SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm dat was de ander optie zag ik net, maar nee.quote:
Nou ..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hmm dat was de ander optie zag ik net, maar nee.
quote:Een juist antwoord is een juist antwoord. Wanneer iemand een goed antwoord geeft dat je eigenlijk niet wilde horen, dan is dat jammer voor jou en dien je het alsnog goed te keuren. Voorkom zulke situaties door je vraag dus duidelijk te formuleren.
Dit is het verhaal van welke plaat?quote:Ik weet niet waar het aan ligt, maar op de één of andere manier krijg ik het maar niet voor elkaar. Het is net of ik ergens naar op zoek ben, iets waardoor ik wat lekkerder in m’n vel kom te zitten. Maar wat dat is, weet ik zelf ook niet.
Ik heb het bijvoorbeeld als ik in m’n auto zit en op de radio iemand op een enthousiaste manier een verhaal hoor vertellen. Meestal gaat het over dingen die ik eigenlijk wel zou moeten weten, maar waar ik totaal geen interesse in heb. Al die nutteloze informatie laat ik dan langs me heen glijden, maar ik hou toch een onbestemd gevoel over. “Wat moet er nu van mij terecht komen?”, denk ik dan vertwijfeld.
Of als ik tv zit te kijken en ik zie zo’n reclamespot waarin een keurige meneer me vertelt hoe wit mijn overhemden kunnen zijn als ik ZIJN wasmiddel ga gebruiken. Ik kan daar helemaal niet tegen. Hoe kan iemand als hij nou op de televisie een wasmiddel aanprijzen?! En trouwens, hij is helemaal geen kerel. Reken maar dat hij een echt burgermannetje is dat niet eens rookt. Tenminste, niet dezelfde sigaretten als ik.
Ik zou zo graag iets willen veranderen. Ik wil die flitsende vent zijn, die de hele wereld over gaat. De man die altijd wel ergens druk mee is en overal z’n connecties heeft. Iemand bovendien die sterk in z’n schoenen staat. Maar zo ben ik niet. Als ik bijvoorbeeld een meisje probeer te versieren, dan is de enige reactie die ik krijg: “Ach jongen, probeer het volgende week nog maar een keer..” Ik zink alleen maar dieper. Ik ben gewoon een loser!
Vandaar die onvrede, die twijfel en dat onbestemde gevoel in m’n buik. Ik wou dat het anders kon. Dat ik wat meer vrede met mezelf zou hebben en eindelijk eens aan m’n trekken zou komen in dit leven. Maar dat wil op de één of andere manier maar niet lukken.
Dat nummer zat gisteren in de Plaat en zijn verhaal (bij Veronica). Het nummer dat ik zoek, zat er eergisteren in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:12 schreef Aalbers het volgende:
fool's garden - lemon tree, maar dat zal 'm ook niet zijn
Stand deel 2382:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |