Haha Was heel fout eigenlijk maar die film gaat al jaren (2jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:19 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik zie dat jij ook kenner bent van de "betere" film
Heb je dingen op youtube staan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:19 schreef dekatophetspek het volgende:
Dubstep met Grindcore invloeden... m.a.w. Industrial Dubstep
Ok dan kan jij me uitleggen wat echte dubstep is. Want ik krijg van iedereen hetzelfde antwoord: wopwopwop.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:19 schreef dekatophetspek het volgende:
Dubstep met Grindcore invloeden... m.a.w. Industrial Dubstep
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:26 schreef lamers het volgende:
[..]
Ok dan kan jij me uitleggen wat echte dubstep is. Want ik krijg van iedereen hetzelfde antwoord: wopwopwop.
Ik ben ook 21quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef afro het volgende:
[..]
4 jaar erbij
De jongste die meedoet aan FMT
Ahaid maar iedereen neemt nu die Wobblebass over lijkt het wel. Ik ga genoeg naar feestjes maar ik heb er de ballen verstand van. Ik vind het of vet of geen zak aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:27 schreef dekatophetspek het volgende:
De Wobblebass die je bedoelt is inmiddels alweer "uit" in dubstep.
Dubstep drift op lage bastonen, de zogenaamde subbass die je behoort te voelen op een dubstepfeestje...
En dit is wel een leuk nummer ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:30 schreef afro het volgende:
Vind dit de eerste dubstep dj die een beetje variatie erin heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |