quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
http://www.gametrailers.c(...)strike-global/719793
Eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]Nee, ziet er uit als een echte MP shooter zonder killstreak en vehicle bullshit.
Het ziet er ook gewoon echt weer counter-strikig uit dus ik blijf erbij dat dit mijn nieuwe MW2 wordt
De game zal zeven levels bevatten, die allemaal gebaseerd zijn op populaire maps uit voorgangers Counter-Strike 1.6 en Counter-Strike: Source. Voor gameplaymode Bomb/Defuse zijn er de maps dust, dust2, aztec, nuke en inferno, en voor Hostage Rescue bevat het spel de maps italy en office. Het uiterlijk van de maps is aangepast aan de huidige maatstaven. De layout is grotendeels hetzelfde, al heeft Valve wat kleine aanpassingen gedaan om de maps beter in balans te brengen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Gedateerd, wat een kutwoord is het ook. Alsof iets compleet vernieuwd moet zijn om leuk te zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
Of er nou wel of geen killstreaks in zitten, het ziet er gewoon gedateerd uit. Zowel kwa gameplay als kwa graphics.
ga crysis 2 spelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
Inderdaad.quote:
Waarom spelen we dan niet gewoon allemaal duke nukem forever online?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Gedateerd, wat een kutwoord is het ook. Alsof iets compleet vernieuwd moet zijn om leuk te zijn.
Het back to basics idee spreekt me juist wel aan.
Ja, zodirectquote:
Ik ben het zomaar helemaal eens met stoma!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
is goed lekker in free mode kuttenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
We moeten GTA IV eens online gaan doen
Ik ben zojuist klaargekomen, wat heb ik dat spel gemist. Komt het ook op console uit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ziet er uit als poep
Yeahquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is goed lekker in free mode kutten
Uhm.. Niet gelezen?! PS3 en Xbox360quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben zojuist klaargekomen, wat heb ik dat spel gemist. Komt het ook op console uit?
En even serieus, wat zijn de plannen? Kzit namelijk redelijk low aan cash en moet dan even plan trekken
Alleen PS3 en Windows/Macquote:
http://www.joystiq.com/20(...)rd-mouse-on-the-360/quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
De PS3 en PC mensen kunnen een muis en toetsenbord gebruiken. Misschien is het wel zo eerlijk zo.
moet je ook maar mw2 doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Trage kutmenu in black ops. [ afbeelding ]
Gewoon bieren in DB.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:24 schreef dreamzk het volgende:
Wat is nou het plan voor vanavond? Kvraag het wel maar niemand antwoord (serieus)
maar wel 12jarige kut koters die als zombies de heledag dat spel doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die heeft geen zombies mi mang!
1.30
Dan eet ik zo meteen thuis nog evenquote:
nope ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
nu?
LOLOLOOLL MICHHAS IS HIERRR :R:D:DD:D
True.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar wel 12jarige kut koters die als zombies de heledag dat spel doen
vanaaf missquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef KoningStoma het volgende:
is er iemand die nu meedoet met gta?
Nja kan, maar dan zijn we maar met 2 manquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:32 schreef KoningStoma het volgende:
is er iemand die nu meedoet met gta?
Je komt gewoon wéér niet opdagen he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kan, maar dan zijn we maar met 2 man
Sterktequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
nu?
LOLOLOOLL MICHHAS IS HIERRR :R:D:DD:D
Jammer...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Yo niggahs ik moet afzeggen mijn vriendin kan niet lopen en iemand moet voor dr zorgen! veel plezier en Zuipah ze
Sex hangt al in de lucht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:52 schreef dreamzk het volgende:
Parvus en ik in dezelfde trein aan het whatsappen, wat een spanning allemaal. Ik trek het allemaal niet meer, voor het eerst menselijk contact IRL sinds lange tijd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:23 schreef Frankii het volgende:
Aight, waterpijpje, FOK, Michhas, ALLES
[ afbeelding ]
nick waar was je?? we hadden je nodig in liberty cityquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]! Alleen snap dat pc op tv aansluiten nooit, of is het een laptop?!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef Bozz187 het volgende:
ohhh vet gezellig, net met stoma gemeet in vrijheidsstad. lekker rondjes gereden, beetje biertjes gepakt, wat mensen overhoop geschoten, helikopters crashen.
Beat that! FOK-meet Den Bosch
Ja sorry was ff tv kijken, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nick waar was je?? we hadden je nodig in liberty city
Tss jij bent ook niet op de meetquote:
Hoe zijn de wijven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
Had gehoopt jullie even te spreken. Echter, jullie zijn blijkbaar druk. In België is alles goed. Ben een beetje doof, bier smaakt lekker, hotelkamer valt een beetje tegen maar de F1 is tof!!!
Niet? Ben je van de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zitten leuke tussen. Maar daar heb ik geen aandacht voor.
oke maar ben wel eerst ffnaar vijandelijk gebied. In helmond motor shoppen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja sorry was ff tv kijken, morgen weer een dag
[..]
Tss jij bent ook niet op de meet
Wat mort je weten dan?! En ja is goed Bozzquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
Had gehoopt jullie even te spreken. Echter, jullie zijn blijkbaar druk. In België is alles goed. Ben een beetje doof, bier smaakt lekker, hotelkamer valt een beetje tegen maar de F1 is tof!!!
nice en iedereen die ook gta heeft moet ook komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat mort je weten dan?! En ja is goed Bozz
Mij niet eens noemen fucking faalhaas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:01 schreef Bozz187 het volgende:
P.s. Geld ook voor alle andere die ik niet genoemt heb
Maar jij woont dichterbij, lullo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice en iedereen die ook gta heeft moet ook komen.
Wel jammer dat ik tot personna non grata ben benoemd! Terwijl mister, nick en stoma er ook niet zijn
Wees maar niet bang, Opa Ross was ook tegen mij aan het zeikenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice en iedereen die ook gta heeft moet ook komen.
Wel jammer dat ik tot personna non grata ben benoemd! Terwijl mister, nick en stoma er ook niet zijn
Ik weet niet waar Bozz woont, en ik moet dit eigenlijk helemaal niet zeggen, maar ik woon zo'n 18 km van DB afquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij woont dichterbij, lullo.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:04 schreef vandermar het volgende:
Lekker is dat als je sprinten van het veld af moet om de wc te halen zodat je onderbroek niet bruin wordt.
Eckte diehards trainen ondanks dat ze aan de race-kak zitten
Dat heb ik nou nooit gehad bij het voetbal, maar misschien is dat bij hockey toch anders, daar moet je haar ook goed zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:04 schreef vandermar het volgende:
Lekker is dat als je sprinten van het veld af moet om de wc te halen zodat je onderbroek niet bruin wordt.
Eckte diehards trainen ondanks dat ze aan de race-kak zitten
Eckte diehards verafschuwen fifa en pesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Echte die-hards drukken gewoon op pauze en gaan verder als ze klaar zijn.
Ik zeg: Recover my files of Filescar erdoorheen halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef Parvus het volgende:
Even een recap voor de niggaz die het gemist hebben:
Ik zit dus in de trein naar Nijmegen. Zit er een cougartje tegenover me. Bozz en pot4toe schreeuwen om pic dus ik denk ff een sneaky foto'tje te kunnen maken. GAAT M'N FUCKING FLITSER AF WTFFF.. dus dat wijf helemaal naar me kijken zo van WTF.. Ik beetje geschrokken gelijk die foto deleten want ik dacht.. als ze dan vraagt van "wtf zit je nou foto's van me te maken?" kon ik nog laten zien dat het een foutje was ofzo. Dus helaas geen bewijs en een awkward 30 minuten treinreisje voor je boy aSe. loooolz
Ja leg ff uit hoe? zat al te googlenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zeg: Recover my files of Filescar erdoorheen halen.
Lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef Parvus het volgende:
Even een recap voor de niggaz die het gemist hebben:
Ik zit dus in de trein naar Nijmegen. Zit er een cougartje tegenover me. Bozz en pot4toe schreeuwen om pic dus ik denk ff een sneaky foto'tje te kunnen maken. GAAT M'N FUCKING FLITSER AF WTFFF.. dus dat wijf helemaal naar me kijken zo van WTF.. Ik beetje geschrokken gelijk die foto deleten want ik dacht.. als ze dan vraagt van "wtf zit je nou foto's van me te maken?" kon ik nog laten zien dat het een foutje was ofzo. Dus helaas geen bewijs en een awkward 30 minuten treinreisje voor je boy aSe. loooolz
iPhone he? Helaas niet mogelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja leg ff uit hoe? zat al te googlen
Nope las het alquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
iPhone he? Helaas niet mogelijk.
Nouja lekker wijf.. Ze was minstens 35 en kon er mee door, maar was wel beetje dronken lolzquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:02 schreef Rossdale het volgende:
Foto van een lekker wijf verwijderen
Maar die mogen wij dan weer niet zienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:09 schreef KoningStoma het volgende:
Hebben jullie geen foto's gemaakt bij de meet? Behalve dan die foto van een dampende Michhas..
ff Jersey Shore aan het kijken. Yeahhh buddyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |