Helemaal niks.quote:
Ja ja, ik ook van jou.quote:
ssssttt zeg dat nou niet, straks denken ze....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helemaal niks.
[..]
Ja ja, ik ook van jou.
mietjes... mietjes zijn tquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Klopt wel...
Maar ben er onderhand wel een xtje zeker van![]()
Waarom krijg je van borrelnootjes alleen maar méér honger?
Ik ga mijn bed in en over je dromen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helemaal niks.
[..]
Ja ja, ik ook van jou.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ssssttt zeg dat nou niet, straks denken ze....
dag slet hihihiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, oke, slapen, doei kiddo's.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga mijn bed in en over je dromen.
ik ga dromen over hoe jij over haar droomt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga mijn bed in en over je dromen.
Inception lulzzz???quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik ga dromen over hoe jij over haar droomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kerels, slaap ze....
Bois...
De borrelnoten zijn hier op.
Toedels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |