abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100319499
Ik ben dit jaar begonnen met het volgen van een behandeling omdat ik (en helaas nog steeds) depressief ben en hierdoor ook sociale angsten heb.

Ik vond haar in het begin wel leuk maar was realistisch wist dat het niks kon worden en voelde ook nog niks voor haar en wilde het helemaal niet eens want de verhouding die wij als patiënt/behandelaar hadden vond ik prima en had dus nergens last van. Ik ben ook erg gesloten en na ongeveer 3 maanden probeer ik mezelf met succes open te stellen maar het enigste probleem is dat ik hierdoor verliefd op haar ben geworden, daarna ging het weer even weg maar sinds onze laatste afspraak voel ik het weer.

Ook maakt het er niet makkelijk op dat zij rond mijn leeftijd (22jaar) zit (hoogstens 2 jaar ouder) en single is. Plus kan ik niet zo goed begrijpen waarom ze mij gekoppeld hebben met deze dame, want soms denk ik dat zij als bedrijf dat mensen helpt ze dit professioneel willen aanpakken en dit juist zouden moeten proberen te voorkomen, maar niet dat ik hun de schuld wil geven....uiteindelijk ben ik iemand die zeer gevoelig is en deze gevoelens hebt.

Ik heb ook genoeg gehoord over overdrachtgevoelens (google) en daar zou het iets mee te maken kunnen hebben en verder alle informatie die over dit onderwerp te maken heeft bestudeert, maar ik kan het niet helpen dat ik een romantisch typje ben dat toch altijd zal blijven denken "misschien is dit de ware" en ik weet dat deze manier van denken al helemaal verkeerd is, ook ben ik 8 jaar lang niet verliefd geweest.

Nog een verkeerde gedachten maar soms denk ik zelfs dat zij mij ook wel een beetje leuk vind door soms haar manier van doen zoals laatst toen ik binnenkwam en een soort knipoog gaf, dus als zie iets voor mij voelde zou zij het dan wel durven te zeggen?

Het is een ingewikkeld iets en ik weet nu al dat veel mensen gaan zeggen dat ik het met haar erover moet hebben...maar het probleem is dat ik dus erg gesloten ben en vorige keer was ik het al van plan om het te zeggen maar dat is me niet gelukt, ik werd gewoon te gespannen en misselijk van de opwinding. Wel gingen mijn gevoelens toen die keer over maar nu zijn ze dus weer "tijdelijk"? terug.

Ik heb er ook over zitten denken om er met een andere behandelaar over wat ik moet doen te spreken maar ik ben bang dat die het dan doorverteld.

Punt is ik wil helemaal niet verlief op haar zijn, ik zie haar liever als een oudere wijze zus waar ik wat van kan leren.

Ik moet er ook bij vertellen dat ik op jonge leeftijd (14jr) ben begonnen met blowen en het altijd gebruikte om stres & verdriet (liefdesverdriet) te verminderen en om me hoofd er van los te zetten, ben op mijn 17de gestopt en na 1,5 jaar weer teruggevallen en nu ben ik sinds zaterdag gestopt en ben ook niet van plan er ooit weer aan te beginnen maar juist nu ik gestopt ben merk ik dat ik weer veel aan haar denk en ik weet dat blowen voor afleiding zorgt maar het is niet de juiste oplossing.

Dit staat een beetje los van het verhaal maar, dat ik (weer) teruggevallen was met blowen en het weer dagelijks deed heb ik ook niet aan haar verteld maar ik denk zelf dat het wel de oorzaak was/is voor mijn depressie en angsten.
pi_100319625
Beste oplossing is een andere behandelaar nemen. Serieus, anders gaat dit je alleen maar belemmeren.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 17:16:33 #3
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_100319720
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:14 schreef Kikvors het volgende:
Beste oplossing is een andere behandelaar nemen. Serieus, anders gaat dit je alleen maar belemmeren.
Inderdaad, dit gaat waarschijnlijk een hele lange tijd blijven hangen als je haar blijft zien. Zelfs als ze je afwijst en je blijft komen, alleen het aanwezig zijn van haar, zal jezelf in de weg komen te staan van je oorspronkelijke doel van deze meet.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 17:19:08 #4
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_100319800
Ik denk dat je een andere behandelaar moet nemen, maar praat in ieder geval er met haar over, probeer niet door te gaan zonder hier eerlijk over te zijn, want dan ga je verder bergaf.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_100319909
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:14 schreef Kikvors het volgende:
^^ Dat.
En stop met drugsgebruik.
censuur :O
pi_100320540
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:19 schreef mvdejong het volgende:
Ik denk dat je een andere behandelaar moet nemen, maar praat in ieder geval er met haar over, probeer niet door te gaan zonder hier eerlijk over te zijn, want dan ga je verder bergaf.
Dit inderdaad. Gewoon aangeven dat je gevoelens voor haar hebt en daarom liever iemand anders hebt. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar dat is wel de enige oplossing.
Who motivates the motivator?
pi_100320634
Tja als ik in de kantine van Psychologie rondwandel dan snap ik wel waarom mensen verliefd worden op de meisjes die behandelen. Daar loopt me toch wat aan "jammie" spul rond...

Maar goed het blijft een vervelend probleem, want je kunt wel rationeel beredeneren dat je niets voor haar wilt voelen, je emotie zal zich hier fors tegen verzetten. In dit geval heeft het verstand gelijk, maar ja daar is de geest niet van te overtuigen. Probeer in ieder geval wel van de drugs af te blijven en dingen te doen waar je ook gelukkig van wordt, maar die geen schadelijke effecten hebben...
pi_100321072
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 17:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Inderdaad, dit gaat waarschijnlijk een hele lange tijd blijven hangen als je haar blijft zien. Zelfs als ze je afwijst en je blijft komen, alleen het aanwezig zijn van haar, zal jezelf in de weg komen te staan van je oorspronkelijke doel van deze meet.
Misschien als ze me afwijst dat het al genoeg voor mij is om me erover heen te zetten maar misschien ook niet....het moeilijkste is het vertellen, en ik heb eerlijk gezegd nooit eerder tegen iemand gezegd dat ik verliefd (niet dat ik zou vaak verliefd wordt) was en deze situatie is nog moeilijker en ik weet niet eens of ik het wel kan.

En met blowen ben ik al gestopt en daar ben ik al langzaam wat gelukkiger van aan het worden.
pi_100321224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:03 schreef Maffew-Ragazino het volgende:

[..]

Misschien als ze me afwijst dat het al genoeg voor mij is om me erover heen te zetten maar misschien ook niet....het moeilijkste is het vertellen, en ik heb eerlijk gezegd nooit eerder tegen iemand gezegd dat ik verliefd (niet dat ik zou vaak verliefd wordt) was en deze situatie is nog moeilijker en ik weet niet eens of ik het wel kan.

En met blowen ben ik al gestopt en daar ben ik al langzaam wat gelukkiger van aan het worden.
Nouja gewoon doen, succes ;)
Rustig aan.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:17:03 #10
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_100321411
Als ze met jou gaat aankloten, kan ze toch haar baan verliezen ofzo?
pi_100321433
quote:
99s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Als ze met jou gaat aankloten, kan ze toch haar baan verliezen ofzo?
Care, daarom ook andere behandelaar je weetttt
Rustig aan.
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:26:05 #12
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_100321636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Care, daarom ook andere behandelaar je weetttt
Ja weet ik, maar zo is het even voor TS duidelijk dat het sowieso een kansloze missie wordt. :')
pi_100321758
Ennn, de kans is groot dat TS de aandacht die hij van haar krijgt, en de openheid die hij haar geeft verwart met verliefdheid. Wat weet TS eigenlijk van háár? Zou dit ooit een gelijkwaardige relatie kunnen worden?
pi_100322186
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:30 schreef Sushimonster het volgende:
Ennn, de kans is groot dat TS de aandacht die hij van haar krijgt, en de openheid die hij haar geeft verwart met verliefdheid. Wat weet TS eigenlijk van háár? Zou dit ooit een gelijkwaardige relatie kunnen worden?
Geen idee wat TS van haar weet, het zou denk ik wel prima een gelijkwaardige relatie kunnen worden.
@ gary oak, niet zo pessimistisch, niks kansloze missie, gewoon proberen...
Rustig aan.
pi_100330461
Hoe bedoelen jullie wat ik van haar weet? Ik denk dat ze me ook wel leuk vind maar dat betekent niet dat ze ook gelijk een relatie met mij aan zou gaan en ik kan ook niet van haar verwachten dat ze haar baan riskeert tenzij zij dat zelf besluit, maar dan zou ik me misschien ook weer schuldig voelen.

Ik stel wel jullie reacties erg op prijs en bedank jullie alvast voor het inleven van mijn situatie
pi_100332808
Nou, zij helpt jou met je problemen... Dat geeft je vast een goed gevoel. Maar vertelt zij ook dingen van haar leven aan jou? Help je haar ook met dingen? Want zo niet, dan is het natuurlijk een vrij eenzijdige/scheve relatie, die dus gedoemd is om te mislukken.
pi_100332967
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Sushimonster het volgende:
Nou, zij helpt jou met je problemen... Dat geeft je vast een goed gevoel. Maar vertelt zij ook dingen van haar leven aan jou? Help je haar ook met dingen? Want zo niet, dan is het natuurlijk een vrij eenzijdige/scheve relatie, die dus gedoemd is om te mislukken.
Wie zegt dat dat zo blijft als TS en zij op date gaan? (als het al zo is..)
Rustig aan.
pi_100333055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Sushimonster het volgende:
Daar heb je gelijk in maar dat is hoe de verhouding nu is en dat kan veranderen als zij natuurlijk ook open staat voor een relatie, zou gek ze tijdens onze gesprekken hele verhalen over zichzelf begon te vertellen (hoort ook niet bij haar werk).

Wat ik ook vergeten ben te vertellen is dat ik bij de laatste afspraak met haar wel heb verteld dat er iets dwarsligt en het me niet lukt om het haar te vertellen, maar ik denk dat ze eigenlijk ook wel weet want tijdens onze gesprekken zijn mijn ogen zijn vastgeplakt aan die van haar
pi_100333237
Maar goed ik denk dat ik het haar het beste gewoon kan vertellen ongeacht haar reactie (niet geschoten is toch altijd mis zeggen ze dan toch?) en dan kan ik ook weer gewoon verder met mijn leven in plaats van blijven piekeren/twijfelen
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 08:49:14 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100343581
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Maar goed ik denk dat ik het haar het beste gewoon kan vertellen ongeacht haar reactie (niet geschoten is toch altijd mis zeggen ze dan toch?) en dan kan ik ook weer gewoon verder met mijn leven in plaats van blijven piekeren/twijfelen
laat even weten hoe het af loopt, wanneer ga je het haar vertellen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100344395
Meteen een andere behandelaar vragen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:52:12 #22
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100344830
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Zeker doen, maar ook zeker een andere behandelaar nemen zoals hierboven vermeldt.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_100347394
Helaas duurt het nog wel een tijdje voordat ik haar weer zie en in die tijd zal ik me proberen te concentreren op mijn andere probleem en dat is clean blijven, ik zal jullie laten weten hoe het afloopt als ik het haar verteld hebt.

Dit is waarschijnlijk 1 van de gevoelens die ik door het blowen hebt onderdrukt, nu ik dus clean komt het ineens terug.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 12:40:14 #24
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_100349656
"Hey, kun je mij bij een andere behandelaar inboeken?"
"Uh jawel, maar hoezo?"
"Nou, ik zou graag een drankje met je gaan drinken O+ "

dubbele win volgens mij ;)

Hoe dan ook sterkte TS!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_100405073
Wanneer je vertelt dat je verliefd op haar geworden bent, dan krijg je denk ik sowieso wel een andere behandelaar, ook al wordt de liefde verder niet beantwoord. Ik denk namelijk niet dat een behandeling nog veel zin heeft als ze TS heeft afgewezen.
pi_101182045
Oke, ik beloofd dat ik jullie op de hoogte zou houden en ik ben vandaag weer bij haar op gesprek geweest. De verliefdheid is helaas nog niet besproken maar wel mijn blow verslaving waarmee ik nu gelukkig bijna een maand mee ben gestopt, en merk dat ik al stukken beter in mijn vel zit.

Het begon erg raar want ze hebt me 20 min laten wachten, toen ze eindelijk te voorschijn kwam, kwam ze uit de kamer van een andere collega en zei dat ze last had gehad van een hoestje, nu wil ik dat best geloven maar 20 min is aardig lang, en daarna zag ik ook dat ze tranige roden oogjes had wat op mij de indruk maakte dat er meer aan de hand was.

Ze is terug van vakantie en ik denk zelf dat het een verband hebt want toen ik op vakantie ging kon ik er ook niet van genieten omdat ik hoor zo vreselijk misde.....tuurlijk het kan van alles zijn maar mijn gevoel zegt dat het allemaal geen toeval is en dat het wel iets met mij te maken hebt.

Dus de volgende keer ga ik echt mijn gevoel voor haar opbiechten en ik zie wel wat zij te zeggen heeft.
pi_101182140
Waaaaaaaaaaaah, of je belt haar op en vraagt waarom ze zo aant huilen was :o :@
Rustig aan.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 20:34:13 #28
344927 Lhuram
Charmeur ten alle tijden
pi_101185977
Wow, man sterkte in ieder geval. Maar inderdaad beter om er snel over te beginnen, want anders blijft er een spanning hangen die niet goed is voor je behandeling.
pi_101186668
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Het begon erg raar want ze hebt me 20 min laten wachten, toen ze eindelijk te voorschijn kwam, kwam ze uit de kamer van een andere collega en zei dat ze last had gehad van een hoestje, nu wil ik dat best geloven maar 20 min is aardig lang, en daarna zag ik ook dat ze tranige roden oogjes had wat op mij de indruk maakte dat er meer aan de hand was.

Ze is terug van vakantie en ik denk zelf dat het een verband hebt want toen ik op vakantie ging kon ik er ook niet van genieten omdat ik hoor zo vreselijk misde.....tuurlijk het kan van alles zijn maar mijn gevoel zegt dat het allemaal geen toeval is en dat het wel iets met mij te maken hebt.
Ik snap dat je heel graag wil geloven dat ze jou leuk vind, maar er zijn wel 100 andere dingen waardoor ze te laat was en rode oogjes had (net een zwaar gesprek gehad, hooikoort, een client in crisis etc.), dus ik vind je anname dat het iets met jou te maken had erg ver gezocht.

En wat ik zou doen is in elk geval een andere behandelaar vragen, omdat je op deze manier niet je kan focussen op het probleem waardoor je in behandeling bent.
pi_101186711
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:49 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik snap dat je heel graag wil geloven dat ze jou leuk vind, maar er zijn wel 100 andere dingen waardoor ze te laat was en rode oogjes had (net een zwaar gesprek gehad, hooikoort, een client in crisis etc.), dus ik vind je anname dat het iets met jou te maken had erg ver gezocht.
Als het een zelfmoord was van een oud cliënt dan had ze het wel verteld. :9
Maargoed dat het met hem te maken heeft is vergezocht maar dat maakt verder geen ruk uit, hij moet haar gewoon proberen te 'scoren'
Rustig aan.
pi_101187824
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:49 schreef Wolkje het volgende:

[..]

En wat ik zou doen is in elk geval een andere behandelaar vragen, omdat je op deze manier niet je kan focussen op het probleem waardoor je in behandeling bent.
Je hebt misschien of waarschijnlijk wel gelijk hoor, daarom de enigste manier om die stomme gedachtes uit te bannen is om het gewoon te Vertellen.
pi_101187991
Klinkt ook vergezocht maar het is mijn gevoel die dat zegt.
pi_101188044
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Succes met die chick, bel haar voor een date? :o
Rustig aan.
pi_101188184
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
natuurlijk zegt jou gevoel dat want dat is wat je wil
een goede psychologe zou nooit haar carričre op het spel zetten door wat met je te beginnen

maar meer nog: je doet jezelf nu tekort omdat je niet de behandeling krijgt die je wel nodig hebt omdat dit er tussen staat
dus vertel het zo snel mogelijk zodat jij weer verder kunt met je proces
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_101188224
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Succes met die chick, bel haar voor een date? :o
Ik verwacht niet dat dat erg zinvol is eigenlijk.
Naast het feit dat ij uberhaubt niet op date kan met hem, al zou ze dat willen in verband met haar werk, is het feit dat je iemand in behandeling hebt maakt iemand wat mij betreft al niet seksueel aantrekkelijk meer.
pi_101188250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:22 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat dat erg zinvol is eigenlijk.
Naast het feit dat ij uberhaubt niet op date kan met hem, al zou ze dat willen in verband met haar werk, is het feit dat je iemand in behandeling hebt maakt iemand wat mij betreft al niet seksueel aantrekkelijk meer.
? Hoezo dat? Jij houdt niet van ''open'' mannen?
Rustig aan.
pi_101188285
quote:
Mijn gevoel zegt dat als ze jou ook gemist heeft, dat ze je niet 20 minuten had laten wachten en dat ze dusdanig blij zou zijn dat ze helemaal niet hoefde te huilen. Ze heeft je niet bepaald met open armen verwelkomd.
Resistance is futile.
pi_101188340
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:34 schreef Lhuram het volgende:
Wow, man sterkte in ieder geval. Maar inderdaad beter om er snel over te beginnen, want anders blijft er een spanning hangen die niet goed is voor je behandeling .
En ik heb opzich tijdens de gesprekken geen last van spanningen want dan zet ik het helemaal uit mijn hoofd en focus me wel op de andere problemen, maar na de gesprekken heb ik het mis ik haar eerlijk gezegt wel een beetje.

Het is min of meer een beetje een jojo effect..ik was maanden geleden 1st verliefd en vast besloten het te vertellen, toen lukte me het niet omdat de spanning te hoog werd en dacht ik "fuck it"gaat wel over en dat ging ook zo maar toen kwam het weer terug en nu is het ook aardig wisselend.
pi_101188369
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat als ze jou ook gemist heeft, dat ze je niet 20 minuten had laten wachten en dat ze dusdanig blij zou zijn dat ze helemaal niet hoefde te huilen. Ze heeft je niet bepaald met open armen verwelkomd.
Doe is lief jij :{w
Rustig aan.
pi_101188453
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef kingtoppie het volgende:
? Hoezo dat? Jij houdt niet van ''open'' mannen?
Ik weet niet wat ik moet verstaan onder open mannen.

Daarnaast ben je als psycholoog bezig iemand "beter te maken", dat is namelijk je werk. Dat betekent dat je een onderzoeksfase hebt en daarna ga je een behandeling uitvoeren, die je daarna en tijdens het proces weer gaat evalueren. Dat betekent dat je over het algemeen niet bezig bent met of iemand seksueel aantrekkelijk is of niet.
pi_101188455
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

haha, dan zou ze toch ook de verkeerde indruk opwekken of niet soms?niet bepaald professioneel zou dat zijn, niet al te slimme opmerking maar ik kan er wel om lachen.
pi_101188547
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Maffew-Ragazino het volgende:

[..]

haha, dan zou ze toch ook de verkeerde indruk opwekken of niet soms?niet bepaald professioneel zou dat zijn, niet al te slimme opmerking maar ik kan er wel om lachen.
Denk je nou écht dat zij ook verliefd is op jou?
Resistance is futile.
pi_101188559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik moet verstaan onder open mannen.

Daarnaast ben je als psycholoog bezig iemand "beter te maken", dat is namelijk je werk. Dat betekent dat je een onderzoeksfase hebt en daarna ga je een behandeling uitvoeren, die je daarna en tijdens het proces weer gaat evalueren. Dat betekent dat je over het algemeen niet bezig bent met of iemand seksueel aantrekkelijk is of niet.
Man die persoonlijk veel verteld.

Mja... ik kijk sowieso niet bewust naar iemand om te kijken of hij de potentie heeft... dat zie je / merk je gewoon, en daar hoef ik me echt niet op te focussen, dus ik vind het een nogal rare opmerking dat je als psycholoog je client niet seksueel aantrekkelijk kan vinden.
Rustig aan.
pi_101188605
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zit niet zo te bitchen verdomme...
Rustig aan.
pi_101188606
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Maffew-Ragazino het volgende:

[..]

Ze had op zijn minst kunnen zorgen dat je niet hoefde te wachten. Dat doe je gewoonweg niet als je iemand gemist hebt.
Resistance is futile.
pi_101188631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zit niet zo te bitchen verdomme...
Denk jij ook dat zij verliefd is op hem?
Resistance is futile.
pi_101188682
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:30 schreef Seven. het volgende:

[..]

geen idee dat kan ik toch niet ruiken? was dat maar zo..en ook al is het zo dan schat ik de kans wel heel klein dat ze een relatie met me aangaat omdat haar werk dat niet toelaat.
pi_101188701
quote:
10s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Denk jij ook dat zij verliefd is op hem?
Weet ik veel, ik kan duidelijk spanning voelen als persoon, dus als iemand zegt dat hij of zij dat ook voelt wie ben ik dan om te zeggen dat dat gevoel nergens op slaat... Je pikt onbewust toch veel op van elkaar hoor :s)
Rustig aan.
pi_101188722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:32 schreef Maffew-Ragazino het volgende:

[..]

geen idee dat kan ik toch niet ruiken? was dat maar zo..en ook al is het zo dan schat ik de kans wel heel klein dat ze een relatie met me aangaat omdat haar werk dat niet toelaat.
nou seven heeft een heel goed punt hoor
als je verliefd bent op iemand waarom ga je dan huilen als ie komt?
en waarom laat je hem wachten?

ze is niet verliefd op je
laat het los en werk aan jezelf met iemand anders als behandelaar
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_101188802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:33 schreef rhubarbje het volgende:

als je verliefd bent op iemand waarom ga je dan huilen als ie komt?
en waarom laat je hem wachten?
Wel als je het er al over gehad hebt met je collega psycholoog en dat hij je verteld dat je professioneel moet blijven en als je dan je client weer ziet na zijn vakantie dat het even te zwaar voor je wordt dat je weer naar die collega gaat met de melding dat je even 5minuten wegblijft wat vervolgens 20minuten wordt...

En je hebt niks te verliezen... als je sowieso een nieuwe behandelaar moet kan je het net zo goed zeggen.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')