Heb je vanmiddag tijd voor een date?quote:
Nee, kom echt om in het werkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag tijd voor een date?
Het is donderdag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, kom echt om in het werkNou ja, is eigenlijk
want dan wordt de portemonnee goed gevuld enzo
Ik heb alleen totaal geen leven, weet amper wat voor dag het is.
Daar kan aan gewerkt worden!quote:
Niet met enge meneren meegaan he!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:48 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is donderdag.
Dan maar even alleen de stad in straks. *ril*
Ook niet als ze snoepjes hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet met enge meneren meegaan he!
Alleen voor geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ook niet als ze snoepjes hebben?
Jij welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Wel een prachtige negeerfunctie.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:49 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Voorbereiding voor de regendans nu al in volle gang?
ps: Moguh!
Hoera voor de zomerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik de verwachtingen zo bekijk is dat niet eens nodig
Ik zoek de zon over een maandje wel op, als iedereen weer druk aan het werk isquote:
Oh leeeuk! Ik wil ook!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Heb zin om naar het dolfinarium te gaan, lekker lui in het zonnetje. Weinig mensen want de vakantie is voorbij.Perfect..mits de zon blijft.
Heb je een abonnement?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Heb zin om naar het dolfinarium te gaan, lekker lui in het zonnetje. Weinig mensen want de vakantie is voorbij.Perfect..mits de zon blijft.
Volgende week ben ik erquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ook.quote:
Nee, al lijkt me dat toch wel een goed plan. Als ik het even niet zie zitten en het is droog..even daar op adem komen.quote:
O? In het dolfinarium?quote:
Wij hebben een tijdje abonnementen op dierentuinen gehad (niet allemaal tegelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook.Gezellig samen willen.
![]()
[..]
Nee, al lijkt me dat toch wel een goed plan. Als ik het even niet zie zitten en het is droog..even daar op adem komen.
[..]
O? In het dolfinarium?
Ja die zou ik ook nemen, als ik dichterbij zat, erg leuk wel dolfiquote:
Gezellig.quote:
In Limburg had ik een voor gaiapark lekker dichtbij, dolfinarium ligt nog dichterbij.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Wij hebben een tijdje abonnementen op dierentuinen gehad (niet allemaal tegelijk) en dat is inderdaad erg lekker.
Bedrijfsuitjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellig.fam uitje, date? zomaar?
[..]
In Limburg had ik een voor gaiapark lekker dichtbij, dolfinarium ligt nog dichterbij.
Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik er een "feestje" van vrijwilligerswerk. Ben er nog niet eens begonnen.
Ons abonnement stond ook niet op naam, er konden gewoon vier willekeurige mensen mee naar binnen, incl. parkeermunt. Jammer dat die abonnementsoort niet meer bestaatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellig.fam uitje, date? zomaar?
[..]
In Limburg had ik een voor gaiapark lekker dichtbij, dolfinarium ligt nog dichterbij.
Gastvrouw in een ziekenhuis. Nouja proberen, werk stelt opzich niet veel voor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:03 schreef Lolaatje het volgende:
Wat voor vrijwilligerswerk ga je doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |