abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:18:00 #126
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108285983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Knap dat ze kunnen faken dat het object achter het gebouw verdwijnt. |:(
:D 10 jaar geleden had je promotie demo's voor 3D studio MAX, waarbij ze het 3D model van een sportwagen, op een foto van een bocht/weg door het bos projecteerden. Waarbij je de auto uiteindelijk in een filmpje uit het bos tevoorschijn zag komen (dus: achter de bomen vandaan) met schaduw op de weg en weerspiegeling van het bos en de lucht (met behulp van een andere foto :P ) op de auto.

Nagenoeg niet van echt te onderscheiden. Inmiddels kan er al heel wat meer dan dat. (en gaat het ook wat eenvoudiger dan in die tijd)

Het moeilijke is, in dit geval, dat de camera beweegt binnen de 3 dimensionale ruimte, naast het schudden.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_108286451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Het object "danst", een beetje, met de beweging van de camera "mee". (Het beste te zien aan het begin.)

Is ook wel het allermoeilijkste aan het maken van een dergelijke hoax, het compenseren voor het schudden van de camera.

Edit:
& dat lijkt inderdaad verdacht veel op het US(AF/N) logo (US Air Force / Navy) & wordt nog steeds gebruikt (zowel met als zonder 'strepen', gespiegeld (donkere ster in lichte cirkel) alswel in een donkerder of lichtere (grijs) tint dan de rest van het vliegtuig (vooral bij 'fighters'))

Die Rode stip is begin '42 verdwenen, omdat de japanners ook een rode stip gebruikten en men nog wel eens last had van 'friendly fire' :P
Zonder strepen wordt niet meer gebruikt.
  donderdag 23 februari 2012 @ 00:17:54 #128
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_108288219
Het ziet er in ieder geval niet "buitenaards" uit, eerder black project.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_108291028
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, het is nooit goed, dat valt mij ook op. Of het is te goed of het is te slecht. Dús is het fake.
-Het is te wazig,
-Te ver
-Te echt
-Niet logisch
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_108291034
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zodra er vele mensen hetzelfde fenomeen hebben gezien en het van diverse invalshoeken gefilmd hebben, dan wil ik best geneigd zijn te geloven. Maar vergeet niet dat tegenwoordig vrijwel alles te faken is op een zolderkamertje.
Die 'ufo' in Jeruzalem was het? Van verschillende kanten gefilmd dacht ik?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_108311076
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kom op, dit is fake.
Is gemakkelijk om dit weer te roepen, maar ik denk dat het een militair vliegtuig betreft.
pi_108313226
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Is gemakkelijk om dit weer te roepen, maar ik denk dat het een militair vliegtuig betreft.
Ik niet.
pi_108317626
Wat verse uploads:
Van de "US" gif.
tja
btje deze categorie:
Te echt, blur, nep. toch?

Volgende is aanrader; wmb betreft, o.a. 3:45 lijkt heel erg op wat ik zag.
Tot 3x toe van veel dichterbij dan op deze filmpjes.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_108337673
Alle filmpjes zijn nep, mensen! Laten we het daar maar bij houden ;) :P .
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:38:46 #135
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_108544432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Hee dat ding ken ik. Een viral dus.

http://www.kloptdatwel.nl(...)filmpje-interessant/

[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel1976 op 29-02-2012 15:21:15 ]
pi_108617163
quote:
Ja, dat is inderdaad het filmpje waar Daniel het hierboven over had ja :D
pi_108617204
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad het filmpje waar Daniel het hierboven over had ja :D
dat had ik niet gezien :D
pi_108617257
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:24 schreef Zweeffie het volgende:

[..]

dat had ik niet gezien :D
Nevermind :) :P
pi_109214719
Ik zag hier net iets heel aparts vanaf m'n balkon. Heb er tussen de 3 en 4 minuten naar staan kijken. Een groen constant vaag lampje met een heel fel rood lampje dat met regelmaat pulseerde. Het cirkelde gedurende die tijdspanne min of meer hetzelfde patroon. Op een gegeven moment kon ik meerdere rode lampjes bij elkaar zien. Ineens was het weg. Echt WTF kan dit zijn?

Iemand die hier gek is van luchtvaart of er beroepsmatig mee te maken heeft en dit gedrag/uiterlijk van een bepaald type vliegtuig/helikopter kent?

Zonder voorbarige conclusies te trekken. Het leek qua frequentie van pulseren op onderstaande, alleen met een duidelijk groen minder fel constant brandend licht ernaast.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2012 22:00:38 ]
pi_109327213
-Lolnope.

[ Bericht 95% gewijzigd door Harajuku. op 20-03-2012 20:27:44 ]
pi_110662358
Rendlesham Forest case op de Britse tv:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_110662382
De UFO van Soesterberg, leuk item door RTV Utrecht:

pi_111026759
Leuk item over onder andere graancirkels op de Britse TV:

pi_111026761
En hier een item dat men heeft verwijderd van de Britse Uitzending gemist website:

pi_111030848
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 04:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En hier een item dat men heeft verwijderd van de Britse Uitzending gemist website:

En waarom is die uitzending zo snel weggehaald dan? Ik zie geen speciale reden daarvoor. De scepticus roept dat politiemensen geen betere getuigen zijn dan anderen, de detective brult er doorheen dat dat onzin is, terwijl hij expliciet NIET aan het woord was, wat ik nogal onbeschoft vond en die paranormale dame praat er fijntjes overheen waarom bij een duidelijke verschijning niet veel meer getuigen waren.
Het meest bijzondere vond ik de aantrekkelijke presentatrice, hoewel ze overkomt als een zeer domme doos, maar dat kan best een pose zijn.
pi_111032303
quote:

En wat is het nut van het verwijderen van de Britse 'Uitzending gemist' website als ze eerst het hele stuk uitzenden op televisie en daarna het filmpje gewoon te bekijken is op youtube?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_111033949
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 11:36 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

En wat is het nut van het verwijderen van de Britse 'Uitzending gemist' website als ze eerst het hele stuk uitzenden op televisie en daarna het filmpje gewoon te bekijken is op youtube?
Deniability of ideological support. ;)
pi_111038173
quote:

Die cylinder vorm op 0:44 heb ik ook een keer gezien, lang geleden. Mijn moeder, zus, broer en buren toen ook. Geen idee wat het was. Het hing hoog in de lucht, spinde als een malle om zijn as en was erg reflective. Kon er ook niet te lang naar kijken.
Toen we even niet keken was hij ineens weg. De buren hadden toen nog een instantie gebeld om dingen na te vragen maar daar kwam niets uit. Natuurlijk denk je eerst aan balonnen e.d. maar die zou ws. door de wind meegevoerd zijn en deze cylinder hing onder een hoek in de lucht en verplaatste zich heel langzaam iets hoger. Ook het snelle spinnen rond de as kan ik dan niet plaatsen.
Was wel een leuke ervaring in ieder geval. Het zou nog leuker geweest zijn als ik wist wat het was. :P
pi_111041060
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En waarom is die uitzending zo snel weggehaald dan? Ik zie geen speciale reden daarvoor.
Heel speciaal is dit item niet, alleen je hoort de presentatrice oprecht verrast reageren, als de politieagent zegt dat er astronauten, radarpersoneel, legerpersoneel, piloten enz. zijn die zeggen dat de aarde waarschijnlijk bezocht wordt.

Ik heb dat bijv. ook nooit geweten. Ik kende wel de docu's van National Geographic en dergelijke over UFO's, maar uiteraard worden daarin niet de meest belangrijke getuigenissen vermeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')