nee ik kom vanaaf niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef Parvus het volgende:
Kom je nou serieus niet vanavond Bozz? :/
Bedankt voor je heldere uitleg! Ik snap het nu helemaal!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
te veel gereis voor zo'n korte tijd
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere uitleg! Ik snap het nu helemaal!
mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:55 schreef Parvus het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere uitleg! Ik snap het nu helemaal!
Neem vanmiddag vrij, ik ga rond half drie al richting Den Bosch.quote:
dat ik net me salaris binnen heb. En dat ik een motor kan kopen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:20 schreef Frankii het volgende:
Ben benieuwd met wat voor smoes hij nu komt.
Ga dan geen slechte smoezen verzinnen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat ik net me salaris binnen heb. En dat ik een motor kan kopen!, maar dan geen geld meer heb om te stappen. Hoe vindt je die?
Maar serieus ik ga niet mee punt uit basta vinito odobosu
ohja en ik heb een beetje last van brabanterritisquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ga dan geen slechte smoezen verzinnen.
Maar jammer gast! Volgende keer beter.
Ja weet ik nog niet, maar ik heb ff je nummer nodig, want heb nieuwe foon weetje nog? Ik heb nu de "Rossmobiel". Dat zou trouwens een goeie naam zijn voor de raketauto die Niels voor mij gaat klussen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:25 schreef Frankii het volgende:
Ik heb er iig zin an![]()
Hoelaat ben je bij mij maurice?
Ik vind het ook wel een beetje eng. Micchas komt al eerder om bij mij een pre-biertje te doen, fucking eng.quote:
Alsof je er beter uit kan zien dan ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef Bozz187 het volgende:
Ohja ik kan trouwens ook niet uit sociaal oogpunt komen. Want dan heeft straks iedereen minderwaardigheidscomplexen omdat ik er gewoon zo verdomd goed uit zie.
pieter is de enigste die dat weet, want die heeft ons beide in rl gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je er beter uit kan zien dan ik.Niet hopen.
Dan kom ik ook wel zo vroeg mogelijk dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:43 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje eng. Micchas komt al eerder om bij mij een pre-biertje te doen, fucking eng.
Geef het maar vast op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pieter is de enigste die dat weet, want die heeft ons beide in rl gezien
ik ben geen van allequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:56 schreef Kutstudent het volgende:
Maar serieus man, kom gewoon. Een meet zonder alle vaste karikaturen (fossielen/allochtonen/drankorgels/kuttrollen/negers) uit dit topic is geen meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |