Hoi, ik sluip ook even binnen. Vers van het rammelaars-topic waar ik nog verkondigde dat ik hier niet wilde meeposten, want dan zou de druk zo hoog liggen. Maar het is té spannend en ik wil eigenlijk toch bij wat gelijkgestemden mijn hart kunnen luchten...
Ik zit nu middenin klusronde 4. En dit is de eerste ronde waarin we nu echt rekening houden met de mogelijkheid van een zwangerschap. Dus: geen alcohol en braaf aan het foliumzuur. En dan maar klussen
Ik ben in april gestopt met de pil, toen hebben we het nog even met condooms gedaan, maar na een tijdje mee gestopt. Echt bewust zijn we er nog niet mee bezig geweest. Tot nu!
Mijn NOD is 14 sept (maar dat hoeft niet in de OP!). Cyclus wisselt tussen de 29 en 33 dagen, dat valt me op zich niet tegen. Ik ben zo benieuwd....
Ik ben 30, mijn vriend wordt later dit jaar ook 30. En we zijn in onze vriendenkring de eersten die enigszins gesettled zijn, volgend jaar gaan we trouwen (dat zou ik zo graag zwanger willen doen!). Ik heb het alleen aan een collegaatje verteld, die er net zo nuchter in zit. De rest van vrienden en familie laat ik nog even in het ongewisse, maar voor een aantal zou het wel als een verrassing komen als ik zwanger zou worden.
Iedereen heel veel succes en klusplezier gewenst!