komt per dag wat bij, toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:14 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Ja ik heb hier een vraag over.
Mag je nou alleen 1 app hebben of allemaal?
Want ik heb drive safe.ly pro gedownload, maar de rest kost nog steeds geld.
Best wel jammer als het zo is want ik wou graag Vlingo Premium.
Alvast bedankt
Idd, bij mij staat: Now 2 Gift apss available from Blackberryquote:
bij mij ook (nog steeds). naja, zal morgen wel nieuwe bij komen. denk ik!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:35 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Idd, bij mij staat: Now 2 Gift apss available from Blackberry
Google is your friend my friendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef snellehenk het volgende:
Hoe kan ik precies via mijn blackberry internetten op mijn laptop.
Als ik mijn bb aansluit op de laptop en bij dat programma op mobiel internet druk, zegt hij dat de verbinding mislukt is.
Ik kan ook nog allemaal dingen instellen, iemand enig idee hoe dit precies moet? , met welke instellen?
Volgens komt er per dag eentje bij.. en dan ergens in november zijn ze allemaal beschikbaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:41 schreef Dartanion het volgende:
Ik heb ook nog altijd slechts 2 gifts.. Samen een waarde van ongeveer 26 euro.. Dus nog 50 tegaan RIM!!!
Bij mij af en toe ook, battery pull doet vaak wonderenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:39 schreef dreamzk het volgende:
Mn batterij loopt de laatste 2 dagen bizar snel leeg, iemand anders nog meer last van?
Even kijken bij 'toep. omschakelen' of je niet heel veel programma's draaiend hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:39 schreef dreamzk het volgende:
Mn batterij loopt de laatste 2 dagen bizar snel leeg, iemand anders nog meer last van?
Hoe lang wacht je dan? Kan bij mij na een pull soms wel 5~10 minuten duren voor Whatsapp opstart. Soms is dan zelfs m'n hele geschiedenis weg. Doe ik dan opnieuw een pull, dan duurt het opnieuw lang, maar m'n geschiedenis is dan weer terug. Vager kan niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Nadat ik vorige week mijn BB heb geupdate, werkt WhatsApp niet meer. Na de update moest ik de installatiewizard van WhatsApp weer door, waarbij je de voorwaarden moet accepteren en je naam + nummer moet invullen. Echter wil de app maar niet starten. Hij blijft altijd hangen bij ''Bijwerken" of "Registreren".
Iemand een idee? Heb m'n telefoon al een paar keer opnieuw opgestart. Verwijderen en herinstalleren van WhatsApp werkt ook niet.
Ik wacht sinds de laatste reboot al bijna 2 dagen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe lang wacht je dan? Kan bij mij na een pull soms wel 5~10 minuten duren voor Whatsapp opstart. Soms is dan zelfs m'n hele geschiedenis weg. Doe ik dan opnieuw een pull, dan duurt het opnieuw lang, maar m'n geschiedenis is dan weer terug. Vager kan niet.
Dat is onder OS6 op een 9700.
Daarnaast zou het wel komen doordat ik de OS geupdate heb. Ik heb een half jaar geleden een gelekte OS6 op mijn 9700 gezet. Werkte allemaal prima etc.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:37 schreef GodsSon het volgende:
Is bij mij ook een paar keer geweest, geen idee hoe het zich uiteindelijk op heeft gelost.
Heb je misschien whatsapp op een andere telefoon ook geinstalleerd? Dat is 1x mijn probleem geweest namelijk. Nope!
Eventueel kan je programma eraf halen, battery pull, installeren, battery pull en gebruiken proberen? Al 2 keer geprobeerd. Werkt niet! Daarnaast ook de servicebooks al vervangen.
Of eventueel back up maken en terug naar fabrieksinstellingen, dan opnieuw proberne
Dat zou ik kunnen proberen, maar dan ook als laatste optie! Kost namelijk wat tijd en moeite om alles opnieuw in te stellen.
Bij T-Mobile kan dat, dus waarom bij KPN niet. Je moet er alleen rekening mee houden dat het altijd in je nadeel is. Dus verander je je abo, dan betaal je altijd meer dan dat je nu doet. Zeker nu, omdat je een BES/BIS-abo (BB-abo dus) erbij neemt (toevoeging).quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:54 schreef fotostarter het volgende:
Mensen,
weten jullie of je een KPN abonnement kunt aanpassen zodat je een BB volwardig kunt gebruiken?
Batterij-pull gedaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef Maryn. het volgende:
Wat een ongelofelijk kut apparaat is het ook. Als ik een whatsapp bericht ontvang en ik open 'm blijft m'n LED flashen/blinken... BAH!
En als ik 'm e-mail ontvang is het weer heel wisselvallig.. BAH!!
Dat probleem heb ik soms ook. Alleen vaak weer niet? Ik negeer het maar gewoon en controleer regelmatig of ik berichtjes heb.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef Maryn. het volgende:
Wat een ongelofelijk kut apparaat is het ook. Als ik een whatsapp bericht ontvang en ik open 'm blijft m'n LED flashen/blinken... BAH!
En als ik 'm e-mail ontvang is het weer heel wisselvallig.. BAH!!
Lol welk cadeau?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Biogarde het volgende:
Dat 4e kadoHeb je echt helemaal niks aan zonder Nederlandse ondersteuning
Ik had hem ook gedownload en hij herkende niks wat ie met de gratis versie wel herkende, maar dat komt wrs weer door een of andere storing, die mogelijk al voorbij is. Alleen kan ik het nu niet meer controlerenquote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik kan die Shazam helemaal niet installeren :S
Na het downloaden geeft hij een error.
Had je toevallig eerst de 'gewone' shazam? Bij mij hielp het om eerst de gewone te verwijderen en daarna de encore te installerenquote:Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef mirann88 het volgende:
Ik heb dat dus ook steeds.. Als ik mn facebook-app uitzet en ik meld me af sta ik gewoon offline..
Daarnaast: ik heb ook al 3 keer geprobeerd shazam gratis te downloaden en ik blijf ook maar een foutmelding krijgen, heel irritant..
Opgelost, BBM uninstallend, battery pull 7 BBM weer opnieuw geinstald & weer een battery pull en nu is alles goed zover ik zie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:34 schreef Eindhoven84 het volgende:
Hey vraagje, hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen.
Heb sinds vandaag een BB bold 9900 en wou me oude contacten uit me oude BB toevoegen, dat is allemaal goed gegaan. Alleen bij 1 persoon komt er in de messenger geen foto te staan, blijft een grijze avatar.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
juist dat bedoel ik.. is er niet eentje die gratizz is..quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Maar er zat zat 'OS7 Theme for OS6' thema's. Dat zijn gewoon thema's voor OS6, maar ze gebruiken de icoontjes van OS7.
Ik gebruik deze. Kost 80 cent, maar ik vind hem er wel tof uit zien.
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/45437?lang=en
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |