Lekker bejaarden verschonen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:47 schreef tliciouz het volgende:
Ga jij maar slapenik ben alweer aan het werk.
Nou ik kom de laatste tijd helaas alleen maar jongere mensen tegen.quote:
Like a boss.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:36 schreef Frankii het volgende:
Vandaag tot 3 werken en daarna powernappen tot de meet
Ik zal wel een trechter en een jerrycan koffie meenemen in de trein Pjotr. Komt goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:45 schreef PierreTT het volgende:
Fuck, ik ben morgen waarschijnlijk wel ziemlich naar den kenker bij die meet![]()
![]()
![]()
oh in ede schijnt de zonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:44 schreef Kutstudent het volgende:
Dit weer._! Wordt een leuke meet zo. Het onweert hier alsof het fucking Sodom en Gomorra is. Bliksem net al ingeslagen hier vlakbij.
Ja check buienradar dan, dat word weer benauwd en onweerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:44 schreef Kutstudent het volgende:
Dit weer._! Wordt een leuke meet zo. Het onweert hier alsof het fucking Sodom en Gomorra is. Bliksem net al ingeslagen hier vlakbij.
Valt wel mee toch? Als ik het zo zie dan valt de meeste regen in het westen dus dan zal het in den bosch wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja check buienradar dan, dat word weer benauwd en onweerhele middag en avond.
Op weer.nl lees ik wat anders hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Als ik het zo zie dan valt de meeste regen in het westen dus dan zal het in den bosch wel te doen zijn.
Terrasjesweer onder een paraplu en warmtekanon
Je hebt PMquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:25 schreef Frankii het volgende:
Ik heb er iig zin an![]()
Hoelaat ben je bij mij maurice?
Oh ik keek op buienradar en dan even selecteren op 's Hertogenboschquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op weer.nl lees ik wat anders haha
nee ik kom vanaaf niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef Parvus het volgende:
Kom je nou serieus niet vanavond Bozz? :/
Bedankt voor je heldere uitleg! Ik snap het nu helemaal!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
te veel gereis voor zo'n korte tijd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere uitleg! Ik snap het nu helemaal!
mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere uitleg! Ik snap het nu helemaal!
Neem vanmiddag vrij, ik ga rond half drie al richting Den Bosch.quote:
dat ik net me salaris binnen heb. En dat ik een motor kan kopen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:20 schreef Frankii het volgende:
Ben benieuwd met wat voor smoes hij nu komt.
Ga dan geen slechte smoezen verzinnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat ik net me salaris binnen heb. En dat ik een motor kan kopen!, maar dan geen geld meer heb om te stappen. Hoe vindt je die?
Maar serieus ik ga niet mee punt uit basta vinito odobosu
ohja en ik heb een beetje last van brabanterritisquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ga dan geen slechte smoezen verzinnen.
Maar jammer gast! Volgende keer beter.
Ja weet ik nog niet, maar ik heb ff je nummer nodig, want heb nieuwe foon weetje nog? Ik heb nu de "Rossmobiel". Dat zou trouwens een goeie naam zijn voor de raketauto die Niels voor mij gaat klussen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:25 schreef Frankii het volgende:
Ik heb er iig zin an![]()
Hoelaat ben je bij mij maurice?
Ik vind het ook wel een beetje eng. Micchas komt al eerder om bij mij een pre-biertje te doen, fucking eng.quote:
Alsof je er beter uit kan zien dan ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef Bozz187 het volgende:
Ohja ik kan trouwens ook niet uit sociaal oogpunt komen. Want dan heeft straks iedereen minderwaardigheidscomplexen omdat ik er gewoon zo verdomd goed uit zie.
pieter is de enigste die dat weet, want die heeft ons beide in rl gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je er beter uit kan zien dan ik.Niet hopen.
Dan kom ik ook wel zo vroeg mogelijk dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:43 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje eng. Micchas komt al eerder om bij mij een pre-biertje te doen, fucking eng.
Geef het maar vast op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pieter is de enigste die dat weet, want die heeft ons beide in rl gezien
ik ben geen van allequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:56 schreef Kutstudent het volgende:
Maar serieus man, kom gewoon. Een meet zonder alle vaste karikaturen (fossielen/allochtonen/drankorgels/kuttrollen/negers) uit dit topic is geen meet.
laat maar rossdale heeft het verpest, de kans die er was dat ik miss zou komen is nu echt weg.quote:
Kutzooi en ik moet de hele dag weer buiten met verf spelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:44 schreef Bozz187 het volgende:
Oke de regen is nu ook in ede aangekomen very nice.
Mooizoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
laat maar rossdale heeft het verpest, de kans die er was dat ik miss zou komen is nu echt weg.
hahah nice, succes er meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kutzooi en ik moet de hele dag weer buiten met verf spelen
yes !quote:
Oh nooooo, it's like the end of the world.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef dreamzk het volgende:
Mijn torrent voor Jersey Shore is tyfus langzaam, ik word geeeeeek
Teen +1quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ligt eraan hoe de vriendin zich voelt die wordt vandaag geholpen aan dr teen
Gevoelig onderwerp altijd, zo'n teenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ligt eraan hoe de vriendin zich voelt die wordt vandaag geholpen aan dr teen
4 min hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef dreamzk het volgende:
Mijn torrent voor Jersey Shore is tyfus langzaam, ik word geeeeeek
Karma is een bitch. Moet je maar naar de meet komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
Aaah kut telefoon. Heb ik net een bod gedaan op een motor. Wil ik em een mailtje sturen om een afspraak te maken. Gaat ie de heletijd uitloggen van marktplaats! Aaah!!
is alweer gefixedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Karma is een bitch. Moet je maar naar de meet komen.
Kwist dat het jou wel zou aansprekenquote:
Stoma en tieten? Nee joh, die zijn jakkie haram. Hij wilt geil cloaken en werkende spellen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kwist dat het jou wel zou aanspreken
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben meer een ass man, net zoals Ash.
[ afbeelding ]
als ze kan lopen kom ik anders moet ik voor dr zorgen enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp altijd, zo'n teen
Losgeld ik snap HeM!a!11!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef SoldMayor het volgende:
Jaja die meet.
Het is een groot opgezet plan van Pierre en Rossdale om de rest vanavond te ontvoeren en daarna losgeld te vragen.
bij wie ga je geld vragen dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef SoldMayor het volgende:
Jaja die meet.
Het is een groot opgezet plan van Pierre en Rossdale om de rest vanavond te ontvoeren en daarna losgeld te vragen.
De stad is Drankii's voortuin.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:21 schreef dreamzk het volgende:
Wat is trouwens het precieze plan voor vanavond? Gaan we bij iemand thuis drinken of in de stad?
We gaan naar KK zijn slaap kamer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:21 schreef dreamzk het volgende:
Wat is trouwens het precieze plan voor vanavond? Gaan we bij iemand thuis drinken of in de stad?
Jij hebt toch niks met draken?!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We gaan naar KK zijn slaap kamer.
He alles moet een eerste keer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hebt toch niks met draken?!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
http://www.gametrailers.c(...)strike-global/719793
Eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nee, ziet er uit als een echte MP shooter zonder killstreak en vehicle bullshit.
Het ziet er ook gewoon echt weer counter-strikig uit dus ik blijf erbij dat dit mijn nieuwe MW2 wordt
De game zal zeven levels bevatten, die allemaal gebaseerd zijn op populaire maps uit voorgangers Counter-Strike 1.6 en Counter-Strike: Source. Voor gameplaymode Bomb/Defuse zijn er de maps dust, dust2, aztec, nuke en inferno, en voor Hostage Rescue bevat het spel de maps italy en office. Het uiterlijk van de maps is aangepast aan de huidige maatstaven. De layout is grotendeels hetzelfde, al heeft Valve wat kleine aanpassingen gedaan om de maps beter in balans te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Gedateerd, wat een kutwoord is het ook. Alsof iets compleet vernieuwd moet zijn om leuk te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
Of er nou wel of geen killstreaks in zitten, het ziet er gewoon gedateerd uit. Zowel kwa gameplay als kwa graphics.
ga crysis 2 spelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
Inderdaad.quote:
Waarom spelen we dan niet gewoon allemaal duke nukem forever online?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gedateerd, wat een kutwoord is het ook. Alsof iets compleet vernieuwd moet zijn om leuk te zijn.
Het back to basics idee spreekt me juist wel aan.
Ja, zodirectquote:
Ik ben het zomaar helemaal eens met stoma!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
is goed lekker in free mode kuttenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
We moeten GTA IV eens online gaan doen
Ik ben zojuist klaargekomen, wat heb ik dat spel gemist. Komt het ook op console uit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
Yeahquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is goed lekker in free mode kutten
Uhm.. Niet gelezen?! PS3 en Xbox360quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben zojuist klaargekomen, wat heb ik dat spel gemist. Komt het ook op console uit?
En even serieus, wat zijn de plannen? Kzit namelijk redelijk low aan cash en moet dan even plan trekken
Alleen PS3 en Windows/Macquote:
http://www.joystiq.com/20(...)rd-mouse-on-the-360/quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
De PS3 en PC mensen kunnen een muis en toetsenbord gebruiken. Misschien is het wel zo eerlijk zo.
moet je ook maar mw2 doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Trage kutmenu in black ops. [ afbeelding ]
Gewoon bieren in DB.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:24 schreef dreamzk het volgende:
Wat is nou het plan voor vanavond? Kvraag het wel maar niemand antwoord (serieus)
maar wel 12jarige kut koters die als zombies de heledag dat spel doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die heeft geen zombies mi mang!
1.30
Dan eet ik zo meteen thuis nog evenquote:
nope ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
nu?
LOLOLOOLL MICHHAS IS HIERRR :R:D:DD:D
True.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar wel 12jarige kut koters die als zombies de heledag dat spel doen
vanaaf missquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef KoningStoma het volgende:
is er iemand die nu meedoet met gta?
Nja kan, maar dan zijn we maar met 2 manquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef KoningStoma het volgende:
is er iemand die nu meedoet met gta?
Je komt gewoon wéér niet opdagen he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kan, maar dan zijn we maar met 2 man
Sterktequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
nu?
LOLOLOOLL MICHHAS IS HIERRR :R:D:DD:D
Jammer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Yo niggahs ik moet afzeggen mijn vriendin kan niet lopen en iemand moet voor dr zorgen! veel plezier en Zuipah ze
Sex hangt al in de lucht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:52 schreef dreamzk het volgende:
Parvus en ik in dezelfde trein aan het whatsappen, wat een spanning allemaal. Ik trek het allemaal niet meer, voor het eerst menselijk contact IRL sinds lange tijd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:23 schreef Frankii het volgende:
Aight, waterpijpje, FOK, Michhas, ALLES
[ afbeelding ]
nick waar was je?? we hadden je nodig in liberty cityquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]! Alleen snap dat pc op tv aansluiten nooit, of is het een laptop?!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef Bozz187 het volgende:
ohhh vet gezellig, net met stoma gemeet in vrijheidsstad. lekker rondjes gereden, beetje biertjes gepakt, wat mensen overhoop geschoten, helikopters crashen.
Beat that! FOK-meet Den Bosch
Ja sorry was ff tv kijken, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nick waar was je?? we hadden je nodig in liberty city
Tss jij bent ook niet op de meetquote:
Hoe zijn de wijven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
Had gehoopt jullie even te spreken. Echter, jullie zijn blijkbaar druk. In België is alles goed. Ben een beetje doof, bier smaakt lekker, hotelkamer valt een beetje tegen maar de F1 is tof!!!
Niet? Ben je van de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zitten leuke tussen. Maar daar heb ik geen aandacht voor.
oke maar ben wel eerst ffnaar vijandelijk gebied. In helmond motor shoppen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja sorry was ff tv kijken, morgen weer een dag
[..]
Tss jij bent ook niet op de meet
Wat mort je weten dan?! En ja is goed Bozzquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
Had gehoopt jullie even te spreken. Echter, jullie zijn blijkbaar druk. In België is alles goed. Ben een beetje doof, bier smaakt lekker, hotelkamer valt een beetje tegen maar de F1 is tof!!!
nice en iedereen die ook gta heeft moet ook komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat mort je weten dan?! En ja is goed Bozz
Mij niet eens noemen fucking faalhaas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:01 schreef Bozz187 het volgende:
P.s. Geld ook voor alle andere die ik niet genoemt heb
Maar jij woont dichterbij, lullo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice en iedereen die ook gta heeft moet ook komen.
Wel jammer dat ik tot personna non grata ben benoemd! Terwijl mister, nick en stoma er ook niet zijn
Wees maar niet bang, Opa Ross was ook tegen mij aan het zeikenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice en iedereen die ook gta heeft moet ook komen.
Wel jammer dat ik tot personna non grata ben benoemd! Terwijl mister, nick en stoma er ook niet zijn
Ik weet niet waar Bozz woont, en ik moet dit eigenlijk helemaal niet zeggen, maar ik woon zo'n 18 km van DB afquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij woont dichterbij, lullo.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:04 schreef vandermar het volgende:
Lekker is dat als je sprinten van het veld af moet om de wc te halen zodat je onderbroek niet bruin wordt.
Eckte diehards trainen ondanks dat ze aan de race-kak zitten
Dat heb ik nou nooit gehad bij het voetbal, maar misschien is dat bij hockey toch anders, daar moet je haar ook goed zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:04 schreef vandermar het volgende:
Lekker is dat als je sprinten van het veld af moet om de wc te halen zodat je onderbroek niet bruin wordt.
Eckte diehards trainen ondanks dat ze aan de race-kak zitten
Eckte diehards verafschuwen fifa en pesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Echte die-hards drukken gewoon op pauze en gaan verder als ze klaar zijn.
Ik zeg: Recover my files of Filescar erdoorheen halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef Parvus het volgende:
Even een recap voor de niggaz die het gemist hebben:
Ik zit dus in de trein naar Nijmegen. Zit er een cougartje tegenover me. Bozz en pot4toe schreeuwen om pic dus ik denk ff een sneaky foto'tje te kunnen maken. GAAT M'N FUCKING FLITSER AF WTFFF.. dus dat wijf helemaal naar me kijken zo van WTF.. Ik beetje geschrokken gelijk die foto deleten want ik dacht.. als ze dan vraagt van "wtf zit je nou foto's van me te maken?" kon ik nog laten zien dat het een foutje was ofzo. Dus helaas geen bewijs en een awkward 30 minuten treinreisje voor je boy aSe. loooolz
Ja leg ff uit hoe? zat al te googlenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zeg: Recover my files of Filescar erdoorheen halen.
Lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef Parvus het volgende:
Even een recap voor de niggaz die het gemist hebben:
Ik zit dus in de trein naar Nijmegen. Zit er een cougartje tegenover me. Bozz en pot4toe schreeuwen om pic dus ik denk ff een sneaky foto'tje te kunnen maken. GAAT M'N FUCKING FLITSER AF WTFFF.. dus dat wijf helemaal naar me kijken zo van WTF.. Ik beetje geschrokken gelijk die foto deleten want ik dacht.. als ze dan vraagt van "wtf zit je nou foto's van me te maken?" kon ik nog laten zien dat het een foutje was ofzo. Dus helaas geen bewijs en een awkward 30 minuten treinreisje voor je boy aSe. loooolz
iPhone he? Helaas niet mogelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja leg ff uit hoe? zat al te googlen
Nope las het alquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
iPhone he? Helaas niet mogelijk.
Nouja lekker wijf.. Ze was minstens 35 en kon er mee door, maar was wel beetje dronken lolzquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:02 schreef Rossdale het volgende:
Foto van een lekker wijf verwijderen
Maar die mogen wij dan weer niet zienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:09 schreef KoningStoma het volgende:
Hebben jullie geen foto's gemaakt bij de meet? Behalve dan die foto van een dampende Michhas..
ff Jersey Shore aan het kijken. Yeahhh buddyquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:53 schreef dreamzk het volgende:
Negers die niet bij de meet waren
Pieter is trouwens een mooie lul, net zoals opa Niels.
Mag dat wel van je vriendin?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
gasten kom morgen naar weert en ik zorg voor bier + bbq for realzies
Dat van mijn tieten heb ik gemist maar verder was het echt een toffe avond!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:53 schreef dreamzk het volgende:
Negers die niet bij de meet waren
Epische shit heb ik meegemaakt, michiel die lekker midden op het perron ging pissen, sander die beweert een cougar te hebben gehosseld en titty die haar tieten flashed in de trein zodat de condecteur haar niet controleert.
Pieter is trouwens een mooie lul, net zoals opa Niels.
Ik om half 7 al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:02 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom ben ik nu al echt weer wakker, wat is dit.
met de brommer gevallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ongesteld geworden? Nee wat dan?
nice, moest je ook huilen??quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:39 schreef Kutstudent het volgende:
Maar het vallen zelf viel niet mee. Ging wel echt met flinke vaart keihard op m'n muil.
Nja sliep om 4 uur nog nietquote:
Het enige wat om te janken was was dat jij er niet was.quote:
hehehequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het enige wat om te janken was was dat jij er niet was.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Dus... waar gaan we vanavond naartoe?
Ik zou het nog zo doen ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Dat doen we geen twee avonden achter elkaar, dat is saaiquote:
"Ah nee man, ik denk dat ik toch maar direct ga pitten. Ik trek het echt niet meer om nog even de stad in te gaan ouwe"quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:33 schreef PierreTT het volgende:
Mannen en dame van de meet, ik heb het weer gered naar huis. Tevens ben ik borrelheld van 2011 geworden, ziehier de pic voor het bewijs!
[ afbeelding ]
Was gezellig! Volgende keer meet in Breda, slapen in de mansion van Rossdale!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat doen we geen twee avonden achter elkaar, dat is saai
Ik had er ook zo een.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Ah nee man, ik denk dat ik toch maar direct ga pitten. Ik trek het echt niet meer om nog even de stad in te gaan ouwe"
Uhu, wist wel dat je alsnog naar de boekanier zou gaan
Hij werd vermeld in een berichtje over ene Niels uit Breda die 100 jaar was geworden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Whehe zie net dat mijn schoonvader indirect het nieuws heeft gehaald
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice, have fun en pic van het nieuwe scheurijzer gaarne
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:33 schreef PierreTT het volgende:
Mannen en dame van de meet, ik heb het weer gered naar huis. Tevens ben ik borrelheld van 2011 geworden, ziehier de pic voor het bewijs!
[ afbeelding ]
Was gezellig! Volgende keer meet in Breda, slapen in de mansion van Rossdale!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice, have fun en pic van het nieuwe scheurijzer gaarne
Zeg maar, ik ga wel weer meequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Goed planquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:37 schreef Bozz187 het volgende:
Als de motor wat is wordt er wel gemeet met mij rossi en sdm, en evt andere bikerboyz die hier mee lezen. We gaan touren!
Dan wil ik wel achterop hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:37 schreef Bozz187 het volgende:
Als de motor wat is wordt er wel gemeet met mij rossi en sdm, en evt andere bikerboyz die hier mee lezen. We gaan touren!
Ze mogen tijdens de quali van vandaag de DRS niet opengooien in Eau Rouge omdat ze bang zijn dat de coureurs te weinig grip overhouden om de bolides uit de muur te houdenquote:
Sowieso te lang geleden dat er een gp wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze mogen tijdens de quali van vandaag de DRS niet opengooien in Eau Rouge omdat ze bang zijn dat de coureurs te weinig grip overhouden om de bolides uit de muur te houden
Meeeeeeen wat heb ik zin in de race van morgenAltijd mooie beelden uit Spa
We hebben je wel gemist hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Meet was nice, moeten we vaker doen.
Mooi tshirtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:54 schreef Frankii het volgende:
Net uit bed.Wat was ik naar de klote zeg.
Qua vermoeidheid that is.
Titty flashte even voor ons. Heb je ook gemist man.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is er gister allemaal gebeurd?
Pierre is zuipkoning?
Tuurlijk, de dag wanneer zij voor jou gaat flashen wordt jij een normale jongen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Titty flashte even voor ons. Heb je ook gemist man.
Veel slap ouwehoeren en veel bier vooralquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is er gister allemaal gebeurd?
Pierre is zuipkoning?
Ik heb je compleet gemist inderdaad, terwijl ik er elke dag behalve woensdag bij wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Pietertje, hoe kan ik jou nou gemist hebben?! Ik kan me alleen vaag herinneren dat ik dacht je bij Boekanier een keer helemaal los te zien gaan, maar even later kon ik je niet meer vinden
Donderdag of zo? Weet het eigenlijk niet meer. Maar het was echt heel erg tof, vette feesten gehad en de cantus was echt geweldig. Weet het alleen nog niet wat betreft vereniging, heb het zowel bij Plato als Olof wel goed naar m'n zin gehad. Maar binnenkort nog maar ergens een biertje doen dan!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb je compleet gemist inderdaad, terwijl ik er elke dag behalve woensdag bij wasWelke dag was dat dan?
Maar je hebt het leuk gehad dus? Hoe vond je de cantus op vrijdag? Nog ingeschreven bij een vereniging?
Hamilton lokte het ook wel uit, verwacht dat ze beiden 5 plaatsen worden teruggezet morgen. en dannnnnn alsnog een 1-2tje voor RBRquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:13 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een lekker kwalificatie weer.![]()
Algusauri![]()
Hamilton toch ook wel weer netjes. Jammer voor Webber dat hij op zijn verjaardag geen pole pakt. En Maldonado krijgt een flinke straf lijkt me, wat een mongool.![]()
EN EN EN is de naam SENNA weer terug aan de top?!?!
Met of zonder teamorders?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hamilton lokte het ook wel uit, verwacht dat ze beiden 5 plaatsen worden teruggezet morgen. en dannnnnn alsnog een 1-2tje voor RBR
Goed om te horenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Donderdag of zo? Weet het eigenlijk niet meer. Maar het was echt heel erg tof, vette feesten gehad en de cantus was echt geweldig. Weet het alleen nog niet wat betreft vereniging, heb het zowel bij Plato als Olof wel goed naar m'n zin gehad. Maar binnenkort nog maar ergens een biertje doen dan!
Zeg het maar manquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hey kanjer, wanneer gaan we weer Gears doen?
Coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:19 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand zin om keer Halo Reach Legendary co-op te doen?
Of een andere halo op legendary...
als ie verzekerd is en evt. begrenstquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
Ziet er goed uit boz!Wanneer gaan we hem inwijden?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:13 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een lekker kwalificatie weer.![]()
Algusauri![]()
Hamilton toch ook wel weer netjes. Jammer voor Webber dat hij op zijn verjaardag geen pole pakt. En Maldonado krijgt een flinke straf lijkt me, wat een mongool.![]()
EN EN EN is de naam SENNA weer terug aan de top?!?!
Boomerang-effect?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon een vieze kutlul. WIe de bal kaatst kan deze terugverwachten.
Hater. Ga lekker weg man, als je er geen verstand van hebt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon een vieze kutlul. WIe de bal kaatst kan deze terugverwachten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |