zwaar he, allemaal... Ik kan me je afstand goed voorstellen, hopelijk gaat jullie grote wens ook snel in vervulling! Zorg goed voor jezelf lieverd!
 zwaar he, allemaal... Ik kan me je afstand goed voorstellen, hopelijk gaat jullie grote wens ook snel in vervulling! Zorg goed voor jezelf lieverd!

maar een cyclus van 28dgn Is erg mooi!
 maar een cyclus van 28dgn Is erg mooi! hoop dat je snel met je lief mag genieten van n mooi wonder..
 hoop dat je snel met je lief mag genieten van n mooi wonder.. 

Al moet ik zeggen dat het ook maar een gokje zal zijn wanneer mijn vruchtbare periode heb. We doen nu dus al ons best
  Al moet ik zeggen dat het ook maar een gokje zal zijn wanneer mijn vruchtbare periode heb. We doen nu dus al ons best  

, ik moet verhuizen komende maand en ik begin met een nieuwe  baan.
 , ik moet verhuizen komende maand en ik begin met een nieuwe  baan. 

. Is gewoon kut en volkomen logisch dat het je niet in de koude kleren gaat zitten
. Is gewoon kut en volkomen logisch dat het je niet in de koude kleren gaat zitten 

Normaal 32 dagen, als ik vandaag ongesteld wordt (waar het steeds meer op lijkt) is het deze cyclus 26 dagen. Bruinverlies is best wel veel en lijkt nu toch stiekem ook een beetje rood-achtig te worden. Heb dit in ieder geval nog nooit gehad..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:57 schreef winka het volgende:
Tsja bruinverlies kan van alles zijn Marjolijntje, irritant zeg! Als je nu ongesteld zou worden, hoe lang jouw cyclus?

die verwacht een cyclus van 31 dagen met een NOD op 28 september
 die verwacht een cyclus van 31 dagen met een NOD op 28 september

Ben benieuwd of hij het goed heeft!
 Ben benieuwd of hij het goed heeft! 

Strakjes weer het grote wachtfeest
 Strakjes weer het grote wachtfeest   

Heb je die lang geslikt?
 Heb je die lang geslikt? 

) week valt in mn vakantie, dus gaat vast nuttig besteed worden. We beginnen weer van voor af aan..
 ) week valt in mn vakantie, dus gaat vast nuttig besteed worden. We beginnen weer van voor af aan.. Ik gun het ze, absoluut! Maar soms vind ik het oneerlijk. En van baby's kan ik ook echt gaan huilen hoor
 Ik gun het ze, absoluut! Maar soms vind ik het oneerlijk. En van baby's kan ik ook echt gaan huilen hoor  Omdat ze zo lief zijn enzo.
 Omdat ze zo lief zijn enzo. 

Zal inderdaad wel zijn waar je op let denk ik
 Zal inderdaad wel zijn waar je op let denk ik  

Jullie namen klinken natuurlijk hetzelfde
  Jullie namen klinken natuurlijk hetzelfde   

Goed dat je het geheim gehouden hebt! Is veel beter.... Ik heb het mijn beste vriendin verteld. Op een gegeven moment had zij ook (weer) een kinderwens en binnen een maand was ze zwanger.. van een tweeling
 Goed dat je het geheim gehouden hebt! Is veel beter.... Ik heb het mijn beste vriendin verteld. Op een gegeven moment had zij ook (weer) een kinderwens en binnen een maand was ze zwanger.. van een tweeling   Op mijn werk heb ik niks verteld maar ik krijg vaak genoeg hints dat ik 'de volgende' ben
 Op mijn werk heb ik niks verteld maar ik krijg vaak genoeg hints dat ik 'de volgende' ben   

Ovutesten en temperaturen ga ik waarschijnlijk daarna mee beginnen als het deze ronde niet gelukt is, wil toch iets meer "zekerheid" hebben. Ik wil altijd alles graag regelen enzo, en dit is nou juist niet te regelen, maakt het soms wel wat moeilijker en frustrerender
 Ovutesten en temperaturen ga ik waarschijnlijk daarna mee beginnen als het deze ronde niet gelukt is, wil toch iets meer "zekerheid" hebben. Ik wil altijd alles graag regelen enzo, en dit is nou juist niet te regelen, maakt het soms wel wat moeilijker en frustrerender 

Maar voor jou lijkt het me wel fijn om meer te weten.. als je zo;n onregelmatige cyclus hebt. Die van mij is eigenlijk altijd wel regelmatig geweest maar ik heb er toch een maand of twee gebruik van gemaakt. Het was toch wel fijn om te weten dat er in ieder geval een eisprong aankwam.
  Maar voor jou lijkt het me wel fijn om meer te weten.. als je zo;n onregelmatige cyclus hebt. Die van mij is eigenlijk altijd wel regelmatig geweest maar ik heb er toch een maand of twee gebruik van gemaakt. Het was toch wel fijn om te weten dat er in ieder geval een eisprong aankwam. 

(hij was namelijk geboren toen zijn vader 37 was en omdat hij er nu niet meer is, is dat erg belangrijk voor hem).
  (hij was namelijk geboren toen zijn vader 37 was en omdat hij er nu niet meer is, is dat erg belangrijk voor hem).   

is zeven jaar jonger.
 is zeven jaar jonger.

ja! door je ondertitel haha ...quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:07 schreef milka82 het volgende:
Nee hoor BJ,had je iemand in gedachten dan? Haha!

Van harte!
 Van harte!  .
 .  

.
.  

5/6 weken vandaar ook nog in dit topic. Bij mijn eerste zwangersschap ben ik geen druppel bloed verloren (tot aan de bevalling natuurlijk) dus ik ga er vanuit dat dit niet best isquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef PurpleDaisy het volgende:
Och iom. Jeetje. Ik ga voor je duimen dat je aan de goeie kant van de 50/50 zit.
Hoe ver ben je?

welkom! Net als voor de rest hoop ik toch dat je hier snel weer vertrekt (Richtig z&g natuurlijk) Als antwoord op je vraag: Ik ben 26 en mijn
 welkom! Net als voor de rest hoop ik toch dat je hier snel weer vertrekt (Richtig z&g natuurlijk) Als antwoord op je vraag: Ik ben 26 en mijn   27.
  27. 
   )
  )

Ik ben 22 en mijn vriend is 26.
 Ik ben 22 en mijn vriend is 26. 

Mooi jong toch!:)quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef MissVanity het volgende:
Volgens mij ben ik de jongste hierIk ben 22 en mijn vriend is 26.
Sterkte iom!

Ik wilde altijd al jong moeder worden. En als je er klaar voor bent waarom niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:19 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Mooi jong toch!:)
Ik ben 23 en mijn vriend 27
Sterkte iom!! wat een onzekerheid..
N vriendin had rond week 5/6 bruinverlies en kramp maar dat is uiteindelijk
Goed gekomen..
Hoop voor jou dat dit ook het geval zal zijn!

Hoe voelt dat nou? Zwanger zijn?
 Hoe voelt dat nou? Zwanger zijn?  

Haha ik ook. Toen ik 18 was eigenlijk wel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik wilde altijd al jong moeder worden. En als je er klaar voor bent waarom niet?
Jij bent ook nog lekker jongHoe voelt dat nou? Zwanger zijn?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |