Inderdaad, dit gaat waarschijnlijk een hele lange tijd blijven hangen als je haar blijft zien. Zelfs als ze je afwijst en je blijft komen, alleen het aanwezig zijn van haar, zal jezelf in de weg komen te staan van je oorspronkelijke doel van deze meet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:14 schreef Kikvors het volgende:
Beste oplossing is een andere behandelaar nemen. Serieus, anders gaat dit je alleen maar belemmeren.
^^ Dat.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:14 schreef Kikvors het volgende:
Beste oplossing is een andere behandelaar nemen. Serieus, anders gaat dit je alleen maar belemmeren.
Dit inderdaad. Gewoon aangeven dat je gevoelens voor haar hebt en daarom liever iemand anders hebt. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar dat is wel de enige oplossing.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:19 schreef mvdejong het volgende:
Ik denk dat je een andere behandelaar moet nemen, maar praat in ieder geval er met haar over, probeer niet door te gaan zonder hier eerlijk over te zijn, want dan ga je verder bergaf.
Misschien als ze me afwijst dat het al genoeg voor mij is om me erover heen te zetten maar misschien ook niet....het moeilijkste is het vertellen, en ik heb eerlijk gezegd nooit eerder tegen iemand gezegd dat ik verliefd (niet dat ik zou vaak verliefd wordt) was en deze situatie is nog moeilijker en ik weet niet eens of ik het wel kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat waarschijnlijk een hele lange tijd blijven hangen als je haar blijft zien. Zelfs als ze je afwijst en je blijft komen, alleen het aanwezig zijn van haar, zal jezelf in de weg komen te staan van je oorspronkelijke doel van deze meet.
Nouja gewoon doen, succesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:03 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
[..]
Misschien als ze me afwijst dat het al genoeg voor mij is om me erover heen te zetten maar misschien ook niet....het moeilijkste is het vertellen, en ik heb eerlijk gezegd nooit eerder tegen iemand gezegd dat ik verliefd (niet dat ik zou vaak verliefd wordt) was en deze situatie is nog moeilijker en ik weet niet eens of ik het wel kan.
En met blowen ben ik al gestopt en daar ben ik al langzaam wat gelukkiger van aan het worden.
Care, daarom ook andere behandelaar je weettttquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Als ze met jou gaat aankloten, kan ze toch haar baan verliezen ofzo?
Ja weet ik, maar zo is het even voor TS duidelijk dat het sowieso een kansloze missie wordt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Care, daarom ook andere behandelaar je weetttt
Geen idee wat TS van haar weet, het zou denk ik wel prima een gelijkwaardige relatie kunnen worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:30 schreef Sushimonster het volgende:
Ennn, de kans is groot dat TS de aandacht die hij van haar krijgt, en de openheid die hij haar geeft verwart met verliefdheid. Wat weet TS eigenlijk van háár? Zou dit ooit een gelijkwaardige relatie kunnen worden?
Wie zegt dat dat zo blijft als TS en zij op date gaan? (als het al zo is..)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Sushimonster het volgende:
Nou, zij helpt jou met je problemen... Dat geeft je vast een goed gevoel. Maar vertelt zij ook dingen van haar leven aan jou? Help je haar ook met dingen? Want zo niet, dan is het natuurlijk een vrij eenzijdige/scheve relatie, die dus gedoemd is om te mislukken.
Daar heb je gelijk in maar dat is hoe de verhouding nu is en dat kan veranderen als zij natuurlijk ook open staat voor een relatie, zou gek ze tijdens onze gesprekken hele verhalen over zichzelf begon te vertellen (hoort ook niet bij haar werk).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef Sushimonster het volgende:
Nou, zij helpt jou met je problemen... Dat geeft je vast een goed gevoel. Maar vertelt zij ook dingen van haar leven aan jou? Help je haar ook met dingen? Want zo niet, dan is het natuurlijk een vrij eenzijdige/scheve relatie, die dus gedoemd is om te mislukken.
laat even weten hoe het af loopt, wanneer ga je het haar vertellen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Maar goed ik denk dat ik het haar het beste gewoon kan vertellen ongeacht haar reactie (niet geschoten is toch altijd mis zeggen ze dan toch?) en dan kan ik ook weer gewoon verder met mijn leven in plaats van blijven piekeren/twijfelen
Zeker doen, maar ook zeker een andere behandelaar nemen zoals hierboven vermeldt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef Maffew-Ragazino het volgende:
Maar goed ik denk dat ik het haar het beste gewoon kan vertellen ongeacht haar reactie (niet geschoten is toch altijd mis zeggen ze dan toch?) en dan kan ik ook weer gewoon verder met mijn leven in plaats van blijven piekeren/twijfelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |