Je moet er wel in geloven dat ze je willen helpen. Je moet er voor openstaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:51 schreef hunter.h4 het volgende:
Professionele hulpZe hebben me een keer willen "helpen" Ze maakten alles nog erger. Ik heb ze een mail gestuurd van 1 zin. Het gaat beter, kom ik bij jullie dan gaat het slechter. Ik kom niet meer.
Zo hoeft het niet te gaan hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:52 schreef hunter.h4 het volgende:
Ze nemen je op, ze brengen je daar in gevaar. Vervolgens sluiten ze je 2 weken in een isoleer. Dat gebouw ligt op de kennedylaan. Zegt genoeg.
Open staan? Ze pushen je alle kanten op. Ze laten je het liefst in tuintjes werken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je moet er wel in geloven dat ze je willen helpen. Je moet er voor openstaan.
Dat is niet waar. Ze willen je echt helpen en hebben het beste met je voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:53 schreef hunter.h4 het volgende:
[..]
Open staan? Ze pushen je alle kanten op. Ze laten je het liefst in tuintjes werken.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze willen je echt helpen en hebben het beste met je voor.
Manisch is enkel een vorm van depressie hoor. Het is niet zo dat je nu een heel andere aandoening gekregen hebt ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef hunter.h4 het volgende:
Pillen werken niet. Ze geven je iets tegen depressie en je wordt manisch. Ze geven iets dat verdoofd en je bent een zombie.
Ok. Ik wens je nog heel veel succes dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:59 schreef hunter.h4 het volgende:
Zorgen?
Nergens voor nodig. Zorgen had je 5 jaar geleden kunnen maken. Ik overleef alles.
Dankequote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ok. Ik wens je nog heel veel succes dan.
Bij een psychose is het een groot doolhof. Maar het leven is vaak 1 groot doolhof. Ik ben meer en meer uit het doolhof gekomen gelukkig. Daarom helicopterview. De gedachten gaan door de hersens heen. De hersens zijn een doolhof. Het is ook electronisch verkeer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:02 schreef Eartling het volgende:
Stel dat het een psychose is, dan heeft praten weinig tot geen zin meer. Helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |