abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115604230
Dit topic is bedoeld voor items die in de reguliere nieuwsmedia verschijnen, om te laten zien dat er wel degelijk aandacht aan het UFO fenomeen wordt besteed. Hieronder een paar van de meest interessante nieuwsitems:

De uitzendingen van Larry King over UFO's zijn meer dan de moeite waard:

1 van de meer intrigerende recente sightings besproken in een nieuwsprogramma:

Game on!

[ Bericht 0% gewijzigd door Probably_on_pcp op 15-08-2012 17:30:51 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_115604385
En gekoppeld :P
pi_115604601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En gekoppeld :P
^O^
pi_115753534
http://www.omroepwest.nl/nieuws/ufos-zuid-holland
Check ook even het audiofragment onder het filmpje
pi_116260690
pi_116261399
wie gelooft hier in aliens en waarom?
  zaterdag 1 september 2012 @ 02:55:43 #7
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_116261633
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:35 schreef wuuht het volgende:
Ze kunnen ons toch nooit vinden vanaf lichtjaren ver, ten minste niet dmv EM golven, die techniek kennen we te kort en is nog niet zo ver van de aarde verwijderd om door hun op te worden gepikt.

Geen idee of er aliens bestaan, maar iig niet hier op aarde, denk ik.
pi_116262189
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:35 schreef wuuht het volgende:
Mijn gevoel zegt dat we bezocht worden, maar van mn verstand mag ik die conclusie niet trekken voordat we onomstotelijk bewijs hebben :P

De reden dat ik buitenaardse bezoekers serieus neem is deze persconferentie van o.a. hooggeplaatst militair personeel. Sommige zouden deze mensen leugenaars of fantasten noemen, ik denk toch eerder dat het klokkenluiders zijn die de waarheid vertellen:

Mijn hele zoektocht naar de serieuze kant van het UFO fenomeen heb ik samengevat in deze website:

http://aliens-ufos.jouwweb.nl/

Ik dacht altijd dat het allemaal maar onzin was, maar nu kan ik toch wel zeggen dat er zeker een hele serieuze kant zit aan het UFO fenomeen :)
pi_116262190
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:55 schreef Manke het volgende:

[..]

Ze kunnen ons toch nooit vinden vanaf lichtjaren ver, ten minste niet dmv EM golven, die techniek kennen we te kort en is nog niet zo ver van de aarde verwijderd om door hun op te worden gepikt.

Geen idee of er aliens bestaan, maar iig niet hier op aarde, denk ik.
Wij kunnen straks al met telescopen de bio-handtekening lezen van planeten en aan de hand daarvan kunnen we bepalen of er (waarschijnlijk) leven is op een planeet.

Sowieso vinden we de laatste jaren al vele planeten rondom andere sterren in onze Melkweg en van sommigen hebben we al kunnen bepalen dat het aarde-achtige planeten zijn.

Het enige wat ruimtereizen in de weg staat zijn de enorme afstanden. Maar ik ben niet bereid te zeggen dat het 100% zeker vaststaat dat wij bijv. over nog eens duizend of een miljoen jaar van technologische vooruitgang, niet op een acceptabele manier sneller kunnen reizen dan het licht.
pi_116267079
ik geloof zelf dat ze bestaan omdat ik denk dat het heelal oneindig is en als dat niet zo is moet er buiten het heelal ook wat zijn, dus dan zouden er ook oneindig veel kansen zijn dat aliens bestaan
pi_116267480
Gisteren een film gezien, battleship , helemaal over de top die film natuurlijk, maar het idee was wel leuk. De mens schiet een boodschap de ruimte in richting een planeet waarvan ze denken dat het mogelijk een tweede aarde zou kunnen wezen en als antwoord komen er aliens naar de aarde.
(Die natuurlijk vernietigd worden door een stel Amerikaanse mariniers :') )
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:58:40 #12
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_116272001
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 04:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat we bezocht worden, maar van mn verstand mag ik die conclusie niet trekken voordat we onomstotelijk bewijs hebben :P

De reden dat ik buitenaardse bezoekers serieus neem is deze persconferentie van o.a. hooggeplaatst militair personeel. Sommige zouden deze mensen leugenaars of fantasten noemen, ik denk toch eerder dat het klokkenluiders zijn die de waarheid vertellen:

Mijn hele zoektocht naar de serieuze kant van het UFO fenomeen heb ik samengevat in deze website:

http://aliens-ufos.jouwweb.nl/

Ik dacht altijd dat het allemaal maar onzin was, maar nu kan ik toch wel zeggen dat er zeker een hele serieuze kant zit aan het UFO fenomeen :)
Ik vertrouw Greer niet helemaal, weet niet waarom, orion project heeft ie ook verpest. Dat ging over zero point energy/vrije energie. Hij kon de waterauto van Stan Meyer kopen, maar daar heeft ie van afgezien, maar wel geld gebietst van het volk voor dat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Manke op 01-09-2012 17:01:54 ]
pi_116275995
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
Gisteren een film gezien, battleship , helemaal over de top die film natuurlijk, maar het idee was wel leuk. De mens schiet een boodschap de ruimte in richting een planeet waarvan ze denken dat het mogelijk een tweede aarde zou kunnen wezen en als antwoord komen er aliens naar de aarde.
(Die natuurlijk vernietigd worden door een stel Amerikaanse mariniers :') )
De special effect waren goed, maar de rest van de film was verschrikkelijk. Wat ik nooit meer zal vergeten is die scene waarbij twee menselijke snipers door de voorruiten van het alien ruimteschip heen de bemanning dood schiet _O-

Wel bestand zijn tegen intergalactisch reizen, maar hun oorlogs ruimteschip niet uitrusten met een kogelwerend materiaal.... Echt, hoe durven ze zo'n scene te bedenken ;(
pi_116276040
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:58 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik vertrouw Greer niet helemaal, weet niet waarom, orion project heeft ie ook verpest. Dat ging over zero point energy/vrije energie. Hij kon de waterauto van Stan Meyer kopen, maar daar heeft ie van afgezien, maar wel geld gebietst van het volk voor dat.
Oh daar heb ik eigenlijk nooit van gehoord. Maar Greer is inderdaad een vreemde vogel en op hem heb ik het ook niet zo.

Mij gaat het ook om een deel van de mensen in de Disclosure Project. Sommige van hen vind ik zo authentiek en oprecht overkomen, dat ik niet denk dat ze dat kunnen spelen.
pi_116289843
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:00 schreef wuuht het volgende:
ik geloof zelf dat ze bestaan omdat ik denk dat het heelal oneindig is en als dat niet zo is moet er buiten het heelal ook wat zijn, dus dan zouden er ook oneindig veel kansen zijn dat aliens bestaan
wat denken jullie hier over?
  zondag 2 september 2012 @ 01:23:19 #16
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_116293453
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:34 schreef wuuht het volgende:

[..]

wat denken jullie hier over?
het heelal is niet oneindig maar deidt uit met het snelheid van het licht, misschien drukt het andere universums weg, zullen we nooit achter komen. Als er intelligent leven daarbuiten is, denk ik niet dat we daar achter komen, of er moet zoiets zijn als reizen door wormgaten en ruimte vouwen :)
  zondag 2 september 2012 @ 01:35:36 #17
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_116293841
Zal het toch wel fout hebben.
dit is wel een interessant site
http://www.paradigmresearchgroup.org/newsitems2012.html
pi_116296258
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

De special effect waren goed, maar de rest van de film was verschrikkelijk. Wat ik nooit meer zal vergeten is die scene waarbij twee menselijke snipers door de voorruiten van het alien ruimteschip heen de bemanning dood schiet _O-

Wel bestand zijn tegen intergalactisch reizen, maar hun oorlogs ruimteschip niet uitrusten met een kogelwerend materiaal.... Echt, hoe durven ze zo'n scene te bedenken ;(
Ik vond het sliden met de USS Missourri door het anker uit te gooien ook al over de top.. :D
Maar die snipers deden dat schieten om gaten te maken in het glas zodat het zonlicht binnenkwam, daar konden die aliens / reptielen niet tegen.

Maar dan denk ik, dan heb je een planeet gevonden vergelijkbaar met die van de aarde, zon tov van de planeet waardoor er leven kon ontwikkelen. Dan krijg je leven maar, het leven is niet bestand tegen de zon.. dat is toch niet logisch?? Je zou denken dat het leven zich inmiddels in de evolutie aangepast had aan de leefomgeving!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_116297330
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 01:23 schreef Manke het volgende:

[..]

het heelal is niet oneindig maar deidt uit met het snelheid van het licht, misschien drukt het andere universums weg, zullen we nooit achter komen. Als er intelligent leven daarbuiten is, denk ik niet dat we daar achter komen, of er moet zoiets zijn als reizen door wormgaten en ruimte vouwen :)
Eerder met de snelheid van ruimte, want anders kan er geen licht zijn. ;)

Bovendien groeit het aan de rand sneller dan dichter bij het centrum, onder invloed van donkere energie (of was het donkere materie?).
pi_116314880
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 07:38 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik vond het sliden met de USS Missourri door het anker uit te gooien ook al over de top.. :D
Maar die snipers deden dat schieten om gaten te maken in het glas zodat het zonlicht binnenkwam, daar konden die aliens / reptielen niet tegen.

Maar dan denk ik, dan heb je een planeet gevonden vergelijkbaar met die van de aarde, zon tov van de planeet waardoor er leven kon ontwikkelen. Dan krijg je leven maar, het leven is niet bestand tegen de zon.. dat is toch niet logisch?? Je zou denken dat het leven zich inmiddels in de evolutie aangepast had aan de leefomgeving!!
Dat sliden met dat anker idd.. alsof een 12-jarige het script heeft geschreven voor deze film :')

Of het feit dat de aliens de mensen soms lieten lopen als ze geen gevaar vormden op dat moment. Net zoals ze een menselijk oorlogsschip laten varen als de kanonnen niet op het ruimteschip gericht staan _O-

Of die scene waarbij plotseling allerlei bejaarde veteranen uit allerlei hoeken van het slagschip komen om zo een soort van heroische scene te creeren. Mijn tenen gingen er van krom staan en doen nog steeds zeer :')
pi_116317278
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dat sliden met dat anker idd.. alsof een 12-jarige het script heeft geschreven voor deze film :')

Of het feit dat de aliens de mensen soms lieten lopen als ze geen gevaar vormden op dat moment. Net zoals ze een menselijk oorlogsschip laten varen als de kanonnen niet op het ruimteschip gericht staan _O-

Of die scene waarbij plotseling allerlei bejaarde veteranen uit allerlei hoeken van het slagschip komen om zo een soort van heroische scene te creeren. Mijn tenen gingen er van krom staan en doen nog steeds zeer :')
De film was eigenlijk zo over de top en slecht, dat het nu eigenlijk al cult is geworden :')
Het had een europese slapstick film kunnen wezen om het chauvinisme van de amerikanen op de korrel te nemen. Incluis die penalty die zo ver over het doel heen ging! Maar nee, door een amerikaan geregisseerd.
Kanonnen draaien zodat de aliens ze niet meer als vijand zien.. the art of war _O-
pi_116473407
Die film was slechts bedoeld om weer wat kanonnenvlees voor de Amerikaanse marine te vergaren en te laten zien aan de wereld hoe 'moedig' en 'toegewijd' hun soldaten zijn.
pi_117762221
  woensdag 10 oktober 2012 @ 09:57:55 #25
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_117805408
Waarom kan ik er niet meer ingezoomd worden op de objecten? Altijd maar die vage witte stipjes. Kan van alles zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')