Bij jou?quote:
Jij eet zeker ook kwal, hè?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:23 schreef LieLie het volgende:
Hongerrrrr...
Als ik 's ochtends heb gesport, heb ik de hele dag meer honger lijkt het wel.
Thanx..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Sarabi het volgende:
Hahaha die zijn leuk!
Eet smakelijk zometeen!
Wat een vaag onderzoekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut??
http://www.nu.nl/wetensch(...)dan-vegetariers.html
klinkt als een onderzoek waar ik proefkonijn voor had kunnen zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vaag onderzoekKijken naar een plaatje van een biefstuk en een boom en die eerste is dan vleeseter en de tweede vegetariër. Whut??? indeed
Ik kan je moeilijk ook uitnodigen, maar het lijkt mij wel leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef Sarabi het volgende:
en hey dan mocht ik toch ook komen
of moet ik apart daten met P
aha : de B'lijst is de boodschappenlijst t/m woensdag. Zo duidelijker?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Kreeft
En AnneZZ wat heb i kklaar t/m woensdag
Ja lekker vaag he..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vaag onderzoekKijken naar een plaatje van een biefstuk en een boom en die eerste is dan vleeseter en de tweede vegetariër. Whut??? indeed
Dat wordt alweer niet overwinteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef borisz het volgende:
Loting CL: Ajax bij Real Madrid & Lyon.
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
aha : de B'lijst is de boodschappenlijst t/m woensdag. Zo duidelijker?
En Dinamo Zagrebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef borisz het volgende:
Loting CL: Ajax bij Real Madrid & Lyon.
Ik heb m hier als vast tabbladquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Best wel zorgwekkend hoeveel mensen online zijn op Facebook per keer (groen bolletje in de chat).
Echt iedereen heeft Facebook standaard aan staan in de browser
Hopen dat je EL kunt halen, meer zit er toch niet meer in in de CLquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wordt alweer niet overwinteren.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Als jullie een keer een beterschapskaartje moeten versturen is dit misschien wel een leuke
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Als jullie een keer een beterschapskaartje moeten versturen is dit misschien wel een leuke
[ afbeelding ]
Hij is verkeerd omquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze gekocht, lekker
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze gekocht. Nu nog ff een blueray annex mediaspeler bestellen en mijn audiovideospeelgoed is weer uptodatekan de oude meuk mooi het halfdefecte setje in het computerhok vervangen
Niet zo stille hint dit hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan je moeilijk ook uitnodigen, maar het lijkt mij wel leuk
Daar hoor ik allemaal goeie verhalen over en hij was prijstechnisch gezien minder over budget dan de Onkyo variantquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hoor ik allemaal goeie verhalen over en hij was prijstechnisch gezien minder over budget dan de Onkyo variant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |