Heb je vanmiddag tijd voor een date?quote:
Nee, kom echt om in het werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag tijd voor een date?
Het is donderdag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, kom echt om in het werkNou ja, is eigenlijk
want dan wordt de portemonnee goed gevuld enzo
Ik heb alleen totaal geen leven, weet amper wat voor dag het is.
Daar kan aan gewerkt worden!quote:
Niet met enge meneren meegaan he!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is donderdag.
Dan maar even alleen de stad in straks. *ril*
Ook niet als ze snoepjes hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet met enge meneren meegaan he!
Alleen voor geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ook niet als ze snoepjes hebben?
Jij welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Wel een prachtige negeerfunctie.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:49 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Voorbereiding voor de regendans nu al in volle gang?
ps: Moguh!
Hoera voor de zomerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik de verwachtingen zo bekijk is dat niet eens nodig
Ik zoek de zon over een maandje wel op, als iedereen weer druk aan het werk isquote:
Oh leeeuk! Ik wil ook!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Heb zin om naar het dolfinarium te gaan, lekker lui in het zonnetje. Weinig mensen want de vakantie is voorbij.Perfect..mits de zon blijft.
Heb je een abonnement?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Heb zin om naar het dolfinarium te gaan, lekker lui in het zonnetje. Weinig mensen want de vakantie is voorbij.Perfect..mits de zon blijft.
Volgende week ben ik erquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ook.quote:
Nee, al lijkt me dat toch wel een goed plan. Als ik het even niet zie zitten en het is droog..even daar op adem komen.quote:
O? In het dolfinarium?quote:
Wij hebben een tijdje abonnementen op dierentuinen gehad (niet allemaal tegelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook.Gezellig samen willen.
![]()
[..]
Nee, al lijkt me dat toch wel een goed plan. Als ik het even niet zie zitten en het is droog..even daar op adem komen.
[..]
O? In het dolfinarium?
Ja die zou ik ook nemen, als ik dichterbij zat, erg leuk wel dolfiquote:
Gezellig.quote:
In Limburg had ik een voor gaiapark lekker dichtbij, dolfinarium ligt nog dichterbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Wij hebben een tijdje abonnementen op dierentuinen gehad (niet allemaal tegelijk) en dat is inderdaad erg lekker.
Bedrijfsuitjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellig.fam uitje, date? zomaar?
[..]
In Limburg had ik een voor gaiapark lekker dichtbij, dolfinarium ligt nog dichterbij.
Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik er een "feestje" van vrijwilligerswerk. Ben er nog niet eens begonnen.
Ons abonnement stond ook niet op naam, er konden gewoon vier willekeurige mensen mee naar binnen, incl. parkeermunt. Jammer dat die abonnementsoort niet meer bestaatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellig.fam uitje, date? zomaar?
[..]
In Limburg had ik een voor gaiapark lekker dichtbij, dolfinarium ligt nog dichterbij.
Gastvrouw in een ziekenhuis. Nouja proberen, werk stelt opzich niet veel voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:03 schreef Lolaatje het volgende:
Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen?
Dat lijkt me handig. Al was het bij mij niet nodig, ik was de enige van het gezin die dat uhm nodig had zeg maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ons abonnement stond ook niet op naam, er konden gewoon vier willekeurige mensen mee naar binnen, incl. parkeermunt. Jammer dat die abonnementsoort niet meer bestaat
Het werk stelt inhoudelijk misschien niet veel voor, maar je zet je in om te kijken of dit aankunt. Dat is voor jou/je lichaam best een uitdaging en ik zou me kunnen voorstellen dat het ook wel spannend is. Dus het stelt niet pas wat voor als je hersenchirurg zou zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gastvrouw in een ziekenhuis. Nouja proberen, werk stelt opzich niet veel voor.
Het is meer testen hoeveel ik kan lopen zonder dat ik ga kotsen van de pijn...Of dat ik helemaal over de toeren geraak van de drukte door mijn overspannen zijn.... mja..fun...
Ik hoop dat het goed gaat en met mij daardoor dus ook.
Komende dinsdag rondleiding, woensdag meedraaien. Het is eigenlijk alleen wegwijs maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef Lolaatje het volgende:
Het werk stelt inhoudelijk misschien niet veel voor, maar je zet je in om te kijken of dit aankunt. Dat is voor jou/je lichaam best een uitdaging en ik zou me kunnen voorstellen dat het ook wel spannend is. Dus het stelt niet pas wat voor als je hersenchirurg zou zijn.
Ik hoop ook voor je dat het goed gaat. Wanneer begin je daar?
Ik heb in de zorg gewerkt, verzorgingstehuizen.. dat werk is wel zwaar ja..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Werken in het ziekenhuis lijkt me sowieso wel zwaar, maar ook lonend.
Ik was zó ontzettend dankbaar blij met de gastvrouw in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
Komende dinsdag rondleiding, woensdag meedraaien. Het is eigenlijk alleen wegwijs maken.
Je hoeft niet altijd mee te lopen..en kan natuurlijk altijd een lift nemen als ik omhoog moet.
Trap af gaat nog prima, trap op is moordend..
Inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was zó ontzettend dankbaar blij met de gastvrouw in het ziekenhuis..
Ik had het nooit zonder haar kunnen vinden. Dus ik vind het nu al super wat je gaat doen.
Mij niet. Iemand die je gerust kan stellen of je dingen kan uitleggenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt me echt onwijs irri een gastvrouw, als je naar het ziekenhuis gaat.
Wat zou daar nu irri aan zijn? Het is niet dat ze je bespringen, ze kijken wie hulp nodig heeft of ze worden gevraagd. Loopt iemand gewoon door, met een dondergezicht...lekker laten lopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt me echt onwijs irri een gastvrouw, als je naar het ziekenhuis gaat.
nou weet wel waar ik voor ga ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zou daar nu irri aan zijn?
Het is ook geen infobalie. Mensen die weten waar ze moeten zijn worden niet bij de hand gegrepen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nou weet wel waar ik voor ga ofzo
Drion?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
nou weet wel waar ik voor ga ofzo
Oh ok, dus die krijg je op aanvraag ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is ook geen infobalie. Mensen die weten waar ze moeten zijn worden niet bij de hand gegrepen.
Mensjes die verdwaald rondkijken.. er is daar nu ook nog eens een verbouwing. Die spreek je dan aan of je ze kan helpen. Of ze komen inderdaad direct naar je tafel en vragen de weg of dat je mee wil lopen als ze gebracht worden door een taxi en met een rolstoel moeten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ok, dus die krijg je op aanvraag ofzo?
Maar in wat voor situatie zou het gebruikt worden dan?
In ons ziekenhuis hebben zij ook het overzicht met namen van patiënten en de kamer waar ze komen te liggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Mensjes die verdwaald rondkijken.. er is daar nu ook nog eens een verbouwing. Die spreek je dan aan of je ze kan helpen. Of ze komen inderdaad direct naar je tafel en vragen de weg of dat je mee wil lopen als ze gebracht worden door een taxi en met een rolstoel moeten.
O, dat weet ik niet. Misschien dat ook nog.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:47 schreef Kuukske het volgende:
In ons ziekenhuis hebben zij ook het overzicht met namen van patiënten en de kamer waar ze komen te liggen.
aha dat is idd wel nuttig ja .quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mensjes die verdwaald rondkijken.. er is daar nu ook nog eens een verbouwing. Die spreek je dan aan of je ze kan helpen. Of ze komen inderdaad direct naar je tafel en vragen de weg of dat je mee wil lopen als ze gebracht worden door een taxi en met een rolstoel moeten.
Heel veel ziekenhuizen hebben dat tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Welk ziekenhuis is het kan ik het even testen
Degene waar ik geregeld kom, zitten er vrouwen achter een tafeltje vaak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heel veel ziekenhuizen hebben dat tegenwoordig.
De balie?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Degene waar ik geregeld kom, zitten er vrouwen achter een tafeltje vaak.
Hallo melk.quote:
quote:
ik ookquote:
Ik kom ook maar aan een "dom" klein rond tafeltje te zitten. Al dacht ik wel dat als de nieuwe ingang open gaat dat we ook een balie hebben. Lijkt me veel fijner.quote:
Ik heb ook lange potenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
O, even iets anders...(on)interessants.
Tessa heeft erg lange poten.Ziet gewoon niet uit. Lijkt een pup op stelten.
Dit!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
Ze is er net en heeft haar eerste feestje al, puppyparty bij haar dierenarts.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
ziet er wél uit, Tessa is übercutepup, die zien er altijd uit!
Pics!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is er net en heeft haar eerste feestje al, puppyparty bij haar dierenarts.
Allemaal stuiterende en donzige pups bij elkaar. Dat wordt wat.
1 September is het feestje. Even kijken of ik foto's mag/kan maken, weet dat ze het zelf ook doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |