Batterij-pull gedaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef Maryn. het volgende:
Wat een ongelofelijk kut apparaat is het ook. Als ik een whatsapp bericht ontvang en ik open 'm blijft m'n LED flashen/blinken... BAH!
En als ik 'm e-mail ontvang is het weer heel wisselvallig.. BAH!!
Dat probleem heb ik soms ook. Alleen vaak weer niet? Ik negeer het maar gewoon en controleer regelmatig of ik berichtjes heb.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:39 schreef Maryn. het volgende:
Wat een ongelofelijk kut apparaat is het ook. Als ik een whatsapp bericht ontvang en ik open 'm blijft m'n LED flashen/blinken... BAH!
En als ik 'm e-mail ontvang is het weer heel wisselvallig.. BAH!!
Lol welk cadeau?quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:05 schreef Biogarde het volgende:
Dat 4e kadoHeb je echt helemaal niks aan zonder Nederlandse ondersteuning
Ik had hem ook gedownload en hij herkende niks wat ie met de gratis versie wel herkende, maar dat komt wrs weer door een of andere storing, die mogelijk al voorbij is. Alleen kan ik het nu niet meer controlerenquote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik kan die Shazam helemaal niet installeren :S
Na het downloaden geeft hij een error.
Had je toevallig eerst de 'gewone' shazam? Bij mij hielp het om eerst de gewone te verwijderen en daarna de encore te installerenquote:Op maandag 7 november 2011 00:28 schreef mirann88 het volgende:
Ik heb dat dus ook steeds.. Als ik mn facebook-app uitzet en ik meld me af sta ik gewoon offline..
Daarnaast: ik heb ook al 3 keer geprobeerd shazam gratis te downloaden en ik blijf ook maar een foutmelding krijgen, heel irritant..
Opgelost, BBM uninstallend, battery pull 7 BBM weer opnieuw geinstald & weer een battery pull en nu is alles goed zover ik zie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:34 schreef Eindhoven84 het volgende:
Hey vraagje, hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen.
Heb sinds vandaag een BB bold 9900 en wou me oude contacten uit me oude BB toevoegen, dat is allemaal goed gegaan. Alleen bij 1 persoon komt er in de messenger geen foto te staan, blijft een grijze avatar.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
juist dat bedoel ik.. is er niet eentje die gratizz is..quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Maar er zat zat 'OS7 Theme for OS6' thema's. Dat zijn gewoon thema's voor OS6, maar ze gebruiken de icoontjes van OS7.
Ik gebruik deze. Kost 80 cent, maar ik vind hem er wel tof uit zien.
http://appworld.blackberry.com/webstore/content/45437?lang=en
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |