Waarschijnlijk heeft hij een moeilijke jeugd gehad en het feit dat zijn teddybeer een keer in de modder is gevallen nog niet verwerkt..........dan is zo'n actie best te verklaren.....quote:Op donderdag 13 april 2006 08:59 schreef staticdata het volgende:
je vraagt je af of die gasten die dat doen wel realiteitszin hebben. alsof ze de consequenties niet weten
Ik ben absoluut niet verbaasd....ik vind het elke keer opnieuw weer triest als dit soort onzin weer een leven eist.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:03 schreef Solopeople het volgende:
Waarom is iedereen zo verbaasd? Dit gebeurde jaren geleden toch ook al, er is toen iemand vermoord om een paar nieuwe Nikes (weet zo snel niet waar dat was). Zolang er mensen zijn, zal er jaloezie zijn.
Joh, d'r heeft toch helemaal niemand meer respect voor een ander! De westerse samenleving is vervallen in hebzucht en mein en dein, komt nooit meer goed. Dit nieuws komt in Amerika geeneens meer op het nieuws denk ik, daar is het pure zelfmoord om met witte oordopjes (= iPod) in sommige buurten in de bus te gaan zitten...quote:Op donderdag 13 april 2006 09:07 schreef Maleficium het volgende:
Dit heeft in mijn optiek niks met jaloezie te maken, maar met respect...respect voor de ander, andermans bezittingen, respect voor het leven......helaas steeds minder aanwezig in onze hoogstaande "Westerse" samenleving.....
Da's waar ook.....quote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Joh, d'r heeft toch helemaal niemand meer respect voor een ander!
Volgens mij niet vaak genoeg. De media hebben onze samenleving grotendeels gemaakt tot wat het is.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:30 schreef Johnns het volgende:
ook geeft men in mijin ogen iets te vaak de schuld aan de tv en computerspellen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:46 schreef Snatched het volgende:
Ga dan 2 weken dagen hamburgers draaien bij de MAC, dan héb je je MP3 speler verdiend.
Als het pure hebzucht zou zijn denk je dan niet dat je uit hebzucht direct een grote vis aan gort steekt i.p.v. een puber met een lullig mp3-spelertje?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:39 schreef N.icka het volgende:
Afgrijselijk, hoe komen mensen zo hebzuchtig dat ze er voor gaan moorden?
Denk dat het meer te maken heeft met het geweten wat ontbreekt bij dit soort mensen, het woord spijt kennen ze niet (en voelen ze dus ook niet..)quote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Joh, d'r heeft toch helemaal niemand meer respect voor een ander! De westerse samenleving is vervallen in hebzucht en mein en dein, komt nooit meer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |