Dat was niet de afspraakquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik ga maar eerst wat eten god god godv!
Cobanimquote:
Jawelquote:
Wel altijd apart volk, die BV-docenten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:37 schreef Gridlok het volgende:
Ik wou vroeger altijd kunst leraar worden.
Tot jouw volgende lapo..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jawelik zou er zijn tot de volgende lapo
![]()
Ik ben er ook maar met eten
Engels.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat voor docente werd je nou chloro?
zou ik me wel thuis voelen ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel altijd apart volk, die BV-docenten.
Zei ik toch! I hate you! Hate you! Yeah I really doquote:
3e jaar, binnenkort half jaartje in Engeland vertoeven en dan eindstage alles.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Welk jaar zit je en waar ?
Privé gebruik?quote:
Nee, want deze:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:40 schreef Ikbenserieus het volgende:
KUT-TT
Doe dan; I wanna see the rainbow high in the sky, i wanna see you and mee together........
BAM! JONGE!
quote:
fap pit zequote:
quote:
South park politie stem: Nice.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
3e jaar, binnenkort half jaartje in Engeland vertoeven en dan eindstage alles.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
x heel veel
Geen bass, geen muziek.
Mja best wel eigenlijk.quote:
Mening hebben over muziekquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mening hebben terwijl je er niet eens bij was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
Nee, Liverpool.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:45 schreef Gridlok het volgende:
Waar ga je heen in Engeland? Londen?
Slaap lekkerquote:
Jij ook.quote:
Joe lé Taxiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
Btw, Good night and sleep well mon amour
Mja, ben benieuwd, nog nooit geweest dus zal wel tof worden denk. Paar maanden terug in Oxford gezeten paar weken, leuke stad ook, mooie uni alles.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mooien stad, veel architectuur.
Oxford Uni is zooooomoooooi, alleen al daar te lopen en de architectuur te zien krijg je al zin om iets productiefs te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, ben benieuwd, nog nooit geweest dus zal wel tof worden denk. Paar maanden terug in Oxford gezeten paar weken, leuke stad ook, mooie uni alles.
Dankjewel voor je mededeling.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:50 schreef nero7 het volgende:
Deel 6? Ik herinner me nog dat deeltjes niet langer dan 5 min konden leven.
Morgen intro dag, denk dat ik maar niet ga slapen. Maakt het nog interessant.
kutzooi
Ja, ik kreeg er zeer veel zin van om alcohol te consumeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oxford Uni is zooooomoooooi, alleen al daar te lopen en de architectuur te zien krijg je al zin om iets productiefs te doen.
Hahahaha dat had ik dus in Berlijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg er zeer veel zin van om alcohol te consumeren.
Wil je een Orbassme?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
x heel veel
Geen bass, geen muziek.
Mja ik ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die moet ik nog een keer live zien
wat zijn pikdlumps?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
Gelieve bagger,
Geen pikdlumps...
Als in Aphex Twin? Wel prima.quote:
Nice, nog meer IDM?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als in Aphex Twin? Wel prima.
Eh, mja, deadmau5 opzich wel, al weet ik niet of dat daaronder valt.quote:
Mhoah, eerder progressive trance denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh, mja, deadmau5 opzich wel, al weet ik niet of dat daaronder valt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mhoah, eerder progressive trance denk ik.
Waar luister je nu naar?
Haha lekker waus die clip.quote:
Briljant toch?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh shit.. zoek is pik lumps....![]()
![]()
![]()
Wat voor vieze dingen zeg je allemaal![]()
Mwoah, niet echt. Baby's met snorren daarentegen.quote:
Wat is dit voor rare mix?quote:
Was ook serieus bedoeld, mannen zoeken vaak liever geen woorden met pik erinquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
DeRakker noemde mij een baas.
[ afbeelding ]
Serieus![]()
Gezien op Lowlands best goed livequote:
Mjamja Lowlands dit dat. Nee, volgend jaar gewoon Sziget.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gezien op Lowlands best goed live
Als ik een biertje van je krijgt, en zijn handenwerk is wel fucking insane.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mjamja Lowlands dit dat. Nee, volgend jaar gewoon Sziget.
'K heb zelf ook een pik, of ik er nou 1 meer of minder zie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Was ook serieus bedoeld, mannen zoeken vaak liever geen woorden met pik erin![]()
But u dont give a fuck
Ja, misschien. En de dude is blind eh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik een biertje van je krijgt, en zijn handenwerk is wel fucking insane.
Zeg ik ook altijd ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
of ik er nou 1 meer of minder zie.
Oh, mad props voor hem dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, misschien. En de dude is blind eh.
sommige mannen twijfelen dan aan hen geaardheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
'K heb zelf ook een pik, of ik er nou 1 meer of minder zie.
Klopt wel...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sommige mannen twijfelen dan aan hen geaardheid.
Denk ik...
Helemaal niks.quote:
Ja ja, ik ook van jou.quote:
ssssttt zeg dat nou niet, straks denken ze....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helemaal niks.
[..]
Ja ja, ik ook van jou.
mietjes... mietjes zijn tquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:14 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Klopt wel...
Maar ben er onderhand wel een xtje zeker van![]()
Waarom krijg je van borrelnootjes alleen maar méér honger?
Ik ga mijn bed in en over je dromen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helemaal niks.
[..]
Ja ja, ik ook van jou.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ssssttt zeg dat nou niet, straks denken ze....
dag slet hihihiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, oke, slapen, doei kiddo's.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga mijn bed in en over je dromen.
ik ga dromen over hoe jij over haar droomt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ga mijn bed in en over je dromen.
Inception lulzzz???quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik ga dromen over hoe jij over haar droomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:18 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kerels, slaap ze....
Bois...
De borrelnoten zijn hier op.
Toedels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |