Oja tuurlijk, katholiek dus maar doorfokkenquote:
Eindelijk. De volgende keer een dergelijke vraag maar wat makkelijker maken.quote:
Dat is al een goede. Er zijn nog twee benamingen voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:58 schreef Sylver_ het volgende:
Stift.. Ik wist niet dat er nog maar benamingen voor zijn
quote:
bazenbladquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Stond laatst in de Donald Duck
Ik heb het ooit eens ergens gelezen, maar dat was volgens mij niet de DDquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Stond laatst in de Donald Duck
quote:
quote:
Juiste land, andere stad.quote:
Oh jee, ik geloof niet dat ik nog meer plaatsen bij naam ken daarquote:
quote:
Ga er volgende maand wellicht ook naartoe, ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Zeer bijzondere stad, ben er twee weken geleden geweest
Deze niet? Iedereen kent hem wel van naam, lijkt me.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef Sitethief het volgende:
Na uit wanhoop gegoocheld te hebben zeg ik, die had ik nooit geraden....
Succes...
Ja, ik ook, maar die naam associeer je niet met Hongarijequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Deze niet? Iedereen kent hem wel van naam, lijkt me.
Kun je misschien de vraag even overnemen? Ga zo naar huis en had niet verwacht hier zo lang mee in touw te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar die naam associeer je niet met Hongarije
Sgoedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Kun je misschien de vraag even overnemen? Ga zo naar huis en had niet verwacht hier zo lang mee in touw te zijn.
Yupquote:
Deze foto dusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:09 schreef Wasknijper21 het volgende:
[ afbeelding ]
deze meneer dus
(this looks photoshopped)
oh? Dat snap ik niet. Ik heb die namen namelijk weggepoetst en dat is ook te zien hier. Op één of andere manier zie jij dus de oude ongeëditte foto?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:16 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Deze foto dus
Zie heel vaak de naam 'Lorenzo' staan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm dat was de ander optie zag ik net, maar nee.quote:
Nou ..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm dat was de ander optie zag ik net, maar nee.
quote:Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.
Dit is het verhaal van welke plaat?quote:Ik weet niet waar het aan ligt, maar op de één of andere manier krijg ik het maar niet voor elkaar. Het is net of ik ergens naar op zoek ben, iets waardoor ik wat lekkerder in m’n vel kom te zitten. Maar wat dat is, weet ik zelf ook niet.
Ik heb het bijvoorbeeld als ik in m’n auto zit en op de radio iemand op een enthousiaste manier een verhaal hoor vertellen. Meestal gaat het over dingen die ik eigenlijk wel zou moeten weten, maar waar ik totaal geen interesse in heb. Al die nutteloze informatie laat ik dan langs me heen glijden, maar ik hou toch een onbestemd gevoel over. “Wat moet er nu van mij terecht komen?”, denk ik dan vertwijfeld.
Of als ik tv zit te kijken en ik zie zo’n reclamespot waarin een keurige meneer me vertelt hoe wit mijn overhemden kunnen zijn als ik ZIJN wasmiddel ga gebruiken. Ik kan daar helemaal niet tegen. Hoe kan iemand als hij nou op de televisie een wasmiddel aanprijzen?! En trouwens, hij is helemaal geen kerel. Reken maar dat hij een echt burgermannetje is dat niet eens rookt. Tenminste, niet dezelfde sigaretten als ik.
Ik zou zo graag iets willen veranderen. Ik wil die flitsende vent zijn, die de hele wereld over gaat. De man die altijd wel ergens druk mee is en overal z’n connecties heeft. Iemand bovendien die sterk in z’n schoenen staat. Maar zo ben ik niet. Als ik bijvoorbeeld een meisje probeer te versieren, dan is de enige reactie die ik krijg: “Ach jongen, probeer het volgende week nog maar een keer..” Ik zink alleen maar dieper. Ik ben gewoon een loser!
Vandaar die onvrede, die twijfel en dat onbestemde gevoel in m’n buik. Ik wou dat het anders kon. Dat ik wat meer vrede met mezelf zou hebben en eindelijk eens aan m’n trekken zou komen in dit leven. Maar dat wil op de één of andere manier maar niet lukken.
Dat nummer zat gisteren in de Plaat en zijn verhaal (bij Veronica). Het nummer dat ik zoek, zat er eergisteren in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef Aalbers het volgende:
fool's garden - lemon tree, maar dat zal 'm ook niet zijn
Stand deel 2382:quote:
Het gaat erom door wie het lied geschreven is.quote:Op donderdag 25 augustus 1911 19:05 schreef banaantjeEE het volgende:
The Beatles en Nina Simone hadden toch zo'n hits? De welke zoek je juist
Ja geen idee, doe maar een nieuwequote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:08 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Het gaat erom door wie het lied geschreven is.
quote:
quote:
Tsja, heb je eigenlijk wel gelijk in, ik was net met de nieuwe stand bezig toen lubje het antwoord postte.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef ß het volgende:
Dat is niet de afspraak. Lub is een minuut te laat!
Oke, sportief van je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef ß het volgende:
Nee joh! Was maar een grapje. Lubje verdient het punt.
Jeugdsentimentquote:
correctquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woeps beetje late updatequote:
nee en DSK betaalt ook geen schadevergoeding dus wat dat betreft heeft ze ook geen 'goud' gewonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:53 schreef Sylver_ het volgende:
Ik weet vrij zeker dat Diallo niet goud heeft gewonnen vorige maand, wasknijper
Ik blijf maar punten uitdelen.quote:
Multatuli iddquote:
Paardensport ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:09 schreef Wasknijper21 het volgende:
Eventing is een onderdeel van welke sport?
helemaal correctquote:
Welke discipline ?quote:Tot nu heeft de Tsjech Roman ¦ebrle met 9026 punten de meeste punten ooit vergaard en heeft daarmee het wereldrecord in handen.
quote:
goh ik wist niet dat ze dquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
De dierentuin in Tilburg is al 40? jaar geleden gesloten.
goh ik wist niet dat ze daar ooit een dierentuin hadden. Maar ik zei Tilburg omdat Hilvarenbeek al genoemd was, en het vlakbij Tilburg ligt. Ik ben wel eens bij de Tilburgse roeibaan geweest waar het park vlak tegenaan ligt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
De dierentuin in Tilburg is al 40? jaar geleden gesloten.
http://www.tilburgsdierenpark.nl/quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
goh ik wist niet dat ze daar ooit een dierentuin hadden. Maar ik zei Tilburg omdat Hilvarenbeek al genoemd was, en het vlakbij Tilburg ligt. Ik ben wel eens bij de Tilburgse roeibaan geweest waar het park vlak tegenaan ligt.
ik bluf wel eens met een smiley achter m'n post, maar zo'n lang antwoord heb ik nog nooit gezienquote:
idd, maar bijnamen mochten toch niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef outtayourleague het volgende:
't is ook de bijnaam van Newcastle United btw
niet dat ik nou een crush op haar hebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Wasknijper21 het volgende:
Wie is deze lieftallige, voluptueuze dame?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef outtayourleague het volgende:
dat lijkt me een opera zangeres
Nee, nee. Find a fold and fuck it.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
niet dat ik nou een crush op haar heb
kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef outtayourleague het volgende:
dat lijkt me een opera zangeres
Flitspaal, je bent een onverbetelijke romanticusquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nee, nee. Find a fold and fuck it.
klopt!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef Flitspaal het volgende:
Maar OT: Dat is toch die Opera-zangeres warmee Freddy Mercury Barcelona zong.
quote:
quote:
quote:
Vastquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Sylver_ het volgende:
Hehe nee, niet Coupling
Damn, dat is al de tweede keer dat niemand deze meesterlijke comedy kent - misschien ligt het aan mij
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:27 schreef outtayourleague het volgende:
rob urgert en joep van deudekom
parrallax per seconde?quote:
quote:
ah! wiki zegt:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef Wasknijper21 het volgende:
wat is dan het juiste antwoord? Ik weet wel wat een parsec is, maar dat vroeg je niet. Je vroeg de afkorting
quote:De naam parsec is afgeleid van de termen parallax en boogseconde.
het gaat niet om een grootheid per seconde. Zeker niet als tijdseenheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef Wasknijper21 het volgende:
wat is dan het juiste antwoord? Ik weet wel wat een parsec is, maar dat vroeg je niet. Je vroeg de afkorting
ik bedoelde het helemaal niet als tijdseenheid. Seconde is (naast eentijdseenhied) ook een afkorting van boogseconde. Net zoals je vaker graden gebruikt dan booggradenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:43 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
het gaat niet om een grootheid per seconde. Zeker niet als tijdseenheid.
het is een boogseconde en dat is een vaste maat.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:01 schreef Wasknijper21 het volgende:
speelde zij niet Helena in Troy?
1.4 en 3 inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:11 schreef outtayourleague het volgende:
ik zie catherine zeta-jones en carice van houten![]()
verder halina reijn ennnn.. carmen electra?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:12 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik vind Halina Reijn toch iets heel aantrekkelijks hebben, hoewel ze uiterlijk niet zo knap is
die's schotsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Maar dat kan natuurlijk niet wat er zijn maar 2 NL
Dan wellicht Amy McDonald?
oh bedoelt hij de geboorteplaatsquote:
ehh wat anders ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:18 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
oh bedoelt hij de geboorteplaats
Ik had het over Carice natuurlijk. Oh nee, wacht, toch niet! Nee, ik vind Halina Reijn zo'n raar hoofd hebben. Kan er ook niets aantrekkelijks in vinden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:12 schreef Wasknijper21 het volgende:
Ik vind Halina Reijn toch iets heel aantrekkelijks hebben, hoewel ze uiterlijk niet zo knap is
dat kan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |