We have a winnerquote:
Nou ik ben al bijna 12 jaar bezig. Echt al 12 jaar. Ik wil ook duidelijkheid. Maar om duidelijk te worden moet je een weg doorgaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:21 schreef Eartling het volgende:
We zullen toch niet meemaken dat het straks ergens over gaat ?
Een pad afslaan en een laan weggaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Nou ik ben al bijna 12 jaar bezig. Echt al 12 jaar. Ik wil ook duidelijkheid. Maar om duidelijk te worden moet je een weg doorgaan.
Hier één die ook 12 jaar hetzelfde heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Nou ik ben al bijna 12 jaar bezig. Echt al 12 jaar. Ik wil ook duidelijkheid. Maar om duidelijk te worden moet je een weg doorgaan.
Vele zijwegen inderdaad. Afslagen overal. Een groot doolhof.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Een pad afslaan en een laan weggaan.
Omdat het een blanke is he? Racistquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
@Cc, sommige rapmuziek vind ik wel leuk, Lange Frans bijvoorbeeld
Nee omdat ie lang is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een blanke is he? Racist.
Nee hoor, maar dit is communiceren voor gevorderden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:23 schreef Sjapoela het volgende:
Nee sorry, na de laatste post haak ik definitief af, heb ook geen overzicht meer, omdat telefoon.
Sorry maar ik ben hier te dom voor
Gefixxedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:26 schreef Eartling het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit is communiceren voor gevorderden.
Handig die persoonlijke editorsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
GefixxedIk volg het 50/50.
Ik space een beetje op dit topic
Bustedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een blanke is he? Racist.
Je hebt geen rapsmaak!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
@Cc, sommige rapmuziek vind ik wel leuk, Lange Frans bijvoorbeeld
Vaag, maar hardnekkig. Net onkruidquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:26 schreef hunter.h4 het volgende:
Het is vaag soms. Echt vaag. Maar vaagheid moet eruit.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:34 schreef hunter.h4 het volgende:
Lady gaga gemixed met judas priest is te doen. De mashup. De rest is roekoe roekoe.
Omdat dat belangrijk is, snap dat dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Nou Poker Face. Hoe vaak herhaald ze dat?
Ik kan daar niet tegen.
P p p p p p p pokerfacequote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen.
Ik kan niet zo goed tegen herhaald met een d , sorryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:35 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen.
Ik kan daar erg goed tegen: De TS opende zojuist zijn negentiende topic over hetzelfde onderwerp, dat wordt te vaak herhaald.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen herhaald met een d , sorry
Mwah, dan beter anti-kraakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:45 schreef hunter.h4 het volgende:
Danke
Maar het afkraken van zinloze teksten is zinvol. Kraken is zinvol.
Mogen we ook vragen aan je stellen? Uit oprechte interesse uiteraard.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:42 schreef hunter.h4 het volgende:
Mensen die altijd meteen afkraken. Ik ben zelflerend. Ik leer uit mezelf. Ik heb afkraken niet nodig.
Kan wel commentaar hebben maar afkraken hoeft niet. Hoewel afkraken. Kraken. Kraken is niet erg.
Dus kraak maar af.
Ik ben toe aan een portie afkraken als ik zinloze teksten schrijf. Kraak die teksten maar af.
Juiste teksten hoeven niet afgekraakt te worden.
hunter.h4 has left the building....for nowquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Mogen we ook vragen aan je stellen? Uit oprechte interesse uiteraard.
Dat is volledig normaal. De natuur streeft naar balans en probeert altijd de som van de delen nul te laten zijn. Maar dat is geen onderwerp voor TRU.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:47 schreef Eartling het volgende:
Als iets een plus en een min heeft is er strijd, not good
Het is al duidelijk dat er een nieuwe held is opgestaan:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
hunter.h4 has left the building....for now
quote:geregistreerd op: woensdag 24 augustus 2011 @ 17:27
laatste bezoek: 14 minuten, 46 seconden geleden.
aantal posts: 115 (gemiddeld 115 per dag)
RECEPT jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Het is al duidelijk dat er een nieuwe held is opgestaan:
[..]RESTECP
Ik zoek nog het recept voor een goeie Boeuf Bourginonquote:
Je wil rust? Heb je al eens een lobotomie overwogen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:17 schreef hunter.h4 het volgende:
Het systeem moet vaker op stand by staan. Ik wil rust. Het systeem is gemaakt om te zieken vaker. Ik weet niet hoe dat zit. Er zitten mooie dingen in maar er zitten ook slechte dingen in. Volgens mij zitten er meerdere dingen in.
->KULquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zoek nog het recept voor een goeie Boeuf Bourginon.
Hap ?quote:
Liefquote:
C'est dommage, la prochaine fois?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, nu heb ik mijn pain avec fromage al op
La prochaine fois monsieurquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
C'est dommage, la prochaine fois?
Overal overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
La prochaine fois monsieur![]()
En nu on topic, alleen weet ik niet waar het over gaat
Precies. Nu zit zijn hoofd in mijn hoofd namelijk...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:56 schreef MissVanity het volgende:
Soms kunnen dingen beter in je hoofd blijven. Echt waar.
Ik begon net ook al een beetje gekke dingen te denkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:03 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Precies. Nu zit zijn hoofd in mijn hoofd namelijk...
Wtf TS wat heb je gedaan
Random post generator is, well... random!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
All over the place. Van de hak op de tak. Van hot naar her.
Rollercoaster.
Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:23 schreef hunter.h4 het volgende:
2 emmertjes water halen en 3 emmertjes pompen? De meisjes op de klompen? De jongens ook wat erbij. Virus!!!
Ik ben nu in mooi teamwork samen met mijn broer bezig om kiezel van het dak te halen. Komt nieuw dak op het platte dak. En dan is het teamwerk dat werkt. Het gaat rap samen. Goed op elkaar afgestemd. Dat kiezel gaat ook met emmers. Mijn broer vult op dak de emmers met kiezel. De emmer via een touw naar beneden. Vervolgens het blauwe touw sappen. Over de schotel en hup de zak in. Ik zie dat niet als werken. Ik zie het als nuttig.
Maar 2 emmertjes water halen en 3 pompen? Virus!
Eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:36 schreef hunter.h4 het volgende:
Temperatuur mag 20 graden omlaag. Richting vriespunt.
Doenquote:
Alleenquote:
Met doel.quote:
Allebeiquote:
Ligt er aan waar we het over hebben ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Doen
[..]
Alleen
[..]
Met doel.
Duidelijk toch
Ja, waar hebben we het over dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:43 schreef Eartling het volgende:
[..]
Ligt er aan waar we het over hebben ?
Dat kan ook natuurlijkquote:
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:51 schreef hunter.h4 het volgende:
Koude nachten zijn lekker. Kou is lekker. Kou is beter dan hitte.
Ik raak gestoord van de zomer. Echt gestoord. Winter is voor mij rust.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige wasIk ben altijd stukken vrolijker in de winter.
Roekeloos.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:24 schreef hunter.h4 het volgende:
Zal straks lange berichten schrijven weer.
Maar dus zo vaak kantje boord. Wespen nogmaals in het bier. De grote koningin bijna in mijn keel.
Die wesp die hoort daar niet. Wespen horen nergens. Als ik een lekkere grolsch heb staan. Dan mag daar geen wesp in terecht komen.quote:
Nee joh! Hou het beknopt puhlease , heb medelijdenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:24 schreef hunter.h4 het volgende:
Zal straks lange berichten schrijven weer.
Maar dus zo vaak kantje boord. Wespen nogmaals in het bier. De grote koningin bijna in mijn keel.
Nu lange berichten. Genoeg korte geschreven.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh! Hou het beknopt puhlease , heb medelijden
Goed plan, als je je rechten tot posten heel snel kwijt wil zijn, dat heet namelijk misbruiken van middelenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:45 schreef hunter.h4 het volgende:
Ik zal dus ieder bericht dat me niet bevalt rapporteren
Dat magquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef hunter.h4 het volgende:
Nou dan rapporteer ik 1 bericht als een user me aan het stalken is.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
Gast, zoek professionele hulp. Dit is echt niet gezond meer. Zelden iemand gezien die zo zwaar van het padje af is.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef StateOfMind het volgende:
Gast, zoek professionele hulp. Dit is echt niet gezond meer. Zelden iemand gezien die zo zwaar van het padje af is.
Je moet er wel in geloven dat ze je willen helpen. Je moet er voor openstaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:51 schreef hunter.h4 het volgende:
Professionele hulpZe hebben me een keer willen "helpen" Ze maakten alles nog erger. Ik heb ze een mail gestuurd van 1 zin. Het gaat beter, kom ik bij jullie dan gaat het slechter. Ik kom niet meer.
Zo hoeft het niet te gaan hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:52 schreef hunter.h4 het volgende:
Ze nemen je op, ze brengen je daar in gevaar. Vervolgens sluiten ze je 2 weken in een isoleer. Dat gebouw ligt op de kennedylaan. Zegt genoeg.
Open staan? Ze pushen je alle kanten op. Ze laten je het liefst in tuintjes werken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je moet er wel in geloven dat ze je willen helpen. Je moet er voor openstaan.
Dat is niet waar. Ze willen je echt helpen en hebben het beste met je voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:53 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Open staan? Ze pushen je alle kanten op. Ze laten je het liefst in tuintjes werken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze willen je echt helpen en hebben het beste met je voor.
Manisch is enkel een vorm van depressie hoor. Het is niet zo dat je nu een heel andere aandoening gekregen hebt ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef hunter.h4 het volgende:
Pillen werken niet. Ze geven je iets tegen depressie en je wordt manisch. Ze geven iets dat verdoofd en je bent een zombie.
Ok. Ik wens je nog heel veel succes dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:59 schreef hunter.h4 het volgende:
Zorgen?
Nergens voor nodig. Zorgen had je 5 jaar geleden kunnen maken. Ik overleef alles.
Dankequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ok. Ik wens je nog heel veel succes dan.
Bij een psychose is het een groot doolhof. Maar het leven is vaak 1 groot doolhof. Ik ben meer en meer uit het doolhof gekomen gelukkig. Daarom helicopterview. De gedachten gaan door de hersens heen. De hersens zijn een doolhof. Het is ook electronisch verkeer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:02 schreef Eartling het volgende:
Stel dat het een psychose is, dan heeft praten weinig tot geen zin meer. Helaas.
Jawel, en we kunnen een heel verhaal gaan houden over plus-min, maar daar heeft niemand wat aan, zeker jij niet op dit moment. Als je werkelijk rustig en overwegend een punt wil maken dan doe je dat niet op deze manier. En al zeker niet zo lang. Er zijn dus ook mensen hier die je willen helpen, althans, advies geven om rustig te worden en dus ook weer jezelf.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:05 schreef hunter.h4 het volgende:
Doorslaan naar + en -
Bipolair is lastig. Maar niet onmogelijk om aan te pakken. En je kunt het aanpakken ZONDER pillen.
De aarde heeft toch ook 2 polen?
Ik ben rustig nu. Ben voor rede vatbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef Eartling het volgende:
[..]
Jawel, en we kunnen een heel verhaal gaan houden over plus-min, maar daar heeft niemand wat aan, zeker jij niet op dit moment. Als je werkelijk rustig en overwegend een punt wil maken dan doe je dat niet op deze manier. En al zeker niet zo lang. Er zijn dus ook mensen hier die je willen helpen, althans, advies geven om rustig te worden en dus ook weer jezelf.
Dat is alles. Alleen vrees ik dat je dat nu op dit moment niet zult inzien.
Heb je daar last van ?quote:Ik heb vaak niet goed opgelet. Dat krijg je als het verkeer in het hoofd door elkaar gaat.
Als mijn verkeer in het hoofd te snel gaat heb ik last. Gaat het te traag ook. Loopt het door elkaar de grootste last.quote:
Helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:40 schreef hunter.h4 het volgende:
Stabilisatie krijg je met rustoorden. Ik heb direct gezegd. Ik had rust nodig. Maar wat doen ze? Ze stoppen je vol xanax. Ze proberen het ook niet met praten op te lossen. Ze wagen geen poging. Ze komen direct met pillen aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |