quote:
Van jouw kont?quote:
Dat klinkt alsof je er geld voor over zou hebben...quote:
Je hebt echt iets aan je gehoor jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er geld voor over zou hebben...
Mooi topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
Dat topic 'zwanger van een bezette minnaar' zou niet goed zijn voor me als ik minder stevig in mijn schoenen stond. Gelukkig is het maar FOK.
Gelukkig is er niks met mijn ogen, dus die billen zie ik wel.quote:
Dat werkt vast niet als je een gat in je bumper hebtquote:
hehee... in mijn kont... nee... dat betwijfel ik.... maar ik heb nog geen yt-tje gevonden van auto bumpers....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat werkt vast niet als je een gat in je bumper hebt
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:19 schreef -Engel- het volgende:
hehee... in mijn kont... nee... dat betwijfel ik.... maar ik heb nog geen yt-tje gevonden van auto bumpers....
Dan ga ik wederom mijn grote vriend Google raadplegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
helaassssssssssch.... nog nooit mee gewerkt
Ach ja..de kater komt later. 9 maanden later om pfecies te zijn. Dan is het veranderd in een gezwel .quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Het heeft de gemoederen bezig gehouden.
Ik zou een kind geen gezwel noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach ja..de kater komt later. 9 maanden later om pfecies te zijn. Dan is het veranderd in een gezwel .
Ik praat vast en zeker tegen een moeder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou een kind geen gezwel noemen.
De moeder van de grote heilige Peuterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik praat vast en zeker tegen een moeder?
De enige echte wel hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De moeder van de grote heilige Peuter
Uiteraard.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik praat vast en zeker tegen een moeder?
je klinkt nu als een vrouw van 84quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
mijn litteken jeukt als een gek.... volgens mij komt er zo echt slecht weer aan
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je klinkt nu als een vrouw van 84
Oud en bejaardquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je klinkt nu als een vrouw van 84
quote:
quote:
Ahaaa..die..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De moeder van de grote heilige Peuter
Hoe bevalt dat nou? Moet er niet aan denken...zoveel nadelen kleven eraan..o.a. aan z'n luier..quote:
Wil je serieus weten hoe dat bevalt? Of zoek je een podium om over kinderen te klagen, want dan bespaar ik mezelf de moeite van het beantwoorden van je eerste vraag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat nou? Moet er niet aan denken...zoveel nadelen kleven eraan..o.a. aan z'n luier..
De luier biedt juist voordelen. Anders schijten ze meerdere malen per dag hun eigen kleding, hun bed, jouw kleding en/of de bank of box vol.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:45 schreef Boudibou het volgende:
Hoe bevalt dat nou? Moet er niet aan denken...zoveel nadelen kleven eraan..o.a. aan z'n luier..
over exact 3 dagen werd ik 14 maanden geleden ook 30quote:
En vertel eens, hoe gaat het nú met je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
over exact 3 dagen werd ik 14 maanden geleden ook 30
Ze piesen ook nog. Jongetjes mikken het liefst op je gezicht. Ik was wel blij met luiers.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De luier biedt juist voordelen. Anders schijten ze meerdere malen per dag hun eigen kleding, hun bed, jouw kleding en/of de bank of box vol.
Als ik een podium zlek daarvoor, ga ik ael naar OUD(?). Daar kan ik er meerdere tegelijk stangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je serieus weten hoe dat bevalt? Of zoek je een podium om over kinderen te klagen, want dan bespaar ik mezelf de moeite van het beantwoorden van je eerste vraag.
Dat dan weer wel, zoals Hansje Teeuwen zou zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De luier biedt juist voordelen. Anders schijten ze meerdere malen per dag hun eigen kleding, hun bed, jouw kleding en/of de bank of box vol.
Ik vind het heerlijk om moeder te zijn. Het is een voortdurende rush van verliefdheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ik een podium zlek daarvoor, ga ik ael naar OUD(?). Daar kan ik er meerdere tegelijk stangen.![]()
Maar nee...wil het echt weten.
Betweter.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
Ze piesen ook nog. Jongetjes mikken het liefst op je gezicht. Ik was wel blij met luiers.
je voelt er niks vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
En vertel eens, hoe gaat het nú met je?
Zo kwam het wel over.quote:
Ik moest even lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om moeder te zijn. Het is een voortdurende rush van verliefdheid.
En als je denkt dat je niet meer verliefd kan zijn of meer van iemand kan houden dan je al deed kom je er steeds achter dat je het mis hadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om moeder te zijn. Het is een voortdurende rush van verliefdheid.
Hij is duizend keer knapper dan ik!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik moest even lachen![]()
Nee, maar leuk! Lijkt ie een beetje op je?
dan doe me zijn nummer maar ipv het jouwequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is duizend keer knapper dan ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |