Dat ontkent toch ook niemand? Storing kan nu eenmaal voorkomen, helaasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je betaald voor een dienst, die heb je vervolgens te krijgen. Of je nu wel of niet zonder zou kunnen.
Natuurlijk is het verouderd, vroeger stuurde je zaken centraal aan. Maar in de huidige tijd is dat van de zotten, je telefoon (en laptop en weet ik wat allemaal) dient gewoon zelfstandig te werken. Het feit dat je gedwongen wordt een abo af te sluiten speciaal voor de BB is al te zot voor woorden. Je kan niet eens zo'n ding kopen en aan de slag, moet je opeens van alles aanvragen. Vrijheid 0. En dan heeft iedereen altijd een grote mond over Microsoft en Apple met hun gesloten producten, maar die zijn flexibeler dan BB.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het verouderd? ik heb geen idee maar in de 5 jaar dat ik een BB heb kan ik me geen eerdere storing herinneren
Niet twee keer op de spatiebalk drukken achter elkaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:29 schreef vlam12 het volgende:
Soms als ik wat typ, dan krijg ik plotseling een punt (.) in mij tekst.
Hoe zet ik dat uit?
twitter:BlackBerryHelp twitterde op donderdag 13-10-2011 om 12:59:36To our customers: Please see this message from RIM Co-CEO Mike Lazaridis. http://t.co/XSyYjMY8 ^CB reageer retweet
Hier doet whatsapp het ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmm, ik start mijn BB weer op en krijg bij whatsapp de melding dat ik onvoldoende netwerkdekking heb en daarom synchr. fout?
Dan moet je je Blackberry via usb verbinden en vervolgens Blackberry Desktop opstarten. Daar staat (onderaan) ergens een knop voor mobiel internet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:10 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand hoe je je BlackBerry als router kan gebruiken, dus dat ik gewoon op mijn laptop kan via wifi vanaf de BlackBerry?
Ja ik heb hier een vraag over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:23 schreef Maryn. het volgende:
Heel chil!
http://press.rim.com/release.jsp?id=5214
Ik weet niet of hier al vragen over zijn. maar ik zal graag weten of iemand het weetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:48 schreef mac_this het volgende:
hallo iedereen,
Ik vroeg me af, vervalt de fabrieksgarantie als je een behuizing van een zwarte blackberry bold veranderd?
mijn toetsenbord is namelijk in een kleine 10 maanden nogal heel erg versleten door nagels ed. Dus zal ik dit willen doen bij de plaatselijke 'turk'. (zoals men hem hier noemt!), Ik weet niet of je garantie van de winkel krijgt als je telefoon stukgaat, denk het niet.
Dit was mijn vraag, kan iemand mij hierbij helpen naar de oplossing zoeken?
alvst bedankt ;-) !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |