quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Langzame site was niet bijgewerktquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:24 schreef lipje het volgende:
hehehe 289 posts maar.. dan zit ie niet op slot
Ok.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:31 schreef Barcaconia het volgende:
Gatverdamme wat een grafOP. Dit is wel een dieptepunt in de PTA-SC historie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als een chagerijnige man met een idiote visie een eigen tv programma heeft, waarom ik dan niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
Er gaan wel altijd veel patienten vreemd bij House eh.
Nee, dat is niet ok!quote:
quote:
Evenals de arts.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
Er gaan wel altijd veel patienten vreemd bij House eh.
Heh? Wut?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als een chagerijnige man met een idiote visie een eigen tv programma heeft, waarom ik dan niet?
Hij is nu met Cuddy, niet officieel overigens. Maar Taub ging toch vreemd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe kan House nou vreemdgaan als ie heul geen partner heeft.
en die heb jij net gekocht?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:18 schreef Anne het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/96247?article=96247-C
HAHAHAHA!
Klopt, ik tel niet mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[PTA SC] 1643 Siku Pick-Up
ZwartmetSuiker (57 posts, 19.7%)
Anne (53 posts, 18.3%)
Barcaconia (34 posts, 11.8%)
Alexxxxx (27 posts, 9.3%)
cofi (22 posts, 7.6%)
Sounddragon (20 posts, 6.9%)
lipje (16 posts, 5.5%)
FkTwkGs2012 (15 posts, 5.2%)
Freezer (10 posts, 3.5%)
Paladijn (9 posts, 3.1%)
Goddelijker (8 posts, 2.8%)
densmee (6 posts, 2.1%)
BaraCuda (5 posts, 1.7%)
Sjoegerd (3 posts, 1%)
Alfisti (2 posts, 0.7%)
InFrA-WiZ (1 posts, 0.3%)
Dangel (1 posts, 0.3%)
Totaal aantal posts: 289
Nieuwe afleveringen uit?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hij is nu met Cuddy, niet officieel overigens. Maar Taub ging toch vreemd.
House is echt geweldig.
wat is de pinkstraat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef Paladijn het volgende:
Je had die Citroen brandweertruck uit de Pinkstraat trouwens al op de foto lexxx?
En er staat tegenwoordig een bruine oldtimer truck pal voor het Vitensgebouw
een voorbeeld voor alle priussen in Nederlandquote:
Het straatje wat met de Ramstraat kruist welke weer langs de Schapestraat looptquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is de pinkstraat?
En dan is die Hanomag AL28 eenstukje opgeschoven dus, staat vaak bij die Piaggioverzamelaar tegenover Theo Faber, en achter t station.
[ afbeelding ]
jonguh, ik weet bijna geen enkele straat in Liwwadden, en het boeit me ook niet, zeg gewoon waar dat gebakje staatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het straatje wat met de Ramstraat kruist welke weer langs de Schapestraat loopt
Googol maps is je vriend
Asjeblieft niet zegquote:
sexy hoor!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Anne het volgende:
Shit, ik heb wel wat gekocht, vanmiddag nog. Ovenwanten.
hij mailt ff het uitzicht dat ie heeft en staat te wachten voor ie zich voor een auto kan werpen op dit stuk lege snelweg?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:11 schreef Anne het volgende:
Jullie krijgen trouwens de groetjes van SD vanuit Utrecht:
[ afbeelding ]
die snelweg is speciaal voor mij helemaal dichtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij mailt ff het uitzicht dat ie heeft en staat te wachten voor ie zich voor een auto kan werpen op dit stuk lege snelweg?
ah bij de MegaWinkels daar... ff een kijkje bij Hessing genomen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:52 schreef Sounddragon het volgende:
Is dat nieuwe verdiepte stuk met die parallelbaan, met die dichte tunnels ze noemen dat hier 'hooggelegen'
rennerskwartier is onbegaanbaar door de regenquote:
daar iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:20 schreef lipje het volgende:
[..]
ah bij de MegaWinkels daar... ff een kijkje bij Hessing genomen?
welterusten SD.
Voor de anderen: Goedenmorgen
Nou, kun je morgen mooi naar de ring.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
rennerskwartier is onbegaanbaar door de regen
nee, geen geldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, kun je morgen mooi naar de ring.
Kleine smurf killenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daar idd![]()
Word net gloeiendegodver wakker omdat ik nat word in mijn nest; ik wilde die kleine al killen, maar tegende gewoon keihard tussen de rolluiken door
Gefikstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Kleine smurf killen
en wat is tegende?
bandenzaag werkt het bestequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een of andere lolbroek heeft zijn slot om mijn fiets gedaanzometeen maar even gereedschap meenemen.
mooie fiets? zoja; diefjestruuk..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een of andere lolbroek heeft zijn slot om mijn fiets gedaanzometeen maar even gereedschap meenemen.
Pics or it ain't truequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik laat gewoon alles door de Sligro thuisbezorgen, chauffeur heeft een sleutel van mn huis en zet het direct in de koelkast/vriezer/voorraadkelder
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, duh, ik zeg toch net dat ik niet thuis ben op het moment dat de Sligro langs komt?
Hakbijl meegenomen, hij is los gelukkigquote:
Ja dat dachten wij ook. Het is een Gazelle van een paar jaar oud, mooi ding. Van mijn moeder dus zou zuur zijn als 'ie gestolen zou worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mooie fiets? zoja; diefjestruuk..
jij geluk dat je niet voor een gestoorde terrorist bent aangezien en doorgeschotenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dat dachten wij ook. Het is een Gazelle van een paar jaar oud, mooi ding. Van mijn moeder dus zou zuur zijn als 'ie gestolen zou worden.
Maar de hakbijl heeft zijn werk gedaan.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, duh, ik zeg toch net dat ik niet thuis ben op het moment dat de Sligro langs komt?
leeft die eigelijk nog dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:47 schreef Paladijn het volgende:
Ik dacht dat alleen Peu dat privilege had
Dat moet jij zeggenquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
Eindelijk een fris palmpje na een lange vermoeiende dag.
Hebben ze daar geen spmt's, wat een gekloot zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe krijg ik bijna 700 ton op 150 meter combinatie een bocht door.
Ik beidenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb alleen Jupiler.
ik kwam jou tegen vanavond.. matzwart geroldquote:
moet jij niet filerijden op de N209?quote:
Kan niet. Mijn auto is niet matzwart, niet gerold en ik heb vanavond geen meter gereden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:12 schreef lipje het volgende:
[..]
ik kwam jou tegen vanavond.. matzwart gerold
het was een 2CV, dat weet ik zeker, want dat stond achteropquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan niet. Mijn auto is niet matzwart, niet gerold en ik heb vanavond geen meter gereden.
Waar zag je me?
ik vind alex meer een type om bij de biologische winkel zo'n wekelijkse zak met groenten te halen en dan tegelijk het vlees enzo in te kopen. dat maakte het bijzonderquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:30 schreef densmee het volgende:
[..]
niks bijzonders aan hoor
http://www.sligro.nl/groothandelvoorhoreca-bezorging.asp
Wei?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:56 schreef Anne het volgende:
Spannend weekend voor de joenaaitutsteets.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef Barcaconia het volgende:
dat..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen spmt's, wat een gekloot zo
Ik begrijp dat het gewicht bij een spmt op een klein oppervlak komt, maar als ik zie hoe ze hier staan te kloten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
dat..
hebben ze wel, maar de asfaltkwaliteit daar is bagger, en zo'n widespread is op zich wel beter voor je ondergrond, maar binnen de bebouwde kom wel sort off onhandelbaar
Probleem met SPMT's is dat als dat klompie op, laten we zeggen 2 keer 10 aslijnen stationair zet, dat je dan alsnog een redelijk compact drukvlak hebt, en bruggen oversteken daarmee kun je bijna wel vergeten, en dat kan met een widespread weer wél
plannen. wekenlang plannenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:47 schreef Barcaconia het volgende:
kan allemaal wel natuurlijk, maar dit zijn standaard amerikaanse modules die ze overal voor gebruiken, vergeet niet dat ze daar ruimte zat hebben op de meeste wegen hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:04 schreef densmee het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het gewicht bij een spmt op een klein oppervlak komt, maar als ik zie hoe ze hier staan te kloten.
en is er niet een soort diepladerbed te krijgen voor spmt's
dat je dan toch 10 meter afstand tussen de modules maakt
snelwegen zijn daar dan natuurlijk ook niet meer dan een laagje gebroken puin wat overgoten wordt met teerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kan allemaal wel natuurlijk, maar dit zijn standaard amerikaanse modules die ze overal voor gebruiken, vergeet niet dat ze daar ruimte zat hebben op de meeste wegen he
de regels zijn daar ook heel anders qua asdrukken en verdeling en zo, ik weet toevallig dat spierings voor zijn mobiele torenkranen speciaal een 7 assige onderwagen moest bouwen om daar de weg op te mogen met een torenkraan die hier volledig binnen de aslasten blijft op 4 assen
alleen de filmpjes zijn leuk. die dwerg en die van mijn belastingcenten betaalde polizeitrol zijn irri. doe mijn maar blik op de wegquote:
groente?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vind alex meer een type om bij de biologische winkel zo'n wekelijkse zak met groenten te halen en dan tegelijk het vlees enzo in te kopen. dat maakte het bijzonder
Bij blik op de weg laten ze alleen maar overtredingen zien en niet de confrontaties.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alleen de filmpjes zijn leuk. die dwerg en die van mijn belastingcenten betaalde polizeitrol zijn irri. doe mijn maar blik op de weg
uhuh. winterpeen, knolraap en uien. gokje.quote:
jawel, soms een beschouwing met de persoon achteraf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bij blik op de weg laten ze alleen maar overtredingen zien en niet de confrontaties.
hier, check wat ze de 488 aan moesten doen om hem daar de weg op te laten gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:13 schreef densmee het volgende:
[..]
snelwegen zijn daar dan natuurlijk ook niet meer dan een laagje gebroken puin wat overgoten wordt met teer
Open een fansitequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
uhuh. winterpeen, knolraap en uien. gokje.
verder heb ik geen vooroordelen behalve dat anne stiekem heul lief is natuurlijk
hebben we al, d'r fotoboek natuurlijkquote:
o_O.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hebben we al, d'r fotoboek natuurlijkdaar kijk ik elke avond in als ik mijn laptopje op het altaar heb gezet en de kaarsjes branden.
van 12 tons assen naar 1.2 tons assenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hier, check wat ze de 488 aan moesten doen om hem daar de weg op te laten gaan
wist je dat niet? standaard tijd voor je fanclub is 22:00 precies, zodra het journaal begint steken we de kaarsjes aan en staren je aan. dat je dat niet weet zegquote:
je had het antwoord zelf al ge-edit zag ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef Anne het volgende:
Ik weet niet waarom ik het jou vraag, maar Lex, uit welke Disney film is dit ook alweer?
http://www.dumpert.nl/med(...)bd/valse_violen.html.
Littul murmeejd. Ik kan het refrein meezingen. Dus dan is het niet zo moeilijk raden meer.
in nederland hebben we gewoon ook niet zo vaak zulk uitzonderlijk vervoer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hier, check wat ze de 488 aan moesten doen om hem daar de weg op te laten gaan
Oh ja, daarom vroeg ik het denk ik aan jou. *herinnert dat zich weer*quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je had het antwoord zelf al ge-edit zag ik
Hoe kun je me aanstaren zonder mijn ogen te zien?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wist je dat niet? standaard tijd voor je fanclub is 22:00 precies, zodra het journaal begint steken we de kaarsjes aan en staren je aan. dat je dat niet weet zeg
en ik houd wel van een viooltje op zijn tijd natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja, daarom vroeg ik het denk ik aan jou. *herinnert dat zich weer*
Die naast je zou zo je zusje kunnen wezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Samen met Meris op de foto ook
[ afbeelding ]
488 in de EU:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:23 schreef densmee het volgende:
[..]
van 12 tons assen naar 1.2 tons assen
Bullshit.. je hebt blijkbaar geen flauw idee wat er hier allemaal over de wegen struint als jij op je mandje ligt..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in nederland hebben we gewoon ook niet zo vaak zulk uitzonderlijk vervoer.
Dan ken je Dsharp vast ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ik houd wel van een viooltje op zijn tijd natuurlijk
dat horen we vaker jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Die naast je zou zo je zusje kunnen wezen![]()
.
foto 2 doet het niet, ging ik googlen.. de helft van de fotos zelf gemaakt, de andere helft van andere BB fotografenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
488 in de EU:
[ afbeelding ]
488 in de US/CAN;
[ afbeelding ]
En dan die toren achterstevoren erop, echt géén porem
[..]
Bullshit.. je hebt blijkbaar geen flauw idee wat er hier allemaal over de wegen struint als jij op je mandje ligt..
Ik zie het idd, foto's van die US AT7 zijn er niet zo veelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
foto 2 doet het niet, ging ik googlen.. de helft van de fotos zelf gemaakt, de andere helft van andere BB fotografen
volgens mij toch wel wat. maar ik daag je uit een groter vervoer dan die stoomgenerator te vinden van iets wat in nederland afgelopen jaar is vervoerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
488 in de EU:
[ afbeelding ]
488 in de US/CAN;
[ afbeelding ]
En dan die toren achterstevoren erop, echt géén porem
[..]
Bullshit.. je hebt blijkbaar geen flauw idee wat er hier allemaal over de wegen struint als jij op je mandje ligt..
Ja, maar het gebied waar de druk op komt te liggen is maar een metertje of 20 lang op die manier, en bij die Yankee doodle construktie misschien wel 75 meter lang, en 15 meter breed, plus dat hij overal en nergens scharniert ipv met massieve banden het asfalt los draait bij elke stuurbeweging..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:40 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
dan was spreiding wel beter geweest
Beetje kromme vergelijking, niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij toch wel wat. maar ik daag je uit een groter vervoer dan die stoomgenerator te vinden van iets wat in nederland afgelopen jaar is vervoerd
ik doe geen dares die kansloos zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beetje kromme vergelijking, niet?de US is maar een aantal duizenden keren zo groot als NL, en zelfs dáár rolt niet zo vaak een tonnetje of 700 over de weg.. hier zouden ze dat hooguit een paar km over land vervoeren, en de rest over water..
Ik heb zelf met 425 ton gereden, maar ook dat was niet ver.. van de ponton plukken, op een roller zetten, truckje ervoor, truckje erachter, en tuffen maar..
dit soort stoomgeneratoren wordt in nederland per boot aangeleverd. Het grootste transport is toch wel een vliegtuig of wat bootjes voor de hiswa. Zelfs die drie transformatoren voor het nieuwe verdeelcentrum in Bleiswijk is een uitzonderlijk transport, nietemin omdat 70% van de reis over water gaat. Die foto waar het mis dreigt te gaan is wel leuk, maar uiteindelijk is ie er gewoon opgereden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij toch wel wat. maar ik daag je uit een groter vervoer dan die stoomgenerator te vinden van iets wat in nederland afgelopen jaar is vervoerd
hij is er niet opgereden maar terug eraf gehaald, dat ponton is geknikt in het middenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 07:51 schreef lipje het volgende:
[..]
dit soort stoomgeneratoren wordt in nederland per boot aangeleverd. Het grootste transport is toch wel een vliegtuig of wat bootjes voor de hiswa. Zelfs die drie transformatoren voor het nieuwe verdeelcentrum in Bleiswijk is een uitzonderlijk transport, nietemin omdat 70% van de reis over water gaat. Die foto waar het mis dreigt te gaan is wel leuk, maar uiteindelijk is ie er gewoon opgereden.
Nee echt niet. Of ze hebben een magazijn, of ze halen het zelf voor je.quote:
Ja als je maar gaat met een doel, dan is het al gauw goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
Dat zijn demontagebedrijven; op een sloperij kun je zelf opscharrelen wat je nodig hebt![]()
Bij de sloperijen waar ik wel eens kwam wel iig.. vroeg je vooraan of ze hadden staan wat je zocht, en meestal was het dan "kijk maar effe links achterin, daar staan er een paar"
Suggesties voor slopen mag je altijd delenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:04 schreef Anne het volgende:
Ik ken er hier in de buurt denk ik geen een waar je zelf mag koekeloeren. Behalve bij Van Deijne, als ze hetgeen wat je nodig hebt niet hebben gedemonteerd.
Jammerrrrrrr.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Net de tweelingbroer van Bo zijn .. euhm... wacht...
Net de tweelingbroer van... nee..
Ik heb een toffe 155 op de foto gezet!En ben daarbij betrapt las ik op twitter
Gezien de eerdere discussie aldaar voel ik me genoodzaakt om jouw stelling te verwerpen. Laat die mensen lekker! Zij zonxet schuld gpoien de eerste steenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:38 schreef Anne het volgende:
Nou vind ik SD en mij al 'ver' gaan, maar dit slaat alles:
Green Mile- Acteur Doug Hutchinson (51) trouwt 16-jarige #1.
Wat een vies wijf ook. Met d'r getuiten lippen steeds..
http://www.eonline.com/vi(...)ersial-marriage.html
jaren...quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff lief zijn voor ome Fristi
Had je die nog nietquote:
zitten er wel de papieren bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:58 schreef densmee het volgende:
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/2918/1751478
Nu ff doorzetten! Misschien mag je hem nog wel eens komen bezoeken en op de foto zetten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
er heeft iemand gemailed die de niva wil kopen
Ja, daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nu ff doorzetten! Misschien mag je hem nog wel eens komen bezoeken en op de foto zetten?
Wat dan? Wil je hem nog rijden? Misschien valt er iets te regelen maar bij mij zou dat niet het geval zijn.quote:
We kunnen het ook ff opschakelen naar rationeel. Daar staat die bak die veel wegenbelasting kost, zuipt als een boer en geld kost als een hoer. Je hebt nu een lieve wat stabielere auto, die zuinig is met de drank, en overal je trouwe kameraad is. Beter doe je dat stilstaande blik dus snel wegquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Net alsof de mooiste vrouw in de wereld je verlaat voor een ander.
"Maar je mag je nog wel aftrekken op mijn foto's hoor!"
nette auto voor een leuk prijsje altijd van een eerlijke eigenaar geweestquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:10 schreef lipje het volgende:
[..]
zitten er wel de papieren bij
aantal sleutels 1
Vandaag deze foto's gemaakt:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
We kunnen het ook ff opschakelen naar rationeel. Daar staat die bak die veel wegenbelasting kost, zuipt als een boer en geld kost als een hoer. Je hebt nu een lieve wat stabielere auto, die zuinig is met de drank, en overal je trouwe kameraad is. Beter doe je dat stilstaande blik dus snel weg
moet je hem wegdoen van je vriendin vanwege de herinneringen van al die ontmaagdingen die aan de auto kleven?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
jij weet niet waarom ik hem weg doe, de enige die een vermoeden heeft wat in de buurt komt is Anne
Als dat het enige wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, de mos moet er eigenlijk wel ff af he?
Nou ben ik wel erg nieuwsgierig naar de reden. Ik doe nooit aannames trouwens, ik gooi hooguit wat opmerkingen op om hypotheses te testenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
en zodra ik iets moet van een vriendin is het mijn vriendin niet meer trouwens
eet uw eigen kakaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nou ben ik wel erg nieuwsgierig naar de reden. Ik doe nooit aannames trouwens, ik gooi hooguit wat opmerkingen op om hypotheses te testen
denk dat ik dr wel eens ga wassen inderdaad, wel beter voor haarquote:
Zit je met je bek in het gips, of mag je van je moeder niet direkt tegen Anne praten of wat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Edit: vraag eens aan anne waarom alex zijn vierkante box op wielen wegdoet als je wilt![]()
Wat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Gezien de eerdere discussie aldaar voel ik me genoodzaakt om jouw stelling te verwerpen. Laat die mensen lekker! Zij zonxet schuld gpoien de eerste steen
Lol.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat?
En die opmerkingen aldaar van jou: Ik ben heus niet jaloers, want knap is ze gewoon absoluut niet![]()
. Vind ik dan (en volgens mij heb ik een redelijke smaak wat betreft dames). Daarnaast heeft ze rare trekjes en komt ze ook niet bepaald slim over in de filmpjes.
En kom op, die man is homo (maar komt er nog niet voor uit) en zij is de hoer die gebruik maakt van zijn 'beroemdheid'. Dat is wellicht het enige slimme van haar dan, al had ze dan beter iemand anders kunnen kiezen, want zo beroemd en befaamd is Doug nou ook weer niet.
Ik denk dat Doug zelf ook wat aandacht nodig heeft en het er daarom maar van neemt.
Ik heb ook een vermoeden ...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
jij weet niet waarom ik hem weg doe, de enige die een vermoeden heeft wat in de buurt komt is Anne
Vond wel grappig hoe fanatiek je bent. En mijn stelling is dat iedereen lekker zelf moet weten wat ie doet zolang je een ander zijn vrijheid laat behoudenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb zeker gehapt. Of je bent uitgeluld.
120 meter en 48 stuurassen (per 12 onafhankelijk bestuurbaar) met 6 scharnierpunten in het chassis (bestuurbaar). Er staan meerdere filmpjes van op youtube.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar het gebied waar de druk op komt te liggen is maar een metertje of 20 lang op die manier, en bij die Yankee doodle construktie misschien wel 75 meter lang, en 15 meter breed, plus dat hij overal en nergens scharniert ipv met massieve banden het asfalt los draait bij elke stuurbeweging..
Jups. Verslavingen zijn naarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Net bij Ross Kemps Extreme World bij Discovery waren er drugsverslaafden. Echt absurd, gingen echt ver voor een shotje.
Verslavingen wel ja. Echt onbeschrijfelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jups. Verslavingen zijn naar
Ik zou geen geld willen verdienen doir andermans ellende te enablenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Verslavingen wel ja. Echt onbeschrijfelijk.
Al zou ik soms wel drugsdealer willen zijn. Dan verdien je echt veel geld. En natuurlijk zelf niet gebruiken, dat doen goede dealers niet.
nog een slapeloze...quote:
quote:
Idd, we zijn allemaal diep bedroefd en hopen dit topic zo snel mogelijk vol te posten.quote:
Zing je het topic met me vol?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, we zijn allemaal diep bedroefd en hopen dit topic zo snel mogelijk vol te posten.
Want door deze TT weet je pas wat je mist?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, we zijn allemaal diep bedroefd en hopen dit topic zo snel mogelijk vol te posten.
We nemen het niet zo nauw met wettelijke verplichtingen vandaag?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zing je het topic met me vol?
zulks een heerlijk nummer
uw eigen kaka eten is niet wettelijk verplicht, het is slechts een aanbeveling!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
We nemen het niet zo nauw met wettelijke verplichtingen vandaag?
Oei, de wekker gaat, ik kan beter opstaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uw eigen kaka eten is niet wettelijk verplicht, het is slechts een aanbeveling!
beter bel je niet te lang, dan ontdooien je kotellettenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oei, de wekker gaat, ik kan beter opstaan.
tis nu droogquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:34 schreef Sounddragon het volgende:
Ikke nog steeds op de bank; ik wilde eigenlijk dit weekend naar Nwk om het gras effe te kortwieken, maar het is al 2 dagen baggerweer daar volgens buienradar, dus ik ga me vandaag wederom de moeite besparen
Droog is niet genoeg; het grás moet ook droog zijn, en dat is niet binnen 10 minuutjes..quote:
föhn + verlengsnoerquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Droog is niet genoeg; het grás moet ook droog zijn, en dat is niet binnen 10 minuutjes..
van likken word je natquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:11 schreef Anne het volgende:
Of gewoon elk sprietje droog likken. Train je meteen je tong en je hebt geen dorst meer.
Voor ik op de helft ben krijg ik ws de volgende bui op mijn harsesquote:
Optiequote:
En dan ligt er om de meter een meisje voor mijn neus zeker?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:11 schreef Anne het volgende:
Of gewoon elk sprietje droog likken. Train je meteen je tong en je hebt geen dorst meer.
Nee. Die ligt in de hangmat te bungelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan ligt er om de meter een meisje voor mijn neus zeker?
puik plan, alleen dan wel in tropische temperaturenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Die ligt in de hangmat te bungelen.
Kussen en deken mee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef lipje het volgende:
[..]
puik plan, alleen dan wel in tropische temperaturen
je vergeet de klamboequote:
quote:
Jullie mogen wel in mijn tuin zitten hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:34 schreef Anne het volgende:
[..].
Buiten.
Is wel jammer. We hebben straks geen tuin. Maar gelukkig komt de winter eraan. Dan heb ik toch niet belachelijk vaak de behoefte om naar buiten te gaan.
We zitten wel vlakbij het bos en de maasduinen en het water.
Dankje.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jullie mogen wel in mijn tuin zitten hoor
In de voortuin als die ontbost is zeker?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jullie mogen wel in mijn tuin zitten hoor
in de achtertuin, daar is ten minste wat privacyquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
In de voortuin als die ontbost is zeker?
Oke. Dan doe ons maar de voortuin.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb al veel plezier gehad van mijn privacy, laten we het daar op houden.
Ik heb gister braaf één biertje gedronken. Hoeveel jijquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
Ik drink nooit meer![]()
Niet teveel tenminste
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef BaraCuda het volgende:
Ik drink nooit meer![]()
Niet teveel tenminste
Je tuin afwerkplekje? Picsquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb al veel plezier gehad van mijn privacy, laten we het daar op houden.
Ik heb geen flauw idee, maar er stond hier thuis een tap en elke keer als ik aangaf even te wachten stond ik met 2 bier in m'n potenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke. Dan doe ons maar de voortuin.
[..]
Ik heb gister braaf één biertje gedronken. Hoeveel jij?
Hildo is allang voorbij gekomen in PTA:quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ONZe nieuwe held, Hildo
Met al de omschreven motorvoertuigen hoort dat topic in pta
Die lopen achter Lexxx' huis rondquote:
dat heet toch vakantiequote:Op zondag 28 augustus 2011 16:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar er stond hier thuis een tap en elke keer als ik aangaf even te wachten stond ik met 2 bier in m'n poten![]()
Lang geleden dat ik mij zo verrot heb gevoeld smorgens![]()
Om 14:30 was ik in staat om op de bank te zitten om nar F1 te kijken.
Maarja, eens in de zoveel tijd moet je zo je lesje leren he
Je ouders gaven een feestjequote:Op zondag 28 augustus 2011 16:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, maar er stond hier thuis een tap en elke keer als ik aangaf even te wachten stond ik met 2 bier in m'n poten![]()
Vraag 10 van de alcohilstentest, heeft u thuis een tap? Zo ja, dan heeft u deze test gewonnen! U kunt de overige vragen overslaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mais achter huis al zes jaar?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die lopen achter Lexxx' huis rond
Wat zijn blommen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:18 schreef Anne het volgende:
Whehe, om die laatste reden ben ik gisteren nog even snel voor sluitingstijd een blommenwinkel in gedoken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Let me google that for ya.
http://www.google.nl/sear(...)=wi&biw=1024&bih=509
Nu nog bladerdeeg en strooikaas en ik krijg bijna hongerquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:44 schreef Anne het volgende:
Een kilo shoarma.
[ afbeelding ]
[..]
De SC. Nog 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |