We hadden het over Antillianen toch?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu zeg je indirect dat je die Surinamers hier liever niet ziet.
Geen. Ik voel me geenszins verantwoordelijk, maar ik loop die mentaliteit dan ook niet te propageren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Welk jaartal houden we aan als maatgevend voor het al dan niet generaties lang door etterende en opgelegde "collectieve schuldgevoel"? Mogen we Fransozen en Spanjolen nog altijd haten vanwege de bezetting van ons land?
Alle SGP'ers het land uit !!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:09 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Vind je dat? Ook wanneer dat wat binnen zit zich afzet tegen waarden die wij fundamenteel achten voor onze samenleving zoals gelijkheid man/vrouw, gelijkheid homosexuelen.
Toevallig dat die groepen het meest verzot zijn op vuvuzela's.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:29 schreef Nielsch het volgende:
Surinamers, Antillianen en Afrikanen. Drie groepen die ik hier eigenlijk niet meer wil zien.
Hoh .. of het idd Noord-Afrikanen waren is dus nog steeds niet bekend, dat is wat de Telegraaf ervan maakt, de politie spreekt nog steeds van vermoedelijk. Zoals ik al zei, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand uit een Oostblokland voor Noord-Afrikaan wordt aangezien, en gezien het misdrijf, car jacking, is dat zelfs erg waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Maar die BMW he. Want daar ging het toch over?
En over Noordafrikanen die hem met gebruik van geweld van die vrouw geroofd hebben.
Tuig dus.
Weer een incidentje wat sommigen hier met de mantel der liefde en politieke correctheid wil verdoezelen, omdat het verdorie alweer een paar leden van dat kleine groepje is. En dat is lastig, want het valt op die manier niet mee om vol te blijven houden dat het allemaal wel meevalt.
Ik zie ook een link met Hitler:quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toevallig dat die groepen het meest verzot zijn op vuvuzela's.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoh .. of het idd Noord-Afrikanen waren is dus nog steeds niet bekend, dat is wat de Telegraaf ervan maakt, de politie spreekt nog steeds van vermoedelijk. Zoals ik al zei, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand uit een Oostblokland voor Noord-Afrikaan wordt aangezien, en gezien het misdrijf, car jacking, is dat zelfs erg waarschijnlijk.
Ja die Marokkanen die men zag waren Polen en de Chinezen die het goed doen zijn zwaar crimineel. Je weetz. Ze heeft het zelf gezien van iemand die het gehoord had.quote:
Ze had het over Oostblokkers, niet over Polen in het bijzonder. Ik neem aan dat de meesten een Pool en een Noord-Afrikaan niet zullen verwarren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja die Marokkanen die men zag waren Polen en de Chinezen die het goed doen zijn zwaar crimineel. Je weetz. Ze heeft het zelf gezien van iemand die het gehoord had.
Het bekendste voorbeeld in deze is denk ik die moord in België, voor de mp3 speler als ik het goed herinner. Die daders werden in eerste instantie ook voor Noord-Afrikaans uitgemaakt, en bleken uiteindelijk waar ook alweer vandaan te komen, Roemenië?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ze had het over Oostblokkers, niet over Polen in het bijzonder. Ik neem aan dat de meesten een Pool en een Noord-Afrikaan niet zullen verwarren.
De zelfde lieden die Turken en Marokkanen door elkaar halen kunnen ook best een "Roemeen/Bulgaar" voor een Noord-Afrikaan aanzien, al lijkt me dat niet erg waarschijnlijk.
Schijnt dat diegene die het gehoord had het ook maar gelezen heeft.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf gezien van iemand die het gehoord had.
Dit is een uitstekend voorbeeld. Vooral omdat niemand dit meer weet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Het bekendste voorbeeld in deze is denk ik die moord in België, voor de mp3 speler als ik het goed herinner. Die daders werden in eerste instantie ook voor Noord-Afrikaans uitgemaakt, en bleken uiteindelijk waar ook alweer vandaan te komen, Roemenië?
Vergeet niet dat het ontzettend vaak gebeurd he, Roemenen die aangezien worden voor Noord-Afrikanen. Dagelijkse kost enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een uitstekend voorbeeld. Vooral omdat niemand dit meer weet.
Nou je het zegt, dat was nota bene wel een Pool.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:39 schreef moussie het volgende:
[..]
Het bekendste voorbeeld in deze is denk ik die moord in België, voor de mp3 speler als ik het goed herinner. Die daders werden in eerste instantie ook voor Noord-Afrikaans uitgemaakt, en bleken uiteindelijk waar ook alweer vandaan te komen, Roemenië?
Jongen in belgie doodgestoken om zijn mp3 spelerquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een uitstekend voorbeeld. Vooral omdat niemand dit meer weet.
en wat blijktquote:De daders van Noord-Afrikaanse origine zijn nog spoorloos.
...
De aap komt uit de mouw....
...
Tja hoe komen ze nu aan die slechte naam he.
...
kijk er trouwens niet van op dat het WEER om jongeren van noord-afrikaanse afkomst gaat.
...
goh, marokkanen, je verwacht het niet...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Joe_Van_Holsbeeckquote:Van hen waren echter camerabeelden beschikbaar en de politie kon beschikken over ooggetuigen. Vanwege hun wat donkere uiterlijk ging men in eerste instantie ervan uit dat het om twee jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst zou gaan. Doordat een leerkracht een van de jongens herkende, kwam men erachter dat de twee Poolse Romajongeren waren.
Dus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Jongen in belgie doodgestoken om zijn mp3 speler
uit dat topic
[..]
en wat blijkt
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Joe_Van_Holsbeeck
Dus wat nou, geen Polen? Alsof dat een homogene groep is met allemaal lichte huid, licht haar en blauwe ogen.
Ach moussie....quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus?
Dat streept dan alle keren dat het wél Noordafrikanen zijn weg?
Wat wil je nu eigenlijk beweren, dat het meestal Polen of Chinezen zijn en dat eerstgenoemde groep eigenlijk vaak vals beschuldigd wordt?
Get real.
Ik snap wel dat je een nuancering wil maken maar je kan met dit ene voorbeeld het structurelequote:Op zondag 28 augustus 2011 16:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Jongen in belgie doodgestoken om zijn mp3 speler
uit dat topic
[..]
en wat blijkt
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Joe_Van_Holsbeeck
Dus wat nou, geen Polen? Alsof dat een homogene groep is met allemaal lichte huid, licht haar en blauwe ogen.
Dat waren zigeuners.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:39 schreef moussie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |