abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101248540
balen winka :*

LB'tje :* zwaar he, allemaal... Ik kan me je afstand goed voorstellen, hopelijk gaat jullie grote wens ook snel in vervulling! Zorg goed voor jezelf lieverd!
pi_101249942
Bedankt frummel! :D

Welkom milka, veel succes!

Winka: :* maar een cyclus van 28dgn Is erg mooi!

LB: ja had t niet verwacht!
Mmm :* hoop dat je snel met je lief mag genieten van n mooi wonder..
Gun t je heel erg!!
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:57:56 #53
309370 Nanadu
pi_101250413
Welkom Milka, hoop dat je snel over kan naar z&g

LB snap heel erg goed dat het je niet in de koude kleren gaat zitten allemaal (ken meerdere mensen in mijn omgeving waarbij het ook niet makkelijk gaat) veel sterkte en ik hoop op een wondertje voor jullie :*

Zoe hoe voel jij je nu?

Hier gaat het rustig, nog 1 weekje werken en dan lekker op vakantie! De klusperiode komt er ook weer bijna aan :P Al moet ik zeggen dat het ook maar een gokje zal zijn wanneer mijn vruchtbare periode heb. We doen nu dus al ons best :D
pi_101250625
Hongerig, nanadu haha. M'n lief zegt dat ik bij alles 'mmmm' zeg ( heb overal zin In, vooral warm en zout eten) Maar ik gedraag me! :P
Borsten hard en opgezwollen, pijnlijke tepels en constant lichte kramp in onderbuik.

Haha lekker klussen. :D
pi_101252086
Zoe en Wendy gefeliciteerd *O* *O*

En jammer Winka en Tante Soesa! :*

En welkom Milka!

Ik word zo te zien ongesteld, maar dat had ik ook wel verwacht..
En komt eigenlijk ook wel goed uit :@ , ik moet verhuizen komende maand en ik begin met een nieuwe baan.

Mijn nod mag op 24 september.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_101255408
Thnks ladies! Bij de jongste was het derde maand raak,dus ja,wie weet? Mijn nod is trouwens op 22 september (tenminste,bij een cyclus van 28 dagen,deze maand was het 30 dagen,precies twee weken na mijn eisprong)
pi_101255475
LB, dikke :*. Is gewoon kut en volkomen logisch dat het je niet in de koude kleren gaat zitten :*

Hier nog steeds niks... net maar even een test gekocht voor morgen als er dan nog steeds niks is.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_101256236
Spannend Clauwheee! Ik duim nog even flink door voor je!

quote:
15s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:57 schreef winka het volgende:
Tsja bruinverlies kan van alles zijn Marjolijntje, irritant zeg! Als je nu ongesteld zou worden, hoe lang jouw cyclus?
Normaal 32 dagen, als ik vandaag ongesteld wordt (waar het steeds meer op lijkt) is het deze cyclus 26 dagen. Bruinverlies is best wel veel en lijkt nu toch stiekem ook een beetje rood-achtig te worden. Heb dit in ieder geval nog nooit gehad..
Het "voordeel" is wel dan dat de volgende klusperiode precies tijdens de vakantie is. Een baby gemaakt in het buitenland is ook wel leuk O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_101270046
Winka en Skoap, balen dat jullie ongesteld geworden zijn!

Clauwheeee, ik duim heeeeeel hard voor jou!! En Marjolijntje, hoe is het nu met jou? Ik hoop dat het toch niet een naderende ongesteldheid is!
pi_101280097
Clauweheee, heb je al getest? :D

Hier was het toch de ongesteldheid, vanochtend is het feest weer echt losgebarsten |:(
Cyclus van 27 dagen. Mn nieuwe nod durf ik niet meer te voorspellen, maar ik laat het mn telefoon nu doen :') die verwacht een cyclus van 31 dagen met een NOD op 28 september
pi_101281196
Hier nog steeds niks en een negatieve Kruidvattest. Voor het eerst dat ik afwijk van m'n superregelmatige cyclus. Ik wacht af.
pi_101284701
Vervelend Clauwheee en afwijken en dan ook nog eens niet positief (nog)!
Ik duim voor je dat je heel snel positief test!

Haha dat is met recht een smart phone Marjolijntje :+ Ben benieuwd of hij het goed heeft!

Succes Milka en gefeliciteerd Zoe! *O*

Wat speelt er hier een hoop ineens :Y

Ik zit nu ergens in mijn klustijd.. loopt ook niet helemaal volgens het boekje voor mijn gevoel maar we doen ons best :P Strakjes weer het grote wachtfeest |:(
pi_101298274
Hoi allemaal

ik wil me graag bij dit topic voegen. Voorheen las ik al af en toe mee (het rammelde al langer!), maar sinds kort gestopt met de pil en we gaan voor ons eerste kindje.

Om precies te zijn ben ik begin augustus gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur slikken. Sinds vorige week begonnen met proberen. Natuurlijk de hoop dat het snel raak zal zijn, maar ik heb ook het besef dat mijn lichaam nog volop aan het ontpillen is.

In ieder geval heb ik het idee dat ik al vanalles anders aan mijn lijf voel dan normaal.

Voor alle dames hier, veel succes! En voor de mama's-to-be, gefeliciteerd!
  zondag 28 augustus 2011 @ 19:05:37 #64
279894 winka
There is no place like home..
pi_101298839
@Kwisted: welkom! Hoop dat je gauw ontpild bent :) Heb je die lang geslikt?

Heb je nog symptomen verder Clauwhee? Of is het alleen bij de hoofdpijn gebleven? Ik ga in ieder geval voor je duimen ^O^

Jammer Marjoleintje dat het toch heeft doorgezet.. Je hebt een aardig gevarieerde cyclus! Dat wordt veel klussen ;)

En natuurlijk ook nog welkom voor Milka :)
pi_101298894
Welkom Milka en Kwisted, mooie naam! :-)

Balen Winka, Marjoleintje en Skoap, echt jammer.

Ik duim Clauwhee!

En LB: ik snap je volkomen, het schrijnt zo he, die zwangere vrouwen om je heen. Tuurlijk gun je het ze, maar je wilt zelf ook, en tot dat zo ver is voel je elke keer die hapjes uit je hart. :*
pi_101299175
Ja dankjewel!
Quiztet: great minds thinks alike haha

Ik heb 8 jaar de pil geslikt. Nu nog niet ongesteld geworden, maar toch maar gewoon begonnen met proberen. Kon echt niet wachten tot na mijn ongesteldheid. Dus nu wel onzekere gevoelens. Zijn de gevoelens dan tekens van zwangerschap of menstruatie. Laat ik maar uit gaan van ongesteldheid, dan kan het ook niet tegen vallen.

In welke ronde zitten jullie nu?
pi_101299309
@ Winka, ja, wordt niet makkelijker zo! Maar mn hele vruchtbare (anderhalve :') ) week valt in mn vakantie, dus gaat vast nuttig besteed worden. We beginnen weer van voor af aan..

Zwangere vrouwen kan ik af en toe ook echt boos om worden :') Ik gun het ze, absoluut! Maar soms vind ik het oneerlijk. En van baby's kan ik ook echt gaan huilen hoor :P Omdat ze zo lief zijn enzo.

Welkom Kwisted!
Wij gaan nu beginnen aan ronde 5. De eerste ronde niet meegeteld omdat we halverwege mn cyclus toen besloten hebben om ervoor te gaan.
pi_101299551
Clauwheee, hoe is het nu? Balen van je negatieve test van morgen.

En Marjolijntje, jammer dat het deze ronde niet gelukt is! Ik zie steeds meer mensen om me heen met een kleine die zwanger zijn van de tweede! Het is natuurlijk ook maar waar je op let. Maar, ik wil oooohoook! :D

Kwistet, welkom!! Hopelijk kun je snel door! :)
pi_101299756
Ja ik zie ook overal zwangere mensen of mensen met kleine kinderen :P Zal inderdaad wel zijn waar je op let denk ik :D
  zondag 28 augustus 2011 @ 19:31:33 #70
279894 winka
pi_101299875
Oh haha nu zie ik het pas :D Jullie namen klinken natuurlijk hetzelfde _O-
Ook al is de kans klein, je weet maar nooit Kwisted, er zijn natuurlijk altijd vrouwen die in de eerste ronde na de pil zwanger zijn geworden ;)

Wij zitten nu in ronde 11. Maar ja de eerste maanden zijn we er niet volop voor gegaan omdat ik toch nog wat angsten had :)
pi_101299893
ik vraag me ook wel af hoe oud jullie zijn en of jullie ook voor jullie eerste kindje gaan?

kunnen jullie ook zo heerlijk fantaseren over hoe het zou zijn? Ik moet zeggen dat ik er nu wel heel erg veel mee bezig ben. We houden nog geheim voor vrienden en familie dat we aan het proberen zijn, dus dit forum lijkt me wel een fijne uitlaatklep. :)

oh ik ben trouwens 25 en mijn vriend 30
  zondag 28 augustus 2011 @ 19:36:33 #72
279894 winka
pi_101300060
Als je alleen maar plezier hebt van het klussen maakt anderhalve week niet zo uit. Maar kan me voorstellen dat je daar op een gegeven moment misschien genoeg van krijgt. Heb je wel eens gedacht om aan ovutesten te beginnen om of te tempen? Of wil je daar nog niet aan?

Kwisted: ik ben 33 en mijn vriend is 38 :) Goed dat je het geheim gehouden hebt! Is veel beter.... Ik heb het mijn beste vriendin verteld. Op een gegeven moment had zij ook (weer) een kinderwens en binnen een maand was ze zwanger.. van een tweeling :D Op mijn werk heb ik niks verteld maar ik krijg vaak genoeg hints dat ik 'de volgende' ben 8-)
pi_101300138
Sorry voor die korte ei Marjolijntje!

Ik slik al 10-15 jaar geen pil meer en we zijn vorige maand met condooms gestopt. Dit is maand twee dat we proberen voor een tweede. Ben er zelf nog niet helemaal uit of we door gaan, vorige maand hakte er best in, heb een beetje veel lopen stressen.
Mijn man heeft een trauma over gehouden aan in de vakantie jarig zijn, waardoor deze maand de laatste maand is voor we twee maanden stoppen. Hij wil absoluut geen juli/augsutus kindje.

Ik ben 36, mijn man 47. Gruwelijk oud allebei. ;)
pi_101300242
Op vakantie zal het wel goed komen met klussen denk ik :) Ovutesten en temperaturen ga ik waarschijnlijk daarna mee beginnen als het deze ronde niet gelukt is, wil toch iets meer "zekerheid" hebben. Ik wil altijd alles graag regelen enzo, en dit is nou juist niet te regelen, maakt het soms wel wat moeilijker en frustrerender :P

Ik heb een paar mensen om me heen die weten dat we het aan het proberen zijn, maar het is niet veel. Onze ouders en op mijn werk weten niks. En dat wil ik nog even zou houden ;)
Mijn vriend en ik zijn nu beide 26. Hij wordt dit jaar 27.
  zondag 28 augustus 2011 @ 19:48:25 #75
279894 winka
pi_101300492
Tsja ik ken het Marjolijntje.. je kan er helemaal niks mee afdwingen. Het hangt ook van zoveel factoren af dat het raak is ;( Maar voor jou lijkt het me wel fijn om meer te weten.. als je zo;n onregelmatige cyclus hebt. Die van mij is eigenlijk altijd wel regelmatig geweest maar ik heb er toch een maand of twee gebruik van gemaakt. Het was toch wel fijn om te weten dat er in ieder geval een eisprong aankwam.

@Quiztet: ben je van plan om er helemaal er mee te gaan stoppen vanwege de stress? Of bedoel je dat twee maanden wilt skippen zodat jullie kindje niet in de zomermaanden wordt geboren.
pi_101300782
Ik weet het eigenlijk niet Winka.

Omdat het voor mijn gevoel nu deze maand moet gebeuren ben ik bang dat ik er nog meer druk op leg dan ik al deed. Dat er weinig lol overblijft, dat het erg beladen wordt, als je begrijpt wat ik bedoel. En dat wil ik juist niet, ik wil juist graag leuk en gezellig vrijen en maar zien wat er van komt.
Nou ben ik best een pietsie een controlfreak en is dat laatste sowieso niet een van mijn kwaliteiten, maar ik zou het zo fijn vinden als het wat vrijer was in mijn hoofd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Quiztet op 28-08-2011 20:04:57 ]
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:06:58 #77
279894 winka
pi_101301324
Maar heb je ook echt letterlijk een tijd in gedachten waarvan je denkt: voor dan en dan wil ik zwanger zijn? Of heb je het gevoel dat er anders nooit meer van komt? Dat het dan 'voorbij' gaat?

Het is heel erg moeilijk om er relaxed mee bezig te zijn als je erg graag wilt. Ik heb daar ook last van gehad, ik wilde erg graag voor mijn 33e zwanger zijn en mijn vriend wilde ook nog eens dat het kindje werd geboren tijdens zijn 38e jaar :') (hij was namelijk geboren toen zijn vader 37 was en omdat hij er nu niet meer is, is dat erg belangrijk voor hem).

Maar ja dat is in beide gevallen niet gelukt en nu gaat het er wel een stuk relaxter aan toe.. Nu nog zwanger worden w/
pi_101301794
Ik wil als het even kan het leeftijdsverschil met mijn eerste niet te groot laten worden. Ik had 2,5 jaar in mijn hoofd, dat lukt met geen mogelijkheid meer. Er zit zooooooooooo'n lange levertijd op het gewenste product. ;-)

En ja, ik ben bang dat het voorbij gaat of dat we ons door praktische bezwaren tegen zullen laten houden. Het is toch best spooky een tweede, ik sta er in elk geval minder onbevangen in dan bij een eerste.

Ik hoop heel erg dat je snel zwanger bent Winka, en ik vind het erg verdrietig dat het niet gelukt is binnen de periode die jullie wensten.
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:45:49 #79
279894 winka
pi_101303662
Ahh dat is lief van je :*
Moeilijk hoor.. Maar als jullie het allebei écht willen, dan worden julle niet tegengehouden door praktische bezwaren ;)

Ik had zelf een bepaald ideaalplaatje in m'n hoofd en tsja hier heb ik dus geen invloed op. Dus heb het maar losgelaten. Het komt wanneer het komt 8-)

Hoop dat jullie er relaxter in kunnen gaan staan en er weer van kunnen genieten. En wie weet is het deze maand wel gewoon raak ^O^
pi_101305454
Ha, die ideaalplaatjes, heeeel herkenbaar!! :D
Ik had ook een bepaald idee bij het verschil in leeftijd tussen de 1e en 2e, maar dat lukt ook niet meer! Ik vind/vond het weleens lastig om daar relaxed mee om te gaan.
pi_101308080
Welkom nieuwe aanwas!

Mijn hoop voor deze maand is ook weg geloof ik. Heb nu licht bloedverlies en niet lekker. Op naar ronde zes dus, ga ik vanuit.

Ik ben 30 en m'n O+ is zeven jaar jonger.
pi_101309639
Allemaal nieuwe klussers hier! Ik ben dus 29,lief ook. Heb altijd geroepen dat ik voor mijn dertigste 'klaar' wilde zijn,wanneer het deze maand raak zou zijn dan lukt dat nog net. Zal iig met een keizersnede moeten bevallen,heb al twee eerdere gehad.
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:11:46 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101309845
milka is u een kloon????
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101322448
Nee hoor BJ,had je iemand in gedachten dan? Haha!
pi_101323067
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 09:07 schreef milka82 het volgende:
Nee hoor BJ,had je iemand in gedachten dan? Haha!
ja! door je ondertitel haha ...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101326010
Wendy, jij ook twee streepjes!! *O* Van harte!

Kwisted, welkom! Om nog even terug te komen op je vraag: wij zijn ook bezig voor de eerste, ik ben 27 en mijn lief is 33.

Ow ow ow, gister op een verjaardag geweest van een vriendin die 35 weken zwanger is van de eerste. Zo leuk en spannend! Over een paar weken kan ik gewoon op kraambezoek, knuffelen met zo'n schattig hummeltje O+ .

Clauwhee, wat jammer dat het niet gelukt lijkt te zijn deze ronde. Hoe is het nu? :*

LB, jammer dat je je terugtrekt, maar zó begrijpelijk. Het lijkt me erg frustrerend ook dat je nu niet goed kan doorpakken met de onderzoeken. Heel veel sterkte meis, ik hoop dat je geduld snel beloond wordt :* :*
pi_101328486
niet zulk best nieuws van deze kant. gister wat bruinverlies en vandaag is het rood. Niet heel veel maar het is er wel. Verloskundige gebelt en die zegt 50/50 omdat ik (nog) geen buikkrampen heb.

Fuck
pi_101328889
Och iom. Jeetje. Ik ga voor je duimen dat je aan de goeie kant van de 50/50 zit :*.
Hoe ver ben je?
pi_101328961
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef PurpleDaisy het volgende:
Och iom. Jeetje. Ik ga voor je duimen dat je aan de goeie kant van de 50/50 zit :*.
Hoe ver ben je?
5/6 weken vandaar ook nog in dit topic. Bij mijn eerste zwangersschap ben ik geen druppel bloed verloren (tot aan de bevalling natuurlijk) dus ik ga er vanuit dat dit niet best is
pi_101329089
Wat een schrik iom. Het kan nog alle kanten op. Het hoeft niet... Maar ik snap je angst. Ik heb het in juni gehad en dat is uiteindelijk mis gegaan. Maar dat zegt echt niet dat dit bij jou ook het geval moet zijn hoor, ik ken plenty voorbeelden waarbij het goed is gegaan! Hoop dat jij ook aan de goede kant zit!

Jaantje het is hier vaag. Niks nada noppes...niet ongesteld, geen buikpijn meer. Wel hoofdpijn en moe, maar dat komt omdat ik de afgelopen week en weekend heel slecht heb geslapen. Ik herken m'n lichaam even niet!
pi_101330022
Vervelend iom ik duim voor je hoor!! Hoop dat het de goede kant op gaat...

Kwisted :W welkom! Net als voor de rest hoop ik toch dat je hier snel weer vertrekt (Richtig z&g natuurlijk) Als antwoord op je vraag: Ik ben 26 en mijn O+ 27.

Wij hebben ook zoiets van graag voor ons 30e klaar maar zitten er niet echt op vast ofzo.
We hebben afgesproken dat we voor 2 zwangerschappen gaan. (Ik wil graag 3 en hij 2 kinderen, dus ik gok het maar op eerst 1 kindje en dan een tweeling :+ ;) )
pi_101330771
Ah nee he iom, verdorie! Wat zou je nou graag even in je buik kunnen kijken he? Dat je weet dat het goed zit. Ik duim mee dat het de goede kant van de 50% op gaat. Sterkte. :*
pi_101331219
Ik duim voor iom!
  maandag 29 augustus 2011 @ 15:39:42 #94
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101332451
Volgens mij ben ik de jongste hier :o Ik ben 22 en mijn vriend is 26.
Sterkte iom! :*
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_101335766
Ik duim voor je iom!
pi_101336369
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef MissVanity het volgende:
Volgens mij ben ik de jongste hier :o Ik ben 22 en mijn vriend is 26.
Sterkte iom! :*
Mooi jong toch!:)
Ik ben 23 en mijn vriend 27

Sterkte iom!! wat een onzekerheid..
N vriendin had rond week 5/6 bruinverlies en kramp maar dat is uiteindelijk
Goed gekomen..
Hoop voor jou dat dit ook het geval zal zijn! :*
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:23:36 #97
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_101336552
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:19 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Mooi jong toch!:)
Ik ben 23 en mijn vriend 27

Sterkte iom!! wat een onzekerheid..
N vriendin had rond week 5/6 bruinverlies en kramp maar dat is uiteindelijk
Goed gekomen..
Hoop voor jou dat dit ook het geval zal zijn! :*
Ik wilde altijd al jong moeder worden. En als je er klaar voor bent waarom niet? :D
Jij bent ook nog lekker jong ;) Hoe voelt dat nou? Zwanger zijn? :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_101337073
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:23 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ik wilde altijd al jong moeder worden. En als je er klaar voor bent waarom niet? :D
Jij bent ook nog lekker jong ;) Hoe voelt dat nou? Zwanger zijn? :D
Haha ik ook. Toen ik 18 was eigenlijk wel. :P
Ben blij dat ik gewacht heb ;)

Voelt goed hihi. Wel last van allerlei kwaaltjes maar dat neem ik voor lief.
Gister een bh zonder beugel gekocht ivm zere borsten. Dit zit veel beter.. Haha

In m'n achterhoofd houdt ik er wel rekening mee dat er van alles mis kan gaan.. Ik denk er niet teveel aan maar wil wel realistisch blijven..

Gun jullie allemaal 2streepjes O+
pi_101337622
Hoi, ik sluip ook even binnen. Vers van het rammelaars-topic waar ik nog verkondigde dat ik hier niet wilde meeposten, want dan zou de druk zo hoog liggen. Maar het is té spannend en ik wil eigenlijk toch bij wat gelijkgestemden mijn hart kunnen luchten...

Ik zit nu middenin klusronde 4. En dit is de eerste ronde waarin we nu echt rekening houden met de mogelijkheid van een zwangerschap. Dus: geen alcohol en braaf aan het foliumzuur. En dan maar klussen :Y)
Ik ben in april gestopt met de pil, toen hebben we het nog even met condooms gedaan, maar na een tijdje mee gestopt. Echt bewust zijn we er nog niet mee bezig geweest. Tot nu!
Mijn NOD is 14 sept (maar dat hoeft niet in de OP!). Cyclus wisselt tussen de 29 en 33 dagen, dat valt me op zich niet tegen. Ik ben zo benieuwd....

Ik ben 30, mijn vriend wordt later dit jaar ook 30. En we zijn in onze vriendenkring de eersten die enigszins gesettled zijn, volgend jaar gaan we trouwen (dat zou ik zo graag zwanger willen doen!). Ik heb het alleen aan een collegaatje verteld, die er net zo nuchter in zit. De rest van vrienden en familie laat ik nog even in het ongewisse, maar voor een aantal zou het wel als een verrassing komen als ik zwanger zou worden.

Iedereen heel veel succes en klusplezier gewenst!
pi_101343981
Misschien meld ik mij wel heel vroeg...

Vandaag heb ik mijn (koper)spiraaltje laten verwijderen. Lief en ik gaan dus ook proberen om zwanger te raken.
Maar in plaats van gelukkig bij de huisarts vandaan te komen, kwamen we lichtelijk gefrustreerd thuis. De huisarts begon namelijk meteen met de vraag of ik al foliumzuur gebruik en dat ik dit echt wel 4 weken voorafgaand aan de zwangerschap moet gebruiken. Haar advies was dan ook: doe het tot die 4 weken met condoom.

Ik ben vorige week braaf met Foliumzuur begonnen (bij het begin van mijn menstruatie). Volgens mijn berekeningen moet ik dit weekend een eisprong krijgen. Ik zou het dan dus 2 weken slikken. Nou moet het wel heel gek lopen wil ik dan al zwanger zijn, maar het zou mogelijk kunnen zijn.

Weet iemand of dit "problemen" kan geven? (al is de kans nooit 100% is dat het goed gaat) En wat zouden jullie doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')