt) was en deze situatie is nog moeilijker en ik weet niet eens of ik het wel kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat waarschijnlijk een hele lange tijd blijven hangen als je haar blijft zien. Zelfs als ze je afwijst en je blijft komen, alleen het aanwezig zijn van haar, zal jezelf in de weg komen te staan van je oorspronkelijke doel van deze meet.
Nouja gewoon doen, succesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:03 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
[..]
Misschien als ze me afwijst dat het al genoeg voor mij is om me erover heen te zetten maar misschien ook niet....het moeilijkste is het vertellen, en ik heb eerlijk gezegd nooit eerder tegen iemand gezegd dat ik verliefd (niet dat ik zou vaak verliefd wordt) was en deze situatie is nog moeilijker en ik weet niet eens of ik het wel kan.
En met blowen ben ik al gestopt en daar ben ik al langzaam wat gelukkiger van aan het worden.
Care, daarom ook andere behandelaar je weettttquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Als ze met jou gaat aankloten, kan ze toch haar baan verliezen ofzo?
Ja weet ik, maar zo is het even voor TS duidelijk dat het sowieso een kansloze missie wordt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Care, daarom ook andere behandelaar je weetttt
Geen idee wat TS van haar weet, het zou denk ik wel prima een gelijkwaardige relatie kunnen worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:30 schreef Sushimonster het volgende:
Ennn, de kans is groot dat TS de aandacht die hij van haar krijgt, en de openheid die hij haar geeft verwart met verliefdheid. Wat weet TS eigenlijk van háár? Zou dit ooit een gelijkwaardige relatie kunnen worden?
Wie zegt dat dat zo blijft als TS en zij op date gaan? (als het al zo is..)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Sushimonster het volgende:
Nou, zij helpt jou met je problemen... Dat geeft je vast een goed gevoel. Maar vertelt zij ook dingen van haar leven aan jou? Help je haar ook met dingen? Want zo niet, dan is het natuurlijk een vrij eenzijdige/scheve relatie, die dus gedoemd is om te mislukken.
Daar heb je gelijk in maar dat is hoe de verhouding nu is en dat kan veranderen als zij natuurlijk ook open staat voor een relatie, zou gek ze tijdens onze gesprekken hele verhalen over zichzelf begon te vertellen (hoort ook niet bij haar werk).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Sushimonster het volgende:
Nou, zij helpt jou met je problemen... Dat geeft je vast een goed gevoel. Maar vertelt zij ook dingen van haar leven aan jou? Help je haar ook met dingen? Want zo niet, dan is het natuurlijk een vrij eenzijdige/scheve relatie, die dus gedoemd is om te mislukken.
laat even weten hoe het af loopt, wanneer ga je het haar vertellen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Maar goed ik denk dat ik het haar het beste gewoon kan vertellen ongeacht haar reactie (niet geschoten is toch altijd mis zeggen ze dan toch?) en dan kan ik ook weer gewoon verder met mijn leven in plaats van blijven piekeren/twijfelen
Zeker doen, maar ook zeker een andere behandelaar nemen zoals hierboven vermeldt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Maar goed ik denk dat ik het haar het beste gewoon kan vertellen ongeacht haar reactie (niet geschoten is toch altijd mis zeggen ze dan toch?) en dan kan ik ook weer gewoon verder met mijn leven in plaats van blijven piekeren/twijfelen
Ik snap dat je heel graag wil geloven dat ze jou leuk vind, maar er zijn wel 100 andere dingen waardoor ze te laat was en rode oogjes had (net een zwaar gesprek gehad, hooikoort, een client in crisis etc.), dus ik vind je anname dat het iets met jou te maken had erg ver gezocht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Het begon erg raar want ze hebt me 20 min laten wachten, toen ze eindelijk te voorschijn kwam, kwam ze uit de kamer van een andere collega en zei dat ze last had gehad van een hoestje, nu wil ik dat best geloven maar 20 min is aardig lang, en daarna zag ik ook dat ze tranige roden oogjes had wat op mij de indruk maakte dat er meer aan de hand was.
Ze is terug van vakantie en ik denk zelf dat het een verband hebt want toen ik op vakantie ging kon ik er ook niet van genieten omdat ik hoor zo vreselijk misde.....tuurlijk het kan van alles zijn maar mijn gevoel zegt dat het allemaal geen toeval is en dat het wel iets met mij te maken hebt.
Als het een zelfmoord was van een oud cliënt dan had ze het wel verteld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik snap dat je heel graag wil geloven dat ze jou leuk vind, maar er zijn wel 100 andere dingen waardoor ze te laat was en rode oogjes had (net een zwaar gesprek gehad, hooikoort, een client in crisis etc.), dus ik vind je anname dat het iets met jou te maken had erg ver gezocht.
Je hebt misschien of waarschijnlijk wel gelijk hoor, daarom de enigste manier om die stomme gedachtes uit te bannen is om het gewoon te Vertellen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik snap dat je heel graag wil geloven dat ze jou leuk vind, maar er zijn wel 100 andere dingen waardoor ze te laat was en rode oogjes had (net een zwaar gesprek gehad, hooikoort, een client in crisis etc.), dus ik vind je anname dat het iets met jou te maken had erg ver gezocht.
En wat ik zou doen is in elk geval een andere behandelaar vragen, omdat je op deze manier niet je kan focussen op het probleem waardoor je in behandeling bent.
Succes met die chick, bel haar voor een date?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Klinkt ook vergezocht maar het is mijn gevoel die dat zegt.
natuurlijk zegt jou gevoel dat want dat is wat je wilquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Ik verwacht niet dat dat erg zinvol is eigenlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Succes met die chick, bel haar voor een date?
? Hoezo dat? Jij houdt niet van ''open'' mannen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat dat erg zinvol is eigenlijk.
Naast het feit dat ij uberhaubt niet op date kan met hem, al zou ze dat willen in verband met haar werk, is het feit dat je iemand in behandeling hebt maakt iemand wat mij betreft al niet seksueel aantrekkelijk meer.
Mijn gevoel zegt dat als ze jou ook gemist heeft, dat ze je niet 20 minuten had laten wachten en dat ze dusdanig blij zou zijn dat ze helemaal niet hoefde te huilen. Ze heeft je niet bepaald met open armen verwelkomd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
En ik heb opzich tijdens de gesprekken geen last van spanningen want dan zet ik het helemaal uit mijn hoofd en focus me wel op de andere problemen, maar na de gesprekken heb ik het mis ik haar eerlijk gezegt wel een beetje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:34 schreef Lhuram het volgende:
Wow, man sterkte in ieder geval. Maar inderdaad beter om er snel over te beginnen, want anders blijft er een spanning hangen die niet goed is voor je behandeling .
Doe is lief jijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat als ze jou ook gemist heeft, dat ze je niet 20 minuten had laten wachten en dat ze dusdanig blij zou zijn dat ze helemaal niet hoefde te huilen. Ze heeft je niet bepaald met open armen verwelkomd.
Ik weet niet wat ik moet verstaan onder open mannen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
? Hoezo dat? Jij houdt niet van ''open'' mannen?
haha, dan zou ze toch ook de verkeerde indruk opwekken of niet soms?niet bepaald professioneel zou dat zijn, niet al te slimme opmerking maar ik kan er wel om lachen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat als ze jou ook gemist heeft, dat ze je niet 20 minuten had laten wachten en dat ze dusdanig blij zou zijn dat ze helemaal niet hoefde te huilen. Ze heeft je niet bepaald met open armen verwelkomd.
Denk je nou écht dat zij ook verliefd is op jou?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
[..]
haha, dan zou ze toch ook de verkeerde indruk opwekken of niet soms?niet bepaald professioneel zou dat zijn, niet al te slimme opmerking maar ik kan er wel om lachen.
Man die persoonlijk veel verteld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet verstaan onder open mannen.
Daarnaast ben je als psycholoog bezig iemand "beter te maken", dat is namelijk je werk. Dat betekent dat je een onderzoeksfase hebt en daarna ga je een behandeling uitvoeren, die je daarna en tijdens het proces weer gaat evalueren. Dat betekent dat je over het algemeen niet bezig bent met of iemand seksueel aantrekkelijk is of niet.
Zit niet zo te bitchen verdomme...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk je nou écht dat zij ook verliefd is op jou?
Ze had op zijn minst kunnen zorgen dat je niet hoefde te wachten. Dat doe je gewoonweg niet als je iemand gemist hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
[..]
haha, dan zou ze toch ook de verkeerde indruk opwekken of niet soms?niet bepaald professioneel zou dat zijn, niet al te slimme opmerking maar ik kan er wel om lachen.
Denk jij ook dat zij verliefd is op hem?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit niet zo te bitchen verdomme...
geen idee dat kan ik toch niet ruiken? was dat maar zo..en ook al is het zo dan schat ik de kans wel heel klein dat ze een relatie met me aangaat omdat haar werk dat niet toelaat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk je nou écht dat zij ook verliefd is op jou?
Weet ik veel, ik kan duidelijk spanning voelen als persoon, dus als iemand zegt dat hij of zij dat ook voelt wie ben ik dan om te zeggen dat dat gevoel nergens op slaat... Je pikt onbewust toch veel op van elkaar hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk jij ook dat zij verliefd is op hem?
nou seven heeft een heel goed punt hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
[..]
geen idee dat kan ik toch niet ruiken? was dat maar zo..en ook al is het zo dan schat ik de kans wel heel klein dat ze een relatie met me aangaat omdat haar werk dat niet toelaat.
Wel als je het er al over gehad hebt met je collega psycholoog en dat hij je verteld dat je professioneel moet blijven en als je dan je client weer ziet na zijn vakantie dat het even te zwaar voor je wordt dat je weer naar die collega gaat met de melding dat je even 5minuten wegblijft wat vervolgens 20minuten wordt...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
als je verliefd bent op iemand waarom ga je dan huilen als ie komt?
en waarom laat je hem wachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |