Het laatste, zal ook wel geen bond wezen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:21 schreef Tem het volgende:
Is er niemand meer of hebben jullie gewoon geen idee?
Nope maar die laatste gok was niet eens zo slecht van Tanin.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het laatste, zal ook wel geen bond wezen?
Dat was juist mijn punt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Studeerden toen niet sowieso meer mannen dan vrouwen?
Deels, maar de trent zou over vijftig jaar weer totaal anders kunnen zijn.quote:[..]
Dat klopt, maar ik denk wel dat je het eerder kiest als je er goed in bent.
Ik heb vroeger ook getwijfeld over Keltische talen en Cultuur.
Jij doet alvast hard je best, niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef afro het volgende:
[..]
Gil geeft de vrouwen nou gelijk...
volgens mij breekt de hel nu los
Haha, Dat was gewoon typ polio, zo beroerd is mijn Nederlands ook weer niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef Gillingham het volgende:
Jij doet alvast hard je best, niet?
De vragen gaan best snel, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:15 schreef afro het volgende:
Het is wel weer ineen keer dood hier.. niet echt boeiend als de vragen zo sloom gaan
Welnee, ik heb maar 3 Hitchcocks gezien en die vond ik niet eens zo geweldig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:48 schreef dekatophetspek het volgende:
Pico die film over die moordenaars dat kan ook Rope zijn van Hitchcock
Ben meteen aangenomen is eigenlijk ook een simpel bijbaantje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:51 schreef dekatophetspek het volgende:
Afro hoe ging soli ? Ben je de pineut ?
Haha dat gaat denk ik gemakkelijk, zoveel weet ik niet. 1 op de 100 vragenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:56 schreef dekatophetspek het volgende:
Dan kan ik je misschien nog eens inhalen in FMT
Zijn er al 1000 vragen gesteld deze maand?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:56 schreef afro het volgende:
[..]
Haha dat gaat denk ik gemakkelijk, zoveel weet ik niet. 1 op de 100 vragen
Makkelijk, Weet al de hele avond geen een antwoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zijn er al 1000 vragen gesteld deze maand?
Waarom gewoon niet internquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:08 schreef dekatophetspek het volgende:
Morgen heb ik een externe geluidskaart. Heb ik eindelijk weer goed geluid op de peecee....
Haha Was heel fout eigenlijk maar die film gaat al jaren (2jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:19 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik zie dat jij ook kenner bent van de "betere" film
Heb je dingen op youtube staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:19 schreef dekatophetspek het volgende:
Dubstep met Grindcore invloeden... m.a.w. Industrial Dubstep
Ok dan kan jij me uitleggen wat echte dubstep is. Want ik krijg van iedereen hetzelfde antwoord: wopwopwop.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:19 schreef dekatophetspek het volgende:
Dubstep met Grindcore invloeden... m.a.w. Industrial Dubstep
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:26 schreef lamers het volgende:
[..]
Ok dan kan jij me uitleggen wat echte dubstep is. Want ik krijg van iedereen hetzelfde antwoord: wopwopwop.
Ik ben ook 21quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef afro het volgende:
[..]
4 jaar erbij
De jongste die meedoet aan FMT
Ahaid maar iedereen neemt nu die Wobblebass over lijkt het wel. Ik ga genoeg naar feestjes maar ik heb er de ballen verstand van. Ik vind het of vet of geen zak aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:27 schreef dekatophetspek het volgende:
De Wobblebass die je bedoelt is inmiddels alweer "uit" in dubstep.
Dubstep drift op lage bastonen, de zogenaamde subbass die je behoort te voelen op een dubstepfeestje...
En dit is wel een leuk nummer ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:30 schreef afro het volgende:
Vind dit de eerste dubstep dj die een beetje variatie erin heeft.
Och met de jaren komt de wijsheidquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:44 schreef Baszh het volgende:
FF is 29, rest schat ik begin 30 eind 20 ook
Bij mij is het andersomquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef lamers het volgende:
[..]
Och met de jaren komt de wijsheidof dat proberen ze je toch wijs te maken.
Heb wel eens gehoord dat de aftakeling vanaf 21 al inzet LOLquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:47 schreef Baszh het volgende:
Tot op een punt. Daarna begint het echt af te takelen
Hersenen ontwikkelen tot je 23e ongeveer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:49 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Heb wel eens gehoord dat de aftakeling vanaf 21 al inzet LOL
ik ben zo oud dat het nog geen oud mag hetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:41 schreef lamers het volgende:
No clue, heb bij de meeste eig geen idee Sok, Sam, Intre, dopekoe...geen idee. Laatste tijd wel meet hier de sc gelezen dus ff, Njo, hornage etc heb ik wel een idee van hoe oud ze zijn.
30+ is oud.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:39 schreef hornage het volgende:
[..]
ik ben zou oud dat het nog geen oud mag heten
Ik vind 29+ wel oudquote:
Ik ben 29+ en ben alles behalve oud.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:46 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vind 29+ wel oud30 is nl al oud
Is natuurlijk ook geouwehoerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben 29+ en ben alles behalve oud.
Ik wordt trouwens nog steeds tussen de 23 en 25 jaar oud geschat.Half jaar geleden vroeg een miep achter de kassa om mijn legitimatie toen ik een kratje bier wilde halen.
Ik heb haar hard uitgelachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:54 schreef hornage het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook geouwehoer
Wel een compliment als ze je om legitimatie vragen. Maat van mij van 26 kreeg laatst ook de vraag zich te legitimeren toen hij bier ging halen.
Heeft ie alle boodschappen laten liggen incl bier en is boos weggelopen![]()
Mafkees
Ik had het idee dat Doff al 30+ was, maar dat is misschien meer door zijn film interessesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:41 schreef Gillingham het volgende:
SoK is een oude man, zoveel is zeker.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Doff al 30+ was, maar dat is misschien meer door zijn film interesses
Maar aangezien Doff en jij elkaar kennen van de studie?, lijkt hij me wat jonger (aangezien jij uit 85 komt)...
Maar de meeste FMT vanaf het begin zullen wel rond de 30 zijn...
Ouder dan 34?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:54 schreef picodealion het volgende:
Gill en Doff zijn dus ook uit '85? Dacht dat jullie beide ouder waren idd.
Patch ik dacht ook dat jij ouder was dan dat.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:11 schreef Asap het volgende:
Volgens mij zijn Sam en Dopekoe ook rond de 30![]()
'85, erg goed jaar was datquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:54 schreef picodealion het volgende:
Gill en Doff zijn dus ook uit '85? Dacht dat jullie beide ouder waren idd.
Patch ik dacht ook dat jij ouder was dan dat.
quote:
Nadat ik de post had neergezet, dacht ik al dat deze reacties zouden komen... Voorspelbaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wou een heel flauwe firefox imitatie doen, maar afro is me voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |