abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106349836
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 02:18 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

ik zie hier geen ufo in, hoor
Is ook een topic over in TRU, schijnt iets van een zonnevlam te zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 12:43:43 #92
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106349887
- meh -

[ Bericht 98% gewijzigd door vogeltjesdans op 03-01-2012 13:16:39 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:27:00 #93
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_106369488
Wat is nou het meest duidelijke UFO sighting filmpje vastgelegd op video? Iemand?
pi_106384981
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef J2T het volgende:
Wat is nou het meest duidelijke UFO sighting filmpje vastgelegd op video? Iemand?
Hoe wil je verifiëren of het filmpje echt of nep is?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:03:42 #95
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_108055239
'President Eisenhower sprak drie keer met aliens'

Dwight Eisenhower.
De voormalige president van de Verenigde Staten Dwight D. Eisenhower heeft drie keer een geheime bespreking gehad met buitenaardse wezens. Dit beweert Timothy Good, een voormalig adviseur van het Pentagon, in het BBC-programma Opinionated.

De 34ste president van de VS sprak de aliens in 1954 op de Holloman Air Force base, een afgelegen legerbasis in New Mexico. Eisenhower en enkele hooggeplaatste personen van de FBI communiceerden met de buitenaardse wezens door middel van 'telepathische berichten', aldus Good.

Volgens de Huffington Post gaan er al jaren geruchten rond over de mysterieuze ontmoetingen, maar is het dit keer voor het eerst dat een prominent persoon deze bevestigt. Bij de drie besprekingen in New Mexico zouden echter veel meer getuigen aanwezig zijn geweest.

Eisenhowers treffen met de aliens in februari 1954 vond in het diepste geheim plaats. De buitenwereld kreeg te horen dat de president op vakantie was in Palm Springs. Timothy Good vertelt dat de aliens een 'Scandinavisch' uiterlijk hadden. In een ondertekend verdrag zouden ze 'Alien Greys' worden genoemd.
(Redactie)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eer-met-aliens.dhtml
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_108055899
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:03 schreef Killaht het volgende:
'President Eisenhower sprak drie keer met aliens'

Dwight Eisenhower.
De voormalige president van de Verenigde Staten Dwight D. Eisenhower heeft drie keer een geheime bespreking gehad met buitenaardse wezens. Dit beweert Timothy Good, een voormalig adviseur van het Pentagon, in het BBC-programma Opinionated.

De 34ste president van de VS sprak de aliens in 1954 op de Holloman Air Force base, een afgelegen legerbasis in New Mexico. Eisenhower en enkele hooggeplaatste personen van de FBI communiceerden met de buitenaardse wezens door middel van 'telepathische berichten', aldus Good.

Volgens de Huffington Post gaan er al jaren geruchten rond over de mysterieuze ontmoetingen, maar is het dit keer voor het eerst dat een prominent persoon deze bevestigt. Bij de drie besprekingen in New Mexico zouden echter veel meer getuigen aanwezig zijn geweest.

Eisenhowers treffen met de aliens in februari 1954 vond in het diepste geheim plaats. De buitenwereld kreeg te horen dat de president op vakantie was in Palm Springs. Timothy Good vertelt dat de aliens een 'Scandinavisch' uiterlijk hadden. In een ondertekend verdrag zouden ze 'Alien Greys' worden genoemd.
(Redactie)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eer-met-aliens.dhtml
Leuk bericht :P

Heb er even een topic van gemaakt in NWS:
'President Eisenhower sprak drie keer met aliens'
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 16 februari 2012 @ 20:24:00 #97
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_108056180
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:17 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Leuk bericht :P

Heb er even een topic van gemaakt in NWS:
'President Eisenhower sprak drie keer met aliens'
;) Is goed
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_108061528
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Killaht het volgende:

[..]

;) Is goed
Is niet echt een succes dat topic, maar laat mensen maar in aanraking komen met het idee van aliens. Dat is het belangrijkste op dit moment.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 17 februari 2012 @ 12:34:32 #99
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108075508
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Is niet echt een succes dat topic, maar laat mensen maar in aanraking komen met het idee van aliens. Dat is het belangrijkste op dit moment.
Dat 'idee' leeft al ruim 60 jaar onder de mensen. De meesten vinden het echter maar een vergezocht / belachelijk idee wat alleen in hollywood kan. (Daar hoor ik overigens dan weer niet bij ;) )

Mede door de vele hoaxes en het gebrek aan tastbaar bewijs (dus iets anders dan anekdotes en/of crappy video's), wordt het onderwerp als geheel niet echt serieus genomen. Best jammer vind ik.

Persoonlijk heb ik er daardoor ook een beetje de brui aan gegeven. Als ze voor m'n neus landen, geloof ik het meteen (& accepteer ook dat ik dan door anderen niet zo maar op m'n mooie bruine ogen geloofd zal worden). Tot die tijd blijft het bij 'een mogelijkheid' waar ik verder niets mee kan.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 14:08:10 #100
8781 crew  Frutsel
pi_108262036


quote:
Roswell opnieuw in ban van UFO's
ROSWELL - Roswell in New Mexico, dé plek als het gaat om alles wat met buitenaards leven te maken heeft, is weer in de ban van een UFO.

Een automobilist, die meent het object vanuit zijn auto te hebben vastgelegd, zette een video van het ruimteschip online. "De UFO leek boven het water te zweven, en hij was behoorlijk ver weg. Ik moest de 40X zoom lens van mijn video gebruiken om een en ander goed in beeld te krijgen."

Roswell werd bekend na het 'Roswellincident' in juli 1947, toen vlakbij het plaatsje een buitenaards ruimteschip zou zijn neergestort. De discussie daarover houdt tot op de dag van vandaag wereldwijd aan.
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 14:16:14 #101
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_108262332
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:19:48 #102
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108262473
Wat het ook is, het ziet er wel heel gaaf uit!

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 14:22:50 #103
8781 crew  Frutsel
pi_108262571
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:19 schreef mazaru het volgende:
Wat het ook is, het ziet er wel heel gaaf uit!

[ afbeelding ]
Volgens mij staat er zo'n ster op de vleugel van het 'ding'... zoals de Amerikaanse marine ook heeft?
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:23:17 #104
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_108262587
Millenium Falcon?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_108263334
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:19 schreef mazaru het volgende:
Wat het ook is, het ziet er wel heel gaaf uit!

[ afbeelding ]
Kom op, dit is fake.
pi_108263713
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:22 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Volgens mij staat er zo'n ster op de vleugel van het 'ding'... zoals de Amerikaanse marine ook heeft?
pi_108268810
@ Hierboven. Dacht ook zo een ster gezien te hebben.
In dit geval zou dus alleen de ster erop staan, en niet die dingen die aan de zijkant staan.

Vermoed dus een of andere nieuwe expirimentele "vliegtuig"???

edit:
moet wel zegen dat dit een van de weinige filmpjes is die "redelijke kwaliteit" heeft..
pi_108270526
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kom op, dit is fake.
zou kunnen maar dan ben k nog niet overtuigd.......
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 18:19:29 #109
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_108271330
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kom op, dit is fake.
Waar zie je dat aan?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_108271580
Ik vind hem ook niet echt overtuigend om heel eerlijk te zijn.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_108271818
Maar het ziet er wel gaaf uit :)
pi_108271882
Die ster lijkt niet op een modern teken van de Amerikaanse strijdkrachten, eerder hierop

maar die zijn al sinds de WOII niet meer in gebruik.

Vooral het laatste stukje van die video, ingezoomd, doet mij vermoeden dat dit uit een computer komt :Y
pi_108271928
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:35 schreef Nemephis het volgende:
Die ster lijkt niet op een modern teken van de Amerikaanse strijdkrachten, eerder hierop
[ afbeelding ]
maar die zijn al sinds de WOII niet meer in gebruik.

Vooral het laatste stukje van die video, ingezoomd, doet mij vermoeden dat dit uit een computer komt :Y
Tegenwoordig kunnen zelfs hobbyisten met de computer de mooiste dingen in elkaar flansen en dat maakt dit soort bewijs nogal bedenkelijk natuurlijk... maar het ziet er alsnog gaaf uit :)
pi_108272194
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef Flammie het volgende:

[..]

Tegenwoordig kunnen zelfs hobbyisten met de computer de mooiste dingen in elkaar flansen en dat maakt dit soort bewijs nogal bedenkelijk natuurlijk... maar het ziet er alsnog gaaf uit :)
Zonder meer gaaf, zou willen dat ik zo'n hoax kon maken op mijn PeeCee'tje!
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:01:02 #115
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108275436
quote:
5s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waar zie je dat aan?
Het object "danst", een beetje, met de beweging van de camera "mee". (Het beste te zien aan het begin.)

Is ook wel het allermoeilijkste aan het maken van een dergelijke hoax, het compenseren voor het schudden van de camera.

Edit:
& dat lijkt inderdaad verdacht veel op het US(AF/N) logo (US Air Force / Navy) & wordt nog steeds gebruikt (zowel met als zonder 'strepen', gespiegeld (donkere ster in lichte cirkel) alswel in een donkerder of lichtere (grijs) tint dan de rest van het vliegtuig (vooral bij 'fighters'))

Die Rode stip is begin '42 verdwenen, omdat de japanners ook een rode stip gebruikten en men nog wel eens last had van 'friendly fire' :P

[ Bericht 11% gewijzigd door R0N1N op 22-02-2012 20:38:45 ]
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:46:55 #116
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_108278012
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:23 schreef Killaht het volgende:
Millenium Falcon?
:') Doet me eerder denken aan een schip uit Star trek.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_108281555
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

zou kunnen maar dan ben k nog niet overtuigd.......
Ik ook niet.
Ziet er geweldig uit. Ben onder de indruk :o
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 22:47:22 #118
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_108284471
Knap dat ze kunnen faken dat het object achter het gebouw verdwijnt. |:(
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_108284583
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Knap dat ze kunnen faken dat het object achter het gebouw verdwijnt. |:(
Nog nooit van layers gehoord?
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 22:58:03 #120
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_108285030
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nog nooit van layers gehoord?
Los van of dit echt is of niet he maar het is ook altijd hetzelfde gezeik. Filmpjes zijn of te wazig en te schokkerig dus nep of het is te duidelijk en dus weer nep.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')