quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:53 schreef dreamzk het volgende:
Negers die niet bij de meet waren
Pieter is trouwens een mooie lul, net zoals opa Niels.
Mag dat wel van je vriendin?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
gasten kom morgen naar weert en ik zorg voor bier + bbq for realzies
Dat van mijn tieten heb ik gemist maar verder was het echt een toffe avond!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:53 schreef dreamzk het volgende:
Negers die niet bij de meet waren
Epische shit heb ik meegemaakt, michiel die lekker midden op het perron ging pissen, sander die beweert een cougar te hebben gehosseld en titty die haar tieten flashed in de trein zodat de condecteur haar niet controleert.
Pieter is trouwens een mooie lul, net zoals opa Niels.
Ik om half 7 al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:02 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom ben ik nu al echt weer wakker, wat is dit.
met de brommer gevallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ongesteld geworden? Nee wat dan?
nice, moest je ook huilen??quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:39 schreef Kutstudent het volgende:
Maar het vallen zelf viel niet mee. Ging wel echt met flinke vaart keihard op m'n muil.
Nja sliep om 4 uur nog nietquote:
Het enige wat om te janken was was dat jij er niet was.quote:
hehehequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het enige wat om te janken was was dat jij er niet was.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Dus... waar gaan we vanavond naartoe?
Ik zou het nog zo doen ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Dat doen we geen twee avonden achter elkaar, dat is saaiquote:
"Ah nee man, ik denk dat ik toch maar direct ga pitten. Ik trek het echt niet meer om nog even de stad in te gaan ouwe"quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:33 schreef PierreTT het volgende:
Mannen en dame van de meet, ik heb het weer gered naar huis. Tevens ben ik borrelheld van 2011 geworden, ziehier de pic voor het bewijs!
[ afbeelding ]
Was gezellig! Volgende keer meet in Breda, slapen in de mansion van Rossdale!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat doen we geen twee avonden achter elkaar, dat is saai
Ik had er ook zo een.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Ah nee man, ik denk dat ik toch maar direct ga pitten. Ik trek het echt niet meer om nog even de stad in te gaan ouwe"
Uhu, wist wel dat je alsnog naar de boekanier zou gaan
Hij werd vermeld in een berichtje over ene Niels uit Breda die 100 jaar was geworden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Whehe zie net dat mijn schoonvader indirect het nieuws heeft gehaald
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice, have fun en pic van het nieuwe scheurijzer gaarne
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 05:33 schreef PierreTT het volgende:
Mannen en dame van de meet, ik heb het weer gered naar huis. Tevens ben ik borrelheld van 2011 geworden, ziehier de pic voor het bewijs!
[ afbeelding ]
Was gezellig! Volgende keer meet in Breda, slapen in de mansion van Rossdale!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice, have fun en pic van het nieuwe scheurijzer gaarne
Zeg maar, ik ga wel weer meequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef Rossdale het volgende:
Goed planquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:37 schreef Bozz187 het volgende:
Als de motor wat is wordt er wel gemeet met mij rossi en sdm, en evt andere bikerboyz die hier mee lezen. We gaan touren!
Dan wil ik wel achterop hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:37 schreef Bozz187 het volgende:
Als de motor wat is wordt er wel gemeet met mij rossi en sdm, en evt andere bikerboyz die hier mee lezen. We gaan touren!
Ze mogen tijdens de quali van vandaag de DRS niet opengooien in Eau Rouge omdat ze bang zijn dat de coureurs te weinig grip overhouden om de bolides uit de muur te houdenquote:
Sowieso te lang geleden dat er een gp wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze mogen tijdens de quali van vandaag de DRS niet opengooien in Eau Rouge omdat ze bang zijn dat de coureurs te weinig grip overhouden om de bolides uit de muur te houden
Meeeeeeen wat heb ik zin in de race van morgenAltijd mooie beelden uit Spa
We hebben je wel gemist hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Meet was nice, moeten we vaker doen.
Mooi tshirtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:54 schreef Frankii het volgende:
Net uit bed.Wat was ik naar de klote zeg.
Qua vermoeidheid that is.
Titty flashte even voor ons. Heb je ook gemist man.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is er gister allemaal gebeurd?
Pierre is zuipkoning?
Tuurlijk, de dag wanneer zij voor jou gaat flashen wordt jij een normale jongen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Titty flashte even voor ons. Heb je ook gemist man.
Veel slap ouwehoeren en veel bier vooralquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is er gister allemaal gebeurd?
Pierre is zuipkoning?
Ik heb je compleet gemist inderdaad, terwijl ik er elke dag behalve woensdag bij wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Pietertje, hoe kan ik jou nou gemist hebben?! Ik kan me alleen vaag herinneren dat ik dacht je bij Boekanier een keer helemaal los te zien gaan, maar even later kon ik je niet meer vinden
Donderdag of zo? Weet het eigenlijk niet meer. Maar het was echt heel erg tof, vette feesten gehad en de cantus was echt geweldig. Weet het alleen nog niet wat betreft vereniging, heb het zowel bij Plato als Olof wel goed naar m'n zin gehad. Maar binnenkort nog maar ergens een biertje doen dan!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb je compleet gemist inderdaad, terwijl ik er elke dag behalve woensdag bij wasWelke dag was dat dan?
Maar je hebt het leuk gehad dus? Hoe vond je de cantus op vrijdag? Nog ingeschreven bij een vereniging?
Hamilton lokte het ook wel uit, verwacht dat ze beiden 5 plaatsen worden teruggezet morgen. en dannnnnn alsnog een 1-2tje voor RBRquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:13 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een lekker kwalificatie weer.![]()
Algusauri![]()
Hamilton toch ook wel weer netjes. Jammer voor Webber dat hij op zijn verjaardag geen pole pakt. En Maldonado krijgt een flinke straf lijkt me, wat een mongool.![]()
EN EN EN is de naam SENNA weer terug aan de top?!?!
Met of zonder teamorders?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hamilton lokte het ook wel uit, verwacht dat ze beiden 5 plaatsen worden teruggezet morgen. en dannnnnn alsnog een 1-2tje voor RBR
Goed om te horenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Donderdag of zo? Weet het eigenlijk niet meer. Maar het was echt heel erg tof, vette feesten gehad en de cantus was echt geweldig. Weet het alleen nog niet wat betreft vereniging, heb het zowel bij Plato als Olof wel goed naar m'n zin gehad. Maar binnenkort nog maar ergens een biertje doen dan!
Zeg het maar manquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hey kanjer, wanneer gaan we weer Gears doen?
Coolquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:19 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand zin om keer Halo Reach Legendary co-op te doen?
Of een andere halo op legendary...
als ie verzekerd is en evt. begrenstquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
Ziet er goed uit boz!Wanneer gaan we hem inwijden?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:13 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een lekker kwalificatie weer.![]()
Algusauri![]()
Hamilton toch ook wel weer netjes. Jammer voor Webber dat hij op zijn verjaardag geen pole pakt. En Maldonado krijgt een flinke straf lijkt me, wat een mongool.![]()
EN EN EN is de naam SENNA weer terug aan de top?!?!
Boomerang-effect?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon een vieze kutlul. WIe de bal kaatst kan deze terugverwachten.
Hater. Ga lekker weg man, als je er geen verstand van hebt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon een vieze kutlul. WIe de bal kaatst kan deze terugverwachten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |