Ze kunnen ons toch nooit vinden vanaf lichtjaren ver, ten minste niet dmv EM golven, die techniek kennen we te kort en is nog niet zo ver van de aarde verwijderd om door hun op te worden gepikt.quote:
Mijn gevoel zegt dat we bezocht worden, maar van mn verstand mag ik die conclusie niet trekken voordat we onomstotelijk bewijs hebbenquote:
Wij kunnen straks al met telescopen de bio-handtekening lezen van planeten en aan de hand daarvan kunnen we bepalen of er (waarschijnlijk) leven is op een planeet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:55 schreef Manke het volgende:
[..]
Ze kunnen ons toch nooit vinden vanaf lichtjaren ver, ten minste niet dmv EM golven, die techniek kennen we te kort en is nog niet zo ver van de aarde verwijderd om door hun op te worden gepikt.
Geen idee of er aliens bestaan, maar iig niet hier op aarde, denk ik.
Ik vertrouw Greer niet helemaal, weet niet waarom, orion project heeft ie ook verpest. Dat ging over zero point energy/vrije energie. Hij kon de waterauto van Stan Meyer kopen, maar daar heeft ie van afgezien, maar wel geld gebietst van het volk voor dat.quote:Op zaterdag 1 september 2012 04:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat we bezocht worden, maar van mn verstand mag ik die conclusie niet trekken voordat we onomstotelijk bewijs hebben![]()
De reden dat ik buitenaardse bezoekers serieus neem is deze persconferentie van o.a. hooggeplaatst militair personeel. Sommige zouden deze mensen leugenaars of fantasten noemen, ik denk toch eerder dat het klokkenluiders zijn die de waarheid vertellen:
Mijn hele zoektocht naar de serieuze kant van het UFO fenomeen heb ik samengevat in deze website:
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
Ik dacht altijd dat het allemaal maar onzin was, maar nu kan ik toch wel zeggen dat er zeker een hele serieuze kant zit aan het UFO fenomeen
De special effect waren goed, maar de rest van de film was verschrikkelijk. Wat ik nooit meer zal vergeten is die scene waarbij twee menselijke snipers door de voorruiten van het alien ruimteschip heen de bemanning dood schietquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:17 schreef De_kluizenaar het volgende:
Gisteren een film gezien, battleship , helemaal over de top die film natuurlijk, maar het idee was wel leuk. De mens schiet een boodschap de ruimte in richting een planeet waarvan ze denken dat het mogelijk een tweede aarde zou kunnen wezen en als antwoord komen er aliens naar de aarde.
(Die natuurlijk vernietigd worden door een stel Amerikaanse mariniers)
Oh daar heb ik eigenlijk nooit van gehoord. Maar Greer is inderdaad een vreemde vogel en op hem heb ik het ook niet zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:58 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik vertrouw Greer niet helemaal, weet niet waarom, orion project heeft ie ook verpest. Dat ging over zero point energy/vrije energie. Hij kon de waterauto van Stan Meyer kopen, maar daar heeft ie van afgezien, maar wel geld gebietst van het volk voor dat.
wat denken jullie hier over?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:00 schreef wuuht het volgende:
ik geloof zelf dat ze bestaan omdat ik denk dat het heelal oneindig is en als dat niet zo is moet er buiten het heelal ook wat zijn, dus dan zouden er ook oneindig veel kansen zijn dat aliens bestaan
het heelal is niet oneindig maar deidt uit met het snelheid van het licht, misschien drukt het andere universums weg, zullen we nooit achter komen. Als er intelligent leven daarbuiten is, denk ik niet dat we daar achter komen, of er moet zoiets zijn als reizen door wormgaten en ruimte vouwenquote:
Ik vond het sliden met de USS Missourri door het anker uit te gooien ook al over de top..quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De special effect waren goed, maar de rest van de film was verschrikkelijk. Wat ik nooit meer zal vergeten is die scene waarbij twee menselijke snipers door de voorruiten van het alien ruimteschip heen de bemanning dood schiet![]()
Wel bestand zijn tegen intergalactisch reizen, maar hun oorlogs ruimteschip niet uitrusten met een kogelwerend materiaal.... Echt, hoe durven ze zo'n scene te bedenken
Eerder met de snelheid van ruimte, want anders kan er geen licht zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 01:23 schreef Manke het volgende:
[..]
het heelal is niet oneindig maar deidt uit met het snelheid van het licht, misschien drukt het andere universums weg, zullen we nooit achter komen. Als er intelligent leven daarbuiten is, denk ik niet dat we daar achter komen, of er moet zoiets zijn als reizen door wormgaten en ruimte vouwen
Dat sliden met dat anker idd.. alsof een 12-jarige het script heeft geschreven voor deze filmquote:Op zondag 2 september 2012 07:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik vond het sliden met de USS Missourri door het anker uit te gooien ook al over de top..
Maar die snipers deden dat schieten om gaten te maken in het glas zodat het zonlicht binnenkwam, daar konden die aliens / reptielen niet tegen.
Maar dan denk ik, dan heb je een planeet gevonden vergelijkbaar met die van de aarde, zon tov van de planeet waardoor er leven kon ontwikkelen. Dan krijg je leven maar, het leven is niet bestand tegen de zon.. dat is toch niet logisch?? Je zou denken dat het leven zich inmiddels in de evolutie aangepast had aan de leefomgeving!!
De film was eigenlijk zo over de top en slecht, dat het nu eigenlijk al cult is gewordenquote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat sliden met dat anker idd.. alsof een 12-jarige het script heeft geschreven voor deze film![]()
Of het feit dat de aliens de mensen soms lieten lopen als ze geen gevaar vormden op dat moment. Net zoals ze een menselijk oorlogsschip laten varen als de kanonnen niet op het ruimteschip gericht staan![]()
Of die scene waarbij plotseling allerlei bejaarde veteranen uit allerlei hoeken van het slagschip komen om zo een soort van heroische scene te creeren. Mijn tenen gingen er van krom staan en doen nog steeds zeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |