Bij jou?quote:
Jij eet zeker ook kwal, hè?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:23 schreef LieLie het volgende:
Hongerrrrr...
Als ik 's ochtends heb gesport, heb ik de hele dag meer honger lijkt het wel.
Thanx..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Sarabi het volgende:
Hahaha die zijn leuk!
Eet smakelijk zometeen!
Wat een vaag onderzoekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut??
http://www.nu.nl/wetensch(...)dan-vegetariers.html
klinkt als een onderzoek waar ik proefkonijn voor had kunnen zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vaag onderzoekKijken naar een plaatje van een biefstuk en een boom en die eerste is dan vleeseter en de tweede vegetariër. Whut??? indeed
Ik kan je moeilijk ook uitnodigen, maar het lijkt mij wel leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:11 schreef Sarabi het volgende:
en hey dan mocht ik toch ook komen
of moet ik apart daten met P
aha : de B'lijst is de boodschappenlijst t/m woensdag. Zo duidelijker?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:35 schreef Bluezz het volgende:
Kreeft
En AnneZZ wat heb i kklaar t/m woensdag
Ja lekker vaag he..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vaag onderzoekKijken naar een plaatje van een biefstuk en een boom en die eerste is dan vleeseter en de tweede vegetariër. Whut??? indeed
Dat wordt alweer niet overwinteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef borisz het volgende:
Loting CL: Ajax bij Real Madrid & Lyon.
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
aha : de B'lijst is de boodschappenlijst t/m woensdag. Zo duidelijker?
En Dinamo Zagrebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:26 schreef borisz het volgende:
Loting CL: Ajax bij Real Madrid & Lyon.
Ik heb m hier als vast tabbladquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Best wel zorgwekkend hoeveel mensen online zijn op Facebook per keer (groen bolletje in de chat).
Echt iedereen heeft Facebook standaard aan staan in de browser
Hopen dat je EL kunt halen, meer zit er toch niet meer in in de CLquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wordt alweer niet overwinteren.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Als jullie een keer een beterschapskaartje moeten versturen is dit misschien wel een leuke
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Als jullie een keer een beterschapskaartje moeten versturen is dit misschien wel een leuke
[ afbeelding ]
Hij is verkeerd omquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
deze gekocht, lekker
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze gekocht. Nu nog ff een blueray annex mediaspeler bestellen en mijn audiovideospeelgoed is weer uptodatekan de oude meuk mooi het halfdefecte setje in het computerhok vervangen
Niet zo stille hint dit hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan je moeilijk ook uitnodigen, maar het lijkt mij wel leuk
Daar hoor ik allemaal goeie verhalen over en hij was prijstechnisch gezien minder over budget dan de Onkyo variantquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hoor ik allemaal goeie verhalen over en hij was prijstechnisch gezien minder over budget dan de Onkyo variant
Mannen en uberhaupt electronicaquote:
Is absoluut goed spulquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hoor ik allemaal goeie verhalen over en hij was prijstechnisch gezien minder over budget dan de Onkyo variant
Hmmm..nu begin ik te twijfelenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zelfs ík was blij met onze Denon
Niet de hele dure kopen iig, onzinnig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh....wat een afzettersprijzen durven ze voor HDMI kabels te vragen
5 euro? De kabel van 50> heeft exact dezelfde elektrische eigendchappen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh....wat een afzettersprijzen durven ze voor HDMI kabels te vragen
ownedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Topchef gesponsord door Verstegen... dat verklaart waarom Kranenborch gister in eens een pot viskruiden omhoog hield als optie ipv de verse kruiden in het delicate rivierkreeftsoufflétje.. snapte er al de ballen van waarom hij dat in hemelsnaam als optie noemde![]()
![]()
De goedkoopste in het hele winkelcentrum was Eur 17quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
5 euro? De kabel van 50> heeft exact dezelfde elektrische eigendchappen.
Had je dat nog niet in de gaten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Topchef gesponsord door Verstegen... dat verklaart waarom Kranenborch gister in eens een pot viskruiden omhoog hield als optie ipv de verse kruiden in het delicate rivierkreeftsoufflétje.. snapte er al de ballen van waarom hij dat in hemelsnaam als optie noemde![]()
![]()
Had het nog niet zo voorbij zien komen nee...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je dat nog niet in de gaten?
Die enorme zakken met kruiden die er in de voorraadkamer staan met heel groot Verstegen erop?
Old Amsterdam is een andere sponsor En die Quooker moet ook steeds even in beeld (die kokend water kraan).
op de kermis...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
oooh en daarna een oliebol etenik ga wiiiiiild
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krootjesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk wtf zijn krootjes maar blijkbaar eet ik hetzelfde,. ik noem het alleen gewoon bietjes
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
op de kermis...
Vanavond de roerbakschotel opgeleukt met marokkaanse kruiden.
Medium pittig en lekker. Aanrader.jaaa op de kermisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanavond komen Tim & Faab, gratis toegang. 80'ies & 90'ies party... altijd vol en gezellig
heb nog een foto die is genomen net nadat we de finale hadden gewonnen dus vergeef me mijn hoofd
als je goed kijkt zie je dat er nog doornen aan de roos zitten
[ Bericht 5% gewijzigd door FutureFairytale op 25-08-2011 19:33:41 ]Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
wats datquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij krootjes heb ik associatie met krabbetjes
typoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wats datooh nu zie ik krabbetjes
tis je vergevenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe deal hier: Ross gaat alle telefoontjes vanaf nu aan beantwoorden
4-5x per avond.quote:
En ik heb geen nummermelder op mijn vaste lijn en heb dat nummer maar aan een handvol mensen (familie, vrienden) gegevenquote:
oh echt.. je hebt je uiteraard wel al aangemeld bij belmeniet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb geen nummermelder op mijn vaste lijn en heb dat nummer maar aan een handvol mensen (familie, vrienden) gegeven
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef Sunnythesun het volgende:
oh echt.. je hebt je uiteraard wel al aangemeld bij belmeniet?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik heb heerlijk gegetenNigella's chili met een lekker glas rode wijn
Ook niet slechtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
hier paella met een glas spaanse rose
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook niet slecht
En ik wil eigenlijk nog een bord chili, maar ik zit best volWaarom wil ik dan nog meer.
Ms Kermit?quote:
Ik heb maar steeds het idee dat dit geen topweek voor je is Boorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:31 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is het lastig de P&D mosselen te verpesten. Verder was de brasserie maar matig
Qua weer is het matig, verder prima huisje, lekker gefietst. Middelburg was leuk om eens geweest te zijn en vooral blij dat ik er even uit ben geweest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb maar steeds het idee dat dit geen topweek voor je is Boor
Ja ik had ook lekker met een boekje aan de Westerschelde willen zitten/liggen of ergens op een mooie plek, maar dat zat er niet in helaas. Verder wil ik het onderste gedeelte van Zeeland nog eens zien.quote:
Ja, kan mij die uitzending nog herinneren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow.. bijzonder.. aflevering van De Reünie over een klas uit Oude Tonge die in groep 7 zaten (klas 5) ten tijde van de watersnoodramp.. Indrukwekkende verhalen..
Ik had deze nog niet eerder gezien.. Maar het is weer een mooie afleveringquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, kan mij die uitzending nog herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |