Stand deel 2382:quote:
Welke discipline ?quote:Tot nu heeft de Tsjech Roman ¦ebrle met 9026 punten de meeste punten ooit vergaard en heeft daarmee het wereldrecord in handen.
quote:
Stand deel 2382:quote:
goh ik wist niet dat ze dquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
De dierentuin in Tilburg is al 40? jaar geleden gesloten.
goh ik wist niet dat ze daar ooit een dierentuin hadden. Maar ik zei Tilburg omdat Hilvarenbeek al genoemd was, en het vlakbij Tilburg ligt. Ik ben wel eens bij de Tilburgse roeibaan geweest waar het park vlak tegenaan ligt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:51 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
De dierentuin in Tilburg is al 40? jaar geleden gesloten.
http://www.tilburgsdierenpark.nl/quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
goh ik wist niet dat ze daar ooit een dierentuin hadden. Maar ik zei Tilburg omdat Hilvarenbeek al genoemd was, en het vlakbij Tilburg ligt. Ik ben wel eens bij de Tilburgse roeibaan geweest waar het park vlak tegenaan ligt.
ik bluf wel eens met een smiley achter m'n post, maar zo'n lang antwoord heb ik nog nooit gezienquote:
idd, maar bijnamen mochten toch niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef outtayourleague het volgende:
't is ook de bijnaam van Newcastle United btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |