quote:
Van jouw kont?quote:
Dat klinkt alsof je er geld voor over zou hebben...quote:
Je hebt echt iets aan je gehoor jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er geld voor over zou hebben...
Mooi topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
Dat topic 'zwanger van een bezette minnaar' zou niet goed zijn voor me als ik minder stevig in mijn schoenen stond. Gelukkig is het maar FOK.
Gelukkig is er niks met mijn ogen, dus die billen zie ik wel.quote:
Dat werkt vast niet als je een gat in je bumper hebtquote:
hehee... in mijn kont... nee... dat betwijfel ik.... maar ik heb nog geen yt-tje gevonden van auto bumpers....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat werkt vast niet als je een gat in je bumper hebt
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:19 schreef -Engel- het volgende:
hehee... in mijn kont... nee... dat betwijfel ik.... maar ik heb nog geen yt-tje gevonden van auto bumpers....
Dan ga ik wederom mijn grote vriend Google raadplegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
helaassssssssssch.... nog nooit mee gewerkt
Ach ja..de kater komt later. 9 maanden later om pfecies te zijn. Dan is het veranderd in een gezwel .quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Het heeft de gemoederen bezig gehouden.
Ik zou een kind geen gezwel noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach ja..de kater komt later. 9 maanden later om pfecies te zijn. Dan is het veranderd in een gezwel .
Ik praat vast en zeker tegen een moeder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou een kind geen gezwel noemen.
De moeder van de grote heilige Peuterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik praat vast en zeker tegen een moeder?
De enige echte wel hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De moeder van de grote heilige Peuter
Uiteraard.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik praat vast en zeker tegen een moeder?
je klinkt nu als een vrouw van 84quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
mijn litteken jeukt als een gek.... volgens mij komt er zo echt slecht weer aan
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je klinkt nu als een vrouw van 84
Oud en bejaardquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je klinkt nu als een vrouw van 84
quote:
quote:
Ahaaa..die..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De moeder van de grote heilige Peuter
Hoe bevalt dat nou? Moet er niet aan denken...zoveel nadelen kleven eraan..o.a. aan z'n luier..quote:
Wil je serieus weten hoe dat bevalt? Of zoek je een podium om over kinderen te klagen, want dan bespaar ik mezelf de moeite van het beantwoorden van je eerste vraag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou? Moet er niet aan denken...zoveel nadelen kleven eraan..o.a. aan z'n luier..
De luier biedt juist voordelen. Anders schijten ze meerdere malen per dag hun eigen kleding, hun bed, jouw kleding en/of de bank of box vol.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Boudibou het volgende:
Hoe bevalt dat nou? Moet er niet aan denken...zoveel nadelen kleven eraan..o.a. aan z'n luier..
over exact 3 dagen werd ik 14 maanden geleden ook 30quote:
En vertel eens, hoe gaat het nú met je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
over exact 3 dagen werd ik 14 maanden geleden ook 30
Ze piesen ook nog. Jongetjes mikken het liefst op je gezicht. Ik was wel blij met luiers.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De luier biedt juist voordelen. Anders schijten ze meerdere malen per dag hun eigen kleding, hun bed, jouw kleding en/of de bank of box vol.
Als ik een podium zlek daarvoor, ga ik ael naar OUD(?). Daar kan ik er meerdere tegelijk stangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je serieus weten hoe dat bevalt? Of zoek je een podium om over kinderen te klagen, want dan bespaar ik mezelf de moeite van het beantwoorden van je eerste vraag.
Dat dan weer wel, zoals Hansje Teeuwen zou zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De luier biedt juist voordelen. Anders schijten ze meerdere malen per dag hun eigen kleding, hun bed, jouw kleding en/of de bank of box vol.
Ik vind het heerlijk om moeder te zijn. Het is een voortdurende rush van verliefdheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik een podium zlek daarvoor, ga ik ael naar OUD(?). Daar kan ik er meerdere tegelijk stangen.![]()
Maar nee...wil het echt weten.
Betweter.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
Ze piesen ook nog. Jongetjes mikken het liefst op je gezicht. Ik was wel blij met luiers.
je voelt er niks vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
En vertel eens, hoe gaat het nú met je?
Zo kwam het wel over.quote:
Ik moest even lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om moeder te zijn. Het is een voortdurende rush van verliefdheid.
En als je denkt dat je niet meer verliefd kan zijn of meer van iemand kan houden dan je al deed kom je er steeds achter dat je het mis hadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om moeder te zijn. Het is een voortdurende rush van verliefdheid.
Hij is duizend keer knapper dan ik!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik moest even lachen![]()
Nee, maar leuk! Lijkt ie een beetje op je?
dan doe me zijn nummer maar ipv het jouwequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is duizend keer knapper dan ik!
Het gaat over mij hoor ik?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Be good to him!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan doe me zijn nummer maar ipv het jouwe
Een toekomstige loverboy dus..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Niks toekomst, hij hosselt nu al.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een toekomstige loverboy dus..
sommige leren weinig bijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sommige singletjes kunnen dus van hem leren.
yup.. eentje presentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon een stelletje a-sociale apathen.
snurk zacht engeltjequote:
hij overdrijft niet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het gaat een beetje te ver om jezelf een apaat te noemen..
Hey!quote:
Braboquote:
een Broeder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brabo.
Ik moet nog steeds een Broeder komen halen.
sommige mensen...echt...het is dat het te laat is voor abortusquote:
mij?quote:
Zeg zulke dingen niet tegen een nerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:24 schreef Nouk84 het volgende:
De stopcontacten hier begonnen een beetje te knetteren met een flinke donderslag 'boven' het pand
Want? Die raakt in paniek?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Zeg zulke dingen niet tegen een nerd
De horror.
gebakquote:
Ja, hier ook. Dolle pret.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Damn het word even donker hier opeens.
Bijna! Eerst vakantie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met pensioen?Je hebt er dan ook de leeftijd voor
Ga je met L-E op vakantie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Vakantie! Dat zou ik ook eens moeten doen.
Ben jij niet haar nieuwe vriendje dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zal dr vriend(in) leuk vinden. Net verliefd loopt ze nu al weg
Ik ben ook ietwat teleurgesteld door dit hartbrekende nieuws.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben jij niet haar nieuwe vriendje dan?
*deceptie*
Ik ben toch niet goed genoeg voor L-Equote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben jij niet haar nieuwe vriendje dan?
*deceptie*
Die ene blonde was lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:53 schreef L-E het volgende:
Kennen jullie All Saints nog? Daar heb ik heel de nacht over gedroomd, zo gek.
Dat is niemand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben toch niet goed genoeg voor L-E
Die ketting is dr al lang vergeven hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:01 schreef L-E het volgende:
Spuuglelijke ketting trouwens, maar goed, het waren de jaren 90 he. Toen deden we allemaal stomme dingen.
Ik niet, dat doe ik nu pas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:01 schreef L-E het volgende:
Spuuglelijke ketting trouwens, maar goed, het waren de jaren 90 he. Toen deden we allemaal stomme dingen.
Beter dan fel zonlicht zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:04 schreef HeatWave het volgende:
De tering wat een beestenweer.
Om mijn kater maar lekker te negeren.
Onweer is hardquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Beter dan fel zonlicht zullen we maar zeggen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is Melanie Blatt met haar te grote neus
Ik overdrijf het hoor, en het was het waardquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overdrijf het hoor, en het was het waard.
De locatie was irrelevantquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:09 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik
Mooi, waar ben je geweest dan?
Ik zat altijd aan Melanie op de posters. Zou zij dat ook hebben gevoeld?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
Ik voelde altijd een band met Melanie, omdat ze ook aan haar rug geopereerd was ooit. Zou zij dat ook hebben gevoeld?
Beter! Besparing!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:12 schreef rival het volgende:
Godt, volgens mij ben je vergeten het licht aan te zetten.
Echt he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:12 schreef rival het volgende:
Godt, volgens mij ben je vergeten het licht aan te zetten.
Ik heb J-K al een tijdje niet gezien nu je het zegt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter! Besparing!
Ook godt moet op de kleintjes letten
het is echt overdreven donker jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:14 schreef STING het volgende:
[..]
Echt he.Zit hier op de 13e met een goed uitzicht, niet normaal dit
Lager kijkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb J-K al een tijdje niet gezien nu je het zegt.
Bedankt voor de update Noukradarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het is hier inmiddels alweer licht, dus het stopt met regenen en onweren, dan weten jullie dat. Duurt maar heel even.
Bedankt voor deze geruststelling.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het is hier inmiddels alweer licht, dus het stopt met regenen en onweren, dan weten jullie dat. Duurt maar heel even.
het duurt hier al behoorlijk lang, alles staat blank (tof voor je Geert) en om de paar sec is er wel bliksem en donderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
Kan ik vanavond gaan golfen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het duurt hier een uurtje ongeveerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
het duurt hier al behoorlijk lang, alles staat blank (tof voor je Geert) en om de paar sec is er wel bliksem en donder.
Dat kun je rustig vergeten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:21 schreef Godtje het volgende:
Kan ik vanavond gaan golfen?
Droog bedoel ik dan
Ach ik zit toch binnen, ergste wat er kan gebeuren is blikseminslag, net als vorig jaarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het duurt hier een uurtje ongeveer
Dat was hier vd week nog. Niet normaal. Zo donker heb ik het nog nooit gezien. Alsof iemand het licht uit had gedaan. Maar dat duurde maar 5 minutenquote:
Net begonnen hier bij de eerste donderslag de stopcontacten te knetterenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Ach ik zit toch binnen, ergste wat er kan gebeuren is blikseminslag, net als vorig jaar.
Bij ons was in 1 pand het halve netwerk gefrituurd vorig jaar, bliksemafleider was redelijk kansloos. Dat was echt precies boven het pand, iedereen schrok zich echt de tering....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net begonnen hier bij de eerste donderslag de stopcontacten te knetterenMet vonkjes
Haha relaxedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Bij ons was in 1 pand het halve netwerk gefrituurd vorig jaar, bliksemafleider was redelijk kansloos. Dat was echt precies boven het pand, iedereen schrok zich echt de tering....
Mooie zomer man.
Mijn probleem was het niet hoor, maar het was echt heftig, je zag die bliksemschicht gewoon door de straat schieten...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha relaxedVrije middag gehad of mocht je de rommel opruimen?
Ja prachtig.
http://www.weeronline.nl/(...)an-Francisco/4952192 Prima
Hufteriger, assertiever, succesvoller, slimmer, geef het maar een naamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)dan-vegetariers.html
Iig zijn ze zwakkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hufteriger, assertiever, succesvoller, slimmer, geef het maar een naam.
Niet vleeseters zijn dus gewoon zachte watjes zonder zelfvertrouwen.
Alsof het daar ook maar ene fuck mee te maken heeft. De bedrijfsleider moet voor voldoende personeel zorgen. Of dat nou vanwege de ramadan is, carnaval of omdat het voltallige personeel op het uitje schreeuwend naar hun dood zijn gedonderd omdat de bus van een hoge brug afreed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Slechste AH die ik ooit heb gezien. Met pics!
De arbeidsmarkt anno 2011, supermarkten naar de klote vanwege ramadan. Mooi die multikul
.
Ik vind het een beetje erg "gekleurd" dit moet echt door een vegamuts geschreven zijn. Ik vind "mijn" conclusie een stuk geloofwaardiger.quote:
Nonsens. Sommige misschien, maar dat geldt evengoed voor vleescheters. Twee van mijn beste vrienden zijn van die vega-eikels en beide sterke (mooie) kerels.quote:
Nee, het heeft er natuurlijk geen moer mee te maken dat 90% van het personeel in supermarkten buitenlands is, dat is puur toevalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof het daar ook maar ene fuck mee te maken heeft. De bedrijfsleider moet voor voldoende personeel zorgen. Of dat nou vanwege de ramadan is, carnaval of omdat het voltallige personeel op het uitje schreeuwend naar hun dood zijn gedonderd omdat de bus van een hoge brug afreed.
ipad meisjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het trekt weer weg, ik zie wel heel veel totaal verzopen collega's, iPadmeisje is tot op het bot doorweekt.
Nee, iPadmeisje, ik schreef het wel gewoon goed itt tot jij.quote:
Het lijkt me daar eerder een structureel probleem, die vloeren en schimmel enzo komt niet alleen van die paar weken ramadan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Slechste AH die ik ooit heb gezien. Met pics!
De arbeidsmarkt anno 2011, supermarkten naar de klote vanwege ramadan. Mooi die multikul
.
Ja, maar wiens fout is dat dan? Dat moet die bedrijfsleider dus gewoon doen, maar hij doet het niet, hij laat zijn winkel verslonzen. Nogmaals, dit kun je ook aantreffen rond carnaval in Limburg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het heeft er natuurlijk geen moer mee te maken dat 90% van het personeel in supermarkten buitenlands is, dat is puur toeval.
Er is personeel, het wil/kan alleen niet werken omdat ze niet eten.... trap ze er verdomme uit dan.
Is dat een app zodat jij ook een (virtuele) vriendin kunt hebben?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, iPadmeisje, ik schreef het wel gewoon goed itt tot jij.
Sja, ik zei dus al, als 90% van je personeel moslim is, wat moet ie doen dan? Ze vertikken het gewoon om te werken, en je kan ze niet ontslaan want je hebt dan geen personeel meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar wiens fout is dat dan? Dat moet die bedrijfsleider dus gewoon doen, maar hij doet het niet, hij laat zijn winkel verslonzen. Nogmaals, dit kun je ook aantreffen rond carnaval in Limburg.
Ik zeg terug naar het jager/verzamelaar tijdperkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou niet zonder vlees kunnen zeg ;{ al begrijp ik de vega's wel meer.
Met al die zooi in het vlees tegenwoordig.
Mooie zwakkelingen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens. Sommige misschien, maar dat geldt evengoed voor vleescheters. Twee van mijn beste vrienden zijn van die vega-eikels en beide sterke (mooie) kerels.
Genoeg werkeloosheid in Nederland.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik zei dus al, als 90% van je personeel moslim is, wat moet ie doen dan? Ze vertikken het gewoon om te werken, en je kan ze niet ontslaan want je hebt dan geen personeel meer.
Ja, en te hoge uitkeringen, je gaat toch geen vakkenvullen als je voor een klein beetje minder gewoon de hele dag Schultenbrau kan zuipen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Genoeg werkeloosheid in Nederland.
Ze hadden op een punt samen 7 auto'squote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie zwakkelingen!
Ze rijden zeker ook alleen maar per trein en hebben geitenwollensokken!
Lauwe Schultenbrauquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en te hoge uitkeringen, je gaat toch geen vakkenvullen als je voor een klein beetje minder gewoon de hele dag Schultenbrau kan zuipen?
Is dat alleen met ramadan dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik zei dus al, als 90% van je personeel moslim is, wat moet ie doen dan? Ze vertikken het gewoon om te werken, en je kan ze niet ontslaan want je hebt dan geen personeel meer.
Daar heb jij weer een puntquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat alleen met ramadan dan?
/slechte garp
O dus ze geven meer om dieren dan om mensen!!! Mooi is dat!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hadden op een punt samen 7 auto'sWaaronder een Range Rover. (en 3 Porches)
Gaat je theorie
(ik zal je wel eens een foto sturen)
Ik vind dieren ook gewoon lekkerder smakenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus ze geven meer om dieren dan om mensen!!! Mooi is dat!!
Ik had er zo'n leuke blikhouder bijquote:
Daar geef ik ze groot gelijk in. Menschen mogen van mij subiet uitsterven. Kutdieren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus ze geven meer om dieren dan om mensen!!! Mooi is dat!!
Mensen smaken een beetje naar varkensvlees, en dat eet ik niet zo vaak/graag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind dieren ook gewoon lekkerder smaken.
Duh! Ik drink op de camping alleen Sonnema-cola. Op het terrein koude Grolsch. Maar ik ben vorig jaar 2 gekke FOK!kers tegen gekomen en een traditie gestart om daar één lauwe Schultenbrau te drinken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had er zo'n leuke blikhouder bijMaar die is stuk gegaan....
En lauw bier op Lowlands? Mens, koop dan Grolsch, kun je t gratis omruilen voor lekker gekoeld bier!
http://www.sonos.com/quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:03 schreef rival het volgende:
iemand bekend met suround setjes achtig iets met draadloze speakers?
Vlees eten geeft mij een harde.quote:
Wat is een Ljouwert?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:02 schreef stbabylon het volgende:
Whahahahaa buienradar.nl
Gaat gewoon net langs Ljouwert heen
Vriend van mij draagt een leren jas. Zijn verweer: zodra jij 20 jaar op je stukje biefstuk knauwt, doe ik mijn jas uit. Vond ik wel een goede.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Maar wel ff serieus: Ik vind sommige vegetariers echt DODELIJK irritant!
Ben je er mee op vakantie... moet je overal gaan zitten kijken of ze wel een vega gerecht op de kaart hebben staan. En "salade" telt niet als vega gerecht want "Ik ben toch zeker geen konijn!".
Ga je met een heel stel bbq-een, moet er ook weer apart rekening mee gehouden worden. En dan ook nog eens een aparte BBQ of een apart stuk op de BBQ wat o wee als die stomme champignon dan op een stuk gebakken wordt waar vlees heeft gelegen. Oei oei oeui. Daar sterft toch gvd geen extra beest door?!
ZUCHT.
Maar verder: Vega voedsel is soms best wel lekker, en ik doe het ook wel eens hoorAlleen ik word zo moe om dat gezeik er omheen. Flikker toch op met je zielig voor de beestjes. Dan ook je leren schoenen uit. En kom niet aan met "Jamaar beter dan het HELE beest te gebruiken!" want als er ineens 1.000.000 meer schoenen gevraagd worden.... dan worden er OOK extra koeien geslacht!!!!! (en dan is het dus andersom: kun je net zo goed ook ff dat biefstukje opeten).
Alles of niets. Zeikprincipes af en toe.
Living on the eeeedge!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duh! Ik drink op de camping alleen Sonnema-cola. Op het terrein koude Grolsch. Maar ik ben vorig jaar 2 gekke FOK!kers tegen gekomen en een traditie gestart om daar één lauwe Schultenbrau te drinken.
Dat is bij elk merk zo. Alleen bij sommige merk je het minderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Living on the eeeedge!
Ik vind het niet eens vies bier, alleen vind dat er van dat blik zo'n metaalsmaak afkomt. En da's lang niet bij alle merken, maar daarbij wel
Ik ontken dat soort dingen gewoon, daar hebben we het al eerder over gehad. Het is dan ook gewoon goor-in-gem ipv gorkumquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe niet alsof je een wereldvreemde Amsterdammert bent, je weet dat best. Je bent niet dom.
Wifi hoef je niet te installeren homoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Wie komt er ff wifi bij me installeren nu m'n vriendje op vakantie is?
I promise to be kind
Routers gaan zelf uit de doos etc tegenwoordig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wifi hoef je niet te installeren homo
Met dat laatste geheel eens. Jaren gedacht dat het verschillende dorpen warenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ontken dat soort dingen gewoon, daar hebben we het al eerder over gehad. Het is dan ook gewoon goor-in-gem ipv gorkum.
Ja ik geloof best dat dat overal zo is, maar bij Schultenbrau viel me het HEEL erg op. Nou sabbelde ik vroeger al op mijn ritssluiting (VAN M'N JAS!!!!!) dus ik hou wel van metaalsmaak. Net als bij bloed. Dus niet zo'n punt voor mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is bij elk merk zo. Alleen bij sommige merk je het minder![]()
Zelfs cola is lekkerder uit fles.
De router/modem/AP moet je aansluiten maar wifi zit daar al op geïnstalleerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Routers gaan zelf uit de doos etc tegenwoordig?
Aanzetten dan!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wifi hoef je niet te installeren homo
Neem een Linksys, die zijn echt zo eenvoudig te installeren, elke vrouw kan hetquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aanzetten dan!!!!
Of kopen, dat eerst. Ook handig
Ik heb er geen verstand van en ik wil nou gvd wel eens PS3-en op het netwerk zonder steeds die kabel er uit te hoeven rukken
Wat heb je nu thuis liggen? Dan kan je eerst eens bekijken wat je nodig hebt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aanzetten dan!!!!
Of kopen, dat eerst. Ook handig
Ik heb er geen verstand van en ik wil nou gvd wel eens PS3-en op het netwerk zonder steeds die kabel er uit te hoeven rukken
Dat laatste ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ontken dat soort dingen gewoon, daar hebben we het al eerder over gehad. Het is dan ook gewoon goor-in-gem ipv gorkum.
Ik heb nog heul niks thuis liggen op zo'n chello/UPC stomem modem na.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heb je nu thuis liggen? Dan kan je eerst eens bekijken wat je nodig hebt.
En wat wil je aansluiten?
online gamen doe je niet draadloos hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Mijn nieuwste router had een dikke stikker op de doos: eerst CD er in!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem een Linksys, die zijn echt zo eenvoudig te installeren, elke vrouw kan het.
ook dat nog eens jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn nieuwste router had een dikke stikker op de doos: eerst CD er in!
Ja het zal
Doos open maken, bovenop een papiertje: eerst CD er in!
Tuurlijk jong, ik weet het toch wel beter
Router eruit, sticker over alle ports: eerst CD er in!
Nou... vooruit, ik doe wel eerst de CD er in
Man-proof
PC kan die draadloos of met draad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog heul niks thuis liggen op zo'n chello/UPC stomem modem na.
En een PC. En een PS3 en PS2. That's it.
Ik ben ook echt niet bang dat ik dat ding zelf niet aan kan zetten etcquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem een Linksys, die zijn echt zo eenvoudig te installeren, elke vrouw kan het.
Ook niet op een PS3quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
online gamen doe je niet draadloos he
tv, play, dvd enzo kan je daar allemaal gewoon op aansluiten? of is het alleen om muziek mee af te spelen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, wil ik wel gaan halen.
Wel bij een collega gezien en die vind het perfect.
Wel iets in prijs gezakt zo te zien. Met name het instapmodel nog wat te duurquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Sonos is heel mooi spul idd, kan wel flink in de papieren lopen.
Ik dus ook, met gevolg dat het besturingssysteem bepaalt wat voor drivers je moet hebben, en dat fout doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook dat nog eens ja.
Ik negeer dat soort dingen ook 9 van de 10 keer.
Nee, ik ruk gewoon de kabel uit de PC en die prop ik dan in de PS3quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
PC kan die draadloos of met draad?
PS2 neem ik aan geen online gaming?? of heb je die module wel gekocht?
PS3 nu met drad en wil je dus wireless?
En wat ligt er nu? 1 kabel voor de pc en voor de PS3? Dus je kan niet tegelijk op de PC en op de PS3?
Nee volgens mij niet. Streamen en 1 simpele aansluiting voor ingang.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
tv, play, dvd enzo kan je daar allemaal gewoon op aansluiten? of is het alleen om muziek mee af te spelen?
http://tweakers.net/price(...)6=&a216=&i219=&a219=quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook echt niet bang dat ik dat ding zelf niet aan kan zetten etcZo erg ben ik niet hoor
Ik speel alleen een beetje mee. Maar weet niet zo goed welke ik dan moet hebben. Ik hoef niet de giga mega dure superdewow teringwatgoed draadloze router modem weetikhoehetheet.
Gewoon simpel handig en hij moet t doen. Klaar! Zo groot is mijn appartement niet dat ie een bereik van 6km moet hebben
W'rom nie? Heb je dan teveel lag?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
online gamen doe je niet draadloos he
Ik heb wifi en steek alsnog de kabel in mijn laptop. Vooral tussen 18:00 en 21:00 is het erg met het signaal. Veel te veel wifi in mijn buurt en dat interfereert als de ziekte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik ruk gewoon de kabel uit de PC en die prop ik dan in de PS3
Weet eigenlijk niet of mijn PC standaard al een draadloos netwerkkaart of zo heeft (zou ik ff moeten checken).
O ja, PS2 heeft idd geen netwerkdinges er in zitten.
Ff naar huis gemaildquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)6=&a216=&i219=&a219=
En dan kijken wat je er voor over hebt.
Dus je wil alleen de PS3 wireless aansluiten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik ruk gewoon de kabel uit de PC en die prop ik dan in de PS3
Weet eigenlijk niet of mijn PC standaard al een draadloos netwerkkaart of zo heeft (zou ik ff moeten checken).
O ja, PS2 heeft idd geen netwerkdinges er in zitten.
Ja, als het ff kan doe ik het toch gewoon bedraad, wifi is prima voor mobiele apparatuur, maar consoles en PC's etc doe ik gewoon ouderwetsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb wifi en steek alsnog de kabel in mijn laptop. Vooral tussen 18:00 en 21:00 is het erg met het signaal. Veel te veel wifi in mijn buurt en dat interfereert als de ziekte.
Je hebt hem net een dag. Sterk onderzoek gedaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb mijn ps3 ook gewoon wireless, speelt gewoon goed
Com4, mediamarkt, Computerland, dat soort shit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je wil alleen de PS3 wireless aansluiten?
Zoals Rival al zei of je wireless wil gamen moet je bedenken. Ik heb het wel een tijd gedaan dat gaat op zich prima. Bedraad altijd iets stabieler.
Maar je kan een vrij standaard Wireless router dinges kopen.
Welke computerwinkel zit bij je in de buurt?
Dan zoek je er eentje uit waar ook kabels in kunnen. Dan is het helemaal easy
Dan kan je ook kiezen hoe je je ps3 aansluit
ok..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Streamen en 1 simpele aansluiting voor ingang.
Exact, wifi is voor apparaten waar geen UTP in kan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als het ff kan doe ik het toch gewoon bedraad, wifi is prima voor mobiele apparatuur, maar consoles en PC's etc doe ik gewoon ouderwets.
mijn ervaring is dat het niet zo stabiel is als een kabel... maar moet wel toegeven dat ik al tijden geen wireless gebruik vanwege die ervaring. misschien is het tegenwoordig beter.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb mijn ps3 ook gewoon wireless, speelt gewoon goed
Knap dat jij weet wanneer ik mijn ps3 gekocht heb.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt hem net een dag. Sterk onderzoek gedaan.
Deze bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Com4, mediamarkt, Computerland, dat soort shit.
Het is idd alleen voor de PS3. Heb geen laptop. Oke, eventueel iPhone dan maar heb goed 3G bereik thuis.
Nu moet ik, als ik een serie wil kijken, steeds met een USB stick werken. Geen ramp.
EN als ik de PS3 nu aansluit soms... dan is het meteen 50 updates etcEn Dragon Age bv of Uncharted... dat soort dingen online, doe ik dus nooit. Net als LBP. Omdat ik dan dus die kabel er uit moet rukken bij de PC en dan moet lopen
Lui verreke!
Maar als je dan lekker met je laptoppie op bed ligt... dan wil je toch niet gewikkeld zijn in meters draad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Exact, wifi is voor apparaten waar geen UTP in kan.
Enige reden waarom je dat wil, is als je pr0n gaat kijken, en dan wil je een goede verbinding. Niks is kutter dan moeten stoppen met rukken omdat het filmpje op Loading staat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als je dan lekker met je laptoppie op bed ligt... dan wil je toch niet gewikkeld zijn in meters draad?
Je wireless is gewoon niet goed genoeg. Wireless ka je gewoon HD streamen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige reden waarom je dat wil, is als je pr0n gaat kijken, en dan wil je een goede verbinding. Niks is kutter dan moeten stoppen met rukken omdat het filmpje op Loading staat.
Oke dus dan gaat ie van de huidige modem naar dat ding in 1. En dan eentje van poort 2 naar de PC en eentje van poort 3 naar de PS3 (oeh, 3 naar 3, handig onthouden!) ..... en dan de 4e doe ik lekker eigenwijs naar de PS2 en dat dat kabeltje dan los in het TV meubel ligtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Deze bijvoorbeeld
http://www.computerland.nl/a/routers_(draadloos_bedraad)/20067059/linksys_wireless_n_router_e1000/details.aspx
Linksys is goeie kwaliteit. Prijs is netjes.
Dan kan je de PS3 ook gewoon met draad aansluiten en wifi voor je foon.
Ding zal een WAN poort hebben en de poorten 1,2,3 en 4.
Als je je huidige kabel in 1,2,3 of 4 propt latten we zeggen 1. En dan kabel in poort 2 naar je pc en kabel in poort 3 naar je ps3.
Dan werkt het vermoedelijk al. Wel ff extra kabel vragen
Ach dan kun je toch ff een extra kwakje lotion opbrengen ondertussen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enige reden waarom je dat wil, is als je pr0n gaat kijken, en dan wil je een goede verbinding. Niks is kutter dan moeten stoppen met rukken omdat het filmpje op Loading staat.
En wel ff eerst de handleiding volgen uiteraardquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke dus dan gaat ie van de huidige modem naar dat ding in 1. En dan eentje van poort 2 naar de PC en eentje van poort 3 naar de PS3 (oeh, 3 naar 3, handig onthouden!) ..... en dan de 4e doe ik lekker eigenwijs naar de PS2 en dat dat kabeltje dan los in het TV meubel ligt
Well duh, maar zo is mijn opmerking veel grappiger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wireless is gewoon niet goed genoeg. Wireless ka je gewoon HD streamen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well duh, maar zo is mijn opmerking veel grappiger.
Een 33-jarige man in dat topic, zou dat niet verkeerd worden opgepikt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Ga in dit topic posten
Hoeveel heb jij getongt?
Nee joh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een 33-jarige man in dat topic, zou dat niet verkeerd worden opgepikt?
Zo'n geil 14 jarig sletje dat ik in de kelder kan houden tot ze nodig is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee joh.
Misschien hou je er nog een scharrel aan over.
Zo oud al?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n geil 14 jarig sletje dat ik in de kelder kan houden tot ze nodig is?
Ik doe niet aan handleidingen, wat dat betreft ben ik dan WELw eer een vent.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wel ff eerst de handleiding volgen uiteraard
Met je telefoon in de buurt zodat je hier vragen kan stellen
moeten wel van die proto-tetjes opzitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo oud al?
Straks zitten er al haartjes op!
Ja enige aanzet van borstgroei is wel wenselijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
moeten wel van die proto-tetjes opzitten.
Bodygroom!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo oud al?
Straks zitten er al haartjes op!
Mag alsnog hoor, snoesjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja enige aanzet van borstgroei is wel wenselijk.
Anders was ik wel homo geworden
Damn. *streept Godt door van het lijstje*quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry, de 9 dagen bedenktijd zijn op
Als je al je hele surft en op Hawaï woont is het te doen. Voor de rest is niemand een mietje als hij dan niet de zee in gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.... golven van 4,4m? Is dat hoog om te surfen?
Ik zit mijn vriendje te pesten omdat ze nu niet de zee opgaan daardoor en hem "mietje" te noemen. Maar ik wil hem natuurrlijk niet de gewisse dood insturen
Behoorlijk pittig ja. Alleen voor zeer ervaren surfers.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.... golven van 4,4m? Is dat hoog om te surfen?
Ik zit mijn vriendje te pesten omdat ze nu niet de zee opgaan daardoor en hem "mietje" te noemen. Maar ik wil hem natuurrlijk niet de gewisse dood insturen
owquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Behoorlijk pittig ja. Alleen voor zeer ervaren surfers.
Dat doet hij vanzelf met twee biertjes te veel opquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
owDan roep ik hem ff terug!
Dan gaat ie de "stad" in (San Sebastian) om met zijn beste vriend vrouwen te versieren. Hij heeft het nl nog niet verteld![]()
Mietje
Nee, 21jarige belgische studentesquote:
Nee, behalve dan aan al mijn vriendenquote:
Je wordt ouder paquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, 21jarige belgische studentes.
Dat zei ik ook al L:') 's avonds, beschonken in een tentje, shirtloos met die 29jarige surfhunk/beste vriend en dan./... HE WACHT EENS EVEN!!!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet hij vanzelf met twee biertjes te veel op
Op deze manier niet veel meerquote:
Hahahaquote:
Ja, dat sowieso natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hahaha
Moet ook zeggen dat ik het ken. Toen ik begon met Lowlands 10+ jaar geleden ging ik 's nachts veel langer door
en de volgende dag met de gevolgen leven. gelukkig vroegen ze het niet maandagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso natuurlijk.
Oh well, soms moet je gewoon spontaan ja zeggen ipv na te denken.
Ik merk het ook wel hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hahaha
Moet ook zeggen dat ik het ken. Toen ik begon met Lowlands 10+ jaar geleden ging ik 's nachts veel langer door
enkelvoudquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en de volgende dag met de gevolgen leven. gelukkig vroegen ze het niet maandag
Zeker wel. Ik ben er sinds lange tijd weer eens en het valt me op dat vanochtend er een heleboel irritante kutusers niet waren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:10 schreef Murmeli het volgende:
ah de bezetting hier is nog niet gewijzigd
Donderdag 3:30, Vrijdag 2:00, Zaterdag 2:30, Zondag 1:00. Toch nog redelijk tijden, want inderdaad, lange dagen, al vroeg weer op het terreinquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk het ook wel hoor
Maar ik maak ook echt lange dagen en ik ga nooit ff ergens zitten. Springen lopen dansen al vanaf 's ochtendsdus 's avonds zijn m'n benen echt OP. Alleen de laatste avond echt laat gemaakt (nou ja, echt... 3:30) en de andere dagen iets eerder.
Ik wilde persee Skrillex zien!
keejquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik ben er sinds lange tijd weer eens en het valt me op dat vanochtend er een heleboel irritante kutusers niet waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |