Ja gelukt, belachelijk dat dat niet gaat. HTC Desire tot BB normaal werkt it isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:19 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Probeer het met een pincet. Zo deed ik dat ook
Roamen heeft alleen betrekking op internet in het buitenland, kan zijn dat je toevallig in het buitenland zit, maar voor mensen in Nederland heeft dit geen enkel effectquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:23 schreef Marquito het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je telefoon contant verbinding met internet probeert te maken. Mijn batterij was gister ook opeens super snel leeg. Vandaag roamen uitgezet en nergens meer last van. Zet roamen wel weer aan als de storing voorbij is.
Hebt inderdaad gelijk, had ze even door elkaar gehaald.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:37 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Roamen heeft alleen betrekking op internet in het buitenland, kan zijn dat je toevallig in het buitenland zit, maar voor mensen in Nederland heeft dit geen enkel effect
Data verbinding uitzetten, de optie die erboven staat, heeft wel weer zin. Gok ook dat je die bedoelt
Dat is het enige wat ik nog wel kanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef magneetstrip het volgende:
Wat een onzin die storing, ik kan ook niet bellen en smsn! Meer mensen hier last van?
Las het idd dat de storing sinds vandaag ook Noord Amerika heeft getroffen. Het is alleen maar erger geworden dus..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef maartena het volgende:
Sinds vanmorgen doet mijn blackberry het ook niet meer, dwz, email. Internet werkt nog wel, dat gaat via AT&T.
Ik woon in de VS, had tot vanmorgen dus not gewoon alles werkend..... maar nu dus niet meer.
Behalve bij mij :|quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik nog wel kan
quote:
Sorryquote:
Collega kan ook niet bellen/smsen. Krijgt bij bellen een 'Bezet' melding.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef magneetstrip het volgende:
Wat een onzin die storing, ik kan ook niet bellen en smsn! Meer mensen hier last van?
Samequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef Roguee het volgende:
[..]Ik krijg nog steeds een sync error
quote:
Kom op mensen.. 2 dagen geen internet op je phone.. Stel je aan zeg! Iedereen heeft een computer/laptop met internet. Bellen en smssen ging wel nog gewoon..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Echt fantastisch dat BB systeem, 1 storing en heel de wereld is plat in rep en roer
Serieus: dit is dus DE reden om geen BB te nemen, hopeloos verouderd hoe dit allemaal werkt.
Je betaald voor een dienst, die heb je vervolgens te krijgen. Of je nu wel of niet zonder zou kunnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:28 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Kom op mensen.. 2 dagen geen internet op je phone.. Stel je aan zeg! Iedereen heeft een computer/laptop met internet. Bellen en smssen ging wel nog gewoon..
Ik heb er in ieder geval weinig last van gehad..
Is het verouderd? ik heb geen idee maar in de 5 jaar dat ik een BB heb kan ik me geen eerdere storing herinnerenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Echt fantastisch dat BB systeem, 1 storing en heel de wereld is plat
Serieus: dit is dus DE reden om geen BB te nemen, hopeloos verouderd hoe dit allemaal werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |