quote:Op donderdag 25 augustus 2011 03:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh shit.. zoek is pik lumps....![]()
![]()
![]()
Wat voor vieze dingen zeg je allemaal![]()
Mwoah, niet echt. Baby's met snorren daarentegen.quote:
Wat is dit voor rare mix?quote:
Was ook serieus bedoeld, mannen zoeken vaak liever geen woorden met pik erinquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
DeRakker noemde mij een baas.
[ afbeelding ]
Serieus![]()
Gezien op Lowlands best goed livequote:
Mjamja Lowlands dit dat. Nee, volgend jaar gewoon Sziget.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gezien op Lowlands best goed live
Als ik een biertje van je krijgt, en zijn handenwerk is wel fucking insane.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mjamja Lowlands dit dat. Nee, volgend jaar gewoon Sziget.
'K heb zelf ook een pik, of ik er nou 1 meer of minder zie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Was ook serieus bedoeld, mannen zoeken vaak liever geen woorden met pik erin![]()
But u dont give a fuck
Ja, misschien. En de dude is blind eh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik een biertje van je krijgt, en zijn handenwerk is wel fucking insane.
Zeg ik ook altijd ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
of ik er nou 1 meer of minder zie.
Oh, mad props voor hem dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, misschien. En de dude is blind eh.
sommige mannen twijfelen dan aan hen geaardheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:11 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
'K heb zelf ook een pik, of ik er nou 1 meer of minder zie.
Klopt wel...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sommige mannen twijfelen dan aan hen geaardheid.
Denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |