abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36911362
BRUSSEL - In België is woensdag een tienerjongen doodgestoken door een andere jongere die hem zijn mp3-speler wilde afpakken. De tiener die in de hal van het centraal station van Brussel werd overvallen, overleed woensdagavond in het Brusselse Sint-Pieter ziekenhuis.

Het slachtoffer was zestien of zeventien jaar oud. Hij zat samen met een vriend van dezelfde leeftijd op een muurtje te wachten op een vriendin die rond 16.30 uur met de trein zou aankomen. Op dat moment was het heel druk in het station.

MP3

Twee andere jongeren, die waarschijnlijk even oud waren, spraken hen aan. Aanvankelijk vroegen ze inlichtingen maar vervolgens doken ze naar de mp3-speler waarnaar de jongeman aan het luisteren was.

Hartstreek

Beide vrienden hebben geprobeerd om de overvallers, zonder geweld, van zich af te slaan. Een van de overvallers haalde snel een mes te voorschijn waarmee hij de eigenaar van de mp3-speler in de hartstreek raakte.

Het jonge slachtoffer werd snel naar het Sint-Pieter ziekenhuis overgebracht. Daar werd hij omstreeks 21.00 uur dood verklaard.

Bron
  donderdag 13 april 2006 @ 08:39:43 #2
92279 N.icka
Windforce 11
pi_36911405
Afgrijselijk, hoe komen mensen zo hebzuchtig dat ze er voor gaan moorden?
pi_36911478
Tragisch
  donderdag 13 april 2006 @ 08:51:49 #4
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_36911524
Ik hoorde het op het nieuws, diep triest dit
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_36911569
Afgemaakt voor een mp3 spelertje van een paar knaken.....
.....
Come get some!
-
pi_36911640
je vraagt je af of die gasten die dat doen wel realiteitszin hebben. alsof ze de consequenties niet weten
pi_36911696
quote:
Op donderdag 13 april 2006 08:59 schreef staticdata het volgende:
je vraagt je af of die gasten die dat doen wel realiteitszin hebben. alsof ze de consequenties niet weten
Waarschijnlijk heeft hij een moeilijke jeugd gehad en het feit dat zijn teddybeer een keer in de modder is gevallen nog niet verwerkt..........dan is zo'n actie best te verklaren.....
Come get some!
-
pi_36911699
Waarom is iedereen zo verbaasd? Dit gebeurde jaren geleden toch ook al, er is toen iemand vermoord om een paar nieuwe Nikes (weet zo snel niet waar dat was). Zolang er mensen zijn, zal er jaloezie zijn.
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
  donderdag 13 april 2006 @ 09:05:55 #10
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_36911737
Dit is wel heel erg triest!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_36911763
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:03 schreef Solopeople het volgende:
Waarom is iedereen zo verbaasd? Dit gebeurde jaren geleden toch ook al, er is toen iemand vermoord om een paar nieuwe Nikes (weet zo snel niet waar dat was). Zolang er mensen zijn, zal er jaloezie zijn.
Ik ben absoluut niet verbaasd....ik vind het elke keer opnieuw weer triest als dit soort onzin weer een leven eist.
Dit heeft in mijn optiek niks met jaloezie te maken, maar met respect...respect voor de ander, andermans bezittingen, respect voor het leven......helaas steeds minder aanwezig in onze hoogstaande "Westerse" samenleving.....
Come get some!
-
pi_36911802
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:07 schreef Maleficium het volgende:

Dit heeft in mijn optiek niks met jaloezie te maken, maar met respect...respect voor de ander, andermans bezittingen, respect voor het leven......helaas steeds minder aanwezig in onze hoogstaande "Westerse" samenleving.....
Joh, d'r heeft toch helemaal niemand meer respect voor een ander! De westerse samenleving is vervallen in hebzucht en mein en dein, komt nooit meer goed. Dit nieuws komt in Amerika geeneens meer op het nieuws denk ik, daar is het pure zelfmoord om met witte oordopjes (= iPod) in sommige buurten in de bus te gaan zitten...
pi_36911870
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Joh, d'r heeft toch helemaal niemand meer respect voor een ander!
Da's waar ook.....
Come get some!
-
pi_36912000
Waar gaat het in godsnaam over....!! Een MP3-spelert!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36912039
Ik neem aan dat de daders opgepakt zijn, aangezien het heel druk was op het station waren en genoeg getuigen neem ik aan....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_36912074
jezus christus zeg, een mp3-speler. wat kosten die nou? gemiddeld 30-60 euro ?!!!

soms is het jammer dat we niet meer in de middeleeuwen leven kwa strafrecht tuig als dit
you and I ain't done Zeke!
pi_36912133
Ik denk soms wel eens dat films de grens voor sommige mensen verlagen naar moorden.
Ik bedoel, ik zie wel eens hele zieke films voorbijschieten die echt het moorden idealiseren....zoals de nieuwe film Doom. Ik ben niet tegen deze films, maar wel tegen verschillende zieke geesten die het zelf zo opnemen dat ze het in de praktijk gaan brengen.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_36912228
@thefunny

ik kan een klein beetje snappen wat je bedoelt, maar welke idioot kan nou niet inzien dat je iemand niet doodsteekt omdat deze notabene niet zijn mp3-speler afgeeft!!! in mijn ogen is dit soort tuig niet levensvatbaar.

ook geeft men in mijin ogen iets te vaak de schuld aan de tv en computerspellen.
you and I ain't done Zeke!
pi_36912395
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:30 schreef Johnns het volgende:

ook geeft men in mijin ogen iets te vaak de schuld aan de tv en computerspellen.
Volgens mij niet vaak genoeg. De media hebben onze samenleving grotendeels gemaakt tot wat het is.
pi_36912620
Het blijft absurd, al moet ik wel bekennen dat mijn verbazing minder en minder wordt. Ik word er wel nog steeds kwaad om.
Dit is gewoon een kwestie van totaal geen respect hebben voor andermans eigendommen. Dat je probeert te jatten is al erg genoeg, maar dat je iemand doodsteekt omdat 'ie zijn MP3 speler niet wil afgeven, dan ben je echt een trieste hond.
Ga dan 2 weken hamburgers draaien bij de MAC, dan héb je je MP3 speler verdiend.
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_36912930
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:46 schreef Snatched het volgende:
Ga dan 2 weken dagen hamburgers draaien bij de MAC, dan héb je je MP3 speler verdiend.
Come get some!
-
pi_36913290
Iemand doodmaken om een MP3 speler

Wat is dit voor een fucking wereld?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2006 @ 10:36:16 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_36914010
quote:
Op donderdag 13 april 2006 08:39 schreef N.icka het volgende:
Afgrijselijk, hoe komen mensen zo hebzuchtig dat ze er voor gaan moorden?
Als het pure hebzucht zou zijn denk je dan niet dat je uit hebzucht direct een grote vis aan gort steekt i.p.v. een puber met een lullig mp3-spelertje?
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2006 @ 10:37:31 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_36914045
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Joh, d'r heeft toch helemaal niemand meer respect voor een ander! De westerse samenleving is vervallen in hebzucht en mein en dein, komt nooit meer goed.
Denk dat het meer te maken heeft met het geweten wat ontbreekt bij dit soort mensen, het woord spijt kennen ze niet (en voelen ze dus ook niet..)
pi_36914500
Gsus waar gaat de wereld naar toe.. voor een mp3 speler, kom op zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')