abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115448249
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:19 schreef il_Tonno het volgende:
Die UFO tijdens de de openingsceremonie was iig niet buitenaards, maar een Goodyear luchtballon. Wat je ziet op het filmpje is dit:
[ afbeelding ]
Rechtsboven is wat je ziet zweven boven het stadion. Er zijn overal op het internet discussies over dat dit buitenaards is en een voorproefje op wat er zondagavond gaat gebeuren maar het is simpelweg een Goodyear luchtballon.

De feiten:
- Goodyear corporate was gecontracteerd om de ceremonie van bovenaf te filmen, maar moest de naam Goodyear afschermen (want geen reclame tijdens de ceremonie).
- Er zijn getuigenissen van Londonse burgers die de ballon op dat moment én eerder hebben zien rondzweven.
- Iedereen die de openingsceremonie heeft gekeken kreeg beelden van bovenaf te zien (bird's eye view)

Jammer (?) genoeg geen buitenaards vliegtuig. Maar blijf hoe dan ook zoeken, je weet maar nooit (maar ff niet morgennacht want je zal alleen maar in de waar raken door de Perseïden-meteoren :P)
nee wat je zegt klopt niet, lijkt er niet eens op, en kan niet zo dicht bij het vuurwerk.

ook ontbreken de lichtjes die je bij de goodyear zeppelin wel ziet.
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:32:07 #277
287789 il_Tonno
voer de eendjes, geen oorlog
pi_115448294
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:29 schreef valandil25 het volgende:

[..]

nee wat je zegt 1klopt niet, 2ijkt er niet eens op, en 3kan niet zo dicht bij het vuurwerk.
1: beargumenteer
2:beargumenteer
3:beargumenteer
met eventuele bewijsvoering en bronvermelding please :P
"When you poop in your dreams, you poop for real"
(Peter Griffin)
pi_115448331
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:32 schreef il_Tonno het volgende:

[..]

1: beargumenteer
2:beargumenteer
3:beargumenteer
met eventuele bewijsvoering en bronvermelding please :P
haha kijk maar eens goed naar het filmpje wat ik heb gepost, en vergelijk dat maar met die zeppelin.
ook ontbreken de lichtjes die je bij de goodyear zeppelin wel ziet.

lijkt trouwens echt totaal niet op de zeppelin
  zondag 12 augustus 2012 @ 01:42:19 #279
287789 il_Tonno
pi_115448520
Zien wat je wilt zien. Omdat je brein gepropageerd is met "bewijs" van het bestaan van aliens en buitenaardse ufo's (lees: ik zeg níet dat ze niet bestaan) ziet je brein wat het wilt zien. Een scepticus ziet een luchtballon, zelfs als het een buitenaardse ufo is. Maar een nuchter brein (ik!) ziet een luchtballon omdat het een luchtballon is. In dit geval heb jij het mis, en zijn de sceptisch en ik correct.
(Peter Griffin)
pi_115448622
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:42 schreef il_Tonno het volgende:
Zien wat je wilt zien. Omdat je brein gepropageerd is met "bewijs" van het bestaan van aliens en buitenaardse ufo's (lees: ik zeg níet dat ze niet bestaan) ziet je brein wat het wilt zien. Een scepticus ziet een luchtballon, zelfs als het een buitenaardse ufo is. Maar een nuchter brein (ik!) ziet een luchtballon omdat het een luchtballon is. In dit geval heb jij het mis, en zijn de sceptisch en ik correct.
daar heb je helemaal gelijk in, vandaar dat er echt iets groots moet gebeuren wil iedereen ervan overtuigd zijn.

de ene moet bij wijze van spreken eerst over zijn bolle toet geaaid worden door een alien, en er daarna een half uur mee kroelen en er daarna een acht uur durend geestelijk uitputtend potje risk mee spelen,, en bij de ander volstaat een filmpje van een ufo haha

[ Bericht 4% gewijzigd door valandil25 op 12-08-2012 02:24:10 ]
pi_115454645
Krijg je een muilpeer van een alien: "EN? BEN IK ECHT GENOEG? BESTA IK NU WEL?!"
pi_115459345
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 09:22 schreef Gray het volgende:
Krijg je een muilpeer van een alien: "EN? BEN IK ECHT GENOEG? BESTA IK NU WEL?!"
haha of zoals die ene gast deed bij marcellus in pulp fiction, dan valt ie ook niet meer te ontkennen haha
pi_115472861
Hoe zit het met die filmpjes over die alien boven the Dome of Rock in Israel. Las dat het nep zou zijn, maar verder niet in verdiept.

Zag er wel realistisch uit vond ik. Een van de weinige filmpjes die wel interessant voor mij zijn.
pi_115475637
Dit vind ik 1 van de beste filmpjes van news compilations die er is !

Echt een MUST see, gewoon omdat het zo mooi is ^O^

Ook zijn hierop de mooiste ufo's te zien die er op youtube staan

je weet over welke ik het heb, als je het gezien hebt O+ :@ ( die op 6 en 9 minuten minuten ohhh )

news van 2009 tot 2011

offtopic ok geen ufo's in het nieuws, maar hierstaan die zelfde prachtige ufo's op zoals op het nieuws. Alleen dan duidelijker !

[ Bericht 12% gewijzigd door Aloria op 12-08-2012 20:47:43 ]
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:30:14 #285
287789 il_Tonno
pi_115478413
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef Aloria het volgende:
Dit vind ik 1 van de beste filmpjes van news compilations die er is !

Echt een MUST see, gewoon omdat het zo mooi is ^O^

Ook zijn hierop de mooiste ufo's te zien die er op youtube staan

je weet over welke ik het heb, als je het gezien hebt O+ :@ ( die op 6 en 9 minuten minuten ohhh )

news van 2009 tot 2011

offtopic ok geen ufo's in het nieuws, maar hierstaan die zelfde prachtige ufo's op zoals op het nieuws. Alleen dan duidelijker !

Wow dat bovenste filmpje overtuigt mij er bijna van dat ze al onder ons zijn, of in ieder geval: they are watching us! Maar sommige lijken wel 'blue beam', maar dan zou iemand blauwe lampen moeten hebben gezien (linkje naar bewijs?)
(Peter Griffin)
pi_115479101
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef il_Tonno het volgende:

[..]

Wow dat bovenste filmpje overtuigt mij er bijna van dat ze al onder ons zijn, of in ieder geval: they are watching us! Maar sommige lijken wel 'blue beam', maar dan zou iemand blauwe lampen moeten hebben gezien (linkje naar bewijs?)
Bedoel je project blue beam ?

ps dat laatste filmpje is volgens mij een soort rakket wat ze lanceren om ufo's aan te trekken. Op de laatste minuten zie je dat het ook lukt.
pi_115488845
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Aloria het volgende:

[..]

Bedoel je project blue beam ?

ps dat laatste filmpje is volgens mij een soort rakket wat ze lanceren om ufo's aan te trekken. Op de laatste minuten zie je dat het ook lukt.
Dus eerst zijn het wezens of intelligente levensvormen die op het moment dat jij iets denkt al weten wat jij weet, om vervolgens zich op zo'n simpele manier te laten 'foppen' om zich te laten zien? :')
pi_115499210
Ik kan niet wachten tot bedrijven camera's gaan ontwikkelen die foto's and video's in HD and met goed duidelijke zoom funties gaan ontwikkelen. Dan word het pas echt interessant.
  maandag 13 augustus 2012 @ 08:50:01 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_115502320
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 01:47 schreef Tengu het volgende:
Ik kan niet wachten tot bedrijven camera's gaan ontwikkelen die foto's and video's in HD and met goed duidelijke zoom funties gaan ontwikkelen. Dan word het pas echt interessant.
en superduper steady shot niet te vergeten ook op inzoom stand ;)
what a year!, and its only Januari!
pi_115510886
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dus eerst zijn het wezens of intelligente levensvormen die op het moment dat jij iets denkt al weten wat jij weet, om vervolgens zich op zo'n simpele manier te laten 'foppen' om zich te laten zien? :')
Nee dat wordt uitgelegt in de chat beneden het filmpje, door mensen die de taal wel spreken en in eht filmpje staat zelfs dat de ufo's de raket bestuderen !!! :') :D

En als je een beetje gekeken hebt naar filmpjes van nasa en ufo's etc, wordt er ook gezegt dat sommige ufo's geen schepen zijn maar een levensvorm op zich O+

En er wordt niks gefopt, de ufo's volgen die raket gewoon, net zo als er heel veel ufo's in de buurt van ruimteschepen en vliegtuigen gezien worden. Ze bestuderen "ons" gewoon zoals al wordt aangegeven in de film zelf

[ Bericht 7% gewijzigd door Aloria op 13-08-2012 14:21:53 ]
pi_115511458
Nog iets erg erg erg vreemds bij de zon in 2012, een orb die met een plasmavortect aan de zon vast zit ( feed ) en daarna weg vliegt ???

Laatste video is eigenlijk ook een must see ! Engels ondertiteld

Hier is de update, dat hij "wegvliegt"

Investigation met engelse text uitleg over het "onderzoek"naar dit fenomeen.

[

[ Bericht 13% gewijzigd door Aloria op 13-08-2012 14:39:14 ]
pi_115519238
Zullen we het plaatsen van filmpjes en dergelijke in het volgende topic houden?

UFO's en aliens in beeld #3

In deze reeks wilde ik graag de nieuwsitems over UFO's en aliens plaatsen zodat mensen kunnen zien dat er wel degelijk aandacht aan het fenomeen wordt besteed door de media.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_115521116
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:11 schreef Aloria het volgende:

[..]

Nee dat wordt uitgelegt in de chat beneden het filmpje, door mensen die de taal wel spreken en in eht filmpje staat zelfs dat de ufo's de raket bestuderen !!! :') :D

En als je een beetje gekeken hebt naar filmpjes van nasa en ufo's etc, wordt er ook gezegt dat sommige ufo's geen schepen zijn maar een levensvorm op zich O+

En er wordt niks gefopt, de ufo's volgen die raket gewoon, net zo als er heel veel ufo's in de buurt van ruimteschepen en vliegtuigen gezien worden. Ze bestuderen "ons" gewoon zoals al wordt aangegeven in de film zelf
Ach, jullie lullen toch overal wel een punt aan zonder met concrete bewijzen te komen. Ik vind het een zeer interessant onderwerp, versta me niet verkeerd, maar het blijft al JAREN, zo niet decennia hangen bij vage filmpjes waarin we eigenlijk niet kunnen identificeren wat er nu precies in de lucht hangt/vliegt etc.
pi_115521223
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ach, jullie lullen toch overal wel een punt aan zonder met concrete bewijzen te komen. Ik vind het een zeer interessant onderwerp, versta me niet verkeerd, maar het blijft al JAREN, zo niet decennia hangen bij vage filmpjes waarin we eigenlijk niet kunnen identificeren wat er nu precies in de lucht hangt/vliegt etc.
Ik geloof pas als ik er 1 zelf zie hoor, ik vind dit gewoon reuze interessant om te zien en te lezen, vooral ook de oude ruines hier op aarde, zelfs 1 van 12000 en 1 van 14.000 jaar oud !

Het is toch machtig mooi om jezelf even in de waan te laten dat er iets meer "zou" kunnen zijn ! O+ :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Aloria op 13-08-2012 19:15:09 ]
pi_115576906
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:28 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ik geloof pas als ik er 1 zelf zie hoor, ik vind dit gewoon reuze interessant om te zien en te lezen, vooral ook de oude ruines hier op aarde, zelfs 1 van 12000 en 1 van 14.000 jaar oud !

Het is toch machtig mooi om jezelf even in de waan te laten dat er iets meer "zou" kunnen zijn ! O+ :Y
Juist, en daarvoor moet je toch echt naar buiten s'nachts, wat ik ook heb gedaan, veel skywatchen. :)
Achter je scherm zul je het bewijs niet te zien krijgen.

Was afgelopen dagen zeer goed helder, ook waren de perseïden weer te zien.
pi_115592060
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:49 schreef Shashaska het volgende:

[..]

Juist, en daarvoor moet je toch echt naar buiten s'nachts, wat ik ook heb gedaan, veel skywatchen. :)
Achter je scherm zul je het bewijs niet te zien krijgen.

Was afgelopen dagen zeer goed helder, ook waren de perseïden weer te zien.
Ik ben in Oktober jarig, en ik vraag een telescoop voor mijn verjaardag !
Kun jij mij mischien een goede aanraden ? Ik zou graag de maan helder en duidelijk willen zien, en als het kan misschien de zon ?

Of zijn er ook andere opties ?
pi_115598177
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:20 schreef Aloria het volgende:

[..]

Kun jij mij mischien een goede aanraden ? Ik zou graag de maan helder en duidelijk willen zien, en als het kan misschien de zon ?

Leuk dat je een telescoop wilt voor je verjaardag. Eerlijk heb ik niet zo veel verstand van telescopen.
Maar telescopen van het merk Maede zijn wel echt goed, wel duurder. :)

Als je UFO's wilt zien kun je het beste gewoon naar boven kijken zoals ik eerder zei of nachtkijker gebruiken.
Nachtkijkers van Yukon zijn goede.
edit: dan kun je dus zo in de lucht kijken:
dan krijg je dit te zien :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Shashaska op 15-08-2012 14:58:45 ]
pi_115603329
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:20 schreef Aloria het volgende:

[..]

Ik weet er niet veel van, maar om de maan goed te zien heb je niet een bijzonder goede nodig. Misschien eens informeren bij een amateursterrenwacht, ofzo?
Ik heb ooit eens door een amateurtelescoop gekeken en je kon er toch al de rode vlek op Jupiter mee zien en de ringen van Saturnus enzo. En dat was niet een heel bijzonder ding.
Voor de zon heb je een andere techniek nodig. Eén daarvan is het beeld van je verrekijker- in vaste opstelling - of telescoop op een spiegeltje laten vallen en vervolgens op de muur projecteren.
Als tiener had ik wel eens contact met een amateurastronoom en die gebruikte vaak gewoon een verrekijker. Objecten die nèt te lichtzwak zijn voor het blote oog kun je ermee zien in een omgeving waar weinig lichtvervuiling is.
pi_115603886
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik weet er niet veel van, maar om de maan goed te zien heb je niet een bijzonder goede nodig. Misschien eens informeren bij een amateursterrenwacht, ofzo?

Denk het wel, ik woon dicht in de buurt van allemaal telescopen, zal eens efkes op google zoeken..
pi_115604252
Deel 2 is aangemaakt:

UFO's en aliens in het nieuws #2
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')