abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101281003
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:14 schreef betyar het volgende:

[..]

Weet ik niet en interesseert me niet of dat andere land het wel of niet weet. Ik ben Nederlander met een tweede nationaliteit.
Als jij in dat land helemaal niet geregistreerd staat dan heb je dus GEEN dubbele nationaliteit.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:21:02 #182
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101281017
Voorstellen om de definitie allochtoon door te zetten naar de derde generatie maakt discriminatie, iets waar jullie grote GBL voor pleit.
pi_101281022
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:16 schreef betyar het volgende:

[..]

Wel. Je snapt het echt niet he.
Misschien heb je dan ook een nieuwe definitie aan het begrip nationaliteit gegeven. Als jij in de bevolkingsadministratie van dat 2e land niet voorkomt dan heb je dus GEEN 2e nationaliteit.

Ik geloof dat je eens tegen jezelf mag gaan zeggen dat je er niets van snapt.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101281029
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:16 schreef betyar het volgende:

[..]

Neergezet worden als buitenlander maakt discriminatie.
Het gaat erom in hoeverre jij jezelf als buitenlander ziet.
Die projectie maakt het hele handelen.
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:22:10 #185
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101281033
quote:
7s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:19 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jij bent een Turk?

Als je mijn serieuze posts leest moet je merken dat ik vrij veel respect heb voor het nationalisme dat uitgedragen wordt onder Turken, meer respect voor dan voor Marokkanen. Soms gaat het een beetje over the edge maar prima. Dat getoeter zit niemand op te wachten. Nederlanders zouden over het algemeen iets trotser mogen zijn.
Nee, ik ben Nederlander met een tweede nationaliteit. Ik stam af van mensen die turken als beesten zien.
pi_101281038
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:21 schreef betyar het volgende:
Voorstellen om de definitie allochtoon door te zetten naar de derde generatie maakt discriminatie, iets waar jullie grote GBL voor pleit.
Oh meer discriminatie dan het begrip allochtoon an sich al?
En wie is wij?
Met 'onze' grote GBL?
GBL?
pi_101281042
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:22 schreef betyar het volgende:

[..]
Ik stam af van mensen die turken als beesten zien.
Oh je bent van Griekse afkomst?
pi_101281061
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:22 schreef betyar het volgende:

[..]

Nee, ik ben Nederlander met een tweede nationaliteit. Ik stam af van mensen die turken als beesten zien.
Kijk, hier gaat het al fout. Waarom kun je niet zeggen waar je opa en oma geboren zijn?
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:25:28 #189
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101281069
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Misschien heb je dan ook een nieuwe definitie aan het begrip nationaliteit gegeven. Als jij in de bevolkingsadministratie van dat 2e land niet voorkomt dan heb je dus GEEN 2e nationaliteit.

Ik geloof dat je eens tegen jezelf mag gaan zeggen dat je er niets van snapt.
In het uittreksel van het bevolkingsregister hier staat nog altijd Hongaars-Nederlands. Ook bij mijn kinderen en ik ben toch echt alleen bij het gemeentehuis geweest.
Net zoals mijn zussen met een nederlandse man, de kinderen daarvan hebben ook een dubbele nationaliteit.
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:26:03 #190
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101281079
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En wie is wij?
Met 'onze' grote GBL?
GBL?
ik discrimineer, ik scheer jullie over een kam.
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:26:19 #191
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101281082
quote:
6s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh je bent van Griekse afkomst?
Nee Hongaars.
pi_101281086
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:21 schreef betyar het volgende:
Ineens pleit ik er voor om het begrip "allochtoon" op te rekken en vervolgens word ik ook nog eens van discriminatie beticht? Het moet niet gekker worden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_101281089
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:25 schreef betyar het volgende:

[..]

In het uittreksel van het bevolkingsregister hier staat nog altijd Hongaars-Nederlands. Ook bij mijn kinderen en ik ben toch echt alleen bij het gemeentehuis geweest.
Net zoals mijn zussen met een nederlandse man, de kinderen daarvan hebben ook een dubbele nationaliteit.
Iemand heeft dat dan doorgegeven. En als het in Hongarije niet geregistreerd staat heb je geen dubbele nationaliteit.
pi_101281094
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:26 schreef betyar het volgende:

[..]

Nee Hongaars.
Daar zou ik sowieso niet te emotioneel onder zijn.
pi_101281096
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:26 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ineens pleit ik er voor om het begrip "allochtoon" op te rekken en vervolgens word ik ook nog eens van discriminatie beticht? Het moet niet gekker worden...
En je bent een fascist. Dat allemaal nog voor 11 uur op den zondagmorgen.
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:27:26 #196
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101281100
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:26 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen wat discriminatie maakt. dat is niet persoonlijk gericht.
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:28:08 #197
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101281114
quote:
9s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Daar zou ik sowieso niet te emotioneel onder zijn.
Die snap ik niet.... Waarom zou ik daar emotioneel onder zijn?
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:31:16 #198
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101281177
Maar ik ben weg werk aan de winkel...... :W :W
pi_101281213
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:27 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen wat discriminatie maakt. dat is niet persoonlijk gericht.
Nogmaals, onderscheid maken tussen criminelen en niet-criminelen en op basis van enkel en alleen dát specifieke onderscheid mensen anders behandelen indien het om de straf voor het plegen van een crimineel feit gaat, is in mijn optiek géén discriminatie. Dat is gebruik maken van de mogelijkheden die de dubbele nationaliteit zowel de bezitter er van, als de (in dit geval) Nederlandse staat biedt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_101281240
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:31 schreef betyar het volgende:
Maar ik ben weg werk aan de winkel...... :W :W
Insgelijks, met wat posten op een forum kom ik niet bepaald aan klussen toe! *)
pi_101281370
Ik moet er ook vandoor. Dochterlief moet naar zwemles :W
pi_101281877
quote:
10s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En wie is wij?
Met 'onze' grote GBL?
GBL?
"Grote Blonde Leider". Een verwijzing naar die half-Indo met zijn Hongaarse importbruid die een of ander partijtje dat de PVV heet runt ;) En zelf dus zo allochtoon is als wat volgens de huidige definitie.

Een populaire afkorting hier op Fok! :P

quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:26 schreef betyar het volgende:

[..]

Nee Hongaars.
En je hebt standaard een dubbele nationaliteit ?
Grappig. Dan heeft de vrouw van Wilders dat waarschijnlijk ook. Of wellicht is die zelfs alleen maar Hongaars.
Aangezien Geert zo moeilijk doet over politici met dubbele nationaliteit... waarom niet over de partners van die politici ? Die hebben behoorlijk wat invloed op hun hun echtgeno(o)t(e) en horen in de slaapkamer vast af en toe een staatsgeheim. En zijn vrouw heeft voor de ambassadestaf van de Hongaarse overheid gewerkt en is dus niet eens zomaar een burger...

[ Bericht 6% gewijzigd door MisterSqueaky op 28-08-2011 11:21:01 ]
pi_101282108
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 09:57 schreef betyar het volgende:

[..]

Hoezo eten die van twee walletjes?
Kinderen hebben in Marokko (die in veel gevallen niet eens bestaan) en daar in Nederland geld voor ontvangen, om er maar eens een te noemen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:30:36 #204
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101282155
Zo effe koffie.

quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:14 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

En je hebt standaard een dubbele nationaliteit ?
Grappig. Dan heeft de vrouw van Wilders dat waarschijnlijk ook. Of wellicht is die zelfs alleen maar Hongaars.
Aangezien Geert zo moeilijk doet over politici met dubbele nationaliteit... waarom niet over de partners van die politici ? Die hebben behoorlijk wat invloed op hun hun echtgeno(o)t(e) en horen in de slaapkamer vast af en toe een staatsgeheim. En zijn vrouw heeft voor de ambassadestaf van de Hongaarse overheid gewerkt en is dus niet eens zomaar een burger...
Kun je zien dat die vent gewoon niet spoort.
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:38:13 #205
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101282292
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kinderen hebben in Marokko (die in veel gevallen niet eens bestaan) en daar in Nederland geld voor ontvangen, om er maar eens een te noemen.
En hoeveel mensen doen dat met een dubbele nationaliteit? at wordt weer groots opgeblazen en door media en tegenstanders aangedikt. Het is niet goed natuurlijk niet en moet worden aangepakt. Dat doe je niet door ieder persoon met een dubbele nationaliteit aan te pakken.
Dat doe je door de regeltjes omtrent het onderwerp (kinderbijslag) aan te pakken.

Kijk oplichters en fraudeurs heb je overal en in alle lagen van de bevolking dat moet bestreden worden. Dat los je niet op door iedereen op een hoop te gooien en ze te bestempelen als mensen die van twee walletjes eten.
pi_101282336
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:30 schreef betyar het volgende:
Zo effe koffie.

[..]

Kun je zien dat die vent gewoon niet spoort.
Niet alleen niet spoort, maar ook gewoonweg niet deugt. De twee karaktereigenschappen waar je het als politicus van moet hebben, welke politieke stroming je ook aanhangt...
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:45:13 #207
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_101282423
Gaat dit nog over de BMW?
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_101282549
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 07:49 schreef Goldman_Sucks het volgende:
Ik bedoel de 2e generatie van nu. Maar ik dacht dat je dat wel door zou hebben, maar goed.
Uiteraard had ik dat wel door, ik vraag alleen even na om het zeker te maken.
Je beseft dat de 2de generatie het lang zo goed niet deed toen ze even lang in Nederland verbleven als de Marokkanen nu?

quote:
Leuk dat je een link stuurt naar een artikel die aangeeft dat chinezen zich bijna niet met criminaliteit bezighouden.

Quote:
"Daarvan is maar een zeer klein deel bezig met criminaliteit"
Quote je wel even de hele zin, zodat ook duidelijk wordt dat het om een persoonlijke mening gaat, gebaseerd op gesprekken met 200 Chinezen.

quote:
Verder spreek je jezelf een beetje tegen; Eerst geef ja aan dat percentages mbt chinese criminaliteit niet bekend zijn. Aan de andere kant schrijf je dingen als: ze hebben een hele dikke vinger in de pap bij de zware georganiseerde misdaad. Ik hoop toch niet dat je bon voor die bewering dat artikel is.
Wat is daar tegenstrijdig aan? De politie in de grote steden heeft bvb geregeld te maken met illegale gokhuizen, en ze weten dat die door de Triades worden gerund, maar op basis daarvan weten ze nog steeds niet hoeveel mensen er nou echt bij betrokken zijn.

quote:
Quote:
"Veel onderzoek naarde handel in deze grondstoffen zijn er niet gedaan"
Tja, infiltreren gaat moeilijk, zoals ik al zei, een erg gesloten wereldje waar je als buitenstaander zonder spleetogen gewoon niet binnenkomt.

quote:
Dus mijn vraag aan jou is: heb je een betrouwbare bron ter dekking van jouw zware beschuldiging dat Chinezen een dikke vinger in de pap hebben mbt zware criminaliteit of was je maar een beetje dom aan het blaten?
Om te beginnen heb ik zo'n 18 jaar om de hoek van de Binnen Bantammer gewoond dus ik heb aardig wat met eigen ogen gezien.
Wat ouder materiaal van buro Jansen
http://www.burojansen.nl/traa/b8_2_36.htm

En wat recenter
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-de-Chinatowns.dhtml

Maar ja, zoals ik al zei, het raakt de burger niet direct, een Chinees zal niet zo snel je fiets (of BMW) stelen, of je een grote mond geven als je langsloopt. Maar let wel, de Chinese restauranthouder met een illegaal in dienst is volgens de wet een crimineel, dat jij er geen last van hebt maakt het niet minder crimineel.
pleased to meet you
pi_101282678
quote:
3s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:14 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

"Grote Blonde Leider". Een verwijzing naar die half-Indo met zijn Hongaarse importbruid die een of ander partijtje dat de PVV heet runt ;) En zelf dus zo allochtoon is als wat volgens de huidige definitie.
Hilarische verwijzing naar een kapsel, alsof we die nog niet hadden gezien.
Ik denk alleen dat je je definitie van allochtoon bij moet stellen. Het gaat allang niet meer
om de pure afkomst maar om wie structureel criminaliteit veroorzaakt.
pi_101282727
Oftewel we moeten je op je blauwe ogen geloven? Afin. Doe maar niet.

Verder zit er uiteraard WEL een verschil in zwaarte of je iemand berooft of dat je een illegaal in dienst hebt. :D Wat zich ook zal uiten in de straf trouwens en voor welke rechtbank je komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')