Heb je vanmiddag tijd voor een date?quote:
Nee, kom echt om in het werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag tijd voor een date?
Het is donderdag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, kom echt om in het werkNou ja, is eigenlijk
want dan wordt de portemonnee goed gevuld enzo
Ik heb alleen totaal geen leven, weet amper wat voor dag het is.
Daar kan aan gewerkt worden!quote:
Niet met enge meneren meegaan he!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is donderdag.
Dan maar even alleen de stad in straks. *ril*
Ook niet als ze snoepjes hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet met enge meneren meegaan he!
Alleen voor geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ook niet als ze snoepjes hebben?
Jij welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Wel een prachtige negeerfunctie.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:49 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Voorbereiding voor de regendans nu al in volle gang?
ps: Moguh!
Hoera voor de zomerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik de verwachtingen zo bekijk is dat niet eens nodig
Ik zoek de zon over een maandje wel op, als iedereen weer druk aan het werk isquote:
Oh leeeuk! Ik wil ook!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Heb zin om naar het dolfinarium te gaan, lekker lui in het zonnetje. Weinig mensen want de vakantie is voorbij.Perfect..mits de zon blijft.
Heb je een abonnement?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Heb zin om naar het dolfinarium te gaan, lekker lui in het zonnetje. Weinig mensen want de vakantie is voorbij.Perfect..mits de zon blijft.
Volgende week ben ik erquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ook.quote:
Nee, al lijkt me dat toch wel een goed plan. Als ik het even niet zie zitten en het is droog..even daar op adem komen.quote:
O? In het dolfinarium?quote:
Wij hebben een tijdje abonnementen op dierentuinen gehad (niet allemaal tegelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook.Gezellig samen willen.
![]()
[..]
Nee, al lijkt me dat toch wel een goed plan. Als ik het even niet zie zitten en het is droog..even daar op adem komen.
[..]
O? In het dolfinarium?
Ja die zou ik ook nemen, als ik dichterbij zat, erg leuk wel dolfiquote:
Gezellig.quote:
In Limburg had ik een voor gaiapark lekker dichtbij, dolfinarium ligt nog dichterbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Wij hebben een tijdje abonnementen op dierentuinen gehad (niet allemaal tegelijk) en dat is inderdaad erg lekker.
Bedrijfsuitjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellig.fam uitje, date? zomaar?
[..]
In Limburg had ik een voor gaiapark lekker dichtbij, dolfinarium ligt nog dichterbij.
Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik er een "feestje" van vrijwilligerswerk. Ben er nog niet eens begonnen.
Ons abonnement stond ook niet op naam, er konden gewoon vier willekeurige mensen mee naar binnen, incl. parkeermunt. Jammer dat die abonnementsoort niet meer bestaatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellig.fam uitje, date? zomaar?
[..]
In Limburg had ik een voor gaiapark lekker dichtbij, dolfinarium ligt nog dichterbij.
Gastvrouw in een ziekenhuis. Nouja proberen, werk stelt opzich niet veel voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:03 schreef Lolaatje het volgende:
Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen?
Dat lijkt me handig. Al was het bij mij niet nodig, ik was de enige van het gezin die dat uhm nodig had zeg maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ons abonnement stond ook niet op naam, er konden gewoon vier willekeurige mensen mee naar binnen, incl. parkeermunt. Jammer dat die abonnementsoort niet meer bestaat
Het werk stelt inhoudelijk misschien niet veel voor, maar je zet je in om te kijken of dit aankunt. Dat is voor jou/je lichaam best een uitdaging en ik zou me kunnen voorstellen dat het ook wel spannend is. Dus het stelt niet pas wat voor als je hersenchirurg zou zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gastvrouw in een ziekenhuis. Nouja proberen, werk stelt opzich niet veel voor.
Het is meer testen hoeveel ik kan lopen zonder dat ik ga kotsen van de pijn...Of dat ik helemaal over de toeren geraak van de drukte door mijn overspannen zijn.... mja..fun...
Ik hoop dat het goed gaat en met mij daardoor dus ook.
Komende dinsdag rondleiding, woensdag meedraaien. Het is eigenlijk alleen wegwijs maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef Lolaatje het volgende:
Het werk stelt inhoudelijk misschien niet veel voor, maar je zet je in om te kijken of dit aankunt. Dat is voor jou/je lichaam best een uitdaging en ik zou me kunnen voorstellen dat het ook wel spannend is. Dus het stelt niet pas wat voor als je hersenchirurg zou zijn.
Ik hoop ook voor je dat het goed gaat. Wanneer begin je daar?
Ik heb in de zorg gewerkt, verzorgingstehuizen.. dat werk is wel zwaar ja..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Werken in het ziekenhuis lijkt me sowieso wel zwaar, maar ook lonend.
Ik was zó ontzettend dankbaar blij met de gastvrouw in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
Komende dinsdag rondleiding, woensdag meedraaien. Het is eigenlijk alleen wegwijs maken.
Je hoeft niet altijd mee te lopen..en kan natuurlijk altijd een lift nemen als ik omhoog moet.
Trap af gaat nog prima, trap op is moordend..
Inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was zó ontzettend dankbaar blij met de gastvrouw in het ziekenhuis..
Ik had het nooit zonder haar kunnen vinden. Dus ik vind het nu al super wat je gaat doen.
Mij niet. Iemand die je gerust kan stellen of je dingen kan uitleggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt me echt onwijs irri een gastvrouw, als je naar het ziekenhuis gaat.
Wat zou daar nu irri aan zijn? Het is niet dat ze je bespringen, ze kijken wie hulp nodig heeft of ze worden gevraagd. Loopt iemand gewoon door, met een dondergezicht...lekker laten lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt me echt onwijs irri een gastvrouw, als je naar het ziekenhuis gaat.
nou weet wel waar ik voor ga ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zou daar nu irri aan zijn?
Het is ook geen infobalie. Mensen die weten waar ze moeten zijn worden niet bij de hand gegrepen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nou weet wel waar ik voor ga ofzo
Drion?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nou weet wel waar ik voor ga ofzo
Oh ok, dus die krijg je op aanvraag ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is ook geen infobalie. Mensen die weten waar ze moeten zijn worden niet bij de hand gegrepen.
Mensjes die verdwaald rondkijken.. er is daar nu ook nog eens een verbouwing. Die spreek je dan aan of je ze kan helpen. Of ze komen inderdaad direct naar je tafel en vragen de weg of dat je mee wil lopen als ze gebracht worden door een taxi en met een rolstoel moeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ok, dus die krijg je op aanvraag ofzo?
Maar in wat voor situatie zou het gebruikt worden dan?
In ons ziekenhuis hebben zij ook het overzicht met namen van patiënten en de kamer waar ze komen te liggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Mensjes die verdwaald rondkijken.. er is daar nu ook nog eens een verbouwing. Die spreek je dan aan of je ze kan helpen. Of ze komen inderdaad direct naar je tafel en vragen de weg of dat je mee wil lopen als ze gebracht worden door een taxi en met een rolstoel moeten.
O, dat weet ik niet. Misschien dat ook nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:47 schreef Kuukske het volgende:
In ons ziekenhuis hebben zij ook het overzicht met namen van patiënten en de kamer waar ze komen te liggen.
aha dat is idd wel nuttig ja .quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensjes die verdwaald rondkijken.. er is daar nu ook nog eens een verbouwing. Die spreek je dan aan of je ze kan helpen. Of ze komen inderdaad direct naar je tafel en vragen de weg of dat je mee wil lopen als ze gebracht worden door een taxi en met een rolstoel moeten.
Heel veel ziekenhuizen hebben dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Welk ziekenhuis is het kan ik het even testen
Degene waar ik geregeld kom, zitten er vrouwen achter een tafeltje vaak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heel veel ziekenhuizen hebben dat tegenwoordig.
De balie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Degene waar ik geregeld kom, zitten er vrouwen achter een tafeltje vaak.
Hallo melk.quote:
quote:
ik ookquote:
Ik kom ook maar aan een "dom" klein rond tafeltje te zitten. Al dacht ik wel dat als de nieuwe ingang open gaat dat we ook een balie hebben. Lijkt me veel fijner.quote:
Ik heb ook lange potenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
O, even iets anders...(on)interessants.
Tessa heeft erg lange poten.Ziet gewoon niet uit. Lijkt een pup op stelten.
Dit!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ze is er net en heeft haar eerste feestje al, puppyparty bij haar dierenarts.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ziet er wél uit, Tessa is übercutepup, die zien er altijd uit!
Pics!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is er net en heeft haar eerste feestje al, puppyparty bij haar dierenarts.
Allemaal stuiterende en donzige pups bij elkaar. Dat wordt wat.
1 September is het feestje. Even kijken of ik foto's mag/kan maken, weet dat ze het zelf ook doen.quote:
www.marktplaats.nlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik ben wel blij met mijn nieuwe rek
alles mooi ordenen
helaas past lang niet alles er in
ik heb 2 paar weg gedaan netquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor een extra schoenenrek neem ik aan, ze gaat echt geen schoenen verkopen...
Wow,quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb 2 paar weg gedaan nethet deed zeer
ik heb even telt hoeveel het er zijn en ik kwam op 40 paar schoenen en 14 paar slippertjes
maar dat is zonder de 2 dozen die ik nog ergens verstopt hebmaar die ga ik nu ook niet uit zoeken. Die staan prima waar ze staan
naja er zit ook jaren van sparen in hequote:
Tijd om op te ruimen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja er zit ook jaren van sparen in he
Coco!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef rhubarbje het volgende:
ja net gedaan dus
nu zijn ze gesorteerd en zo
dus op hoogte van hak e.d.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
oh nog een paar gevonden!
I love coco
ik weet niet of ie zo letterlijk is maar: "look in the mirror and then take something off"
dat je het altijd simpel moet houdenquote:
KISS!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
dat je het altijd simpel moet houden
Dan moet je van die zwartwitjes of salmiakdrop eten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Ken je dat gevoel dag je gehemelte stuk is? En als je eet dag het dan nog meer zeer doet?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:31 schreef Kuukske het volgende:
Ja dan verga ik helemaal van de pijn denk!
quote:
Had 'ie een vliegje op zijn neus?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Er hupte net een konijntje langs het fietspad
Oh cute!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Er hupte net een konijntje langs het fietspad
nou ik moet werken dus ik hou het simpel denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:26 schreef Kuukske het volgende:
Ja klinkt wel prima. Wat maak je dan precies?
is je party morgen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:46 schreef Tegan het volgende:
Avond. Zo hapjes maken voor party kost stieken enorm veel tijd zeg. Ookal probeer ik van alles maar tien stuks te maken ofzo omdat het anders teveel is...
Owja en, huis is eindelijk echt af. Vanavond voor het eerst gekookt op mijn fornuis! Hij is wel eng want hij doet zelf vonkjes maken ipv dat je er een vuurtje bij moet houden!
klinkt lekker hoor!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:49 schreef Tegan het volgende:
Beetje saai. Rijst met sperziebonen en kip in een kerrie/paprika/lenteui/homemade sausje.
Hoezo, had je anders op m geplast?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had 'ie een vliegje op zijn neus?
De kans om hem te raken wordt wel groter met een mikvliegje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo, had je anders op m geplast?
Is dat niet ondertussen koud geworden?quote:
Nuken bij aankomstquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat niet ondertussen koud geworden?
Ik ga met mijn vriend richting een mooi natuurgebied in Duitsland. Dus hoop dat het weer in ieder geval een beetje oké is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker, ga je ergens heen of fijn tuinesie/balkonia.
Wandelen, genieten van de natuur..mooie plaatjes maken. Samen naar de zonsondergang kijken met een wijntje of lekkere warme choco (afhankelijk van het weer).quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ga met mijn vriend richting een mooi natuurgebied in Duitsland. Dus hoop dat het weer in ieder geval een beetje oké is.
Neuken in de bossen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik ga met mijn vriend richting een mooi natuurgebied in Duitsland. Dus hoop dat het weer in ieder geval een beetje oké is.
Wat een romantische omschrijving van de vakantie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuken in de bossen?
Wel goed opletten voor teken. Straks heb je een teek op je doos.
Ik ben graag behulpzaamquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat een romantische omschrijving van de vakantie.
En wat een ouderwetse gedachte dat je het romantisch moet noemen om de schijn op te houden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat een romantische omschrijving van de vakantie.
Of gaan liggen op een rodemieren nest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
Neuken in de bossen?
Wel goed opletten voor teken. Straks heb je een teek op je doos.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of gaan liggen op een rodemieren nest.
Stiekem is dat inderdaad de enige reden dat we zo'n eind rijden voor een mooi stukje natuur.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat een ouderwetse gedachte dat je het romantisch moet noemen om de schijn op te houden.
We weten beide dat je het liefste gewoon even stevig genomen wil worden in dat bos.
Niet van dat halve laffe maar gewoon echt even.
Duh!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:09 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Stiekem is dat inderdaad de enige reden dat we zo'n eind rijden voor een mooi stukje natuur.
En omgekeerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Tegan het volgende:
Dat in een flat wonen heeft wel zo zijn voordelen. Als ik niet thuis ben heb ik een hele flat aan mensen die mijn pakketjes kunnen ontvangen!
Zonde!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, geen seks-ervaring in natuurgebieden.
En je bent 's nachts niet bang dat ondertussen de hele woonkamer beneden wordt leeggeroofd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Tegan het volgende:
Dat in een flat wonen heeft wel zo zijn voordelen. Als ik niet thuis ben heb ik een hele flat aan mensen die mijn pakketjes kunnen ontvangen!
Nou L, wat let je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, geen seks-ervaring in natuurgebieden.
De pakketbezorger die deze flat altijd doet, doet 9 van de 10 keer gewoon een "afleverpoging mislukt" briefje in de bus terwijl hij nieteens aangebeld heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:02 schreef Tegan het volgende:
Die bezorger: "Dat mensen in flats wonen heeft zo zijn voordelen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De pakketbezorger die deze flat altijd doet, doet 9 van de 10 keer gewoon een "afleverpoging mislukt" briefje in de bus terwijl hij nieteens aangebeld heeftAls hij uberhaupt al die moeite neemt en niet gewoon gelijk doorrijdt.
wat doettie niet dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Krijg het draadlozenetwerk
op m'n nieuwe pc niet voor elkaar
heb ik nog niks
aan dat apparaat
gekloot altijd met drivers en installeren enzo. DOE HET TOCH EENS GEWOON
kanaal van de router wijzigen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, allesHij wil het internet niet op, kan geen draadloze netwerken vinden.
Ik durf niet te veel te kloten, zometeen doet ie het ook niet meer op de laptopquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kanaal van de router wijzigen?
ah hij doet t wel draadloos op de laptop dan is dat t nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf niet te veel te kloten, zometeen doet ie het ook niet meer op de laptop
Volgens mij is het een softwareding. Zwager was bij vorige pc ook een halve avond bezig om hem aan de praat te krijgen. Ik heb al drivers van de website geplukt en volgens windows werkt het apparaat correct. Heb het netwerk handmatig toegevoegd, hij herkent hem, maar kan niet het internet op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah hij doet t wel draadloos op de laptop dan is dat t nietnetwerkkaart wel goed geinstalleerd?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:33 schreef CherryLips het volgende:
heb ik nog niks
aan dat apparaat
Ho wacht het is zeker dat ziggo wifimodemkreng?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het een softwareding. Zwager was bij vorige pc ook een halve avond bezig om hem aan de praat te krijgen. Ik heb al drivers van de website geplukt en volgens windows werkt het apparaat correct. Heb het netwerk handmatig toegevoegd, hij herkent hem, maar kan niet het internet op.
Zit er op je nieuwe computer toevallig een knopje waarmee je wifi aan en uit kan zetten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, allesHij wil het internet niet op, kan geen draadloze netwerken vinden.
De adapter herkent helemaal niks dus zover ben ik nog niet eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ho wacht het is zeker dat ziggo wifimodemkreng?
Doe anders ff Ubuntu proberen. Dat doet het meestal gewoon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:33 schreef CherryLips het volgende:
heb ik nog niks
aan dat apparaat
Hoe was je feestje? Oude lullen als ikzelf liggen om kwart voor twee 's nachts al lang te slapen hoor. Dat heeft weinig te maken met een leven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:13 schreef Tegan het volgende:
Hi. Party over. En heel veel eten over!
Het is zaterdagnacht gek, dan moeten die oude spieren en gewrichten slapen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:45 schreef Tegan het volgende:
Oh. Iedereen heeft een leven op vrijdagavond!
Ja wel gezellig. Iedereen vond mijn huis mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe was je feestje? Oude lullen als ikzelf liggen om kwart voor twee 's nachts al lang te slapen hoor. Dat heeft weinig te maken met een leven.
Mij helemaal alleen latenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zaterdagnacht gek, dan moeten die oude spieren en gewrichten slapen.
Huh? Waar zit jij?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bizar, hier ineens een heel felle stortbui, echt gewoon binnen 2 seconden van droog naar "hellup ramen dicht het zeikt naar binnen!1!!" en na nog geen 5 minuten weer helemaal droog
Dubbele pitjes?quote:
Mooi dat het leuk was, en voor de komende tien jaar ben je er weer vanaf moet je maar denken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:20 schreef Tegan het volgende:
Ja wel gezellig. Iedereen vond mijn huis mooi. En gewoon gezelig gepraat. Eerste feest dat ik gaf in tien jaar ofzo, en nu ook meteen genoeg sociale interactie voor de komende tien jaar
! Maar het was wel leuk.
heb ik idd alquote:
die heb ik nog nietquote:
Vrouwen en pc'squote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Internet op pc doet het ook met een kabel nietVolgens mij ben ik gister iets te enthousiast geweest met het verwijderen van stuurprogramma's van de draadloze adapter en ik weet niet welke ik er nu op moet zetten. GVD ding staat amper tien minuten aan of ik heb alles al verkloot. En de enige die in de buurt woont en me kan helpen neemt niet op. Heel even lag al het internet eruit, router gereset, geen resultaat. laptop gerest, weer internet. pfoe. Wat ben ik toch verslaafd
Hear hear.quote:
Als je in Den Haag had gewoond, was ik wel ff langs gekomen. Maar ja, jij wilde in Utrecht wonen omdat daar je vrienden wonen. Misschien kunnen zij je helpen?quote:
Ja die nemen dus niet opquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in Den Haag had gewoond, was ik wel ff langs gekomen. Maar ja, jij wilde in Utrecht wonen omdat daar je vrienden wonen. Misschien kunnen zij je helpen?
Geen idee, als je zo'n 'merk-pc' hebt zit er vaak wel een of andere recovery/reinstall/whatever-functie bij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik alles niet gewoon weer op fabrieksinstellingen zetten?
Heb gister wel drie dvd's vol back-up meuk aangemaakt voor ik begon met kloten, maar ook daar kreeg ik drie opties met mogelijke recovery-meuk dus ik hoop dat ik de goede heb gekozenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee, als je zo'n 'merk-pc' hebt zit er vaak wel een of andere recovery/reinstall/whatever-functie bij.
Dat is handleidingenvoer ben ik bang.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb gister wel drie dvd's vol back-up meuk aangemaakt voor ik begon met kloten, maar ook daar kreeg ik drie opties met mogelijke recovery-meuk dus ik hoop dat ik de goede heb gekozenHeb alleen geen idee hoe ik dat er dan op kan zetten. Zo meteen verkloot ik het nog meer.
Ja, en die zit er dus niet bij. Er zit alleen een garantieboekje bij en zo'n vel waarin staat welk snoertje waarin moet. Beetje karig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is handleidingenvoer ben ik bang.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Ja die nemen dus niet opZien me alweer aankomen, ze weten dat ik een nieuwe pc heb
Dan ga je naar de site van de fabrikant, bewapend met typenummerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en die zit er dus niet bij. Er zit alleen een garantieboekje bij en zo'n vel waarin staat welk snoertje waarin moet. Beetje karig.
PC opnieuw opstarten en zodra je het BIOS scherm ziet als een bezetene op F8 duwen. Wellicht dat daar een optie staat om de PC terug te zetten op fabrieksinstellingen. Als je een CD'tje bij hebt gehad waar recovery disk o.i.d. opstaan dan zou het voldoende moeten zijn om met dat ding in de speler opnieuw op te starten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Ah, handleiding stond op de pc zelf, valt weer mee, Was bang dat ik die ook van het internet moest plukken. Handleiding zegt dat ik de kabel in de pc en in de modem moet steken. Einde informatie
Het kutte met die merk-pc's is dat je dan vaak juist op f11, ctrl-alt-rechtermuisknop-supercombo!1!! of wat dan ook moet drukken om in de recovery functie terug te komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PC opnieuw opstarten en zodra je het BIOS scherm ziet als een bezetene op F8 duwen. Wellicht dat daar een optie staat om de PC terug te zetten op fabrieksinstellingen. Als je een CD'tje bij hebt gehad waar recovery disk o.i.d. opstaan dan zou het voldoende moeten zijn om met dat ding in de speler opnieuw op te starten.
I know, maar ik wil haar niet bij voorbaat ontmoedigen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het kutte met die merk-pc's is dat je dan vaak juist op f11, ctrl-alt-rechtermuisknop-supercombo!1!! of wat dan ook moet drukken om in de recovery functie terug te komen.
Hoeft niet, doe ik wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, maar ik wil haar niet bij voorbaat ontmoedigen.
had ik al natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:57 schreef CherryLips het volgende:
En dan zit je boven achter de pc, zie je buiten twee Marokkanen langslopen over het fietspad achter. Eentje gaat van het fietspad af en begint door de struiken bij mij in de woonkamer te turen. Eh whut?Nu durf ik dus niet weg want dan roven ze de boel leeg. Incl mijn nieuwe pc
Gordijnen dicht en een rottweiler aanschaffenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Het ligt dus niet aan mij dat ik nu een beetje panisch ben?
Ik zit toch liever in een appartement op 9 hoog eigenlijk.
Ik kan me voorstellen dat als er mensen door de struiken je woonkamer in staan te kijken dat je dat niet vertrouwd idd....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Het ligt dus niet aan mij dat ik nu een beetje panisch ben?
Ik zit toch liever in een appartement op 9 hoog eigenlijk.
Het is wel aan te raden om je huisraad niet in de etalage te zetten idd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en een rottweiler aanschaffen
Dat deed ik al niet, maar ik heb nu wel de laptop op de eettafel staan. Ik weet niet hoever ze naar binnen kunnen kijken, maar de lampen waren al wel aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is wel aan te raden om je huisraad niet in de etalage te zetten idd.
Die heeft hier ook wel eens gelegen, dus die kans is aanwezig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:14 schreef DrMarten het volgende:
Was het trouwens niet gewoon Q in vermomming die in de struiken lag?
Laat je webcam aanstaan met bewegingsdetectie software en zet de filmpjes ergens op een FTP server!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef CherryLips het volgende:
KlotezooiNu doe ik helemaal geen oog dicht vannacht. En durf ik niet meer een nachtje weg te gaan.
Nooit ingebroken nadien?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
Die heeft hier ook wel eens gelegen, dus die kans is aanwezig.
Ook de camera's nog nooit gevonden die in je badkamer, douche en toilet zijn geïnstalleerd?quote:
quote:
Yup, weinig gedaan, maar dat is wel es lekker na een berg drukke weekenden. En jij? Nog plannen voor vandaag?quote:
Ik-tijd is goed!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:31 schreef Tegan het volgende:
Hm. Klinkt goed. Ik juist het tegenovergestelde. Vrijdag en zaterdag heel de dag bezig geweest/op pad geweest met grote groep mensen. Gisteren belde mijn moeder nog of ik bij haar kwam eten met het hele gezin vandaag. Maar ik ga denk ik zo afbellen, want ik heb echt even alone time nodig
. Verder was het wel gezellig
. Nu gewoon lekker een hele zondag niets doen
.
Mja, bijna niks.quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:02 schreef Tegan het volgende:
Jij gaat ook lekker de hele zondag niets doen.
Niet dusquote:
Ik ben ook kapot maar moet nog naar PSV dadelijkquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
omg ik ben van het bed naar de bank gemoved en dat was het wel voor vandaag![]()
ik ben kapot
ik kan er echt niet meer tegen om zo elke avond het laat te maken
dat krijg je als je bijna 26 bent
Mja, dan moet de rest het zonder mijn fantastische commentaar stellen op de tribune, dat is ook niet leuk voor ze.quote:
Laat T. het maar niet lezen. Die wil niet horen dat ze ooit ook een oud wijf wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:35 schreef rhubarbje het volgende:
omg ik ben van het bed naar de bank gemoved en dat was het wel voor vandaag![]()
ik ben kapot
ik kan er echt niet meer tegen om zo elke avond het laat te maken
dat krijg je als je bijna 26 bent
Wordt ze ook niet, T blijft altijd jonger dan ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat T. het maar niet lezen. Die wil niet horen dat ze ooit ook een oud wijf wordt.
Binnen nu en twee jaar een keer crashen met je zweefvliegtuig en dan haalt ze je met gemak in hoor...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Wordt ze ook niet, T blijft altijd jonger dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |